Е60 отворена дискусия
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- LizarD
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 19.09.2008
- Местоположение: Burgas
- Пол: Мъж
- Кара: **** ми янко
- Мечтае да кара: CL65 AMG
Е60 отворена дискусия
Здравейте. В момента съм в период на обмисляне за нов автомобил. Бих искал да пообсъдим Е60 преди и след фейса и да ме насочите към правилния екземпляр.
Малко история:
Първо покарах
Honda Accord 1.8 iLS CE7
- Може би най даракоустойчивия автомобил - 5 години я търкалях, не много километри за тях, но пък не съм сменял нищо съществено и още я бият по улиците
Комфорт: 4 от 6
Здравина:(Мотор, ходова част) 5 от 6
Качество изработка интериор: 2 от 6
Динамика 4 от 6
Цялостнo впечатление: Здрав, надежден, но доста безличен автомобил.
BMW E39 525 iA Exclusive Touring без LPG.
- Ръждив маслояд, който ме преби от ремонти и разход. Лете 15 зима 17/100. Въпреки всички минуси които изтъкнах най ми е на сърце. Тежък, масивен и най вече комфортен автомобил.
Комфорт: 6 от 6
Здравина Мотор, ходова част: 3 от 6
Качество изработка интериор 5 от 6
Динамика 5 от 6
Цялостно впечатление: Комфортен, динамичен, но доста изхабен (Може би) автомобил.
2006 VW Passat B6 2.0 TDI Highline Ръчка пръчка. Карах го година. По окачването нищо не се разлопа. Обадиха се дюзи и започна да гори масло и го разкарах. Иначе като цяло доста безпроблемен.
Комфорт: 4.5 от 6
Здравина мотор, ходва част: 5 от 6
Качество изработка интериор: 5 от 6
Динамика: 5 от 6
Цялостно впечатление: Практичен, удобен,здрав и динамичен автомобил, но за жалост безличен и скучен.
Та сега си мисля за някаква петица пак, пак бензинова (Защото знаете положението с нафтата в Б-я) какво е.
В момента си мисля за Базова Е60.
Като цяло мога да се замисля и за нещо фейсово пак бензиново.
Поправете ме ако греша във впечатленията си но предпочитам да е:
Бензин
Автомат
Да е нов внос
Да е максимално в автентичен вид
Да е спретната и приветлива като първо печатление
Важно е да не е много скъпа и не ме интересува толква да е намачкана с екстри и гъзарии
Или обикноено E92 320i
Купе
Може и ръчка но предпочитам автомат
Да е нов внос
Да е максимално в автентичен вид
Да е спретната и приветлива като първо печатление
Важно е да не е много скъпа и не ме интересува толква да е намачкана с екстри и гъзарии
Отдвана не съм писал във форума, надявам се не бъда повод за караници или подигравки. Поздрави
Малко история:
Първо покарах

- Може би най даракоустойчивия автомобил - 5 години я търкалях, не много километри за тях, но пък не съм сменял нищо съществено и още я бият по улиците
Комфорт: 4 от 6
Здравина:(Мотор, ходова част) 5 от 6
Качество изработка интериор: 2 от 6
Динамика 4 от 6
Цялостнo впечатление: Здрав, надежден, но доста безличен автомобил.

- Ръждив маслояд, който ме преби от ремонти и разход. Лете 15 зима 17/100. Въпреки всички минуси които изтъкнах най ми е на сърце. Тежък, масивен и най вече комфортен автомобил.
Комфорт: 6 от 6
Здравина Мотор, ходова част: 3 от 6
Качество изработка интериор 5 от 6
Динамика 5 от 6
Цялостно впечатление: Комфортен, динамичен, но доста изхабен (Може би) автомобил.

Комфорт: 4.5 от 6
Здравина мотор, ходва част: 5 от 6
Качество изработка интериор: 5 от 6
Динамика: 5 от 6
Цялостно впечатление: Практичен, удобен,здрав и динамичен автомобил, но за жалост безличен и скучен.
Та сега си мисля за някаква петица пак, пак бензинова (Защото знаете положението с нафтата в Б-я) какво е.
В момента си мисля за Базова Е60.
Като цяло мога да се замисля и за нещо фейсово пак бензиново.
Поправете ме ако греша във впечатленията си но предпочитам да е:






Или обикноено E92 320i






Отдвана не съм писал във форума, надявам се не бъда повод за караници или подигравки. Поздрави


- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Е60 отворена дискусия
Евтина Е60 или Е92 е предпоставка за бъдещи сериозни разходи- по принцип трябва да търсиш нещо в горният ценови клас, за да имаш минимум проблеми. При кола на толкова години и километри екстрите не са основен ценообразуващ фактор, така, че на тази база няма да икономисаш нищо. След като подръжката на Е39 ти се струва висока може би трябва да смениш марката, при Е60 ще е още по-зле. BMW е кола преди всичко за удоволствие, а не просто придвижване от точка А до точка Б. Да кажем катериш Алеко, въртиш по завоите, тя ги лепи, надолу с голяма скорост същото, усещаш се чудесно..Е, може да изтече някой амортисьор, сменяш и продължаваш. Или през зимата с хубави гуми, пътя не е обработен, 100 спрели коли, въпреки, че си със задно катериш на зиг-заг между тях, гледаш мътни погледи.
Ако не я възприемаш по този начин и нещо не ти трепва при всяко сядане зад волана ще преживееш само разочарования.

Re: Е60 отворена дискусия
Здравей колега, мога само да те посъветвам да не гледаш точно тази кола. Продава се още от миналото лято и като гледам още си седи, само като чукнеш в сайта историята ще видиш че от 10800 е паднала на 7800, като сигурно търгаша ще я даде и на 7к
Гледай кола от частно лице, махни ги тея нов внос шанса да попаднеш на нещо читаво е много малък или просто трябва да имаш познат, който да ти каже реалното състояние на колата. Сега с това положение нов внос няма и всичко е нещо старо и залежало.
Най-важното е според мен да се ориентираш с какъв мотор да е колата, има писано много из подфорума и този на Е90 защото моторите са горе долу едни и също дето се слагат в тези серии, виж и темите за съвет при избора на кола, там също има много и полезна информация. Е60 е в пъти по-скъпа кола за подръжка от Е39, и тук ако попаднеш на кофти кола освен че пак ще те пребие от ремонти и сериозно ще ти бърка в джоба, та трябва много добре да прецениш с какви пари разполагаш и дали ще смогнеш на подръжката.
И не на последно място търси на 100% кола със сервизна история, няма как да се надяваш кола която е струвала като нова над 120 000лв (сиреч висок клас, не нещо бюджетно) сега да се продава за 7000лв и да е на 197 000 км
Също си помисли и за екстрите, за мен примерно е пълен смях да дам над 10000лв за кола и климатика да ми е с врътки
За мен трябва да си приготвиш грубо едни 15-19к за читаво Е60 + обслужване за каране и след това наистина това да правиш вместо да ходиш по сервизи, да си губиш времето и да събираш негативни емоции покрай колата.

Гледай кола от частно лице, махни ги тея нов внос шанса да попаднеш на нещо читаво е много малък или просто трябва да имаш познат, който да ти каже реалното състояние на колата. Сега с това положение нов внос няма и всичко е нещо старо и залежало.
Най-важното е според мен да се ориентираш с какъв мотор да е колата, има писано много из подфорума и този на Е90 защото моторите са горе долу едни и също дето се слагат в тези серии, виж и темите за съвет при избора на кола, там също има много и полезна информация. Е60 е в пъти по-скъпа кола за подръжка от Е39, и тук ако попаднеш на кофти кола освен че пак ще те пребие от ремонти и сериозно ще ти бърка в джоба, та трябва много добре да прецениш с какви пари разполагаш и дали ще смогнеш на подръжката.
И не на последно място търси на 100% кола със сервизна история, няма как да се надяваш кола която е струвала като нова над 120 000лв (сиреч висок клас, не нещо бюджетно) сега да се продава за 7000лв и да е на 197 000 км


Re: Е60 отворена дискусия
BMW E 60 M54B30 и само да не е от БГ. Но си държат цена.
Няма начин да няма начин
- turbonetic
- ентусиаст
-
- Мнения: 854
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI,Vw PassatB5
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: Е60 отворена дискусия
pinko_23 написа:BMW E 60 M54B30 и само да не е от БГ. Но си държат цена.
Пак да се натресе на маслояд

Лично за мен новите бензинови мотори ,не са никак толкова здрави както преди! Разход на масло,висока температура на антифриза и още други проблеми ...320д е90 може да ги погледнеш здрав мотор какво повече..
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Е60 отворена дискусия
pinko_23 написа:BMW E 60 M54B30 и само да не е от БГ. Но си държат цена.
Не са масови и са на високи цени. С много търсене и гледане може да изпадне някоя 530d 218 к.с. на около 300к километра. Да се "препипа" навсякъде(подгрев, дюзи, турбо, ДПФ+ЕГР, вихрови клапи, колектор). Да се обслужи всичко с качествени консумативи(ролки, ремъци, водна помпа, термостати, ако е автомат(маслото в него). Окачването е ясно, като трябва да се обърне внимание на рейката. Всичко това при добър оглед при покупката може и да не е много болезнено, но иначе става майка плаче. Всичко това го правиш ако искаш да имаш автомобил, на който можеш да разчиташ и да пътуваш с него спокойно. Ако искаш самоходен "дръгел" за пред "коврите" и за "до кафето"- взимай най-лъскавата с най-големите "жанти" за 8000лв. и карай докато спре.

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Е60 отворена дискусия
Нафтените проблеми на М57 ще ти се видят бледа сянка с това което може да ти поднесе М54 или N версиите(изключение супер запазените и читави екземпляри).
М57цата е здрава, издръжлива но консумативите и са скъпи.
Както каза един колега по горе, трябва винаги да имаш едни поне 1000-1500 лв заделени за неща дето създават рязко проблем
.
М57цата е здрава, издръжлива но консумативите и са скъпи.
Както каза един колега по горе, трябва винаги да имаш едни поне 1000-1500 лв заделени за неща дето създават рязко проблем

Re: Е60 отворена дискусия
turbonetic написа:pinko_23 написа:BMW E 60 M54B30 и само да не е от БГ. Но си държат цена.
Пак да се натресе на маслояд![]()
Лично за мен новите бензинови мотори ,не са никак толкова здрави както преди! Разход на масло,висока температура на антифриза и още други проблеми ...320д е90 може да ги погледнеш здрав мотор какво повече..
Говоря от личен опит сега, като купих колата разхода на масло беше около 700 мл на 1000 км ужас викам си егати маслояда какво да правя. След доста четене и лутане по разни майстори установих проблемът. Смених гарнитура на маслено тяло, гарнитура картер, филтър картерни газове, хидравличен маркуч за ваноса като всичко това са само оригинални части и също така смених и маслото карам с 5/40 РАВЕНОЛ. Към момента на 5000 км доливам около 1 литър. Много хора са под убеждението че високият разход е задължително горене на насло. Моят М54 е на 320 000 и просто гарнитурките са се изпекли и искат подмяна.
Няма начин да няма начин
Re: Е60 отворена дискусия
Кви па толкова проблеми може да ти донесе м54. Сменяш 2 гарнитури и една картерна вентилация. Не е като да почнеш 6 дюзи шайби маховици релета...Hip-hopotam написа:Нафтените проблеми на М57 ще ти се видят бледа сянка с това което може да ти поднесе М54 или N версиите(изключение супер запазените и читави екземпляри).
М57цата е здрава, издръжлива но консумативите и са скъпи.
Както каза един колега по горе, трябва винаги да имаш едни поне 1000-1500 лв заделени за неща дето създават рязко проблем.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Е60 отворена дискусия
bioz написа:Кви па толкова проблеми може да ти донесе м54. Сменяш 2 гарнитури и една картерна вентилация. Не е като да почнеш 6 дюзи шайби маховици релета...Hip-hopotam написа:Нафтените проблеми на М57 ще ти се видят бледа сянка с това което може да ти поднесе М54 или N версиите(изключение супер запазените и читави екземпляри).
М57цата е здрава, издръжлива но консумативите и са скъпи.
Както каза един колега по горе, трябва винаги да имаш едни поне 1000-1500 лв заделени за неща дето създават рязко проблем.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Като започне да "пердаши" по литъра масло на 1000км,ако вече не започнала си е за основен ремонт. Вярно, че може да се направи успешно за не много пари но....
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Е60 отворена дискусия
kikko написа:bioz написа:Кви па толкова проблеми може да ти донесе м54. Сменяш 2 гарнитури и една картерна вентилация. Не е като да почнеш 6 дюзи шайби маховици релета...Hip-hopotam написа:Нафтените проблеми на М57 ще ти се видят бледа сянка с това което може да ти поднесе М54 или N версиите(изключение супер запазените и читави екземпляри).
М57цата е здрава, издръжлива но консумативите и са скъпи.
Както каза един колега по горе, трябва винаги да имаш едни поне 1000-1500 лв заделени за неща дето създават рязко проблем.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Като започне да "пердаши" по литъра масло на 1000км,ако вече не започнала си е за основен ремонт. Вярно, че може да се направи успешно за не много пари но....
Както казах, с горните обслужвания литър масло на 1000 няма как да стане, макс един два литра на 10 000 ма тва да му е проблема като знам кви ремонти те чакат при дизелара....

- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Е60 отворена дискусия
Влизаме пак в безкрайния спор дизел/бензин. Аз бях заклет фен на бензиновите БМВ-та, но това нещо отдавна е минало. Каквото реши това да взема автора. 

E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Е60 отворена дискусия
bioz написа:Кви па толкова проблеми може да ти донесе м54. Сменяш 2 гарнитури и една картерна вентилация. Не е като да почнеш 6 дюзи шайби маховици релета...Hip-hopotam написа:Нафтените проблеми на М57 ще ти се видят бледа сянка с това което може да ти поднесе М54 или N версиите(изключение супер запазените и читави екземпляри).
М57цата е здрава, издръжлива но консумативите и са скъпи.
Както каза един колега по горе, трябва винаги да имаш едни поне 1000-1500 лв заделени за неща дето създават рязко проблем.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Прав си съгласявам се с теб, тоя мотор само разхода на масло му е болка. Другото е лесно поправимо.
- kamendc
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 234
- Регистриран на: 16.07.2009
- Местоположение: София
- Кара: X1 E84 25xd; E60 525d LCI Auto
Re: Е60 отворена дискусия
don_gori написа:Гледай кола от частно лице, махни ги тея нов внос шанса да попаднеш на нещо читаво е много малък
Нещо читаво като това например ли:
LizarD написа:Карах го година... Обадиха се дюзи и започна да гори масло и го разкарах.
Не че се заяждам с автора конкретно... повечето хора така правят.
Новия внос обаче е предимно от мошеници.
Аз затова съм си избрал директно от чужбина, ама почнаха карантини и ограничения и никой не знае кога ще мога да ида да си я докарам.
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани