Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Здравейте. BMW F10 LCI 530D xdrive на 76000 км. Както си карах по магистралата се получи едно като придърпване и колата изписа грешка Drivetrain malfunction - функционалността на коллата е намалена, но може да продължите пътуването. Карах така още 80км, но колата видимо нямаше мощност след 120-130км. В един момент пак придърпа влезе в авариен режим, намалих и изгасна. Запалих я отново, тръгна съвсем нормално без да изписва грешката(мошността пак беше намалена) карах още 20 км и пак спря. Пак повторих процедурата тръгна отново, но този път изкара 2-3 километра и изгасна. Повече не искаше да запали само въртеше стартера все едно няма гориво. На другия ден пробвах пак да я запаля и при продължително въртене запали, звука на двигателя беше съвсем нормален карах 200 метра и пак изгасна.
Понеделник ще я карам в оторизиран сервиз на БМВ, но просто от любопитство един приятел я закачи да види каква грешка има. Излиза това - Rail pressure during engine start up too low.
Според вас какво може да е това? Дали е верига или не е толкова сериозно?
Понеделник ще я карам в оторизиран сервиз на БМВ, но просто от любопитство един приятел я закачи да види каква грешка има. Излиза това - Rail pressure during engine start up too low.
Според вас какво може да е това? Дали е верига или не е толкова сериозно?
- niki nikolov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 87
- Регистриран на: 20.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535xd
- Мечтае да кара: Ferrari
Re: Проблем с двигателя BMW F10LCI
Някоя дюза може би, кофти гориво си сипал някъде.
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Проблем с двигателя BMW F10LCI
Първо трявба да се диагностицира, после да се мъдри тук, но няма как да е верига, след като излиза ниско налягане в "рейл" - а
- Teogop
- младши ентусиаст
- Мнения: 444
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Проблем с двигателя BMW F10LCI
Дано не си изтеглил късата клечка, но съм чувал за проблемни помпи, които се разпадат, метални частици навлизат в горивната система и правят мармалад на сензори и дюзи.
БМВ Ф10 530Д - Drivetrain Malfunction
Здравейте колеги,
Много неприятен момент май се оказа тази грешка. Както си карах колата, без никакви индикации за проблем изби тази грешка, разтресе се колата и веднага отбих , загасих я и повече не можах да е запаля.
Грешките които ми изкара на компютър при майстора са :
247500 Rail Pressure Plausibility, Quantity-Controlled: Positive Control Deviation/Rail Pressure Too Low
247600 Rail Pressure Plausibility, Quantity-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control Deviation And Control Variable Too High
248600 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: PositiveControl Deviation/Rail Pressure Too Low And Activation,Pressure Control Valve, Too High
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
Колата е БМВ ф10 530Д, 2011г. 258 к.с. Двигател: N57T
Майстора ще започне с дюзите , да провери дали няма някоя заминала дюза, но ще съм ви благодарен , ако някой с подобен проблем даде малко повече разеснение.
Много неприятен момент май се оказа тази грешка. Както си карах колата, без никакви индикации за проблем изби тази грешка, разтресе се колата и веднага отбих , загасих я и повече не можах да е запаля.
Грешките които ми изкара на компютър при майстора са :
247500 Rail Pressure Plausibility, Quantity-Controlled: Positive Control Deviation/Rail Pressure Too Low
247600 Rail Pressure Plausibility, Quantity-Controlled: Rail Pressure Too Low/Positive Control Deviation And Control Variable Too High
248600 Rail Pressure Plausibility, Pressure-Controlled: PositiveControl Deviation/Rail Pressure Too Low And Activation,Pressure Control Valve, Too High
249300 Rail Pressure Monitoring On Engine Start: Rail Pressure Too Low During Engine Starting Intermittent
Колата е БМВ ф10 530Д, 2011г. 258 к.с. Двигател: N57T
Майстора ще започне с дюзите , да провери дали няма някоя заминала дюза, но ще съм ви благодарен , ако някой с подобен проблем даде малко повече разеснение.
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
По скоро да се насочи към помпата. Да провери за стружки, както обикновено се получава с тях.
Индикатор на таблото BMW F07
Здравейте, колеги! Днес ми светна индикатор на таблото които незнам какво означава! Ще помоля някои да ми каже какво е! Моделът на колата е BMW GRAND TURISMO 530D 2010 година!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
От много неща може да е, отиди да ти направят диагностика.
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Колега, тая грешка си е Е*АЛА П*ТК*Т* майчина... При мен са оказаха 5 дюзи леш и смених целия комплект. Сега майстора ще свали регулатора и някаква цедка да е карам на микроскоп да видят за стружки. Ако има стружки в помпата , ще трябва да сменям и помпа. До тука сам налял 2400 за рециклирани дюзи с 1 година гаранция , 350 лева за рапатрак, 180 лева за стенд на старите дюзи , още не съм плащал нищо на майстор . Надявам се да няма стружки в горивната система и да се размина само с това до тука, иначе всичките тия неща отиват на 5К, за да вдигна отново колата. Ш*баната помпа на тия коли и гадните им дюзи са си таковали таковата, аз се преебах , че сипах от бензиностанция на мой приятел, където твърдеше ,че зареждат само читаво гориво и не правят нищо. Минах 100 км. с неговото гориво и си такова таковата, сега трябва да се карам и с него. Пожелавам ти успех да се отървеш с нещо малко , че тая грешка си е таковала таковата и съм супер разочарован май от тази кола , даже се чудя дали да не се върна на Е сериите. От 2 седмици ми виси колата в бокса и трупам само нерви !
- motor
- младши ентусиаст
- Мнения: 278
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: back to diesel(Ld)
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
100% всичко е в стружки. резервоара трябва да се измие. тръбичките до отпред и те. нови дюзи, помпа регулатор, датчич на рейла. най-добре нов рейл с тръбички.
горивния филтър не ги лови тези стружки и трябва да сте сигурни че повече стружки няма. ако останат се повтаря свичко наново.
горивния филтър не ги лови тези стружки и трябва да сте сигурни че повече стружки няма. ако останат се повтаря свичко наново.
БЯЛ ЛЯП И КОЛАТА ПО ИНЕРЦИЯ(НА ГАС)
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Здрасти колега, нови дюзи съм взел, поръчал съм и помпа, майстора ще прочисти резервоара и тръбичките и ще смени горивния филтър. От бош ми казаха тези процедури да мина и така .
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Доста неприятно, и аз го играх тоя мач
За всичко е виновна помпата BOSCH CP4, просто е скапана
https://www.google.com/search?source=hp ... Pao-MlJxTM
Всичко трябва да се изпипа много внимателно при този ремонт иначе риска от повторение е огромен.
Аз смених помпа, дюзи, рейл с двта датчика, помпа в резервоара и резервоара го мих сигурно 5 часа с много силен обезмаслител и вода под налягане, въпреки това като го монтирах и сипах нафта пак проблясваха отделни ситни прашинки на места. Напълних кошницата на помпата с феритни магнити за всеки случай и карам вече към 1500км. за сега няма проблем....
За всичко е виновна помпата BOSCH CP4, просто е скапана
https://www.google.com/search?source=hp ... Pao-MlJxTM
Всичко трябва да се изпипа много внимателно при този ремонт иначе риска от повторение е огромен.
Аз смених помпа, дюзи, рейл с двта датчика, помпа в резервоара и резервоара го мих сигурно 5 часа с много силен обезмаслител и вода под налягане, въпреки това като го монтирах и сипах нафта пак проблясваха отделни ситни прашинки на места. Напълних кошницата на помпата с феритни магнити за всеки случай и карам вече към 1500км. за сега няма проблем....
- FaceOff
- ентусиаст
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
vld написа:Доста неприятно, и аз го играх тоя мач
За всичко е виновна помпата BOSCH CP4, просто е скапана
https://www.google.com/search?source=hp ... Pao-MlJxTM
Всичко трябва да се изпипа много внимателно при този ремонт иначе риска от повторение е огромен.
Аз смених помпа, дюзи, рейл с двта датчика, помпа в резервоара и резервоара го мих сигурно 5 часа с много силен обезмаслител и вода под налягане, въпреки това като го монтирах и сипах нафта пак проблясваха отделни ситни прашинки на места. Напълних кошницата на помпата с феритни магнити за всеки случай и карам вече към 1500км. за сега няма проблем....
ужас..
Колега, всички ли Е60 ЛЦИ са с CP4, или само последните, защото мислех, че са с CP3, и 235, и 286кс? Някъде бях чел, че слагат CP3 на мястото на CP4 като даде фира, но май не беше за БМВ..
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12780
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Проблем с двигателя BMW F10 - Drivetrain Malfunction
Не не, на е60 няма такава помпа освен в 520д 177кс. Аз взех една единичка 116д за жена ми и на нея беше филма.FaceOff написа:vld написа:Доста неприятно, и аз го играх тоя мач
За всичко е виновна помпата BOSCH CP4, просто е скапана
https://www.google.com/search?source=hp ... Pao-MlJxTM
Всичко трябва да се изпипа много внимателно при този ремонт иначе риска от повторение е огромен.
Аз смених помпа, дюзи, рейл с двта датчика, помпа в резервоара и резервоара го мих сигурно 5 часа с много силен обезмаслител и вода под налягане, въпреки това като го монтирах и сипах нафта пак проблясваха отделни ситни прашинки на места. Напълних кошницата на помпата с феритни магнити за всеки случай и карам вече към 1500км. за сега няма проблем....
ужас..
Колега, всички ли Е60 ЛЦИ са с CP4, или само последните, защото мислех, че са с CP3, и 235, и 286кс? Някъде бях чел, че слагат CP3 на мястото на CP4 като даде фира, но май не беше за БМВ..
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
46 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани