330xi или 330xd
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 330xi или 330xd
vld написа:NGneer4eto написа:vld написа:NGneer4eto написа:Ivo III написа:Dextuar написа:Ivo III написа:дизела е голяма смрад
някой хора с чувствително обоняние .. ги дразни много.....
...
Напиши, моля те, кое е подвеждащо и невярно от нещата, които съм написал. Дай да не бъдем голословни и да плетем интриги!Може и аз да науча нещо.
Може да се намерят много коли под 14К Евро, но е много трудно с изискванията и качеството, което търси колегата. Ако прочетеш внимателно ще разбереш за какво се говори. Знам доста за вноса от Германия и дай да видим с кое заблуждавам!
Като например това, че червени номера може да си ги позволи само автосалон![]()
Нали си внасял много коли от германия, ако е така, щеше да знаеш, че те са в най лошия случай 300евро за месец, за твое сведение червените номера включват затраховка с покритие за целия евро съюз +сърбия.
Кое му е скъпото?...
...
Още на "червените номера" се видя, че си чел отгоре отгоре какво съм написал. Някъде да съм написал за "червените номера". А знаеш ли, че често неопитни хора с внос от Германия се сблъскват с "жълтите номера" и духат супата. И това става именно с частните лица, които са толкова примерни. Също не забравяй, че частните лица в Германия вече са огромен процент източноевропейци и турци/араби. Нещата не са като преди 15 години, когато обявите бяха от примерни пенсионерки.
Повечето неща са верни, които си написал, но да гледаш обява е едно, да го видиш наистина друго.
Палиш самолета отиваш до конкретния продавач, плащаш и газ към българия.

Колегата трябва добре да проучи как се внася кола от Германия и какво точно се прави, защото нещата не са толкова розови, както се изкарват.
Ето един канал, от където може да се научи много за съвременния внос от Германия:
https://www.youtube.com/user/pervjak/videos
И да вметна още нещо на колегата, пуснал темата: Маховикът за E90 N57- ръчка 245 к.с. срува 2700 лв. - най-евтиния вариант.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330xi или 330xd
Виж сега, всичко което съм написал е от личен опит, докарвал съм си коли от там няколко пъти ползвал съм всякакви номера и проблем няма никакъв.
Стига си се информирал от нета, на живо нещата не са чак толкова трудни.
Относно маховика https://www.avtochastionline24.bg/oen/21207587160
Не знам къде пазаруваш ти, но от тая цена може да слезнеш още 30% надолу, та къде ги видя тия 2700лв. ?
А по начало да си търсиш ръчка при положение, че автомата е по удобен и по безпроблемен, особенно вече след като има софтуер за оптимизиране на кутията си е лудост.
Стига си се информирал от нета, на живо нещата не са чак толкова трудни.
Относно маховика https://www.avtochastionline24.bg/oen/21207587160
Не знам къде пазаруваш ти, но от тая цена може да слезнеш още 30% надолу, та къде ги видя тия 2700лв. ?
А по начало да си търсиш ръчка при положение, че автомата е по удобен и по безпроблемен, особенно вече след като има софтуер за оптимизиране на кутията си е лудост.

Re: 330xi или 330xd
vld написа:А по начало да си търсиш ръчка при положение, че автомата е по удобен и по безпроблемен, особенно вече след като има софтуер за оптимизиране на кутията си е лудост.
недей така колега

има си фенове на ръчните скорости (аз съм един от тях)
да, новите автомати са добри, бързи, по здрави .. НО! не ми носи наслада, поне все още
преди да си купя ръчката - бях 100% убеден, че трябва да е ръчка, днес не съм на 100%, но пак бих избрал ръчка особено след тунинга
ПП: то за някой е лудост да караме и харесваме BMW-та, че и със задно

"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
- NGneer4eto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1046
- Регистриран на: 25.12.2014
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 330d
- Мечтае да кара: по Аутобан
- Детайли за колата: снегорин
Re: 330xi или 330xd
Ръчката си е ръчка. Ти решаваш кога, какво и как. Добре, че са много яки автоматиците, но качваш се, гледаш дава 0-100 = 6 сек. Спираш, изключваш всички системи, спортен режим, настъпваш я здраво и тя прави 6,8 сек. Пробваш 5 пъти и най-доброто ти постижение да е 6,5 да кажем. После се разравяш и виждаш, че има опция за кик старт, но кутията ти брои тези кикове и след 100 старта примерно ти казва, че кутията вече няма гаранция и духаш супата(или бъдещия собственик). Излиза че имаш коне, ама не можеш да ги използваш когато си искаш. А с ръчката намериш ли оптималните обороти си правиш стартове колкото искаш.
Знам, че ще събера много хейт и че нищо не разбирам как се изрязва автомат, но съм се качвал, засичал съм и не могат да се доплижат даже половин секунда до това по книга. Не искам да говоря за другите предимства, защото всичко е въпрос на гледна точка. За удобството не се коментира.
Знам, че ще събера много хейт и че нищо не разбирам как се изрязва автомат, но съм се качвал, засичал съм и не могат да се доплижат даже половин секунда до това по книга. Не искам да говоря за другите предимства, защото всичко е въпрос на гледна точка. За удобството не се коментира.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: 330xi или 330xd
Ето виждаш ли, нямаш нужната база за сравнение.
Седни покарай някоя кола с стейдж 3 на кутията и пак ще си говорим. Не само, че ще е по бърза от колкото с ръчна кутия, но ще е и по приятна за каране.
Отделно за хард феновете на "аз да си ръчкам" е направено така, че в ръчен режим кутията сменя само когато бутнеш ти лоста иначе се държи като ръчна.
Това напрактика обезмисля ръчната кутия.
За много напомпани коли автомата е по доброто решение, просто по добре управлява мощността която трябва да сложи на асвалта, по малко загуби=по-бърза кола.
С ръчката като направиш 10 старта и и запалиш няколко пъти съединителя, какво се случва? Притискателя омеква и почва едно тресене, от там маховика постепеннно заминава.
Има няма 100-200 бясни старта и всичко е фира...
Стига сме се съпунисвали, не е като да не съм имал и ръчка и автомат 3.0д.
Седни покарай някоя кола с стейдж 3 на кутията и пак ще си говорим. Не само, че ще е по бърза от колкото с ръчна кутия, но ще е и по приятна за каране.
Отделно за хард феновете на "аз да си ръчкам" е направено така, че в ръчен режим кутията сменя само когато бутнеш ти лоста иначе се държи като ръчна.
Това напрактика обезмисля ръчната кутия.
За много напомпани коли автомата е по доброто решение, просто по добре управлява мощността която трябва да сложи на асвалта, по малко загуби=по-бърза кола.
С ръчката като направиш 10 старта и и запалиш няколко пъти съединителя, какво се случва? Притискателя омеква и почва едно тресене, от там маховика постепеннно заминава.
Има няма 100-200 бясни старта и всичко е фира...
Стига сме се съпунисвали, не е като да не съм имал и ръчка и автомат 3.0д.

Re: 330xi или 330xd
vld написа:Ето виждаш ли, нямаш нужната база за сравнение.
Седни покарай някоя кола с стейдж 3 на кутията и пак ще си говорим. Не само, че ще е по бърза от колкото с ръчна кутия, но ще е и по приятна за каране.
Отделно за хард феновете на "аз да си ръчкам" е направено така, че в ръчен режим кутията сменя само когато бутнеш ти лоста иначе се държи като ръчна.
Това напрактика обезмисля ръчната кутия.
За много напомпани коли автомата е по доброто решение, просто по добре управлява мощността която трябва да сложи на асвалта, по малко загуби=по-бърза кола.
С ръчката като направиш 10 старта и и запалиш няколко пъти съединителя, какво се случва? Притискателя омеква и почва едно тресене, от там маховика постепеннно заминава.
Има няма 100-200 бясни старта и всичко е фира...
Стига сме се съпунисвали, не е като да не съм имал и ръчка и автомат 3.0д.
вероятно си напълно прав, техниката се развива
новите автомати стават все по добри, ръчките - все по малко и по трудно се намират
на мен ръчката и допада и при завой, да слизам на по-ниска, при спускане .. да спирам колата с двигателя
усещането от смната на предавките ..
признавам си че нямам опит с модерните автоматици - карам съм бмв 645 и мини купър .. и съм бил ужасно разочарован от усещането
трябва да не забравяме че БМВ, не е много разумна марка, и има нещо повече от това да гледаш технически данни
.. осъзнаваш че е най-доброто, но те кефи, изпълва душата с радост, едни малки детайли ...
един от което е .. да усещаш как сменяш скоростите .. как влиза лоста като нагорещен нож в масло .. и т.н. други финни и неразумни аспекти на насладата
младото поколение - си падат по фулл екстри и джаджи .. и да става всичко с лекота и повърхностно
ръчките ще си заминават заедно с нас - старите хора


но това което мога да споделя, да е от помощ на новите фенове на марката БМВ
че мощен дизел на ръчка .. не се кара лесно, и не е за всеки .. изисква се много сериозно концентрация през цялото време
определено .. ще е по-добре да е модерен автомат чисто технически от всички аспекти - даже и по-лесно се намират добри екземпляри
.. но вече насладата е странно нещо

бих искал да попитам
vld написа:Отделно за хард феновете на "аз да си ръчкам" е направено така, че в ръчен режим кутията сменя само когато бутнеш ти лоста иначе се държи като ръчна.
Това напрактика обезмисля ръчната кутия.
.
при спортно спускане и преди завой .. по същия начин ли се държи, както ръчката?
"Съдбата обича смелите!" Вергилий, Енеида
Re: 330xi или 330xd
Ivo III написа:при спортно спускане и преди завой .. по същия начин ли се държи, както ръчката?
Да и то всеки път, като си дава междинна газ (rev matching), а така не кара всеки.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: 330xi или 330xd
Ако трябва да сме обективни, 6ст.автомат в Е90 е далече от страхотен, по-скоро приличен... А личното ми мнение е, че в повечето конфигурации само скопява или не използва потенциала на иначе чудесни двигатели. Не ми се влиза в спорове, доста по-добър е от 5ст.в Е46, но като цяло е недомислен и в 80% от времето неадекватен. И това не изключва удобставата при употребата на такава кола. Добре, че измислиха софтуер, който малко пооправя положението. 8ст. на ЗФ вече е съвсем различна тема, той успява и от немощна кафемелачка да изцеди потенциал, но да не разводнявам темата.
Never mistake motion for action...
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани