BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Здравейте колеги,
Днес тръгвам да паля колата, пали си всичко нормално и изведнъж се появи един странен шум наподобяващ виене освен това на таблото ми излезе икона на червен акумулатор и на дисплея изписа Charging Fault.
Отворих капака да погледна от къде идва този шум и също така забелязах че пушеше.. Всичко идваше отпред н адвигателя в дясно, махнахме кората да се види по добре но нямаше добра видимост точно от къде идва пушека и шума но като чели идваше от алтернатора. Също така шума се чува само до 1100 1200 оборота след това го няма, не се заглушава от мотора, просто го няма.
Пуснах и една диагностика която ще я прикача и там изкара грешка на генератора.. Също така първоначално не искаше да се върже към акумулатора да даде показания, но след шофиране се върза и показваше че има 29% батерия.
https://youtu.be/pbF99I_AfvE
Прилагам и клип да се чуе това увиване.
Та ако някой може се е сблъсквал с нещо подобно и може да ме насочи какво е или евентуално към някого който може да ми помогне с този проблем ще съм адски благодарен. Утре и други ден просто нямам физическа възможност да закарам колата до някой сервиз, но за това се надявам някой ако ме насочи някъде.
И последно да добавя карах колата около 100 150 км понеже бях извън града малко на късмет дето се вика, но няма никакви други проблеми шумове звуци и тема подобни.
Днес тръгвам да паля колата, пали си всичко нормално и изведнъж се появи един странен шум наподобяващ виене освен това на таблото ми излезе икона на червен акумулатор и на дисплея изписа Charging Fault.
Отворих капака да погледна от къде идва този шум и също така забелязах че пушеше.. Всичко идваше отпред н адвигателя в дясно, махнахме кората да се види по добре но нямаше добра видимост точно от къде идва пушека и шума но като чели идваше от алтернатора. Също така шума се чува само до 1100 1200 оборота след това го няма, не се заглушава от мотора, просто го няма.
Пуснах и една диагностика която ще я прикача и там изкара грешка на генератора.. Също така първоначално не искаше да се върже към акумулатора да даде показания, но след шофиране се върза и показваше че има 29% батерия.
https://youtu.be/pbF99I_AfvE
Прилагам и клип да се чуе това увиване.
Та ако някой може се е сблъсквал с нещо подобно и може да ме насочи какво е или евентуално към някого който може да ми помогне с този проблем ще съм адски благодарен. Утре и други ден просто нямам физическа възможност да закарам колата до някой сервиз, но за това се надявам някой ако ме насочи някъде.

И последно да добавя карах колата около 100 150 км понеже бях извън града малко на късмет дето се вика, но няма никакви други проблеми шумове звуци и тема подобни.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Виенето може да е от ролката на алтернатора, може някой лагер вътре в алтернатора да е.
Другото важно е, че ти държи 11,3V, което на запалена кола (дори и на загасена) е прекалено ниско.
Аз бих я закарал да проверят дали проблема е в самия алтернатор и да се рециклира, ако е нужно. Ако не - сменя се релето.
Според мен си за алтернатор + реле, но нека в сервиз да ти кажат.
Другото важно е, че ти държи 11,3V, което на запалена кола (дори и на загасена) е прекалено ниско.
Аз бих я закарал да проверят дали проблема е в самия алтернатор и да се рециклира, ако е нужно. Ако не - сменя се релето.
Според мен си за алтернатор + реле, но нека в сервиз да ти кажат.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
ice_box написа:Здравейте колеги,
Днес тръгвам да паля колата, пали си всичко нормално и изведнъж се появи един странен шум наподобяващ виене освен това на таблото ми излезе икона на червен акумулатор и на дисплея изписа Charging Fault.
Отворих капака да погледна от къде идва този шум и също така забелязах че пушеше.. Всичко идваше отпред н адвигателя в дясно, махнахме кората да се види по добре но нямаше добра видимост точно от къде идва пушека и шума но като чели идваше от алтернатора. Също така шума се чува само до 1100 1200 оборота след това го няма, не се заглушава от мотора, просто го няма.
Пуснах и една диагностика която ще я прикача и там изкара грешка на генератора.. Също така първоначално не искаше да се върже към акумулатора да даде показания, но след шофиране се върза и показваше че има 29% батерия.
https://youtu.be/pbF99I_AfvE
Прилагам и клип да се чуе това увиване.
Та ако някой може се е сблъсквал с нещо подобно и може да ме насочи какво е или евентуално към някого който може да ми помогне с този проблем ще съм адски благодарен. Утре и други ден просто нямам физическа възможност да закарам колата до някой сервиз, но за това се надявам някой ако ме насочи някъде.![]()
И последно да добавя карах колата около 100 150 км понеже бях извън града малко на късмет дето се вика, но няма никакви други проблеми шумове звуци и тема подобни.
Тези 11.3 волта на запален мотор ли са? Прекалено малко са дори и на не запален мотор. Щом ти записва грешка генератор, със сигурност си най-малкото за реле регулатор или само четки (по-добре цялото реле да смени защото са проблемни), шума ако също е от генератора сигурно и лагер е заминал. Не карай много, защото колата е доста чувствителна към ниско/високо напражение.

- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Благодаря за отговорите, да тези 11.3V са на запален двигател, забелязах в движение че чистачките малко по бавно се движат от обикновенно. Като цяло алтернатора рециклира ли се или се сменя с нов? Също така ако се окаже че и релето е за смяна кое би бил по добрия вариант рециклиране или директно ново? Като цяло колата днес няма да я изкарвам, даже и утре а чак когато ще я карам на сервиз стига да не умре акумулатора с тези 29%.. И все пак ако някой колега има добри отзиви за някой сервиз в който се занимават с такъв тип ремонти ще е супер.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Нов реле регулатор оригинален ако не искаш пак да имаш проблем, да скъп е ама ще изкара пак 15 години.
Самия алтернатор ако му вият лагерите се сменят и те, ако се движи свободно не го пипаш.
Самия алтернатор ако му вият лагерите се сменят и те, ако се движи свободно не го пипаш.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Алтернатора е пушел- не знам дали не е най-удачно да търсиш втора ръка. Най-вероятно нещо е блокирало, прегрял е и от там доста елементи може да са дефектирали.
- Иван Динев
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 16.06.2019
- Пол: Мъж
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Залагам на диоден блок. Сваляне и пълна ревизия на динамото.Не карай колата и откачи акумулатора до отстраняване на проблема.
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
zvetiko написа:Алтернатора е пушел- не знам дали не е най-удачно да търсиш втора ръка. Най-вероятно нещо е блокирало, прегрял е и от там доста елементи може да са дефектирали.
Моето мнение е същото - търси си алтернатор по моргите, до 100лв ще намериш читав. Ако тръгнеш да го правиш само оригиналното реле регулатор е над 250лв, имаш и труд за разглобяване и смяна на лагери около 100лв и вече си на 350лв при условие, че ротора и статора ти са ок (което много ме съмнява при пушека, който си видял).
- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Здравейте, мерси за отговорите колеги, колата сутринта тръгнах да я карам към сервиза и на 1 км от нас угасна..
Та пъътна помощ и до сервиза, оставих колата ии сега чакам диагнозата
Ако е латернатор най вероятно настина ще си взема 2ра ръка вместо да се занимавам с ремонт или зависи какви цени ще ми кажат за нов. Снощи поразтърсих и намерих 2ра ръка за около 150 200 лева имаше оригинални. Та след малко ще видим дали е само той и какво още..


- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Моето мнение е да се рециклира сегашния.
Друг втора употреба не се знае колко ще изкара и вероятността да дадеш скоро същите пари е много голяма. Така излиза два пъти по-скъпо.
Пълното рециклиране в повечето случаи се прави до на практика фабрично ново състояние.
Зависи къде го правят, но може да варира от 100лв до 200 и малко лева.
Иначе нов алтернатор Valeo излиза доста солено - към 700+лв без отстъпки.
Друг втора употреба не се знае колко ще изкара и вероятността да дадеш скоро същите пари е много голяма. Така излиза два пъти по-скъпо.
Пълното рециклиране в повечето случаи се прави до на практика фабрично ново състояние.
Зависи къде го правят, но може да варира от 100лв до 200 и малко лева.
Иначе нов алтернатор Valeo излиза доста солено - към 700+лв без отстъпки.
- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Малък епдейт по темата: От сервиза казаха "дефектирал алтернатор" изпратили са го за ремонт и днес ще се разбере каква ще му бъде съдбата и най вероятно ще претърпи рециклиране, но днес като го отворят ще си кажат окончателната диагноза. Между другото от сервиза казаха същото, че ако се вземе втора ръка там всичко е на късмет и може да работи дълго време, а може и една седмица и пак да приключи, та за сега оставам на вариянта с ремонта ако е възможен.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
ice_box написа:Малък епдейт по темата: От сервиза казаха "дефектирал алтернатор" изпратили са го за ремонт и днес ще се разбере каква ще му бъде съдбата и най вероятно ще претърпи рециклиране, но днес като го отворят ще си кажат окончателната диагноза. Между другото от сервиза казаха същото, че ако се вземе втора ръка там всичко е на късмет и може да работи дълго време, а може и една седмица и пак да приключи, та за сега оставам на вариянта с ремонта ако е възможен.
Вероятно ще е чао почти целия, щом имаш такива проблеми с него.
Иначе след като го монтират рециклирания алтернатор, погледни пак колко волта прави и ако пак дава под 13 и малко волта, значи ще трябва да смениш и релето.
Ако минеш само с рециклирането - супер

- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Ами може да се каже че на това приключение му се вижда края. Алтернатора е рециклиран с нови четки и разни други неща, който не разбрах понеже бях в движение и не можех много да говоря. Също казаха че са проверили за други проблеми по колата, но такива не е имало. Та довечера като ида да си я взема ще замеря колко ток му се подава на акумулатора и да се надяваме реле регулатора е окей и няма да се налага и неговата смяна. 

- ice_box
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 14.11.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
- Мечтае да кара: ///M
Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Здравейте,
Д обобщя вече приключилия случай, всичко се оказа алтернатора и звука от видеото е изцяло от него. Като цяло всичко му е сменено та рециклиране и ремонт общо 230 лева. Друго което ми прави впечатление след смяната е че воланът се върти някак по мазно.. по леко даже ми е малко странно и се надявам да не някоя беля от въртенето без хидравлика при качването на бързата помощ, но тези дни като покарам ще го следя, тъй като вчера нямах много време и днес съм също по задачи без колата. Друго стана малко по тиха колата понеже липсва един паразитен шум който явно е бил от алтернатора, мога да го определя като много тих фин писукащ звук, който се появяваше на топла кола. Та сега вече го няма и съм много доволен.
Благодаря на всички колеги за насоките и помощта.
Д обобщя вече приключилия случай, всичко се оказа алтернатора и звука от видеото е изцяло от него. Като цяло всичко му е сменено та рециклиране и ремонт общо 230 лева. Друго което ми прави впечатление след смяната е че воланът се върти някак по мазно.. по леко даже ми е малко странно и се надявам да не някоя беля от въртенето без хидравлика при качването на бързата помощ, но тези дни като покарам ще го следя, тъй като вчера нямах много време и днес съм също по задачи без колата. Друго стана малко по тиха колата понеже липсва един паразитен шум който явно е бил от алтернатора, мога да го определя като много тих фин писукащ звук, който се появяваше на топла кола. Та сега вече го няма и съм много доволен.
Благодаря на всички колеги за насоките и помощта.

Re: BMW E60 525d 177 Проблем с алтернатора /може би/
Колега, ако не е тайна къде ти ремонтираха алтернатора?
Колко време отне цялата процедура?
Благодаря
Колко време отне цялата процедура?
Благодаря
22 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани