Въпрос за е39 М5
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Въпрос за е39 М5
Здравейте,
Доста отдавна чета форума, но до момента почти не съм имал повод да пиша.
Обаче сега имам малко въпроси.
Много сериозно мисля за е39 М5 от последните, 2002-2003 година. Това евентуално ще ми е колата за ежедневно каране. Навъртам по около 30 000 км на година, от които поне 20 000 са в България.
На повечето си въпроси намерих задоволителен отговор на М5board, но все пак имам още няколко неясноти. Понеже в България не мога да намеря такова чудо за тест драйв, надявам се някой който има опит с такава кола да отговори.
1-во, интересува ме как е возията на сток М5. При нормални пътища, прекалено спортната возия не би ме вълнувала, но в България една кола с много твърдо возене не ме устройва. То е ясно, че няма да вози като е38, ама все пак трябва да предлага някакъв комфорт. Окачването на м5 същото ли е като на е39 с М-спортпакет - евентуално да търся да карам такова някъде?
2-ро, тази кола рано или късно ще се счупи. Има ли кой да я сервизира? Камор и Дару кар дали ще се оправят? По колко време се чака за части?
Ми това е, мерси предварително за отговорите.
Мишо
Доста отдавна чета форума, но до момента почти не съм имал повод да пиша.
Обаче сега имам малко въпроси.
Много сериозно мисля за е39 М5 от последните, 2002-2003 година. Това евентуално ще ми е колата за ежедневно каране. Навъртам по около 30 000 км на година, от които поне 20 000 са в България.
На повечето си въпроси намерих задоволителен отговор на М5board, но все пак имам още няколко неясноти. Понеже в България не мога да намеря такова чудо за тест драйв, надявам се някой който има опит с такава кола да отговори.
1-во, интересува ме как е возията на сток М5. При нормални пътища, прекалено спортната возия не би ме вълнувала, но в България една кола с много твърдо возене не ме устройва. То е ясно, че няма да вози като е38, ама все пак трябва да предлага някакъв комфорт. Окачването на м5 същото ли е като на е39 с М-спортпакет - евентуално да търся да карам такова някъде?
2-ро, тази кола рано или късно ще се счупи. Има ли кой да я сервизира? Камор и Дару кар дали ще се оправят? По колко време се чака за части?
Ми това е, мерси предварително за отговорите.
Мишо
- CheGevara
- Weißwurst-Fresser
-
- Мнения: 2687
- Регистриран на: 22.11.2003
- Местоположение: в рекарото
- Кара: F40
Re: Въпрос за е39 М5
msi200 написа:2-ро, тази кола рано или късно ще се счупи. Има ли кой да я сервизира? Камор и Дару кар дали ще се оправят? По колко време се чака за части?
няма още изградени специалисти, а все многознайковци, които разбират от всичко и които работят на принципа проба-грешка


не искам да говоря лошо за Дару и Камор, защото тука ще се намерят 100 човека, дето ще зейнат, че са супер доволни ... ще ви кажа просто, че не сте виждали как се работи в добър сервиз! Клиента е цар, а не каруцар! Но това е национална черта и не бива да те тревожи

нема ли форума някога да си има собствен сервиз?

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
със сигурност задна стабилизираща щанга от М5 е по дебела от тази при спортната версия, без да съм проверявал лично мисля че и при предната е същото
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
Абе то не са само БМВ-сервизите зле, тука един приятел е принуден да си кара мерцедеса на сервиз в Гърция. И е много доволен - хем ти дават да гледаш кво правят, хем по-добро обслужване, хем и по-евтино.
Освен това за М5 специално има много информация в нета, така че дребни проблеми и сам мога да си ги оправям.
Остава обаче въпроса за возията, айде плс някой дето се е возил на такова да каже как е.
Освен това за М5 специално има много информация в нета, така че дребни проблеми и сам мога да си ги оправям.
Остава обаче въпроса за возията, айде плс някой дето се е возил на такова да каже как е.
- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
От личен опит ще ти кажа че на М5 е малко по твърда от на 528/540 спорт. Не знам със сугурност ама ако пътищата в БГ са със същото качество както бяха преди 8 години, аз не бих се наел да карам със спортно окачване та камоли М5. Тва ще е изтезаване за тебе и хубавата колица.
- msi200
- ентусиаст
-
- Мнения: 1024
- Регистриран на: 8.11.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5+M2
ама ако пътищата в БГ са със същото качество както бяха преди 8 години
Пътищата са зле с много малки изключения. Където няма дупки, има бабунки

Изглежда все пак ще трябва да търся отнякъде М5 за тест драйв:)
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани