BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
ice_box написа:Здравейте,
Д обобщя вече приключилия случай, всичко се оказа алтернатора и звука от видеото е изцяло от него. Като цяло всичко му е сменено та рециклиране и ремонт общо 230 лева. Друго което ми прави впечатление след смяната е че воланът се върти някак по мазно.. по леко даже ми е малко странно и се надявам да не някоя беля от въртенето без хидравлика при качването на бързата помощ, но тези дни като покарам ще го следя, тъй като вчера нямах много време и днес съм също по задачи без колата. Друго стана малко по тиха колата понеже липсва един паразитен шум който явно е бил от алтернатора, мога да го определя като много тих фин писукащ звук, който се появяваше на топла кола. Та сега вече го няма и съм много доволен.
Благодаря на всички колеги за насоките и помощта.
А, честито, както се казва

Иначе къде го рециклира, че мисля на моя да му направя една профилактика?
И след това замери ли колко волта държи?
- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Мерси, мерси,
Ами правих цялата процедура в МПИ Сервиз, на Сливница/дано не се приеме за реклама/ та там хората разкачиха алтернатора и са го изпратили за ремонт, а къде ще Ви излъжа, понеже не попитах, но предполагам е също на Сливница, на кръстовището посока Лъвов мост след Сточна гара в дясно, там има едно място на което правят алтернатори. Ще попитам за всеки случай понеделник да не се окаже че е друго мястото. Иначе ремонта със сваляне и поставяне отне около половин ден, понеже колата я остави пътната помощ пред сервиза в 10 часа и ми казаха че към 12 ще я започнат, та направо след свалянето са го изпратили и са го направили същия ден и ако не се лъжа дори са го били качили, но са били оставили колата да погледнат дали и нещо друго не е имало и за щастие съм се разминал само с алтернатора. В 10 на другия ден ми се обадиха че мога да ходя да си я взема, но я взех чак вечерта.
Замерих напрежението на акумулатора вчера в продължение на около 2 часа, понеже пътувах и стойностите бяха до 14.9V малко след като я запалих, до около 14.4 14.6 средно по време на пътя, днес също я замервах и пак бяха около 14.4 14.6-8V.
Между другото има си разлика във волана много по лек се чувства явно доста време съм карал на по нисък волтаж, понеже в началото на януари, след като си купих приложението за диагностика ми показваше около 13 и малко. Но нещо не му обърнах внимание от незнание, чак когато ми излезе грешката че не мога да си прегледам акумулатора ми щракна че може би имам проблем. И една седмица по късно се случи проблема, излезе ми като проблем хем на таблото хем на програмата. Сега и навигацията една идея по силно свети.

Ами правих цялата процедура в МПИ Сервиз, на Сливница/дано не се приеме за реклама/ та там хората разкачиха алтернатора и са го изпратили за ремонт, а къде ще Ви излъжа, понеже не попитах, но предполагам е също на Сливница, на кръстовището посока Лъвов мост след Сточна гара в дясно, там има едно място на което правят алтернатори. Ще попитам за всеки случай понеделник да не се окаже че е друго мястото. Иначе ремонта със сваляне и поставяне отне около половин ден, понеже колата я остави пътната помощ пред сервиза в 10 часа и ми казаха че към 12 ще я започнат, та направо след свалянето са го изпратили и са го направили същия ден и ако не се лъжа дори са го били качили, но са били оставили колата да погледнат дали и нещо друго не е имало и за щастие съм се разминал само с алтернатора. В 10 на другия ден ми се обадиха че мога да ходя да си я взема, но я взех чак вечерта.
Замерих напрежението на акумулатора вчера в продължение на около 2 часа, понеже пътувах и стойностите бяха до 14.9V малко след като я запалих, до около 14.4 14.6 средно по време на пътя, днес също я замервах и пак бяха около 14.4 14.6-8V.
Между другото има си разлика във волана много по лек се чувства явно доста време съм карал на по нисък волтаж, понеже в началото на януари, след като си купих приложението за диагностика ми показваше около 13 и малко. Но нещо не му обърнах внимание от незнание, чак когато ми излезе грешката че не мога да си прегледам акумулатора ми щракна че може би имам проблем. И една седмица по късно се случи проблема, излезе ми като проблем хем на таблото хем на програмата. Сега и навигацията една идея по силно свети.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
ice_box написа:Мерси, мерси,![]()
Ами правих цялата процедура в МПИ Сервиз, на Сливница/дано не се приеме за реклама/ та там хората разкачиха алтернатора и са го изпратили за ремонт, а къде ще Ви излъжа, понеже не попитах, но предполагам е също на Сливница, на кръстовището посока Лъвов мост след Сточна гара в дясно, там има едно място на което правят алтернатори. Ще попитам за всеки случай понеделник да не се окаже че е друго мястото. Иначе ремонта със сваляне и поставяне отне около половин ден, понеже колата я остави пътната помощ пред сервиза в 10 часа и ми казаха че към 12 ще я започнат, та направо след свалянето са го изпратили и са го направили същия ден и ако не се лъжа дори са го били качили, но са били оставили колата да погледнат дали и нещо друго не е имало и за щастие съм се разминал само с алтернатора. В 10 на другия ден ми се обадиха че мога да ходя да си я взема, но я взех чак вечерта.
Замерих напрежението на акумулатора вчера в продължение на около 2 часа, понеже пътувах и стойностите бяха до 14.9V малко след като я запалих, до около 14.4 14.6 средно по време на пътя, днес също я замервах и пак бяха около 14.4 14.6-8V.
Между другото има си разлика във волана много по лек се чувства явно доста време съм карал на по нисък волтаж, понеже в началото на януари, след като си купих приложението за диагностика ми показваше около 13 и малко. Но нещо не му обърнах внимание от незнание, чак когато ми излезе грешката че не мога да си прегледам акумулатора ми щракна че може би имам проблем. И една седмица по късно се случи проблема, излезе ми като проблем хем на таблото хем на програмата. Сега и навигацията една идея по силно свети.
На студен двугател е нормално да прави по-висок волтаж (тези 14.9V на 48° на антифриза).
Твоят вече изглежда в абсолютни норми

- Vankoni_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '07
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Здравейте, искам да използвам темата мисля, че имам проблем с алтернатора.Колата е е61 530д 2007 автоматик преди 3 седмици смених акумолатора беше оригиналния, регистрирах новия всичко беше ок, държеше 14.5-14.8в при запален двигател.Днес сутринта ми изписа high battery discharge запали нормално, един час каране по магистрала показваше различен волтаж от 12,5 до 14. При ускорение волтажа пада, като пусна гаста след 2 секунди скача на 14 и така докато не подам гас и пак пада при постоянна скорост 13,5. При работа на място пада до 12.5 като вкл фаровете скача на 14 като подам гас пак пада трабва да изкл и вкл пак фаровете, при вкл на фаровете двигателя вибрира леко и си променя звука все едно се вкл алтернатота. Излиза тази грешка:
Fault code: 003EED
Power management quiescent current (layer PMRUHVERL)
Details:
Engine speed : 0
Coolant temperature : 14
Quiescent current time between 80 mA and 200 mA : 627 Injection quantity : 0
Battery voltage of IBS measured : 11v
Battery power of IBS measured : 149
battery temperature : 0
Quiescent current time between 200 mA and 1000 mA : 0 vehicle speed : 0
Quiescent current time than 1000 mA : 0
Къде да търся проблема? Бкагодара предварително.
Fault code: 003EED
Power management quiescent current (layer PMRUHVERL)
Details:
Engine speed : 0
Coolant temperature : 14
Quiescent current time between 80 mA and 200 mA : 627 Injection quantity : 0
Battery voltage of IBS measured : 11v
Battery power of IBS measured : 149
battery temperature : 0
Quiescent current time between 200 mA and 1000 mA : 0 vehicle speed : 0
Quiescent current time than 1000 mA : 0
Къде да търся проблема? Бкагодара предварително.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Vankoni_ написа:Здравейте, искам да използвам темата мисля, че имам проблем с алтернатора.Колата е е61 530д 2007 автоматик преди 3 седмици смених акумолатора беше оригиналния, регистрирах новия всичко беше ок, държеше 14.5-14.8в при запален двигател.Днес сутринта ми изписа high battery discharge запали нормално, един час каране по магистрала показваше различен волтаж от 12,5 до 14. При ускорение волтажа пада, като пусна гаста след 2 секунди скача на 14 и така докато не подам гас и пак пада при постоянна скорост 13,5. При работа на място пада до 12.5 като вкл фаровете скача на 14 като подам гас пак пада трабва да изкл и вкл пак фаровете, при вкл на фаровете двигателя вибрира леко и си променя звука все едно се вкл алтернатота. Излиза тази грешка:
Fault code: 003EED
Power management quiescent current (layer PMRUHVERL)
Details:
Engine speed : 0
Coolant temperature : 14
Quiescent current time between 80 mA and 200 mA : 627 Injection quantity : 0
Battery voltage of IBS measured : 11v
Battery power of IBS measured : 149
battery temperature : 0
Quiescent current time between 200 mA and 1000 mA : 0 vehicle speed : 0
Quiescent current time than 1000 mA : 0
Къде да търся проблема? Бкагодара предварително.
Алтернатора ти е наред според описанието, премери си автомобила за утечка, ако няма вероятно проблема е в IBS.
Тук пише как работи системата и кк се диагностицира:
viewtopic.php?f=116&t=437744

- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Здравей колега, само да добавя, след като скоро сте сменяли акумулатора и са започнали тези проблеми прегледай кабелите и буксите около акумулатора, да не би да няма нещо закачено оголено или притиснато. Също бих добавил ако и там всичко е окей може реле регулатора все пак да му се хвърли едно око.
- Vankoni_
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 4.07.2018
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '07
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Здравейте, днес смених реле регулатора на алтернатора и на пъво четене изглежда, че там е бил проблема.
Сега държи постоянно над 14.5в и вдига до 90А преди едвам държеше 30А. Утре ще я покарам на дълго дано да няма други изненади
Сега държи постоянно над 14.5в и вдига до 90А преди едвам държеше 30А. Утре ще я покарам на дълго дано да няма други изненади

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани