Забива на 1500 оборота при пълна газ
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Забива на 1500 оборота при пълна газ
Здравейте, е90 325i 218к.с.
При подаване на газ плавно пълни оборотомера (неравномерно, има дупки в ускорението), но при натискане на педала рязко до долу колата забива муцуната. На свободна като проверих - отново при рязко натискане нс педала до долу, оборотите забиват на 1500, освен това отпред под капака се чува от време на време все едно пукане.
п.п.: Оборотите на свободна са неравномерни.
Чистил съм соленоидите, картерната вентилация е сменена, нови свещи. Грешки не записва.
При подаване на газ плавно пълни оборотомера (неравномерно, има дупки в ускорението), но при натискане на педала рязко до долу колата забива муцуната. На свободна като проверих - отново при рязко натискане нс педала до долу, оборотите забиват на 1500, освен това отпред под капака се чува от време на време все едно пукане.
п.п.: Оборотите на свободна са неравномерни.
Чистил съм соленоидите, картерната вентилация е сменена, нови свещи. Грешки не записва.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
Пукането може би е от детонационно горене поради бедна горивна смес. Заради тази причина може би е и забиването. Едва ли някой може да каже дистанционно къде точно е проблема- да кажем един колега описваше как при демонтаж и монтаж на всмукателния колектор били прищипали една гарнитура и от там влизал паразитен въздух, просто прегледайте всичко.
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
Колата отзад пуши много, и димът е доста лютив. Масло не гори, почти съм сигурен, че е бензин, поради не бедна, а точно обратното - богата смес. Като запаля колата в началото не пуши толкова, докато оборотите са високи, и освен това не ги и клати. Когато загрее и бутне оборотите, тогава започват да играят и започва да пуши. Катализаторите са премахнати, но не от мен, така взех колата. Ако процедурата по залъгването на ламбда сондите не е направена правилно, това няма общо със смесообразуването, понеже сондите преди катализатора са тези, които контролират смесообразуването, а тези СЛЕД катализаторите, единствено проверяват изправността на катализатора, съответно премахването на катализаторите може да доведе единствено до грешка / жълт чек, без промяна в смесообразуването, правилно?
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
...не е баш правилно. Няма да се получат нещата със смесите без катализатори, с този софт и включени задни ламбди. Махни задните ламбди и мини на Евро 2. Ако става дума за N52, тук не се и прави преинсталация. Еку-то минава в режим Евро2 с изключване на задните ламбди, кодиране-добавяне на опцията в FA, триене на адаптациите и "успиване" на колата.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
За какво кодиране става дума - имам ИСТА, ИНПА и всичко остананало, ако можеш да разшириш малко.The Heartlistener написа:...не е баш правилно. Няма да се получат нещата със смесите без катализатори, с този софт и включени задни ламбди. Махни задните ламбди и мини на Евро 2. Ако става дума за N52, тук не се и прави преинсталация. Еку-то минава в режим Евро2 с изключване на задните ламбди, кодиране-добавяне на опцията в FA, триене на адаптациите и "успиване" на колата.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
Добавянето на опции и кодирането се прави с NCS Expert. Опцията за Евро2 е $168. Останалото с INPA, ISTA.
Ако не си работил с NCS по-добре се обърни към човек, който работи с програмата.
Ако не си работил с NCS по-добре се обърни към човек, който работи с програмата.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
Какво ще рече, че опцията за Евро 2 е $168, че нещо не разбирам. Точно по този въпрос съм абсолютно незапознат, каква е тази цена, за какво точно е цената, и изобщо цена ли е или е код за нещо.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
За много години! Не, не е цена в долари
С този знак вървят и се добавят опциите в NCS Expert. Просто ти казах номера на опцията за Евро2 стандарт на отработени газове. Опциите на БМВ са един чаршаф цифри /кодове/ които определят оборудването на колите като цяло.
Пример - Евро3 е $169, безкат /без никакви ламбди/ е $199, без чек лампа само - $861...
Твоето еку - Сименс MSV70 не се преинсталира. То има свойството да преминава в режим на работа с по-нисък еко стандарт с гореспоменатите действия. Като изключиш задните ламбди, с добавяне на опцията и кодиране на еку-то, триене на адаптациите и успиване, то ги игнорира и започва да работи като Евро2 - само с предните.

Пример - Евро3 е $169, безкат /без никакви ламбди/ е $199, без чек лампа само - $861...
Твоето еку - Сименс MSV70 не се преинсталира. То има свойството да преминава в режим на работа с по-нисък еко стандарт с гореспоменатите действия. Като изключиш задните ламбди, с добавяне на опцията и кодиране на еку-то, триене на адаптациите и успиване, то ги игнорира и започва да работи като Евро2 - само с предните.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
За много години, благодаря за обяснението!
Последен (надявам се) въпрос - успиване на колата какво ще рече и как се прави.

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
SLEEP MODE - спящ режим, ресет на всички модули или само на DME... С ИНПА става. В твоя случай, след избора на двигателя, MSV70 главно меню, на последно място май беше.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
Ясно. Благодаря ти за информацията и търпението. 

- refractory1899
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 121
- Регистриран на: 15.06.2018
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: X5 3.0d 2007
Re: Забива на 1500 оборота при пълна газ
https://youtu.be/6yoK1181J6I
Това са данните от ламбдите преди кат.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
Това са данните от ламбдите преди кат.
Sent from my SNE-LX1 using Tapatalk
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани