Смяна на сигменти
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Смяна на сигменти
Много хубав е М54, ама да не ти е в колата
Около 2000 година БМВ започнаха да правят скапани бензинови двигатели!!! Факт, който трудно може да се пренебрегне. Да, има малко светлина при 550i E60, ама останалите са си ебати чикиите, а за новите V8 да не говорим - тотални скрапери....
Иначе, има варианти, ама няма кой да се занимава. Долните два сегмента(с масления) стават от M52TU на M54




Иначе, има варианти, ама няма кой да се занимава. Долните два сегмента(с масления) стават от M52TU на M54

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
don_gori написа:Така е ама се дават за пример само ей такива дето харчат по 1/1000 масло, все пак има и читави екземпляри, но за жалост са доста редки.
Цените които дава колегата vld са доста оптимистични, ако излезне нещо бонус при отварянето на мотора 4000лв ще си ги прехвърли спокойно. Аз винаги питам, добре радваш се на колата, искаш да си я оправиш и се съгласяваш да дадеш въпросната сума, която изобщо не е малка. Очакваш че след ремонта разхода на масло трябва да спадне до 1л/10000км което е нормално е питам аз има ли майстор, който ще ти даде гаранция за всичко това ? И какво правим ако пак харчи масло ?
Кофти дилема, но най-разумния начин е друг да му мисли .
За тия читави екземпляри всички са чували, ама никой не е виждал

Съжалявам за майтапа, ама шанса да се попадне на кола със здрав Н52 е нищожен.

- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Смяна на сигменти
Какво значи здрав Н52 ?
Незнам какъв допир си имал с Н52, че да ги изкарваш кашкавал, защото вече е смешно..
Незнам какъв допир си имал с Н52, че да ги изкарваш кашкавал, защото вече е смешно..
Re: Смяна на сигменти
vld написа:Съжалявам за майтапа, ама шанса да се попадне на кола със здрав Н52 е нищожен.
Останал съм с впечатление, че тук във форума има колеги с такива мотори в Е9х/Е6х, доволни са и нямат такива драми с харча на масло

Иначе не мисля, че е чак толкова невъзможно да намериш n52b30 на реални километри около 200к с история и навременни смени на маслото.
Ако погледнеш на другия бряг положението също не е толкова цветущо - турбо, дюзи, ДПФ, верижки


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
tintirimintiri написа:Какво значи здрав Н52 ?
Незнам какъв допир си имал с Н52, че да ги изкарваш кашкавал, защото вече е смешно..
Здрав значи да не харчи повече от 0.5-1л масло на 10 000км. за атмосверен мотор това е стандарт.
Не познавам човек с такъв, а имам доста познати с такива.
Всички послъгват за разхода на масло докато е тяхна колата, като я продадът си казват и е плашещо.
Явно има две три коли които не харчат чак толкова много масло, но само вие сте ги виждали.

- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Колеги не искам да си ги ,,мерим,,
Написах този пост за да дадете съвет , а не да спорите ,,бензин или дизел,,
Въпроса беше някой правил ли е такъв ремонт , заслужава ли си , и наистина ли след ремонта ще е същото.
Написах този пост за да дадете съвет , а не да спорите ,,бензин или дизел,,
Въпроса беше някой правил ли е такъв ремонт , заслужава ли си , и наистина ли след ремонта ще е същото.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
Колегата vld май има предвид, че чудото е колата да спре да гори масло след ремонта.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
Kurtov написа:Колегата vld май има предвид, че чудото е колата да спре да гори масло след ремонта.
Просто след ремонта ще харчи 2 литра на 10к км. вместо по 1л на 1к км., въпроса е за колко време...

- Anton0764
- Потребител
-
- Мнения: 40
- Регистриран на: 21.11.2017
- Местоположение: Finspång Sweden
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530i facelift.
Re: Смяна на сигменти
Аз Ако си харесвах колата бих я направил .Лично мнение 

- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Колеги официално се отказах от смяна на сигменти.
Обслужих колата / смених верига,ремъци,масло,антифриз,окачване отпред /.
Гумички на клапани и маслен сепаратор сменени преди 6 месеца.
Предстои претапициране на волана.
Колата се продава 10000лв.
Давам и сигменти и гарнитура на главата.
Снимки при интерес на лично.
Колата е е61 523i 2006г.
Обслужих колата / смених верига,ремъци,масло,антифриз,окачване отпред /.
Гумички на клапани и маслен сепаратор сменени преди 6 месеца.
Предстои претапициране на волана.
Колата се продава 10000лв.
Давам и сигменти и гарнитура на главата.
Снимки при интерес на лично.
Колата е е61 523i 2006г.
- AmW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 14.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: N52B25
Re: Смяна на сигменти
vld написа:tintirimintiri написа:Какво значи здрав Н52 ?
Незнам какъв допир си имал с Н52, че да ги изкарваш кашкавал, защото вече е смешно..
Здрав значи да не харчи повече от 0.5-1л масло на 10 000км. за атмосверен мотор това е стандарт.
Не познавам човек с такъв, а имам доста познати с такива.
Всички послъгват за разхода на масло докато е тяхна колата, като я продадът си казват и е плашещо.
Явно има две три коли които не харчат чак толкова много масло, но само вие сте ги виждали.
Те по заводски данни с какъв харч на масло излизаха? Ако не се лъжа е повече от 1л на 10к км
- tintirimintiri
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 160
- Регистриран на: 22.04.2009
- Местоположение: Варна
- Кара: M57, N52, S65
Re: Смяна на сигменти
Моя харч в момента със сменени сегменти и гумички е 1л на 8к с масло 0w40.
Re: Смяна на сигменти
AmW написа:vld написа:tintirimintiri написа:Какво значи здрав Н52 ?
Незнам какъв допир си имал с Н52, че да ги изкарваш кашкавал, защото вече е смешно..
Здрав значи да не харчи повече от 0.5-1л масло на 10 000км. за атмосверен мотор това е стандарт.
Не познавам човек с такъв, а имам доста познати с такива.
Всички послъгват за разхода на масло докато е тяхна колата, като я продадът си казват и е плашещо.
Явно има две три коли които не харчат чак толкова много масло, но само вие сте ги виждали.
Те по заводски данни с какъв харч на масло излизаха? Ако не се лъжа е повече от 1л на 10к км
Заводско е литър на 1000 км.
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]