Виско и твърди маркучи
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Виско и твърди маркучи
гледах в една тема, че не е хубаво да са твърди 2-та маркуча на радиатора.
днес след 30-40км каране погледнах моите и те са твърди и при работещ двиг. и при загасен
с-мата като е под налягане да не е нормално да е така
при работа на свободна си спрях перката без проблем. незнам нормално ли е това, все пак не е много горещо, а и не съм бил из задръствания и може като не е зацепило да може да се спира.
стрелката на водата ми е закована за средата
колата върви много добре, не пуши бяло и маслото е чисто
М50 е двигателчето
какво мислите...?
днес след 30-40км каране погледнах моите и те са твърди и при работещ двиг. и при загасен
с-мата като е под налягане да не е нормално да е така

при работа на свободна си спрях перката без проблем. незнам нормално ли е това, все пак не е много горещо, а и не съм бил из задръствания и може като не е зацепило да може да се спира.
стрелката на водата ми е закована за средата
колата върви много добре, не пуши бяло и маслото е чисто
М50 е двигателчето
какво мислите...?
.........
Всичко е наред, щом стрелката си е на средата и колата си върви нормално .... все пак има налягане и е нормално някой от маркучите да са малко по твърди ..... 


- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Маркучите не съм ги проверявал за твърдост,защото не съм имал проблеми с охлаждането,но искам да кажа за виското ,че май наистина когато загрее двигателя виското се върти но не е зацепено към оста неподвижно както ми бяха казали.
. Карам от месец май ,като загрее стрелката винаги на 12ч.

- vitamincpp
- ентусиаст
-
- Мнения: 1198
- Регистриран на: 16.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: e46 330Ci convertible
Те по принцип като отвори големия кръг маркучите са си под налягане и за моя мотор е 2 атмосфери, което ги прави доста напрегнати. Така че си е съвсем нормално да са си така стига да не е прекалено. Освен това мисля че ако е от гарнитура би трябвало да се втвърдяват още със запалването на двигателя преди да е отворил термостата, но това е само хипотеза 

4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани