Проблем след смяна на двата термостата
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Колеги как да разбера кой термостат е за смяна колата вдига до 85 макс 90 и то с настъпване доста. А въобще сигурно ли е че колата ми е с два термостата и трудна ли е смяната им ако реша сам да го извърша ремонта. А извънградско 75-80 не повече
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Значи на ВСЯКА страница пише сменяйте ДВАТА термостата и пак се пита .................
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Ronian написа:Колеги как да разбера кой термостат е за смяна колата вдига до 85 макс 90 и то с настъпване доста. А въобще сигурно ли е че колата ми е с два термостата и трудна ли е смяната им ако реша сам да го извърша ремонта. А извънградско 75-80 не повече
Аз доколкото разбрах (моя все не съм го сменил, само съм го купил) малкия можело да се провери.
Когато се свали и изстине малко може да се "духне" в него и ако изпуска не е добре.
Големият не знам как се проверява, затова го сменям на сляпо.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Проблем след смяна на двата термостата
А възможно ли да съм с един термостат без малкия, защото като гледам клипове къде стои, моя го няма на това място. Също на другите имат дросел аз нямам. M57d30 306d2
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Здравейте колеги. На скоро си купих Е60 530д и едва днес открих къде се намира менюто с темпетатурата на охладителната течност. Та гледам ги тия градуси и чак не вярвам ( държи ми 97-98 градуса че даже и до 99 стигна и после пак смъкна на 97) Това нормално ли е при тези бмв-та или има някакъв проблем???
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем след смяна на двата термостата
djodji77 написа:Здравейте колеги. На скоро си купих Е60 530д и едва днес открих къде се намира менюто с темпетатурата на охладителната течност. Та гледам ги тия градуси и чак не вярвам ( държи ми 97-98 градуса че даже и до 99 стигна и после пак смъкна на 97) Това нормално ли е при тези бмв-та или има някакъв проблем???
Да нормално е. Може да провериш темата за температурата на двигателя при Е60.
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Trixster написа:djodji77 написа:Здравейте колеги. На скоро си купих Е60 530д и едва днес открих къде се намира менюто с темпетатурата на охладителната течност. Та гледам ги тия градуси и чак не вярвам ( държи ми 97-98 градуса че даже и до 99 стигна и после пак смъкна на 97) Това нормално ли е при тези бмв-та или има някакъв проблем???
Да нормално е. Може да провериш темата за температурата на двигателя при Е60.
Но само градско каране и без включен климатик. Включиш ли климатика в града стои на 87-88 градуса.
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Айде айде и на извънградско с климатик отива до 101, като яде бой 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- djodji77
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 4.09.2016
- Местоположение: Homburg Германия
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530DA E60 2004 218ps
- Мечтае да кара: Dodge Challenger
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Trixster написа:djodji77 написа:Здравейте колеги. На скоро си купих Е60 530д и едва днес открих къде се намира менюто с темпетатурата на охладителната течност. Та гледам ги тия градуси и чак не вярвам ( държи ми 97-98 градуса че даже и до 99 стигна и после пак смъкна на 97) Това нормално ли е при тези бмв-та или има някакъв проблем???
Да нормално е. Може да провериш темата за температурата на двигателя при Е60.
Как точно се казва темата защото я търсих но не мога да я открия
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем след смяна на двата термостата
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Здравейте колеги. Имах теч от с-мата и го отстранихме, но когато напълнихме с-мата и запалих видях, че след паленето веднага почна да връща вода в казанчето. Не трябва ли като загрее тогава да връща водата. При вас как е? Да не би големия термостат да ми е останал в отворено положение и да циркулира водата постояно от това.
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Проблем след смяна на двата термостата
hol1gans написа:Здравейте колеги. Имах теч от с-мата и го отстранихме, но когато напълнихме с-мата и запалих видях, че след паленето веднага почна да връща вода в казанчето. Не трябва ли като загрее тогава да връща водата. При вас как е? Да не би големия термостат да ми е останал в отворено положение и да циркулира водата постояно от това.
Не се притеснявай
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- hol1gans
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 22.05.2012
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d
- Мечтае да кара: М6 G-PoweR
Re: Проблем след смяна на двата термостата
adovet написа:hol1gans написа:Здравейте колеги. Имах теч от с-мата и го отстранихме, но когато напълнихме с-мата и запалих видях, че след паленето веднага почна да връща вода в казанчето. Не трябва ли като загрее тогава да връща водата. При вас как е? Да не би големия термостат да ми е останал в отворено положение и да циркулира водата постояно от това.
Не се притеснявай
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Така или иначе съм за смяна на термостати, да знам дали да сменям и водната помпа за това питам
- Trixster
- ентусиаст
-
- Мнения: 1110
- Регистриран на: 13.10.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA
- Мечтае да кара: на nordschleife
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Смени и помпата с такава, която е с метална перка, че ОЕМ-ската е пластмасова и има свойството да се чупи без предупреждение 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Sent from my iPhone using Tapatalk
"We are what we repeatedly do. Excellence, then, is not an act, but a habit."
Aristotle
Aristotle
Re: Проблем след смяна на двата термостата
Здравейте.
След смяна на пластмсово съединение със следният номер: 11537806706
се появи проблем.
Мисля че не иска да се обезвъздушава...на обороти върти антифриза,но на моменти спира и пак започва това го наблюдавам във разшерителният съд.
Възможно ли е да има някакво запушване или нещо от водната помпа?
При вдигане на оборотите това прекъсване на антифриза изчезва!
Бмв 530д-218к.с. 2004
Sent from my iPhone using Tapatalk
След смяна на пластмсово съединение със следният номер: 11537806706
се появи проблем.
Мисля че не иска да се обезвъздушава...на обороти върти антифриза,но на моменти спира и пак започва това го наблюдавам във разшерителният съд.
Възможно ли е да има някакво запушване или нещо от водната помпа?
При вдигане на оборотите това прекъсване на антифриза изчезва!
Бмв 530д-218к.с. 2004
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани