Н52 замяна CCV/pcv*

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Н52 замяна CCV/pcv*

Мнение от x7z » 02 Дек 2019, 0:20

имам проблем с ccv/pcv или по точно явно с мембраната на капака на клапаните на Н52 става вакум като се развие капачката на маслото .... и издава доста неприятен звук )

та ме интересува дали някой е сменял мембраната с ремонтен комплект който се предлага на цени от 22 до 35 лева или ? се налага сменянето на целия капак който е на цена 864 лева
макар да е здрав ?
моля за мнение просто защото не само раликата е драстична в цената, а преди 10 000 км обслужвах гарнитура капак клапани която беше изгубила еластичност и сълзеше и самият капака беше без нагари по него

интересува ме мнение някой как се е справил с този проблем който си е често срещан в новите автомобили и умищлено е направен по сложна процедура за подмяна на самата вентилация

просто самият капак е здрав а другите сепаратори са сменени при обслужването макар че по думите на майстора не били толкова зле но все пак са сменени
1518609719-4256.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Н52 замяна CCV/pcv*

Мнение от zvetiko » 02 Дек 2019, 9:23

Има тема за смяна на мембраната, аз лично не съм убеден, че може да се смени с необходимата точност на местоположение и. Освен мембраната има канали в капака, които са почти запушени от отлагания, от вътрешната страна на капака също има едни елементи, които участват в картерната вентилация- веднъж нарязах от любопитство един капак. На пръв поглед от BMW са го измислили неразумно да се сменя заради клапана целият капак. Но обикновено гарнитурата на капака бъгва заедно с клапана- както е и при теб. А гарнитурата започва да тече освен, че се е втвърдила, но и картерната вентилация вече не е правилна- става и това, което описах с каналите в капака. Затова- наистина е скъпо, но от BMW правилно са преценили да се сменя комплект, за да знаеш, че си решил проблемите за дълго време.

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook