Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Модератор: Технически модератори
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте колеги Х1-цата ми е без навигация с бизнес радио.
Искам да попитам някой слагал ли е от тези китайските мултимедии с андроид,труден ли е монтажа и доволни ли сте.
Понеже чух коментари от сорта ,че като си сложа съм щял да светна като коледна елха, тоест ще отчита грешки на колата.Моля ако някой си е монтирал или пък е по вещ по въпроса да даде отзиви защото доста де чудя да си закупя.
Искам да попитам някой слагал ли е от тези китайските мултимедии с андроид,труден ли е монтажа и доволни ли сте.
Понеже чух коментари от сорта ,че като си сложа съм щял да светна като коледна елха, тоест ще отчита грешки на колата.Моля ако някой си е монтирал или пък е по вещ по въпроса да даде отзиви защото доста де чудя да си закупя.
- svetlozardv
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 5.01.2020
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте насочил съм се към е53 и 3.0д но проблема се изразява в това че много хора ми споменаха че автомата бил много чуплив на преди фейса и да си търся ръчка или фейс автомат. Също ми споменаха да гледам мотора дали бил немски или американски и ако бил немски нямал проблем с кутията. Има ли нещо вярно в това и ако да как да разбера какъв е мотора. Мерси
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте, колеги!
В момента съм собственик на Е91 2.0D 177 к.с. автомат, но напоследък (може би от тази социална изолация ли, кой знае ) взе да ме набляга една мисъл да го сменям. Бюджета ми е ограничен, няма да надхвърли 18К лева. За тези пари виждам, че се предлагат някакви си (бог знае дали читави ) Х5 Е70 2007-2009 година. Далеч съм от мисълта, че двата автомобила могат да бъдат сложени на кантар, защото може би ще е съревнование между маймуна и златна риба, в състезание кой се катери по бързо на дърво, но въпреки това, ще помоля, ако е възможно, да ми споделите за какви пари говорим относно обслужване, смяна на най-нормални консумативи по ходова част, окачване и т.н. за да мога сам за себе си да направя сметката, както и какви са доста срещаните болежки при този модел. Мотора със сигурност ще е 3.0d тъй като виждам най-добри отзиви и май е най-лесен за поддръжка. Изчетох голяма част от коментарите назад, но ще бъда благодарен ако някой може да удари едно рамо.
Говоря за автомобили като този:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=f7x05t
Благодаря и позрави
В момента съм собственик на Е91 2.0D 177 к.с. автомат, но напоследък (може би от тази социална изолация ли, кой знае ) взе да ме набляга една мисъл да го сменям. Бюджета ми е ограничен, няма да надхвърли 18К лева. За тези пари виждам, че се предлагат някакви си (бог знае дали читави ) Х5 Е70 2007-2009 година. Далеч съм от мисълта, че двата автомобила могат да бъдат сложени на кантар, защото може би ще е съревнование между маймуна и златна риба, в състезание кой се катери по бързо на дърво, но въпреки това, ще помоля, ако е възможно, да ми споделите за какви пари говорим относно обслужване, смяна на най-нормални консумативи по ходова част, окачване и т.н. за да мога сам за себе си да направя сметката, както и какви са доста срещаните болежки при този модел. Мотора със сигурност ще е 3.0d тъй като виждам най-добри отзиви и май е най-лесен за поддръжка. Изчетох голяма част от коментарите назад, но ще бъда благодарен ако някой може да удари едно рамо.
Говоря за автомобили като този:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=f7x05t
Благодаря и позрави
- dynalias
- младши ентусиаст
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
svetlozardv написа:Здравейте насочил съм се към е53 и 3.0д но проблема се изразява в това че много хора ми споменаха че автомата бил много чуплив на преди фейса и да си търся ръчка или фейс автомат. Също ми споменаха да гледам мотора дали бил немски или американски и ако бил немски нямал проблем с кутията. Има ли нещо вярно в това и ако да как да разбера какъв е мотора. Мерси
Правилно са ти казали. Всички преди фейслифта са 184коня и със стария афтомат. И мотора е по-проблемен, шумен и тромав и кутията е кекава.
Всички 218коня са фейслифт с новия автомат.
Ръчка х5 трябва да си мазохист за да си купиш.
Американка не вземай - мой съвет. Американските имат едни жълти светлоотразители по броните и мигачите по това можеш да ги познаеш на външен вид.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте искам да попитам постоянно ми дава грешка за изгоряла крушка на х1-цата мой познат я прочете с лънч и там показва ,че са крушките на номера поне така изписва на диагностиката обаче плафоните на багажника си светят не са изгуряли ,а и приличат на оригинални но несъм сигурен понеже от скоро имам колата светят бяло по принцип са лед но и колата е лайт пакет всмисъл има диоди на дръжките.
Някой може ли да ме насочи каде да търся проблема за да не купувам напразно нови плафони.
Някой може ли да ме насочи каде да търся проблема за да не купувам напразно нови плафони.
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте искам да попитам постоянно ми дава грешка за изгоряла крушка на х1-цата мой познат я прочете с лънч и там показва ,че са крушките на номера поне така изписва на диагностиката обаче плафоните на багажника си светят не са изгуряли ,а и приличат на оригинални но несъм сигурен понеже от скоро имам колата светят бяло по принцип са лед но и колата е лайт пакет всмисъл има диоди на дръжките.
Някой може ли да ме насочи каде да търся проблема за да не купувам напразно нови плафони.
Пиша тук защото незнам дали има тема за подобно нещо.
Някой може ли да ме насочи каде да търся проблема за да не купувам напразно нови плафони.
Пиша тук защото незнам дали има тема за подобно нещо.
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
На мен така ми даваше грешка за изгорял габарит, проблемът се оказа във FRM модула и го изчистиха с оригиналната диагностика на БМВ. Незнам, обаче, дали при теб случаят е същия.
I love the sound of V8 in the morning...
- The iron hammer
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 5.10.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Х1
- Мечтае да кара: BMW X6
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Благодаря все пак ме насочи и към друг варянт.
- Infiltrat
- Потребител
- Мнения: 41
- Регистриран на: 9.04.2018
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 (E70)
- Детайли за колата: BMW X5 (E70) 3.0SD
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
angls написа:Здравейте, колеги!
В момента съм собственик на Е91 2.0D 177 к.с. автомат, но напоследък (може би от тази социална изолация ли, кой знае ) взе да ме набляга една мисъл да го сменям. Бюджета ми е ограничен, няма да надхвърли 18К лева. За тези пари виждам, че се предлагат някакви си (бог знае дали читави ) Х5 Е70 2007-2009 година. Далеч съм от мисълта, че двата автомобила могат да бъдат сложени на кантар, защото може би ще е съревнование между маймуна и златна риба, в състезание кой се катери по бързо на дърво, но въпреки това, ще помоля, ако е възможно, да ми споделите за какви пари говорим относно обслужване, смяна на най-нормални консумативи по ходова част, окачване и т.н. за да мога сам за себе си да направя сметката, както и какви са доста срещаните болежки при този модел. Мотора със сигурност ще е 3.0d тъй като виждам най-добри отзиви и май е най-лесен за поддръжка. Изчетох голяма част от коментарите назад, но ще бъда благодарен ако някой може да удари едно рамо.
Говоря за автомобили като този:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=f7x05t
Благодаря и позрави
Здравей, колега. Колата наистина не може да се сравни с Е91, най - малкото защото х-а си е камионче Въпрос на гледна точка е джип или кола е по практично и къде да се кара, но този не е от евтините за поддръжка. За да те ориентирам ще ти кажа, че средно на месец този автомобил има разходи между 700 - 1 000лева. Тук влиза всичко от застраховки, винетки, гориво, обслужване до автомивка, добавки и тем подобни. Ремонтите основно са по електрониката, механиката е сравнително здрава с изключение на дюзите. Гумите също са скъпи ако искаш премиум такива и особено ако са RFT. Този джип се кара само с хубави гуми. Така ако я вземеш от автокъща или необслужена ще трябва да отделиш 3-4 к. лева за смяна на верига, раздатка, масла, течности и въобще цялостно обслужване за да си спокоен, предвид и пробега. Кола такава година 07-08, под 200к - 300к км. идваща от чужбина няма! Колата трябва да се обслужва редовно и с качествени резервни части иначе ще имаш само проблеми. Ако решиш да купуваш някоя, задължително при разбиращ майстор/сервиз да я прегледат обстойно. Успех с избора.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте. Нагледал съм се на една X5 3.5i и мисля да ходя да я видя скоро, но ме притеснява в какво състояние е била в Канада.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fekzwu
Ако някой има представа какво друго е добре да се гледа освен да се откара на сервиз в БМВ, ще съм много благодарен.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fekzwu
Ако някой има представа какво друго е добре да се гледа освен да се откара на сервиз в БМВ, ще съм много благодарен.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10491
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Можеш да си провериш срещу 10-на евро, обикновено излиза историята.
Never mistake motion for action...
- E30driver
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 169
- Регистриран на: 9.04.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
jordankn написа:Здравейте. Нагледал съм се на една X5 3.5i и мисля да ходя да я видя скоро, но ме притеснява в какво състояние е била в Канада.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=fekzwu
Ако някой има представа какво друго е добре да се гледа освен да се откара на сервиз в БМВ, ще съм много благодарен.
Google върши чудеса. Слагам ВИН-а в търсачката и излиза това по-долу.
https://en.bidfax.info/bmw/x5/4172955-b ... 50021.html
Купена е на търг за 7,400 канадски долари на 16.01.2020. Имала е механична повреда, каква не пише. От тук нататък всеки си решава сам дали си струва.
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Незнам, но на две от снимките не са ли различни задните стопове? На една снимка като че ли са от преди фейса, а на другата снимка - от фейс.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Здравейте колеги. Появява ми се идеята евентуално към минаването на Х6 (Е71). Набелязал съм в МЛ W164, но това е друга тема. Проучвам си нещата отдалече и събирам мнения. Със сигурност ще ми излизат много въпроси, но има нещо, което искам да разбера като начало - как е возията на Х6? Аз съм с Е60 с М-sport suspension (по-твърдото от M suspension settings), с джанти 19ки и возията е ужасна - супер твърда и директна към неравности. Предишната ми кола отново беше със спортно окачване и вече ми втъсна, бих искал определено по-комфортна возия. Та незнам дали някой от вас може да ми даде директно сравнение между двата автомобила, но все пак ще съм благодарен поне ориентировъчно - дали Х6 с джанти 19 не-рън-флат е осезаемо с по-меко окачване от моето по-горе?
И още два въпроса в тази връзка:
- Еднаква ли е возията на Х5 и Х6 при еднакви други условия - еднакво окачване (пружини или пружини+въздух, еднакви джанти и гуми). Питам, за да знам дали тест драйв на Х5 ще ми даде отговор дали така е и в Х6, предвид факта, че до Х5 ще се добера доста по-лесно за тест....?
- Могат ли да се сложат малко по-високи гуми на Х-са (Е70, Е71) от препоръчителните? Има ли опасност да опира някъде? Гледам, че видимо има доста место между гумите и арките на калниците, нещо, което при моето Е60 е 2-3см само... Но не съм запознат в детайли дали би опирало някъде при тези СУВове...? Отново въпроса ми е породен от гледна точка на возия и от предпазване на джантите (с моите страданията хич не са малки, въпреки внимателното ми до педантичност каране). Мерси предварително!
И още два въпроса в тази връзка:
- Еднаква ли е возията на Х5 и Х6 при еднакви други условия - еднакво окачване (пружини или пружини+въздух, еднакви джанти и гуми). Питам, за да знам дали тест драйв на Х5 ще ми даде отговор дали така е и в Х6, предвид факта, че до Х5 ще се добера доста по-лесно за тест....?
- Могат ли да се сложат малко по-високи гуми на Х-са (Е70, Е71) от препоръчителните? Има ли опасност да опира някъде? Гледам, че видимо има доста место между гумите и арките на калниците, нещо, което при моето Е60 е 2-3см само... Но не съм запознат в детайли дали би опирало някъде при тези СУВове...? Отново въпроса ми е породен от гледна точка на возия и от предпазване на джантите (с моите страданията хич не са малки, въпреки внимателното ми до педантичност каране). Мерси предварително!
- msi200
- ентусиаст
- Мнения: 997
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: М2+X5
Re: Въпроси и съвети относно избор на X1/X2/X3/X4/X5/Х6
Твърдостта при тези коли зависи много от вида окачване(те са поне 4), джантите и гумите, и така се получават сума ти комбинации. С други думи, Х6 с адаптив драйв и 20 цола няма нищо общо с Х5 с нормално окачване и 18цола, а и двете ще возят много по-добре от Е60-ка с М-ково окачване. Всичките варианти с нерънфлат са търпими, но М-ковите окачвания са за много хубави пътища По-големи гуми не виждам смисъл да се слагат, това го правят на офроуд джиповете основно за да им вдигнат клирънса от земята. С асфалтова кола е по-добре да намалиш цолажа на джантата и гумата да стане по-балонна.
I love the sound of V8 in the morning...
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани