N47D20 син пушек при загрял мотор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
vld написа:datchko написа:beammer написа:За сега я пропускам, макар че при цена 6500 фабричен М пакет, Автомат с N47 на реални км надали ще излезе скоро...
Ако става въпрос за тази от Силистра - Цък, по-добре наистина я пропусни. Добра е цената, но явно има защо да е такава.
Ако я купувах аз, най-вероятно трябва да приготвя 3-4к за ремонти по двигателя и периферията..
Уморена ми се вижда тая кола, дори за 200к км. ми е прекалено някак си.
Иначе проблема с пушека ще се оправи, в най лошия случай с друг мотор, но купето не си струва, поне да беше опъната лъскачка без захабявания, човек да се занимава, ама тук ще си е реставрация...
От няколко месеца гледам коли и въобще не може да става дума за реставрация при тази кола... да има заблежки които са по скоро козметични. Големия въпрос е за какви пари ще се oправи пушенето, собственика сподели че долива около литър за една смяна на 10 хил., но тук вече не мога да съм сигурен дали не ме послъгва.
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
beammer написа:vld написа:datchko написа:beammer написа:За сега я пропускам, макар че при цена 6500 фабричен М пакет, Автомат с N47 на реални км надали ще излезе скоро...
Ако става въпрос за тази от Силистра - Цък, по-добре наистина я пропусни. Добра е цената, но явно има защо да е такава.
Ако я купувах аз, най-вероятно трябва да приготвя 3-4к за ремонти по двигателя и периферията..
Уморена ми се вижда тая кола, дори за 200к км. ми е прекалено някак си.
Иначе проблема с пушека ще се оправи, в най лошия случай с друг мотор, но купето не си струва, поне да беше опъната лъскачка без захабявания, човек да се занимава, ама тук ще си е реставрация...
От няколко месеца гледам коли и въобще не може да става дума за реставрация при тази кола... да има заблежки които са по скоро козметични. Големия въпрос е за какви пари ще се oправи пушенето, собственика сподели че долива около литър за една смяна на 10 хил., но тук вече не мога да съм сигурен дали не ме послъгва.
Дори да е 1л/10 000км пак не мисля, че е добре.
Ауспухът не е черен от сажди, а е черен от масло, вероятно е и много мазен.
Не знам дали си заслужава, въпреки цената.
Може пък да не е за сегменти, може да е турбина. Ако си решил все пак да я купуваш, провери я в някой от по-големите сервизи, които се занимават само с BMW, не при кварталния майстор. Добрич е на 100-тина километра, там има кой да я погледне.
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Колата е с изтекли застраховки и не мога да я докарам до Варна/Добрич за оглед в сервиз, ако можех не бих питал тук за проблема. За сега изчаквам, пък и нищо чудно да я купят.
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Да приемем, че DPF е премахнат, защото е бил запушен и неспасяем. Кое първо се предава при каране с запушен DPF - турбината. Те и на тях живота им е грубо колкото DPF-a
. Покрай мен всички M47 и N47 са с рециклирани турбини. Както каза колегата vld, в най-лошия случай, проблема ще се оправи с нов мотор, а по снимките вече - в най-добиря с ново турбо.
P.S Като изключим M-пакета, тази кола няма друго, с което да привлича. Ако твоето 318 е изрядно технически, защо не му сложиш М-пакет? Със сигурност ще е по-евтино и по-сигурно.
Поздрави.

P.S Като изключим M-пакета, тази кола няма друго, с което да привлича. Ако твоето 318 е изрядно технически, защо не му сложиш М-пакет? Със сигурност ще е по-евтино и по-сигурно.
Поздрави.
- dynalias
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 347
- Регистриран на: 22.09.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с DPF
- Мечтае да кара: на ток
- Детайли за колата: стоковица
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Тази кола отдавна няма ДПФ по снимките според мен.
Веригата на този мотор се чува отчетливо отзад зад мотора. Все пак имай готовност за смяна с парите и за нея.
Като гледам ауспуха и по това което казваш, че пуши е възможно да са дюзи и карана с кофти нафта. Възможни причини за пушене също са ЕГР и клапан картерни газове.
Останалото е гумички и сегменти, но ако е така означава, че е на адски много киломитри.
Закачихте ли я на диагностика тази кола? Мисля че доста ясно ще стане дали си заслужава за тези пари.
Веригата на този мотор се чува отчетливо отзад зад мотора. Все пак имай готовност за смяна с парите и за нея.
Като гледам ауспуха и по това което казваш, че пуши е възможно да са дюзи и карана с кофти нафта. Възможни причини за пушене също са ЕГР и клапан картерни газове.
Останалото е гумички и сегменти, но ако е така означава, че е на адски много киломитри.
Закачихте ли я на диагностика тази кола? Мисля че доста ясно ще стане дали си заслужава за тези пари.
history:
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
E36 328i coupe 1995г. 193hp 25.11.2013-19.04.2019г.sell
E90 320d sedan 2009г. 177hp 10.06.2019г.-now
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
dynalias написа:Тази кола отдавна няма ДПФ по снимките според мен.
Веригата на този мотор се чува отчетливо отзад зад мотора. Все пак имай готовност за смяна с парите и за нея.
Като гледам ауспуха и по това което казваш, че пуши е възможно да са дюзи и карана с кофти нафта. Възможни причини за пушене също са ЕГР и клапан картерни газове.
Останалото е гумички и сегменти, но ако е така означава, че е на адски много киломитри.
Закачихте ли я на диагностика тази кола? Мисля че доста ясно ще стане дали си заслужава за тези пари.
Не, не съм я закачал за диагностика, ако е от дюзи би трябвало да пуши черно при богата смес, ЕГР и клапан картерни газове не знам как да ги проверя, а ако е сегменти нещата отиват на зле - вероятно да е попрегрявана или маслото да е било кофти.
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
beammer написа:dynalias написа:Тази кола отдавна няма ДПФ по снимките според мен.
Веригата на този мотор се чува отчетливо отзад зад мотора. Все пак имай готовност за смяна с парите и за нея.
Като гледам ауспуха и по това което казваш, че пуши е възможно да са дюзи и карана с кофти нафта. Възможни причини за пушене също са ЕГР и клапан картерни газове.
Останалото е гумички и сегменти, но ако е така означава, че е на адски много киломитри.
Закачихте ли я на диагностика тази кола? Мисля че доста ясно ще стане дали си заслужава за тези пари.
Не, не съм я закачал за диагностика, ако е от дюзи би трябвало да пуши черно при богата смес, ЕГР и клапан картерни газове не знам как да ги проверя, а ако е сегменти нещата отиват на зле - вероятно да е попрегрявана или маслото да е било кофти.
И от дюзи може да пуши синьо.
Трябва да се прегледа, това е.
Аз лично бих погледнал как е турбината и ако тя е читава не бих я купил тази кола.
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Kurtov написа:beammer написа:dynalias написа:Тази кола отдавна няма ДПФ по снимките според мен.
Веригата на този мотор се чува отчетливо отзад зад мотора. Все пак имай готовност за смяна с парите и за нея.
Като гледам ауспуха и по това което казваш, че пуши е възможно да са дюзи и карана с кофти нафта. Възможни причини за пушене също са ЕГР и клапан картерни газове.
Останалото е гумички и сегменти, но ако е така означава, че е на адски много киломитри.
Закачихте ли я на диагностика тази кола? Мисля че доста ясно ще стане дали си заслужава за тези пари.
Не, не съм я закачал за диагностика, ако е от дюзи би трябвало да пуши черно при богата смес, ЕГР и клапан картерни газове не знам как да ги проверя, а ако е сегменти нещата отиват на зле - вероятно да е попрегрявана или маслото да е било кофти.
И от дюзи може да пуши синьо.
Трябва да се прегледа, това е.
Аз лично бих погледнал как е турбината и ако тя е читава не бих я купил тази кола.
Да, това е най-добрия вариант да се види турбото и да се прецени.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
При положение, че пазара е залят от автомобили, защо искаш да купуваш точно тази???
Ще ти кажа кои са минусите, понеже аз съм го изживял този вид пазаруване и търсене. Да се хвърлиш на кола която много ти "харесва визуално" е огромна грешка! Всеки един автоджамбазин, търговец или добър продавач, знае как да те извози. Външно всяка кола може да бъде докарана до степен, "много ми харесва"... Важно е какви са карантиите и обаче, защото от там идват дебелите пари после.
Аз така взех преди 2 години едно БМВ, защото бях с друга кола която ми правеше проблеми и трябваше да имам някаква заместваща. ЕЕЕ мога ти кажа, че направи голяма грешка. Уж много хубава колата по думи, уж здрава, ама до сега съм налял в нея сигурно още едно 5 000 лв, може даже и да са повече.
Основни правила при покупката на кола които не трябва да се погазват са:
1. Никога, ама никога не вярвай на продавача за нищо което ти казва! Ако не ти покаже доказателство като документ за ремонт и части, и ти сам да видиш, че те са вложени, нямай вяра. Винаги искай да закараш колата на доверен сервиз, ако продавача се дърпа много, бегай далече!
2. Никога не гледай кола за продан вечер и при слаба осветеност, губиш много детайли, които е много вероятно да са важни.
3. Никога не давай ухо, за неща от рода на: "Аз тая кола мога да я продам за ххх пари, ако не я продам сега!" или "Колата е чудесна, всичко и е наред, върви на пушка, качваш се наливаш гориво и караш", все хвалби които може да нямат покритие.
4. Никога, ама никога не проявявай огромен интерес към някоя кола, колкото и да ти харесва, не го показвай на продавача, защото цената може да скочи х2, х3!
5. Ако колата има видими проблеми, по двигателя, ходова част или има нещо съмнително, което те гложди и не си сигурен какво може да е то, послушай съвестта си и продължи да търсиш нещо по-добро! Ще си спестиш много бъдещи проблеми, повярвай ми не ти го казвам това просто ей така. Представи си, купуваш една кола и тя започне да ти прави често ядове и седи в сервиза по 2 -3 седмици всеки път за дребни проблеми и ти не я караш! За какво ще ти е тази кола, която си взел да ти върши работа???
Ами средствата които ще налееш?
Виж ако си решил за себе си да реставрираш дадена кола, да се занимаваш ти с нея и ремонтите и, това вече е друго нещо


Аз така взех преди 2 години едно БМВ, защото бях с друга кола която ми правеше проблеми и трябваше да имам някаква заместваща. ЕЕЕ мога ти кажа, че направи голяма грешка. Уж много хубава колата по думи, уж здрава, ама до сега съм налял в нея сигурно още едно 5 000 лв, може даже и да са повече.
Основни правила при покупката на кола които не трябва да се погазват са:
1. Никога, ама никога не вярвай на продавача за нищо което ти казва! Ако не ти покаже доказателство като документ за ремонт и части, и ти сам да видиш, че те са вложени, нямай вяра. Винаги искай да закараш колата на доверен сервиз, ако продавача се дърпа много, бегай далече!
2. Никога не гледай кола за продан вечер и при слаба осветеност, губиш много детайли, които е много вероятно да са важни.
3. Никога не давай ухо, за неща от рода на: "Аз тая кола мога да я продам за ххх пари, ако не я продам сега!" или "Колата е чудесна, всичко и е наред, върви на пушка, качваш се наливаш гориво и караш", все хвалби които може да нямат покритие.
4. Никога, ама никога не проявявай огромен интерес към някоя кола, колкото и да ти харесва, не го показвай на продавача, защото цената може да скочи х2, х3!
5. Ако колата има видими проблеми, по двигателя, ходова част или има нещо съмнително, което те гложди и не си сигурен какво може да е то, послушай съвестта си и продължи да търсиш нещо по-добро! Ще си спестиш много бъдещи проблеми, повярвай ми не ти го казвам това просто ей така. Представи си, купуваш една кола и тя започне да ти прави често ядове и седи в сервиза по 2 -3 седмици всеки път за дребни проблеми и ти не я караш! За какво ще ти е тази кола, която си взел да ти върши работа???


Виж ако си решил за себе си да реставрираш дадена кола, да се занимаваш ти с нея и ремонтите и, това вече е друго нещо

BMW 325i M3 look.
- beammer
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 8.07.2013
- Местоположение: Варна
- Кара: Е91 318d LCI
Re: N47D20 син пушек при загрял мотор
Infinity_bg написа:При положение, че пазара е залят от автомобили, защо искаш да купуваш точно тази???Ще ти кажа кои са минусите, понеже аз съм го изживял този вид пазаруване и търсене. Да се хвърлиш на кола която много ти "харесва визуално" е огромна грешка! Всеки един автоджамбазин, търговец или добър продавач, знае как да те извози. Външно всяка кола може да бъде докарана до степен, "много ми харесва"... Важно е какви са карантиите и обаче, защото от там идват дебелите пари после.
![]()
Аз така взех преди 2 години едно БМВ, защото бях с друга кола която ми правеше проблеми и трябваше да имам някаква заместваща. ЕЕЕ мога ти кажа, че направи голяма грешка. Уж много хубава колата по думи, уж здрава, ама до сега съм налял в нея сигурно още едно 5 000 лв, може даже и да са повече.
Основни правила при покупката на кола които не трябва да се погазват са:
1. Никога, ама никога не вярвай на продавача за нищо което ти казва! Ако не ти покаже доказателство като документ за ремонт и части, и ти сам да видиш, че те са вложени, нямай вяра. Винаги искай да закараш колата на доверен сервиз, ако продавача се дърпа много, бегай далече!
2. Никога не гледай кола за продан вечер и при слаба осветеност, губиш много детайли, които е много вероятно да са важни.
3. Никога не давай ухо, за неща от рода на: "Аз тая кола мога да я продам за ххх пари, ако не я продам сега!" или "Колата е чудесна, всичко и е наред, върви на пушка, качваш се наливаш гориво и караш", все хвалби които може да нямат покритие.
4. Никога, ама никога не проявявай огромен интерес към някоя кола, колкото и да ти харесва, не го показвай на продавача, защото цената може да скочи х2, х3!
5. Ако колата има видими проблеми, по двигателя, ходова част или има нещо съмнително, което те гложди и не си сигурен какво може да е то, послушай съвестта си и продължи да търсиш нещо по-добро! Ще си спестиш много бъдещи проблеми, повярвай ми не ти го казвам това просто ей така. Представи си, купуваш една кола и тя започне да ти прави често ядове и седи в сервиза по 2 -3 седмици всеки път за дребни проблеми и ти не я караш! За какво ще ти е тази кола, която си взел да ти върши работа???Ами средствата които ще налееш?
![]()
Виж ако си решил за себе си да реставрираш дадена кола, да се занимаваш ти с нея и ремонтите и, това вече е друго нещо
Мерси за изчерпателните насоки. Преди всичко трябва да кажа че се заглеждам твърде много при огледи и в най-малките детайли и това не е само при колите. Ако ще купувам кола на първо място трябва да ми харесва как изглежда и за това отидох на място да видя точно тази. И понеже имам 3 та серия комби с доста по-добро оборудване, за 2ра кола търся само да е автомат и да има ксенон. Имал съм и Е46 така, че марката не ми е чужда. А това дали в последствие ще се наливат пари за ремонти си е голяма доза късмет, дори като я купуваш да е наред после бързо може да дойдат ремонтите. За това предпочитам да наливам пари в кола която външно ми харесва пред някоя безлична на вид. Освен това и работя като търговец на нови автомобили в компания с над 900 употребявани коли на склад и имам поглед над нещата

25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани