Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- tonni2007
- Потребител
- Мнения: 32
- Регистриран на: 16.02.2014
- Местоположение: Нови Хан
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D 02г
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
g0p3to написа:tonni2007 написа:Аз днес си смених моите колата е 2002г първо пробвах с нагряване ама това така е залепено че няма мърдане само може да спукаш пластмасата нищо друго и почти се бях отказал и видях едно клип че как става без да го разглобяваш ,този до мигача се сменя точно за 10 минути с другия си е малко играчка но трябва да си спокоен ето го клипа които гледах аз
https://www.youtube.com/watch?v=JnRPg5o45Ik
Пластмасови водачи ли сложи?
да пластмасовите че не намерих други
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Здравейте колеги!
Някой от Бургас, който разбира от тази процедура?
Благодаря!
Някой от Бургас, който разбира от тази процедура?
Благодаря!
- bumer530
- младши ентусиаст
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Mario Pankov написа:Метални водачи продава един търговец в ибей, от Австралия. В UK форумите четох доста мнения, че поставянето на металните крие по-скъпи рискове, а именно, че в последствие се чупи гнездото на самия фар. Логика има, металните не са пластични и при вибрации ще оказват повече натиск там, освен това тази пластмаса на водачите изглежда като POM, която е много здрава и износоустойчива на триене, от нея се правят зъбни колела. Метала определено има друг коефициент на триене и ябълковидното съединение може да износва повече гнездото, което е от ABS. Аз лично не бих си сложил такива, ремонта не е особено труден.
Принципно си прав,но аз 5 година и 120000 км (след смяната им)-нямам проблем
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Snoop
- младши ентусиаст
- Мнения: 290
- Регистриран на: 9.04.2009
- Пол: Мъж
- Кара: засилен дизел
- Мечтае да кара: на Шаро поршето
- Детайли за колата: TOP!!! FULL!!! MPACK!!! Всички екстри за модела! :D :D :D
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
tonni2007 написа:Аз днес си смених моите колата е 2002г първо пробвах с нагряване ама това така е залепено че няма мърдане само може да спукаш пластмасата нищо друго и почти се бях отказал и видях едно клип че как става без да го разглобяваш ,този до мигача се сменя точно за 10 минути с другия си е малко играчка но трябва да си спокоен ето го клипа които гледах аз
https://www.youtube.com/watch?v=JnRPg5o45Ik
Благодарности на колегата за линка.
Вече съм със сменени водачи и остава само да се позиционирам срещу някоя стена и да ги настроя.
Колкото до процедурата - пригответе си около 6 часа за всичко - от свалянето на фаровете от колата до връщането им обратно.
Първият фар ми отне около 3-3,5 часа. Вторият ми отне около час-час и 15. Най-шибаният момент е ваденето на строшените ябълки от ямите и надяването на водача за нагоре-надолу.
Съвет от мен - действайте както е показал пичът на клипа и се въоръжете с огромно търпение, ако не сте някакъв факир на инструментите и пипкавостта.
Ако сте от нерваците и трошите след поредния неуспешен опит изобщо не се захващайте.
Успех!
Аз и ти сме луд-ни-ца...
- Sagat
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 1.09.2009
- Местоположение: Варна - София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530i Touring,E36 328i Coupe, X3
- Мечтае да кара: E92 GTS
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
6 часа и на мен не ми мръднаха!
Хората какви кораби правят в бутилка, а аз едвам се сдържах да не пиша до Hella един груб любовен мейл
Хората какви кораби правят в бутилка, а аз едвам се сдържах да не пиша до Hella един груб любовен мейл
- jorfii
- младши ентусиаст
- Мнения: 329
- Регистриран на: 23.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e-36 вече и е39
- Мечтае да кара: х6 ама има време
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
И аз си строших нервите с тия водачи и накрая се ядосах и ги срязах, но не това е най лошото вижте какви ги надробих след опит да почистя неразглобяем фар с вода и препарати
има ли оправяне това някой ако знае нещо че съм откачилВие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- SteveSR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 14.05.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 4.0D
- Детайли за колата: E70 4.0D '12
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
jorfii написа:И аз си строших нервите с тия водачи и накрая се ядосах и ги срязах, но не това е най лошото вижте какви ги надробих след опит да почистя неразглобяем фар с вода и препаратиима ли оправяне това някой ако знае нещо че съм откачил
Колега, махаш изцяло покритието и слагаш алуминиево фолио (най обикновенно за печене), като гледаш лъскавата част да е на вън.
За да прилепне към пластмасата, мажеш леко с разтвор от веро и вода.
Изчакваш малко да изсъхне и монтираш.
При мен след тази операция трябва бая да се загледаш за да познаеш че не е оригиналното покритие.
Успех и сподели снимки след операцията.
SteveSR
- ivailo
- младши ентусиаст
- Мнения: 341
- Регистриран на: 22.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0 Д
- Мечтае да кара: X5 M 5.0D
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Колеги някой да се занимава с това в София,понеже мисля че имам счупени водачи на левия фар но ще се правят и двата,да ми препоръчате някой дето знае какво прави,гледах темата но мисля е по-добре да я закарам да я правят да не пипам аз че с това нагряване,вадене слагане нещо си нямам вяра да устискам с нервите,много е сръткаво
- fissikela
- младши ентусиаст
- Мнения: 287
- Регистриран на: 1.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525d Touring
- Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
- Детайли за колата: М пакет
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
ivailo написа:Колеги някой да се занимава с това в София,понеже мисля че имам счупени водачи на левия фар но ще се правят и двата,да ми препоръчате някой дето знае какво прави,гледах темата но мисля е по-добре да я закарам да я правят да не пипам аз че с това нагряване,вадене слагане нещо си нямам вяра да устискам с нервите,много е сръткаво
Колегата geraka , в София е , кв. Симеоново, ул. Витошки езера 19, професионално се занимава с ремонт на фарове на всякакви автомобили. Можеш и рефклеторите да ти рециклираш, като направо сменя вътре покритието с ново и светват като нови
- FireFoXa
- Потребител
- Мнения: 15
- Регистриран на: 12.07.2009
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: M-Power
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Здравейте. Някой във Варна да се занимава с ремонтиране на фарове? Става въпрос за е39 декември 2001 фарове Хелла с полеуретан залепени.
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Здравейте, колеги
Днес смених и аз водачите с пвц такива (и на двата фара). Направо се разпадаха като отворих. Да споделя и моя опит...Колата е е39 фейс 2003г., а фара е hella с оранжевия мигач. Та да ви кажа, че нямаше проблем със разлепянето на стъклото. Пистолет на горещ въздух на 300 градуса, на минимум 10-15см. от фара. Не бързайте... поне 4 минути обдухване около целия фар. Никога не задържайте пистолета на едно място за повече от 3-4 секунди, защото шипките се топят лесно. От там на сетне почвате да дърпате от някоя страна (добре е първоначално да си помогнете с голяма права отвертка или пвц инструмент). После пак поетапно обдухвате и леко дърпате. Пипкаво е, но става. Лепилото си остава на мястото, защото е разтегливо и се връща там, където е било. Същата тази процедура се повтаря при монтажа на стъклата. Важно!!! Много внимавайте със препаратите при почистването на хромираните елементи, защото хрома почва да пада! Ползвайте НЕ агресивни препарати или разредени такива. Аз лично ползвах препарат за стъкла със спирт, но е добре да се разреди. Аз не го разредих и тръгна леко да пада хрома. Трябва обаче да кажа, че малко ме е яд, че не ги пратих на Geraka, защото отражателите бяха за смяна на покритие, а реално това е главната причина фара да не свети добре (давал съм му фарове за туарег и ги направиха като нови). Пригответе се с търпение и за ваденето на старите, счупени държачи от гнездата...пипкаво е. Друг важен момент е да регулирате свободно (междинно) тези държачи, защото след като залепите обратно черната пластмаса и стъклото и сложите автоматичното регулиране, може да излезе някой държач от гнездото. При мен стана точно така, но Слава Богу, успях да го навра пак. Иначе не е сложно, но се иска голямо търпение. Задължително предварително смажете и самите врътки за регулиране и ползвайте камък а не отвертка или шестограм! За смяна без разлепяне, просто не знам как ще стане, особено за държача на дългите. Не съм правил снимки, защото съвсем не бях убеден въобще дали ще успея
Желая успех!
Днес смених и аз водачите с пвц такива (и на двата фара). Направо се разпадаха като отворих. Да споделя и моя опит...Колата е е39 фейс 2003г., а фара е hella с оранжевия мигач. Та да ви кажа, че нямаше проблем със разлепянето на стъклото. Пистолет на горещ въздух на 300 градуса, на минимум 10-15см. от фара. Не бързайте... поне 4 минути обдухване около целия фар. Никога не задържайте пистолета на едно място за повече от 3-4 секунди, защото шипките се топят лесно. От там на сетне почвате да дърпате от някоя страна (добре е първоначално да си помогнете с голяма права отвертка или пвц инструмент). После пак поетапно обдухвате и леко дърпате. Пипкаво е, но става. Лепилото си остава на мястото, защото е разтегливо и се връща там, където е било. Същата тази процедура се повтаря при монтажа на стъклата. Важно!!! Много внимавайте със препаратите при почистването на хромираните елементи, защото хрома почва да пада! Ползвайте НЕ агресивни препарати или разредени такива. Аз лично ползвах препарат за стъкла със спирт, но е добре да се разреди. Аз не го разредих и тръгна леко да пада хрома. Трябва обаче да кажа, че малко ме е яд, че не ги пратих на Geraka, защото отражателите бяха за смяна на покритие, а реално това е главната причина фара да не свети добре (давал съм му фарове за туарег и ги направиха като нови). Пригответе се с търпение и за ваденето на старите, счупени държачи от гнездата...пипкаво е. Друг важен момент е да регулирате свободно (междинно) тези държачи, защото след като залепите обратно черната пластмаса и стъклото и сложите автоматичното регулиране, може да излезе някой държач от гнездото. При мен стана точно така, но Слава Богу, успях да го навра пак. Иначе не е сложно, но се иска голямо търпение. Задължително предварително смажете и самите врътки за регулиране и ползвайте камък а не отвертка или шестограм! За смяна без разлепяне, просто не знам как ще стане, особено за държача на дългите. Не съм правил снимки, защото съвсем не бях убеден въобще дали ще успея
Желая успех!
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Здравейте.
В край на сметка, някой успя ли да отвори фарове залепени с полиуретан, освен по начина с рязането?
Преди време четох, че един пич ги отваря и писа, че ще сподели със снимки цялата тая работа, но нищо.
Моите фарове са октомври 2002г. и като забия отверката в лепилото се забива все едно в гума. Предполагам в този случай е полиуретан.
Някой нещо???
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
В край на сметка, някой успя ли да отвори фарове залепени с полиуретан, освен по начина с рязането?
Преди време четох, че един пич ги отваря и писа, че ще сподели със снимки цялата тая работа, но нищо.
Моите фарове са октомври 2002г. и като забия отверката в лепилото се забива все едно в гума. Предполагам в този случай е полиуретан.
Някой нещо???
Изпратено от моят RNE-L21 с помощта на Tapatalk
- Dimitar_VN
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 127
- Регистриран на: 17.09.2013
- Местоположение: Varna
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525д
Re: Ремонт на фаровe след фейслифт Hella - снимки
Бих дал един съвет колеги.Когато сменяте водачите и тези ябълки които остават в гнездата са доста опечени, не се мъчете да ги вадите цели,аз лично с една отвертка ги раздробявам лесно се трошат ))
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани