Работни температури на BMW двигатели
Модератор: Общи модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Работни температури на BMW двигатели
Идеята на темата е да направим списък на типичните работни температури на BMW двигатели и реакцията на (изправна) охладителната система и при различни условия, при различните двигатели.
На място, в задръстване, при спокойно градско каране, при спокойно каране на магистрала при определени обороти/скорост, при яко даване на газ на магистрала. Колко бързо реагира охладителната система - от колко до колко градуса охлажда, за колко време и т.н. Кога се пуска ел. перка, на колко процента и т.н.
Идеята е да пишем, само ако сме правили реални измервания и експерименти, посредством диагностика или по друг начин - конкретни числа и наблюдения
Като съберем информация може да я обобщим в документ
От мен - S62B50:
- Термостат - отваря при 78-79 градуса. При външна температура 15-20 градуса стига 79 работна температура за около 10 минути макс при спокойно каране.
- Датчик1 (основен - по него се отчита температурата на "двигателя") - монтиран на конзолата на термостатното тяло, мери температурата на изходящата охладителна течност към радиатора!
- Датчик2 - монтиран на изходящия порт на радиатора. Следва температурата на двигателя минус ~5 градуса, докато отвори термостата. При вече отворен термостат разликата между двете температури отчетени от Датчик1 и Датчик2 при спокойно градско каране е обикновено 10-15-20 градуса. ECU-то, виското и естествения въздушен поток я регулират в подобни граници. В задръстване или много бавно мърдане разликата достига само 5 градуса и се включва ел. перка!
- Ел. перка - включва се по нанагорно доста често въпреки, че двигателят е на номинална работна температура (79 градуса). Най-много съм я виждал на 48% пусната. В задръстване, знаете - включва се, още не съм висял да видя на колко процента, еле пък лятото При яко пържене за кратко на трета докъм 160-170 има наченки да се пуска - някакви 20% мернах, като температурата на двигателя отива на 81-82 градуса. При ниска скорост често попривърта на 11%. В задръстване тръгва от 20% нагоре. Интересното е, че за кратко на място (на светофар) може и да не e въртяла (двигателя си седи на 79), но в момента, който тръгнеш, особобено ако е по-бързо моментално отива на 40%+.
- Виско - не знам на колко зацепва и на каква степен
Скоро може да изчертая и малко графики, че така е тегаво за асимилиране
Айде вие сте
На място, в задръстване, при спокойно градско каране, при спокойно каране на магистрала при определени обороти/скорост, при яко даване на газ на магистрала. Колко бързо реагира охладителната система - от колко до колко градуса охлажда, за колко време и т.н. Кога се пуска ел. перка, на колко процента и т.н.
Идеята е да пишем, само ако сме правили реални измервания и експерименти, посредством диагностика или по друг начин - конкретни числа и наблюдения
Като съберем информация може да я обобщим в документ
От мен - S62B50:
- Термостат - отваря при 78-79 градуса. При външна температура 15-20 градуса стига 79 работна температура за около 10 минути макс при спокойно каране.
- Датчик1 (основен - по него се отчита температурата на "двигателя") - монтиран на конзолата на термостатното тяло, мери температурата на изходящата охладителна течност към радиатора!
- Датчик2 - монтиран на изходящия порт на радиатора. Следва температурата на двигателя минус ~5 градуса, докато отвори термостата. При вече отворен термостат разликата между двете температури отчетени от Датчик1 и Датчик2 при спокойно градско каране е обикновено 10-15-20 градуса. ECU-то, виското и естествения въздушен поток я регулират в подобни граници. В задръстване или много бавно мърдане разликата достига само 5 градуса и се включва ел. перка!
- Ел. перка - включва се по нанагорно доста често въпреки, че двигателят е на номинална работна температура (79 градуса). Най-много съм я виждал на 48% пусната. В задръстване, знаете - включва се, още не съм висял да видя на колко процента, еле пък лятото При яко пържене за кратко на трета докъм 160-170 има наченки да се пуска - някакви 20% мернах, като температурата на двигателя отива на 81-82 градуса. При ниска скорост често попривърта на 11%. В задръстване тръгва от 20% нагоре. Интересното е, че за кратко на място (на светофар) може и да не e въртяла (двигателя си седи на 79), но в момента, който тръгнеш, особобено ако е по-бързо моментално отива на 40%+.
- Виско - не знам на колко зацепва и на каква степен
Скоро може да изчертая и малко графики, че така е тегаво за асимилиране
Айде вие сте
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Работни температури на BMW двигатели
Айде бе, не мерите ли температури?
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Работни температури на BMW двигатели
Няма да съм много полезен, но ще споделя малко опит от един Франкенщайн.
Колата е е46/318ци (м43б19) с мотор м52 един ванос. Мотора е без виско, охлаждането се случва с оригиналната перка на е46 (зад радиатора), която се управлява от компютъра оставен от м43, както и някой комуникации с таблото.
Един мит е развенчан, че при е46/м43 вентилатора се включва след 104-5 градуса, при мен вентилатора тръгва на около 95-96 градуса на 20% (на око), явно проблема за високите градуси на оригиналния м43 е, че термостата е затворен до по-късно и втория датчик на студения маркуч на радиатора започва да отчита след това на 104-5 градуса.
В споменатия вариант, градусите на м52 са 90-92, в града при топло до 98, с климатик до 100, веднъж миналото лято стигна 104 на климатик на високо в Родопи планина и едно ново а6 3д зад мен.
За това лято ще съм с втора ел перка пред радиатора, оригинална от е46/6, но ще се управлява от един китайски контролер, който се оказа, че работи перфектно (за сега) и позволява да си променяш температурата и хистерезиса както искаш, като наблюдаваш реалната температура.
Любопитна ми е как се дуржи оригинално м52 в е46 и един ванос в е39.
Колата е е46/318ци (м43б19) с мотор м52 един ванос. Мотора е без виско, охлаждането се случва с оригиналната перка на е46 (зад радиатора), която се управлява от компютъра оставен от м43, както и някой комуникации с таблото.
Един мит е развенчан, че при е46/м43 вентилатора се включва след 104-5 градуса, при мен вентилатора тръгва на около 95-96 градуса на 20% (на око), явно проблема за високите градуси на оригиналния м43 е, че термостата е затворен до по-късно и втория датчик на студения маркуч на радиатора започва да отчита след това на 104-5 градуса.
В споменатия вариант, градусите на м52 са 90-92, в града при топло до 98, с климатик до 100, веднъж миналото лято стигна 104 на климатик на високо в Родопи планина и едно ново а6 3д зад мен.
За това лято ще съм с втора ел перка пред радиатора, оригинална от е46/6, но ще се управлява от един китайски контролер, който се оказа, че работи перфектно (за сега) и позволява да си променяш температурата и хистерезиса както искаш, като наблюдаваш реалната температура.
Любопитна ми е как се дуржи оригинално м52 в е46 и един ванос в е39.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Работни температури на BMW двигатели
Lenco написа:...
Полезно! Благодаря!
Lenco написа:Любопитна ми е как се дуржи оригинално м52 в е46 и един ванос в е39.
И на мен ми е любопитно M62/N62/N63 как се държат, така че чакаме още мнения от колегите
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Работни температури на BMW двигатели
М62 без ванос търкалях доста време. С “държавния” термостат поддържа 107 градуса в движение, като съм виждал и да подминава 110 при гадно задръстване в жега. Уж при по-яко каране отваря повече и трябва да падне до 93-95, но на практика това съм го виждал само 1-2 пъти за 7 години. Това са температури от скритото меню.
Не си е работа като цяло - всичко се опича, като си отвориш прозореца и влиза жега от изпод капака. Последно направих така известния “термостат-мод” с термостат на 80 градуса в корубата на оригинален и так заспа на 93 на хубаво загрял мотор. От тогава не съм имал проблеми, а после продадох колата.
Не си е работа като цяло - всичко се опича, като си отвориш прозореца и влиза жега от изпод капака. Последно направих така известния “термостат-мод” с термостат на 80 градуса в корубата на оригинален и так заспа на 93 на хубаво загрял мотор. От тогава не съм имал проблеми, а после продадох колата.
Re: Работни температури на BMW двигатели
М54 в е 39. Температурата варира между 95/96 градуса до към 98/99. Реални тестове не съм правил а по-скоро когато съм се сещал да погледна. По-висока температура не съм виждал, но е било нормално градско каране така че е нормално. Интересно ми е всъщност че откакто съм купил колата до сега виското един път не съм го чувал. Смених го малко след покупката и така 2 години. Винаги като вдигне малко температурата се пуска ел перката. Започвам да се чудя дали виско съединителя въобще работи и не е ли дефектен. Дано някой друг сподели за този двигател.
Пс. Забравих да кажа че имам торк и гледам на него.
Пс. Забравих да кажа че имам торк и гледам на него.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Работни температури на BMW двигатели
Температурните режими при М52TU и М54 са се контролират от т.н. температурна карта, нещо като горивната карта за двигателя. Термостатът при тези двигатели има електронно регулиране на степента на отваряне от DME посредством електрически подгревен елемент, а контролът на температурата се извършва посредством пемпературни датчици, разположени на главата на двигателя и радиатора.
Според производителя, картата е напрвена така, че в работния диапазон 75-113 градуса, който е нормален, двигтелят да държи по-висока температура при малки натоварвания, работа на място и градско шофиране. При тази температура е в границите 75 - 93. Ел. перката започва да работи при температура 73 градуса. Оборотите са толкова ниски, че ако сучайно не забелязах как леко се развърта перката никога нямаше да разбера кога се включва. Според производителя не е проблем температурата да достигне и подмине 100 градуса, но така и не разбрах при какви условия се допуска и се случва това.
При шофиране извън града, екстремно, с големи натоврвания и на максималната газ, температурата двигателя на заложена да е по-ниска, за да бъдат сведени детонациите до минимум, поне така казва производителят. При мен тази температура е около 80 градуса а при всичката газ и скорости по-високи от 220 км/ч температурата започва да пада под 80 градуса.
За М52 мога да изпиша тонове информация, защото един такъв двигател ми изпили нервите, но ето основното:
Работния температурен диапазон е 75-115 грдуса. При 116 градуса стрелката на таблото, показваща температурата леко подминава средата и ел. перката се включва на втора степен. При този двигател, температурата се контролира от стандартен термостат, няма електронен контрол на степента на отварянето. Тук нещата колкото и да са прости, толкова могат и бързо да доведат до неприятности. Според производителя 75 - 109 градуса е нормален работен диапазон като при малки натоварвания, градско шофиране и работа на място, температурата може да варира от 80 до 107/109 градуса в зависимост от външната температура и начина на шофиране от стоп до стоп. При 100% изправна охладителна и обслужена охладителна система (сменени: радиатор, водна помпа, термостат, съединителни маркучи, разширителен съд и капачка за него) работната температура на двигателя в градски условия, почти независимо от външната температура при най-екстемното каране не би трябвало да надвишава 95-97 градуса. При нормално шофиране не би трябвало да надвишава 90-95 градуса.
За разлика от М52TU и М54, М52 държи по-висока температура при шофиране извън града с големи натоварвания и високи скорости. Работната температура е в диапазона 95-109 градуса, като при намаляне на скоростта или натоварването, температурата започва да се понижава. Последният ми тест беше по пътя Бургас - Варна и обратно, външна температура 24-25 градуса, агресивно шофиране с всичката газ, превключване на предавките при почти максимални обороти, екстремно намаляне на скоростта при влизане в завоите и максимално ускоряване след излизане от завоите - максималната температура на двигателя достигна 109 градуса и то само в най-стръмния участък от прохода в посока Варна. При това ми направи впечатление, че и температурата на маслото подмина 100 градуса.
Според производителя, картата е напрвена така, че в работния диапазон 75-113 градуса, който е нормален, двигтелят да държи по-висока температура при малки натоварвания, работа на място и градско шофиране. При тази температура е в границите 75 - 93. Ел. перката започва да работи при температура 73 градуса. Оборотите са толкова ниски, че ако сучайно не забелязах как леко се развърта перката никога нямаше да разбера кога се включва. Според производителя не е проблем температурата да достигне и подмине 100 градуса, но така и не разбрах при какви условия се допуска и се случва това.
При шофиране извън града, екстремно, с големи натоврвания и на максималната газ, температурата двигателя на заложена да е по-ниска, за да бъдат сведени детонациите до минимум, поне така казва производителят. При мен тази температура е около 80 градуса а при всичката газ и скорости по-високи от 220 км/ч температурата започва да пада под 80 градуса.
За М52 мога да изпиша тонове информация, защото един такъв двигател ми изпили нервите, но ето основното:
Работния температурен диапазон е 75-115 грдуса. При 116 градуса стрелката на таблото, показваща температурата леко подминава средата и ел. перката се включва на втора степен. При този двигател, температурата се контролира от стандартен термостат, няма електронен контрол на степента на отварянето. Тук нещата колкото и да са прости, толкова могат и бързо да доведат до неприятности. Според производителя 75 - 109 градуса е нормален работен диапазон като при малки натоварвания, градско шофиране и работа на място, температурата може да варира от 80 до 107/109 градуса в зависимост от външната температура и начина на шофиране от стоп до стоп. При 100% изправна охладителна и обслужена охладителна система (сменени: радиатор, водна помпа, термостат, съединителни маркучи, разширителен съд и капачка за него) работната температура на двигателя в градски условия, почти независимо от външната температура при най-екстемното каране не би трябвало да надвишава 95-97 градуса. При нормално шофиране не би трябвало да надвишава 90-95 градуса.
За разлика от М52TU и М54, М52 държи по-висока температура при шофиране извън града с големи натоварвания и високи скорости. Работната температура е в диапазона 95-109 градуса, като при намаляне на скоростта или натоварването, температурата започва да се понижава. Последният ми тест беше по пътя Бургас - Варна и обратно, външна температура 24-25 градуса, агресивно шофиране с всичката газ, превключване на предавките при почти максимални обороти, екстремно намаляне на скоростта при влизане в завоите и максимално ускоряване след излизане от завоите - максималната температура на двигателя достигна 109 градуса и то само в най-стръмния участък от прохода в посока Варна. При това ми направи впечатление, че и температурата на маслото подмина 100 градуса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Nickelback
- старши ентусиаст
- Мнения: 1857
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8 и чат-пат SmallBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: ;)
Big: Hemi 370 cu. in.
Small: S62B50 с жокери
Re: Работни температури на BMW двигатели
stony1 написа:...
Много изчерпателно, благодаря!
Чакаме още включвания и за други мотори
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Работни температури на BMW двигатели
Nickelback написа:stony1 написа:...
Много изчерпателно, благодаря!
Чакаме още включвания и за други мотори
You are more than welcome!
Един лек ъпдейт на информацията за М52 от тази сутрин. При магистрално шофиране със скорост 160-180 км/ч, резки спирания, когато някой умник реши да се шмугне пред теб с 90 - 100 км/ч, а след това газ до ламарината, не искате да знаете коко е разхода , работната температура на двигателя беше в границите 90-93 градуса. При спиране на място след това шофиране температурата закова на 94 градуса и след престой около една минута на място температурата започна да се понижава. При 92 градуса изгасих колата и се метнах по задачи. Не засякох за колко време температурата се понижи до 92 градуса.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Работни температури на BMW двигатели
Е39 528iA един ванос,почти винаги карам на сервизен режим и температурА на водата
Радиатора ми е на няма една година, виското е Закс, термост от М50 на 88 градуса и водна помпа Хепу.
При зимно градско каране варира около 92-94
Лято градско каране 95-97, със климатик 100-102, във адска жега и задръстване достигнах 108 градуса веднъж
Извънградско зимно каране температурата е около 90-92
Лятно извънградско каране 95-100 зависи от настъпването, лятото почти винаги съм на климатик.
Ел.перка никога не съм чувал да се задейства,но работи когато замостя буксата на термошалтера, който също е сменен.
Преди време наблюдавах една 520ка един ванос ръчка, при нея на място температурата на антифриза стига до 103 градуса, пуска се ел.перка, набутва горещ въздух през радиатора и сработва виското.
Радиатора ми е на няма една година, виското е Закс, термост от М50 на 88 градуса и водна помпа Хепу.
При зимно градско каране варира около 92-94
Лято градско каране 95-97, със климатик 100-102, във адска жега и задръстване достигнах 108 градуса веднъж
Извънградско зимно каране температурата е около 90-92
Лятно извънградско каране 95-100 зависи от настъпването, лятото почти винаги съм на климатик.
Ел.перка никога не съм чувал да се задейства,но работи когато замостя буксата на термошалтера, който също е сменен.
Преди време наблюдавах една 520ка един ванос ръчка, при нея на място температурата на антифриза стига до 103 градуса, пуска се ел.перка, набутва горещ въздух през радиатора и сработва виското.
- peshehodetz
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 15.08.2015
- Местоположение: expedia.com
- Пол: Мъж
- Кара: BMW and Toyota
- Детайли за колата: I6 3.0 turbo and naturally aspirated i-Force 5.7 V8
Re: Работни температури на BMW двигатели
F10 535i стрелката никога не застава точно в средата винаги е съвсем леко от ляво дори при жега над 40 градуса
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
keep walking
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
Where debt is dumb, cash is king, and the paid-off home mortgage has taken the place of the BMW as the status symbol of choice.
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Работни температури на BMW двигатели
B48 след дълго нормално каране е 106 градуса на охл. течност, 103 на маслото. Не съм пробвал все още дали при каране в спортен режим охлажда повече.
- Mollov
- Мародератор
- Мнения: 12347
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Работни температури на BMW двигатели
S63B44O0 (2010 X6M)
- 103-105C на място (без климатик), 90-95С на място с климатик.
- ~95-100C при нормално каране
- ~90С при повече натоварване/обороти
- АСК не качва повече от 75С-78С.
- 103-105C на място (без климатик), 90-95С на място с климатик.
- ~95-100C при нормално каране
- ~90С при повече натоварване/обороти
- АСК не качва повече от 75С-78С.
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3726
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Работни температури на BMW двигатели
peshehodetz написа:F10 535i стрелката никога не застава точно в средата винаги е съвсем леко от ляво дори при жега над 40 градуса
Sent from my SM-G950U using Tapatalk
Колега това ти е за маслото температурата. Ако следиш температурата на водата ще видиш, че понякога има доста разлики
ПС: при мен същия мотор ако карам кротко без рязко подаване на газ държи водата около 112-115 градуса. Подам ли газ веднага пада на под 100.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани