Стара акула с нов чорбаджия
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- DLVasilev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 635
 - Регистриран на: 17.03.2012
 - Местоположение: Обеля на три полета
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 tds, W140 400SE
 - Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
 - Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Преди да го срежа направих такова приспособление. Използвам го в момента за напасване на новото бомбе. Също така преди да започна рових из темите и си изпринтих схемата с размерите на купето и седи залепена на стената до плаката на Цеца 
			
ATR-42/72
- немо
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 193
 - Регистриран на: 25.06.2011
 - Местоположение: rustland
 - Пол: Мъж
 - Детайли за колата: Focus,Opel Monza/Senator,MX5 nb
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:Преди да го срежа направих такова приспособление. Използвам го в момента за напасване на новото бомбе. Също така преди да започна рових из темите и си изпринтих схемата с размерите на купето и седи залепена на стената до плаката на Цеца
Шофирането е превантивен анализ на това,което може да се случи на пътя....
		- DLVasilev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 635
 - Регистриран на: 17.03.2012
 - Местоположение: Обеля на три полета
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 tds, W140 400SE
 - Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
 - Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
И лека полека нещата отиват на бой. Тегави сме с времето и нещата се случват бавно откакто започнах работа, но все пак се случват. Намерих читава не много изгнила маска, пристигна и правилния кардан с голямото каре на скоростите, имаме и гоуемо турбо. Какво остава? Да потегляме  
 
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.

И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания
 


Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа
			Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.

И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания
 

Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа

ATR-42/72
- c04
 - Кръстникът
 - 
				
			 - Мнения: 548
 - Регистриран на: 7.03.2014
 - Местоположение: Вкъщи
 - Пол: Мъж
 - Кара: с турбо
 - Мечтае да кара: V10
 - Детайли за колата: стокови
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:И лека полека нещата отиват на бой. Тегави сме с времето и нещата се случват бавно откакто започнах работа, но все пак се случват. Намерих читава не много изгнила маска, пристигна и правилния кардан с голямото каре на скоростите, имаме и гоуемо турбо. Какво остава? Да потегляме![]()
Демо версия на коша. Има още малко доискусуряване около бомбетата. Ще има още едно окончателно боядисване.
И пробно напасване. Всичко съвпада. Няма посуквания![]()
Остава и да разчистя цялата кочина около колата.
След това следва забавление с тавана... Нов люк и бежова перфорирана кожа

- DLVasilev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 635
 - Регистриран на: 17.03.2012
 - Местоположение: Обеля на три полета
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 tds, W140 400SE
 - Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
 - Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
			
				Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 20:37, променена общо 1 път
					
				
			
ATR-42/72
- ogata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2806
 - Регистриран на: 20.03.2009
 - Местоположение: New Village Customs
 - Кара: 332mxi
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
Как успя да пукнеш картера, бе !?!  
  
  
 
Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ?
 
Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш
			Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ?
Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- DLVasilev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 635
 - Регистриран на: 17.03.2012
 - Местоположение: Обеля на три полета
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 tds, W140 400SE
 - Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
 - Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
ogata написа:Как успя да пукнеш картера, бе !?!![]()
![]()
![]()
Гледам, че те чака моята драма - нов таван . Идеи ?![]()
Моята я почнах по-късно от твоята щото и аз имах работа, обаче повече съм дръпнал от тебе - изоставаш
Вярно е, изоставам и то много. Картер много лесно се троши. Дори по-лесно от очакваното
За тавана...ти много добре знаеш какво представлявашестария таван. Понеже вече е със стъклен люк с тава остава реално само една шпригла за шиене и колонките отзад. другото се хваща с уплътненията на вратите, стъклата и лайсната на люка. Но пак е много играчка тъй като трябва да го правя на място вътре в купето, понеже стария таван беше като чипс и се разпадна, та нямам по какво да разкроя новия иначе щеше да е лесно. Аз затова преди време те питах за плат някой за хвърляне от донорите да има по какво да го глася.

ATR-42/72
- DLVasilev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 635
 - Регистриран на: 17.03.2012
 - Местоположение: Обеля на три полета
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 tds, W140 400SE
 - Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
 - Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
.
			
				Последна промяна DLVasilev на 06 Апр 2021, 20:37, променена общо 1 път
					
				
			
ATR-42/72
- DLVasilev
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 635
 - Регистриран на: 17.03.2012
 - Местоположение: Обеля на три полета
 - Пол: Мъж
 - Кара: E34 tds, W140 400SE
 - Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
 - Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
От днес окончателно маската е монтирана, изрязана за големия радиатор. В тоя ред на мисли ми трябват идеи. Та, радиатора влиза като у тях си, обаче няма място за виското и перката. Добре, че скрапвайки Е34-ката свалих нейната ел перка, която в последствие разбрах, че се е предлагала и за е28 като допълнителна. До тук добре. Наместихме и масления радиатор под водния, че няма как другояче да застане без да пречат маркучите. Все пак идеята е да стане добре без да се изсекат малкото останали здрави ламарини в името на тунинга 
 
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция
 
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха
			Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха

ATR-42/72
- ogata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2806
 - Регистриран на: 20.03.2009
 - Местоположение: New Village Customs
 - Кара: 332mxi
 
Re: Стара акула с нов чорбаджия
DLVasilev написа:От днес окончателно маската е монтирана, изрязана за големия радиатор. В тоя ред на мисли ми трябват идеи. Та, радиатора влиза като у тях си, обаче няма място за виското и перката. Добре, че скрапвайки Е34-ката свалих нейната ел перка, която в последствие разбрах, че се е предлагала и за е28 като допълнителна. До тук добре. Наместихме и масления радиатор под водния, че няма как другояче да застане без да пречат маркучите. Все пак идеята е да стане добре без да се изсекат малкото останали здрави ламарини в името на тунинга![]()
Кулера обаче от Е36 върти го сучи го не става и не става. прекалено широк е, турбо пътищата висят долу до тегличите, а отвън на престилката не ми се вижда добра идея да го слагам. Обмислям варианта за по-малък кулер от порядъка на тия дето ги слагаха по разни пасати и авдита квадратните. Огата може да помогне като сподели как е било на колата донор. През това време ще умувам окабеляването и автоматиката на ел перката заедно с аварийния байпасен ключ на таблото по стара българска традиция![]()
Иначе освен престилката днес изскубах културно без рязаници старата инсталация на новия мотор, за да мога да използвам от нея каквото е нужно, за да навържа оригиналните кабеляци. На стар дизел какво му трябва за да работи - ток и керосин...така де..нафта ли му викаха
e39тков кулер влиза зад маската със съвсем леки доработки. Аз съм с такъв в на жената е28то.
В е39 има и 2.5тдс. Мисля, че се сещаш на къде бия.
При некой редки акули с разни фабрични бензинови турбини кулера е зад десният фар.
Варианти колкото искаш.


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани