Н52 замяна CCV/pcv*
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
2 мнения
• Страница 1 от 1
Н52 замяна CCV/pcv*
имам проблем с ccv/pcv или по точно явно с мембраната на капака на клапаните на Н52 става вакум като се развие капачката на маслото .... и издава доста неприятен звук )
та ме интересува дали някой е сменял мембраната с ремонтен комплект който се предлага на цени от 22 до 35 лева или ? се налага сменянето на целия капак който е на цена 864 лева
макар да е здрав ?
моля за мнение просто защото не само раликата е драстична в цената, а преди 10 000 км обслужвах гарнитура капак клапани която беше изгубила еластичност и сълзеше и самият капака беше без нагари по него
интересува ме мнение някой как се е справил с този проблем който си е често срещан в новите автомобили и умищлено е направен по сложна процедура за подмяна на самата вентилация
просто самият капак е здрав а другите сепаратори са сменени при обслужването макар че по думите на майстора не били толкова зле но все пак са сменени
та ме интересува дали някой е сменял мембраната с ремонтен комплект който се предлага на цени от 22 до 35 лева или ? се налага сменянето на целия капак който е на цена 864 лева
макар да е здрав ?
моля за мнение просто защото не само раликата е драстична в цената, а преди 10 000 км обслужвах гарнитура капак клапани която беше изгубила еластичност и сълзеше и самият капака беше без нагари по него
интересува ме мнение някой как се е справил с този проблем който си е често срещан в новите автомобили и умищлено е направен по сложна процедура за подмяна на самата вентилация
просто самият капак е здрав а другите сепаратори са сменени при обслужването макар че по думите на майстора не били толкова зле но все пак са сменени
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Н52 замяна CCV/pcv*
Има тема за смяна на мембраната, аз лично не съм убеден, че може да се смени с необходимата точност на местоположение и. Освен мембраната има канали в капака, които са почти запушени от отлагания, от вътрешната страна на капака също има едни елементи, които участват в картерната вентилация- веднъж нарязах от любопитство един капак. На пръв поглед от BMW са го измислили неразумно да се сменя заради клапана целият капак. Но обикновено гарнитурата на капака бъгва заедно с клапана- както е и при теб. А гарнитурата започва да тече освен, че се е втвърдила, но и картерната вентилация вече не е правилна- става и това, което описах с каналите в капака. Затова- наистина е скъпо, но от BMW правилно са преценили да се сменя комплект, за да знаеш, че си решил проблемите за дълго време.
2 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани