Филтър картерни газова - смяна
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Филтър картерни газова - смяна
Здравейте хора , наскоро си закупих е60 ( 520и бензин м54б22 ) и се питам дали филтъра за картерните газове трябва да се смени , до колкото разбрах е доста важен консуматив ,а и не е скъп, та въпроса ми е на колко време да се сменя и дали бих могъл да го направя сам или ще е нужено вещо лице да го измайстори.




Re: Филтър картерни газова - смяна
Ymir написа:Здравейте хора , наскоро си закупих е60 ( 520и бензин м54б22 ) и се питам дали филтъра за картерните газове трябва да се смени , до колкото разбрах е доста важен консуматив ,а и не е скъп, та въпроса ми е на колко време да се сменя и дали бих могъл да го направя сам или ще е нужено вещо лице да го измайстори.![]()
![]()
Сменя се задължително с оригинале, не е сложна смяната има доста филмчета в тубата, ама нали знаеш там всичко изглежда лесно, затова аз си отидох на майстор. Сменя се защото се затлачва с маслени отлагания и не работи правилно и може да има увеличена консумация на масло.
Няма начин да няма начин
- laviatan
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3206
- Регистриран на: 13.02.2008
- Местоположение: София-център Антим 1 номер 61
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко що е BMW , баничарки
- Мечтае да кара: M1
Re: Филтър картерни газова - смяна
Ymir написа:Здравейте хора , наскоро си закупих е60 ( 520и бензин м54б22 ) и се питам дали филтъра за картерните газове трябва да се смени , до колкото разбрах е доста важен консуматив ,а и не е скъп, та въпроса ми е на колко време да се сменя и дали бих могъл да го направя сам или ще е нужено вещо лице да го измайстори.![]()
![]()
"Пипкава" е смяната . Има доста маркучета . Бъди подготвен евентуално някои от тях да са за смяна .
Твърдо само бмв оригинален ! Щом си нов собственик сменяй твърдо

п.с. : колегата ме е изпреварил докато пиша и всичко е както е казал и той

AUTO MOTOR PARTS GROUP LTD
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Фирмата е специализирана за марката BMW .
ПОРЪЧКА НА ОЕМ ЧАСТИ ОТ БМВ ГРУП. ГОЛЯМА НАЛИЧНОСТ НА СКЛАД.
КАЧЕСТВО, КОРЕКТНОСТ, БЪРЗИНА - ВСИЧКО ЗА БМВ НА ЕДНО МЯСТО !
Обекти: Магазин и склад - София ул. Антим I 61 / склад ул. Антим I 63
ОБЯВИ В БМВ ФОРУМ : ЛИНК 1 / ЛИНК 2
Проверка история автомобил: http://www.automotorpartsgroup.bg/
Тел.: 0700 70 775
Facebook: https://www.facebook.com/AutoMotorPartsGroupLTD
E-mail: sales@automotorpartsgroup.bg
Понеделник - Петък от 9,30-17,30 часа / Събота от 10,00-14,00 часа
Re: Филтър картерни газова - смяна
Благодаря колеги , а за клапана на картерните газове гледах във тубата как се проверя при работещ мотор да развия капачката за маслото ,и ако свири значи е за смяна , така ли е наистина, или има друг начин за проверка




- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Филтър картерни газова - смяна
Наистина трябва да провериш дали е проблемен и тогава да го смениш- ако не тресе двигателя при отвиване на капачката за масло, може да се предположи, че мембраната на клапана не е скъсана, свиренето е при последен стадий на бъгване. Огледай и тръбата от капака на клапаните до него за омасляване- ако има това са точки през, които влиза паразитен въздух. Огледай и другите пластмасови тръби, но обикновено не са проблемни. Накрая провери маркуча между клапана и картера- ако маркуча е силно омекнал е необходимо да се смени, ако има омасляване- също.
По принцип, както са казали колегите, клапана се сменя само с оригинален, сменя се заедно с тръбите, за да не правиш междинни смени и за да си сигурен, че от там няма да влиза паразитен въздух. При смяна на клапана, задължително сменяш и вакумният маркуч за клапан-регулатора.
По принцип, както са казали колегите, клапана се сменя само с оригинален, сменя се заедно с тръбите, за да не правиш междинни смени и за да си сигурен, че от там няма да влиза паразитен въздух. При смяна на клапана, задължително сменяш и вакумният маркуч за клапан-регулатора.
Re: Филтър картерни газова - смяна
Ами на някой от тези маркучи ,които излизат от този клапан има избило масло , не е много ,но се вижда.Днес отворих капачката за маслото с малко повече сила , навярно от по-високо налягане , но пък не свиреше.Мотора работи много тихо, но когато карам на газ излиза не малко пушек (бял) и си мисля да не гори масло или е просто от студеното време или може би някакъв конденз.




Re: Филтър картерни газова - смяна
zvetiko написа:Наистина трябва да провериш дали е проблемен и тогава да го смениш- ако не тресе двигателя при отвиване на капачката за масло, може да се предположи, че мембраната на клапана не е скъсана, свиренето е при последен стадий на бъгване. Огледай и тръбата от капака на клапаните до него за омасляване- ако има това са точки през, които влиза паразитен въздух. Огледай и другите пластмасови тръби, но обикновено не са проблемни. Накрая провери маркуча между клапана и картера- ако маркуча е силно омекнал е необходимо да се смени, ако има омасляване- също.
По принцип, както са казали колегите, клапана се сменя само с оригинален, сменя се заедно с тръбите, за да не правиш междинни смени и за да си сигурен, че от там няма да влиза паразитен въздух. При смяна на клапана, задължително сменяш и вакумният маркуч за клапан-регулатора.
Здравей колега.
За дизел как се разбира, дали е за смяна филтър картерни газове ?
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани