N53/b30 или N52 за газифициране?
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
JimBeam написа:Колеги кой мотор е по подходящ за газифициране?
Предвид, че N53 е с директно впръскване, остава N52

Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
Нов съм с марката и искам хора които са с Храйв да кажат как се държи 4х4-то. Препоръчва ли се >
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
Още не го е купил и мисли за икономия!
Стига с тия цигании!
Купи си Рено!
Всичко различно от оригиналното е зверска цигания.Някой ден ще го разберете.Газови тъпотии,махнати DPF,EGR ,адлер и незнам си кви още глупости...
Помисли можеш ли да си го позволиш!?
Стига с тия цигании!
Купи си Рено!
Всичко различно от оригиналното е зверска цигания.Някой ден ще го разберете.Газови тъпотии,махнати DPF,EGR ,адлер и незнам си кви още глупости...
Помисли можеш ли да си го позволиш!?
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
sachs написа:Още не го е купил и мисли за икономия!
Стига с тия цигании!
Купи си Рено!
Всичко различно от оригиналното е зверска цигания.Някой ден ще го разберете.Газови тъпотии,махнати DPF,EGR ,адлер и незнам си кви още глупости...
Помисли можеш ли да си го позволиш!?
Не мисля че имам нужда от отговори като твоя.
Дизел не ми се кара вече поради проблеми с лоши горива и както ти каза ДПФ , ЕГР и други и висене на колата в сервиза.
Достатъчно S класи се движат по света и у нас без проблем с газ за да бъде проблем на едно БМВ на 13 14 години да го направи.
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
JimBeam написа:sachs написа:Още не го е купил и мисли за икономия!
Стига с тия цигании!
Купи си Рено!
Всичко различно от оригиналното е зверска цигания.Някой ден ще го разберете.Газови тъпотии,махнати DPF,EGR ,адлер и незнам си кви още глупости...
Помисли можеш ли да си го позволиш!?
Не мисля че имам нужда от отговори като твоя.
Дизел не ми се кара вече поради проблеми с лоши горива и както ти каза ДПФ , ЕГР и други и висене на колата в сервиза.
Достатъчно S класи се движат по света и у нас без проблем с газ за да бъде проблем на едно БМВ на 13 14 години да го направи.
Не аз,а опитът ти ще те убеди!
Всяка намеса извън заводската,ще ти докара главоболия.
Успех с покупката!
П.П.
S-класа на АГУ!-класика
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
Вземай N52 в по-читаво по възможност автомобилче, слагай една читава и читаво
монтирана газаджийница и газ (буквално
). X-drive-ът е чудесно 4x4.


БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
Аз сложих газ преди няколко месеца на N52 4x4 automat .Еми... от 50лв на 3 дни сега зареждам около 25лв за 5 дни.... колкото и да ме плюят и нареждат икономията си е голяма ... спестените пари за гориво пак ще ги наливам в колата,но за поддръжка.Върви без разлика с бензина даже не се усеща кога преминава от бензин на газ... сложих БРЦ газ в оторизиран сервиз на БРЦ.За сега нямам никакви проблеми с ГАЗ-та.
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
Ако мотора е читав и ГИ е подбран, монтиран и настроен кадърно от човек, който знае какво прави колата няма да има никакви ядове. Проблема е че тези 2те неща вървят мноого рядко едно до друго и от там се почват проблемите и лутанията по сервизи и т.н.
Като вариант за що годе нова година и мотор, който се газифицира е варианта LCI 328i , проблема там е че колите са канадки/американки и трябва хубаво да се прегледа историята преди да се купи.
Като вариант за що годе нова година и мотор, който се газифицира е варианта LCI 328i , проблема там е че колите са канадки/американки и трябва хубаво да се прегледа историята преди да се купи.
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
JimBeam написа:sachs написа:Още не го е купил и мисли за икономия!
Стига с тия цигании!
Купи си Рено!
Всичко различно от оригиналното е зверска цигания.Някой ден ще го разберете.Газови тъпотии,махнати DPF,EGR ,адлер и незнам си кви още глупости...
Помисли можеш ли да си го позволиш!?
Не мисля че имам нужда от отговори като твоя.
Дизел не ми се кара вече поради проблеми с лоши горива и както ти каза ДПФ , ЕГР и други и висене на колата в сервиза.
Достатъчно S класи се движат по света и у нас без проблем с газ за да бъде проблем на едно БМВ на 13 14 години да го направи.
И бензина има доста проблеми в случая.
Иначе колегата по-горе ти каза за директното впръскване.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: N53/b30 или N52 за газифициране?
Vernibgs написа:Аз сложих газ преди няколко месеца на N52 4x4 automat .Еми... от 50лв на 3 дни сега зареждам около 25лв за 5 дни.... колкото и да ме плюят и нареждат икономията си е голяма ... спестените пари за гориво пак ще ги наливам в колата,но за поддръжка.Върви без разлика с бензина даже не се усеща кога преминава от бензин на газ... сложих БРЦ газ в оторизиран сервиз на БРЦ.За сега нямам никакви проблеми с ГАЗ-та.
Колега какъв разход ти дава като литри градско и извънградско че и моята е същата като твоята но ми се струва висок
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани