BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отговори

5-та серия (2010-2016), 5-та серия GT

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 11 Май 2020, 7:31

Колеги, дпф май ми е запушен и ще го махам. Някой знае ли какъв даунпайп трябва да сложа-колко мм е отвора на входа и на изхода? Става въпрос за F11 530d 245 hp

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 798
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от ekalchev » 11 Май 2020, 7:51

Съветвам те да не го хвърляш или продаваш, скоро и тук ще стане като в останала част на европа и ако колата ти не отговаря на еко категорията ще ти дигнат данъка или ще има глоби.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от grkv » 11 Май 2020, 8:10

equipment написа:Колеги, дпф май ми е запушен и ще го махам. Някой знае ли какъв даунпайп трябва да сложа-колко мм е отвора на входа и на изхода? Става въпрос за F11 530d 245 hp


Не е необходимо, реже се сегашния корпус, маха се всичко от вътре и се заваря една тръба от страната на двигателя, затапена в другия край но надупчена с бургията на много места - това с цел да не ''боботи'', но да си излизат газовете. После се заваря стария корпус.

Относно запазването на ДПФ - Дори и изцяло затлачен, налива му се една химия, която не го отпушва, но си пробива път в питата и някъде прави каналче достатъчно да иде колата до ГТП и да се върне, но бързо се запушва пак. Знам, че в Германия така карат надутите дизели, с ДПФ-а в гаража и качване/сваляне веднъж годишно и цяла година газ. Някой скоро го писа пак във форума.

При мен след премахване на проблемните клапи колата с идентично каране падна от 9.5 на 7 и вече върви много хубаво. Не пуши грам.
Препоръчайте ми кой да я ремапне в София и колко би струвало удоволствието?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 11 Май 2020, 17:55

Аз няма да го хвърлям дпф, ще си го запазя. Но с даунпайп звукът е по-як. Но така и никой не написа размерът на отвора на входа и изхода...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3646
Регистриран на: 15.01.2012
Кара: BMW F10 530d 12'
Мечтае да кара: G30 530d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Taruno » 11 Май 2020, 22:15

ekalchev написа:Съветвам те да не го хвърляш или продаваш, скоро и тук ще стане като в останала част на европа и ако колата ти не отговаря на еко категорията ще ти дигнат данъка или ще има глоби.


А бе вие как разсъждаването направо нямам думи. Коли по 20к пък се свиди пари за филтър дето се сменя веднъж на 300к км ......

1во за 650 евро идва нов от VegeUK с качеството на ОЕМ. Второ дори и в БГ срещу 700 лв се рециклира напълно с подмяна на питата. 3то ако колите са ви в час филтъра с едно механично чистене на около 200к ще изкара и до 400к. В момента на моята на 194к има само 14 гр. ash. Аре стягайте се и стига сте се излагали да ми карате коли 2011+, а отзад да пуши на всяко подаване на газ и ДА И перфектно ремапнатите изпушват и си очернят задниците.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 798
Регистриран на: 9.12.2019
Местоположение: София
Кара: 2016 m550d

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от ekalchev » 11 Май 2020, 23:01

Неразбрах само защо ме цитира мене при положение че споделям мнението ти че дпф не трябва да се маха. Жалко е да видиш някой с пушещ дизел, язък за премиума му.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 441
Регистриран на: 12.10.2018
Пол: Мъж
Кара: 530D f11, G30 m550d xdrive

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от equipment » 12 Май 2020, 6:13

Taruno написа:
А бе вие как разсъждаването направо нямам думи. Коли по 20к пък се свиди пари за филтър дето се сменя веднъж на 300к км ......

1во за 650 евро идва нов от VegeUK с качеството на ОЕМ. Второ дори и в БГ срещу 700 лв се рециклира напълно с подмяна на питата. 3то ако колите са ви в час филтъра с едно механично чистене на около 200к ще изкара и до 400к. В момента на моята на 194к има само 14 гр. ash. Аре стягайте се и стига сте се излагали да ми карате коли 2011+, а отзад да пуши на всяко подаване на газ и ДА И перфектно ремапнатите изпушват и си очернят задниците.


Колега, въобще не става въпрос за някакви си 800 евро за нов ДПФ.. Колата ми е на 330 000 и отчита 48 гр. Сажди във филтъра, според диагностиката. А и при мапната кола да ти стои ДПФ, не е окей, камо ли и позатлачен вече. Затова ще покарам с даунпайп, пък ако не ми хареса, ще си купя нов ДПФ :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 474
Регистриран на: 2.05.2018
Кара: f01
Мечтае да кара: r230

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от grkv » 12 Май 2020, 6:30

Премахването на еко нещата около един двигател не винаги е от циция да не си купим/рециклираме ДПФ-а, понякога е въпрос на личен избор.
Всеки дизел, който съм купил в първоначалното обслужване винаги е освобождаван от тези неща, пък дори и да са като нови.
Веднъж не махнах ДПФ-а, от дефектирал дросел спря да си прави регенерации, ДПФ-а стана на тапа за два дена и ме прибираха с пътна помощ от другия край на страната... мерси.
Относно срамЪ - все ми е тая, кочина на десетина години е толкова премиум, колкото и ново голфче. Пътувам доста и трябва да мога да разчитам на нея, купил съм я да ми върши работа, не да ми носи престиж.
Да не говорим колко по-жив се усеща двигателя без рестрикциите (имаме в семейството и ГТ със същия мотор в напълно сток вид).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от barty » 12 Май 2020, 6:55

При F10 има ли го проблема с кражби на модули или отделни части, както съм чел при Е60?
Нямам гараж и въпроса е с държането на улицата.
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Tsapo » 12 Май 2020, 8:28

equipment написа:Колеги, дпф май ми е запушен и ще го махам. Някой знае ли какъв даунпайп трябва да сложа-колко мм е отвора на входа и на изхода? Става въпрос за F11 530d 245 hp

Колега, ще те посъветвам нещо, което е базирано на опита ми с ДПФ-фи.
На всичките ми предишни BMW-та махах ДПФ-те, когато се появяваше някакъв проблем с тях.
Сега имам F11 и съм решил да го боря до край и ако нямам избор може би ще взема алтернативен, но пак ще искам да имам ДПФ.
Аз съм и с АДблуе, което се скапа наскоро и го оправих, въпреки че всеки каза, че съм луд да дам 3500лв., но това е...
Та, вземи си кабел или блутут адаптер (примерно Vgate - аз съм с такъв за 30лв.) после си купуваш от маркета на телефона B-Tool Expert (21лв. обаче май беше само за андройд).
Програмата предлага много функции, като една от тях е тест на ДПФ. Преди теста ти показва на определените обороти какви стойности не трябва да надхвърляш. Правиш тест виждаш показателите и си правиш снимка за да не ги забравиш. След това сипваш нафта (да има над 1/4) излизаш на магистралата за безцелно шофиране и пускаш принудителна регенерация. Когато приключи пак правиш тест и сравняваш. Ако има положителен резултат след 1000км пусни още една и така може да го спасиш. Мойта е на 276 000км. и ДПФ-а ми е със стойности на нов.

Успех.

p.s. Ако си от София може да ми пишеш на лично и ще се разберем аз да ти пусна регенерацията и да му направя тест.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Dextuar » 12 Май 2020, 8:36

barty написа:При F10 има ли го проблема с кражби на модули или отделни части, както съм чел при Е60?
Нямам гараж и въпроса е с държането на улицата.

Зависи какви екстри имаш. Ако си с активен темпомат и я оставяш пред блокчето, често ще ти липства. А навярно вече ще ги вдигат цели понеже стават все по-масови и ще им трябват всякакви части. Защо не потърсиш гараж или паркинг или в краен случай не смениш квартала, ако си на квартира? Все пак купуваш кола за над 20000лв, а да стои пред блока ми се струва нелогично.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Tsapo » 12 Май 2020, 8:41

Dextuar написа:
barty написа:При F10 има ли го проблема с кражби на модули или отделни части, както съм чел при Е60?
Нямам гараж и въпроса е с държането на улицата.

Зависи какви екстри имаш. Ако си с активен темпомат и я оставяш пред блокчето, често ще ти липства. Защо не потърсиш гараж? Все пак купуваш кола за над 20000лв, а да стои пред блока ми се струва нелогично.


Филма е същия, както при E6*.
Навигации, волани, фарове и т.н. има голяма вероятност да изчезнат.
Виж в немския форум колко хора са пропищели от грабежи, не само тук се вършат тези мизерии.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от barty » 12 Май 2020, 9:14

Dextuar написа:
barty написа:При F10 има ли го проблема с кражби на модули или отделни части, както съм чел при Е60?
Нямам гараж и въпроса е с държането на улицата.

Зависи какви екстри имаш. Ако си с активен темпомат и я оставяш пред блокчето, често ще ти липства. А навярно вече ще ги вдигат цели понеже стават все по-масови и ще им трябват всякакви части. Защо не потърсиш гараж или паркинг или в краен случай не смениш квартала, ако си на квартира? Все пак купуваш кола за над 20000лв, а да стои пред блока ми се струва нелогично.


Около нас няма гаражи за продажба или наем. Трябва да купя апартамент с гараж. Смяна на апартамента засега не е опция.
Пред блока стоят една F11 и една W221 и засега няма проблем но....
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 17
Регистриран на: 29.06.2013
Пол: Мъж

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от g_mihov » 12 Май 2020, 9:41

Колеги,здравейте,бих искал да попитам,ако на някой се е случвало подобно нещо на какво се дължи и какво точно означава-от известно време понякога,не на всяко каране колата ми изписва -Driving comfort restricted. След като спра и изгася колата и я заключа съобщението изчезва.
Автомобила е F11 -2011г 2,0D ръчка с 3 режима -Sport,Comfort i Eco Pro.Благодаря на отзовалите се за информацията предварително.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 366
Регистриран на: 17.06.2014
Пол: Мъж
Кара: BMW G32 LCI "22
Детайли за колата: BMW G32 LCI "22

Re: BMW F10/F11 - мнения за начинаещи, бързи въпроси и отгов

Мнение от Tsapo » 12 Май 2020, 12:27

g_mihov написа:Колеги,здравейте,бих искал да попитам,ако на някой се е случвало подобно нещо на какво се дължи и какво точно означава-от известно време понякога,не на всяко каране колата ми изписва -Driving comfort restricted. След като спра и изгася колата и я заключа съобщението изчезва.
Автомобила е F11 -2011г 2,0D ръчка с 3 режима -Sport,Comfort i Eco Pro.Благодаря на отзовалите се за информацията предварително.

Ако не греша имаш проблем със задното окачване или по точно с въздушните възглавници.
Вариантите са два:
- някоя възглавница изпуска (сутрин намираш ли я клекнала)
- или по скоро електромагнитния клапан се ебава.

Прочети я и виж каква грешка е записала.

ПредишнаСледваща

Назад към F07/F10/F11

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook