Смяна на сигменти
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Смяна на сигменти
Здравейте колеги,
Обръщам се към вас за мнение.
Колата е е61 523i 2006г. Двигател N52.
От когато съм купил колана гори масло.
Смених :
Клапан картерни газове - без промяна
Някакви маркучи - без промяна
Гумички на клапани - без промяна
Според мен на ред са Сигментите. Обърнах се към няколко според мен добри майстори и отзивите са различни.
Едни казват давай ще я оправим, други казват като я отворим ще разберем.
Последния който най- ме убеди ми каза : Не влизай в този филм със Сегментите, ти си вече шестия с този двигател на който отказвам . И аз искам да ти взема парите но проблема ще си остане, няма смисъл,после ще дойдеш пак при мен. По Добре наливай маслото и карай , или я продавай: . Да но аз си харесвам колата и искам да си я ползвам.
Моля кажете и вие мнение за този проблем с този ПРОСЛОВУТ двигател.
Обръщам се към вас за мнение.
Колата е е61 523i 2006г. Двигател N52.
От когато съм купил колана гори масло.
Смених :
Клапан картерни газове - без промяна
Някакви маркучи - без промяна
Гумички на клапани - без промяна
Според мен на ред са Сигментите. Обърнах се към няколко според мен добри майстори и отзивите са различни.
Едни казват давай ще я оправим, други казват като я отворим ще разберем.
Последния който най- ме убеди ми каза : Не влизай в този филм със Сегментите, ти си вече шестия с този двигател на който отказвам . И аз искам да ти взема парите но проблема ще си остане, няма смисъл,после ще дойдеш пак при мен. По Добре наливай маслото и карай , или я продавай: . Да но аз си харесвам колата и искам да си я ползвам.
Моля кажете и вие мнение за този проблем с този ПРОСЛОВУТ двигател.
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Смяна на сигменти
Последния майстор е бил точен с теб , филм е със смяна сегменти.
По принцип бензинките подхарчват масълце. С какво масло караш сега? И ако не е 5w40 замислял ли си се за такова?
Sent from my iPhone using Tapatalk
По принцип бензинките подхарчват масълце. С какво масло караш сега? И ако не е 5w40 замислял ли си се за такова?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Точно 5w40 Motul
Бензинките похарчват ама 1л. на 1000 км. е множко според мен.
Пък и това ми е трето бмв , и не съм много съгласен с теб, просто отговорът беше точно този мотор е смотан
Бензинките похарчват ама 1л. на 1000 км. е множко според мен.
Пък и това ми е трето бмв , и не съм много съгласен с теб, просто отговорът беше точно този мотор е смотан
- Venelin1111
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 143
- Регистриран на: 26.02.2019
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Няма BMW ;-)
- Мечтае да кара: Нова
Re: Смяна на сигменти
Denis yusein написа:Точно 5w40 Motul
Бензинките похарчват ама 1л. на 1000 км. е множко според мен.
Много е , прав си.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Няма вече BMW
Re: Смяна на сигменти
Продавай колата и търси нещо читаво, с тези мотори само главоболия и големи харчове можеш да имаш.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
pinko_23 написа:Пробвай 10w40
Колега мисля че с тези хидравлични водачи това не е много удачно.
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
don_gori написа:Продавай колата и търси нещо читаво, с тези мотори само главоболия и големи харчове можеш да имаш.
Колега аз не усетих проблема като я купувах и сега ми е гадно, но не мога да го причиня на друг. Не съм такъв човек и като ме питат гори ли масло какво ще кажа,не мога да излъжа. А постави се на мястото на купувача, Как ще се чувстваш като се окажеш прецакан. Аз го разбрах това чувство
Re: Смяна на сигменти
Има си хора за всичко, не си заслужават главоболията, загубенито време и налените пари в тоя кош. Като чета доста си дал за тази кола, а големия проблем е че дори да се навиеш на този ремонт крайния резултат няма да е желания. Пускай по пързалката и следващия да му мисли, от личен опит ти го казвам 

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Смяна на сигменти
Питай в Е90 подфорумите, там има доста хора, които са го правили. Общо взето бензиновите N двигатели с тия високи малоумни температури са пълна тъпотия!!! Аз затова след дълги години бензинови BMW-та смених с дизел. Това е някакво недоразумение. И 540-ката ми Е39 беше така, ама там лесно и се смъква работната температура само със смяна на термостат. Тука с тия "умни" водни помпи и т.н. си е пълен ташак!!!
Да караш на 112 градуса в икономичен режим
хахаййахахайаахаха - Икономичен дедовия
Колко да е икономичен, като двигателят става пастет
Ще ме извиняват тия с бензините, ама и М54, и N52 са пълни недоразумения
Лично аз съм си фен на бензина, ама...
Доста бях разпитвал, ама не успях да разбера, дали не може тая кошница да се направи да работи на 85-90 градуса софтуерно. Ако бях разбрал, сигурно в момента щях да карам 530i LCI, ама нейсе










Ще ме извиняват тия с бензините, ама и М54, и N52 са пълни недоразумения

Доста бях разпитвал, ама не успях да разбера, дали не може тая кошница да се направи да работи на 85-90 градуса софтуерно. Ако бях разбрал, сигурно в момента щях да карам 530i LCI, ама нейсе

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Смяна на сигменти
Може да се направи но едва ли ще ти хареса цената, освен това как ти казват че само сегменти ще сменят без да отворят мотора...
Като го отворят има още доста неща които трябва да се сменят лагери, гарнитури , семеринги, ребилд на главата, пасване на клапани, водачи все неща дето се правят при основен ремонт, ще отиде на 3к лв. като стой та гледай и то това е оптимистична цена. След ремонта ще харчи литър на 4к км. което е пак по-добре, ама по разбиранията за здрав мотор си е трагедия и като си дал кошница с пари едва ли ще останеш доволен.
От друга страна с висок разход от 1л на 1000км ебаваш мамата на катализатори, ламбда сонди, свещите стават на трътка доста по бързо...
Куца работа, ама аз като го кажа на някой и все се обиждат колегите и ме изкарват че не харесвам бензиновите мотори, харесвам ги, ама не точно тези
Като го отворят има още доста неща които трябва да се сменят лагери, гарнитури , семеринги, ребилд на главата, пасване на клапани, водачи все неща дето се правят при основен ремонт, ще отиде на 3к лв. като стой та гледай и то това е оптимистична цена. След ремонта ще харчи литър на 4к км. което е пак по-добре, ама по разбиранията за здрав мотор си е трагедия и като си дал кошница с пари едва ли ще останеш доволен.
От друга страна с висок разход от 1л на 1000км ебаваш мамата на катализатори, ламбда сонди, свещите стават на трътка доста по бързо...
Куца работа, ама аз като го кажа на някой и все се обиждат колегите и ме изкарват че не харесвам бензиновите мотори, харесвам ги, ама не точно тези


Re: Смяна на сигменти
zAcK написа:Питай в Е90 подфорумите, там има доста хора, които са го правили. Общо взето бензиновите N двигатели с тия високи малоумни температури са пълна тъпотия!!! Аз затова след дълги години бензинови BMW-та смених с дизел. Това е някакво недоразумение. И 540-ката ми Е39 беше така, ама там лесно и се смъква работната температура само със смяна на термостат. Тука с тия "умни" водни помпи и т.н. си е пълен ташак!!!Да караш на 112 градуса в икономичен режим
![]()
![]()
![]()
хахаййахахайаахаха - Икономичен дедовия
![]()
![]()
![]()
Колко да е икономичен, като двигателят става пастет
![]()
Ще ме извиняват тия с бензините, ама и М54, и N52 са пълни недоразуменияЛично аз съм си фен на бензина, ама...
Доста бях разпитвал, ама не успях да разбера, дали не може тая кошница да се направи да работи на 85-90 градуса софтуерно. Ако бях разбрал, сигурно в момента щях да карам 530i LCI, ама нейсе
Колега не съм съгласен с тебе М54 си е много добър двигател по добър е от N54 технически. Ремонта на М54 излиза икономически изгодно и е сигурно че след това няма завишена консумация на масло.
Последна промяна pinko_23 на 09 Дек 2019, 12:41, променена общо 1 път
Няма начин да няма начин
Re: Смяна на сигменти
Така е ама се дават за пример само ей такива дето харчат по 1/1000 масло, все пак има и читави екземпляри, но за жалост са доста редки.
Цените които дава колегата vld са доста оптимистични, ако излезне нещо бонус при отварянето на мотора 4000лв ще си ги прехвърли спокойно. Аз винаги питам, добре радваш се на колата, искаш да си я оправиш и се съгласяваш да дадеш въпросната сума, която изобщо не е малка. Очакваш че след ремонта разхода на масло трябва да спадне до 1л/10000км което е нормално е питам аз има ли майстор, който ще ти даде гаранция за всичко това ? И какво правим ако пак харчи масло ?
Кофти дилема, но най-разумния начин е друг да му мисли .
Цените които дава колегата vld са доста оптимистични, ако излезне нещо бонус при отварянето на мотора 4000лв ще си ги прехвърли спокойно. Аз винаги питам, добре радваш се на колата, искаш да си я оправиш и се съгласяваш да дадеш въпросната сума, която изобщо не е малка. Очакваш че след ремонта разхода на масло трябва да спадне до 1л/10000км което е нормално е питам аз има ли майстор, който ще ти даде гаранция за всичко това ? И какво правим ако пак харчи масло ?
Кофти дилема, но най-разумния начин е друг да му мисли .
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Цените които дава колегата vld са доста оптимистични, ако излезне нещо бонус при отварянето на мотора
Съгласен съм колега при смяната на Гумички клапани се оказа че разпределителния вал също е за смяна и ,,ЧЕСТИТО,,
Съгласен съм колега при смяната на Гумички клапани се оказа че разпределителния вал също е за смяна и ,,ЧЕСТИТО,,
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: Смяна на сигменти
Май ще си я карам така,или ще се продава
Утре и сменям веригата , ремъците, маслото , филтрите, антифриз и съм готов за зимата.
Ако някой си търси кола и иска да сменя сигменти да се обади. С колата давам и комплект сигменти и гарнитура за главата.
Утре и сменям веригата , ремъците, маслото , филтрите, антифриз и съм готов за зимата.
Ако някой си търси кола и иска да сменя сигменти да се обади. С колата давам и комплект сигменти и гарнитура за главата.
41 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани