Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0дСлучайност? Едва ли
![]()
То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимумОт там ламбда сонди катализатори на трътка, пак проблеми.
Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?
Проблемите по маслото са основно при N52B25. При Б30 тези проблеми са изчистени. Като ДА има горене на масло при някои Б30, но няма нищо общо с горенето на масло при Б25. Водната помпа ти е най-големия консуматив, както и другите неща, които си споменал в коментара си не ги сменяш всеки месец. Може да се случи да не ги смениш изобщо. Другото е че в коментара си обединил проблеми от два различни мотора Н52 и Н53 което не е коректно за незапознатите колеги. Два отделни мотора са, имат си отделни проблеми, както при дизеловите. Абе в крайна сметка по един М113 за всички най-добре

Без да се засягаш колега, но ти си просто пристрастен спрямо дизелите понеже имаш таква кола, което е ок. Перфектни мотори няма, всеки си има проблеми.
- Farhouse
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.10.2017
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW F10 535i
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0дСлучайност? Едва ли
![]()
То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимумОт там ламбда сонди катализатори на трътка, пак проблеми.
Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?
Колега, аз също съм чел в е90 раздела. Даже основно там чета, защото бензиновите е60 са редки. Повечето проблеми в тези теми са комбинация от лош избор на двигател и майстори, които се учат на тях и сменят наред, а частите никак не са евтини. Защо сменят диса клапи като има ремонтни комплекти? N52 няма NOx сензори, твоят дизел има. Валветрониците не са проблемни като цяло, но всичко зависи от състоянието колата. Моторчето струва около 300лв.
Ламда сонди, катализатори - твоята няма ли, или ги изтърбушвате и си решавате проблемите. По същия начин се прави и на бензиновите. Единствения двигател, който харчи масло е N52B25, но това не значи, че другите са същите.
Скоростните кутии при бензиновите двигатели издържат много повече, защото не са подложени на толкова голямо натоварване. Разликата в Nm между 530i и 530d е почти двойна.
Все пак ако си вземеш кошник на 400 000км., който е върнат на 180 000 е нормално да имаш проблеми с всички изброени по-горе неща, но това важи с пълна сила и за дизела и там нещата не са по-розови.
Според мен правилно подбрания бензинов двигател в е60 по нищо не отстъпва на дизеловия, даже напротив. Не на последно място - за мен кефа от бензиновия редови шестак е в пъти по-добър от дизела, но трябва и да можеш да си позволиш да го изхранваш. Нямам намерение да споря по въпроса, защото нещата са субективни. Просто ми писна да се оплюват бензиновите двигатели и то само то хора, които карат дизели. Човекът искаше мнение за здрав бензинов двигател, а вие наплюхте всичко и ги изкарахте супер боклуци. Това все пак е BMW, компания която е най-известна с бензиновите си шест цилиндрови редови двигатели.
Нищо лично и със здраве


- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
asmodeus812 написа:vld написа:Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0дСлучайност? Едва ли
![]()
То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимумОт там ламбда сонди катализатори на трътка, пак проблеми.
Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?
Проблемите по маслото са основно при N52B25. При Б30 тези проблеми са изчистени. Като ДА има горене на масло при някои Б30, но няма нищо общо с горенето на масло при Б25. Водната помпа ти е най-големия консуматив, както и другите неща, които си споменал в коментара си не ги сменяш всеки месец. Може да се случи да не ги смениш изобщо. Другото е че в коментара си обединил проблеми от два различни мотора Н52 и Н53 което не е коректно за незапознатите колеги. Два отделни мотора са, имат си отделни проблеми, както при дизеловите. Абе в крайна сметка по един М113 за всички най-добре![]()
Без да се засягаш колега, но ти си просто пристрастен спрямо дизелите понеже имаш таква кола, което е ок. Перфектни мотори няма, всеки си има проблеми.
Факт е, че при по-голям километраж на колата дизела е доста по-издръжлив, отколкото бензина.
А тук ги купуваме на доста километри

adovet написа:Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Колега твоята е60ка беше на 400к+ км.
Я ми покажи сегашния ти мотор на толкова км и тогава пак ми кажи, че е по-здрав от дизела, а да и да е чипнат тоя бензин, не да работи със стокова мощност.
Според теб за кой мотор до 400к ще са хвърлени повече пари и ще е брал повече ядове, бензина или дизела

Бъди честен пък да става квото ще
- mu6a4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Колеги само за сверка на часовника:
- смяна на вериги, обтегачи и т.н. на M57N2 + всичко необходимо покрай тази манипулация
- смяна на масло(BMW 5w30) + абсолютно всички филтри
- пълно обслужване на автоматика - масло ZF ,картер, филтър, "букса" и т.н.
че и един пистов ремък и гарнитура капак клапани
Общо: ~1900лв с включен труд. Не знам за какви 2500лв само за вериги става въпрос, освен ако не е в Дару например де...
- смяна на вериги, обтегачи и т.н. на M57N2 + всичко необходимо покрай тази манипулация
- смяна на масло(BMW 5w30) + абсолютно всички филтри
- пълно обслужване на автоматика - масло ZF ,картер, филтър, "букса" и т.н.
че и един пистов ремък и гарнитура капак клапани
Общо: ~1900лв с включен труд. Не знам за какви 2500лв само за вериги става въпрос, освен ако не е в Дару например де...

- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Надали ще я докарам до 400к, ама аз като купувам кола не правя сметка да я карам цял живот. Ще я карам 2-3г. макс и взимам друга. Всичко си има плюсове и минусиbmw55 написа:asmodeus812 написа:vld написа:Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0дСлучайност? Едва ли
![]()
То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимумОт там ламбда сонди катализатори на трътка, пак проблеми.
Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?
Проблемите по маслото са основно при N52B25. При Б30 тези проблеми са изчистени. Като ДА има горене на масло при някои Б30, но няма нищо общо с горенето на масло при Б25. Водната помпа ти е най-големия консуматив, както и другите неща, които си споменал в коментара си не ги сменяш всеки месец. Може да се случи да не ги смениш изобщо. Другото е че в коментара си обединил проблеми от два различни мотора Н52 и Н53 което не е коректно за незапознатите колеги. Два отделни мотора са, имат си отделни проблеми, както при дизеловите. Абе в крайна сметка по един М113 за всички най-добре![]()
Без да се засягаш колега, но ти си просто пристрастен спрямо дизелите понеже имаш таква кола, което е ок. Перфектни мотори няма, всеки си има проблеми.
Факт е, че при по-голям километраж на колата дизела е доста по-издръжлив, отколкото бензина.
А тук ги купуваме на доста километри
adovet написа:Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Колега твоята е60ка беше на 400к+ км.
Я ми покажи сегашния ти мотор на толкова км и тогава пак ми кажи, че е по-здрав от дизела, а да и да е чипнат тоя бензин, не да работи със стокова мощност.
Според теб за кой мотор до 400к ще са хвърлени повече пари и ще е брал повече ядове, бензина или дизела
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
- Exclusive89
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
mu6a4 написа:Колеги само за сверка на часовника:
- смяна на вериги, обтегачи и т.н. на M57N2 + всичко необходимо покрай тази манипулация
- смяна на масло(BMW 5w30) + абсолютно всички филтри
- пълно обслужване на автоматика - масло ZF ,картер, филтър, "букса" и т.н.
че и един пистов ремък и гарнитура капак клапани
Общо: ~1900лв с включен труд.
Сигурен ли си, че цената е с труда, колега? Хората от сервиза да са ти близки приятели или роднини... цената е смешна за всичко, което си описал.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:mu6a4 написа:Колеги само за сверка на часовника:
- смяна на вериги, обтегачи и т.н. на M57N2 + всичко необходимо покрай тази манипулация
- смяна на масло(BMW 5w30) + абсолютно всички филтри
- пълно обслужване на автоматика - масло ZF ,картер, филтър, "букса" и т.н.
- че и един пистов ремък и гарнитура капак клапани
Общо: ~1900лв с включен труд.
Сигурен ли си, че цената е с труда, колега? Хората от сервиза да са ти близки приятели или роднини... цената е смешна за всичко, което си описал.
Представям си какви части са вложени в този ремонт за да е такава цената с труда......

Но както и да е! Сигурно може и по-евтино, както може и без да се обслужва, докато се разпадне. И какво от това?
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- mu6a4
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 207
- Регистриран на: 23.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Кара: be em we
- Детайли за колата: 330ci e46
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Exclusive89 написа:....
Да, в цената вероятно има НЕмалък процент отстъпка заради комплексното обслужване на колата.
Не, от сервиза нито са ми близки, нито роднини. Смяна само на вериги ако ще от БМВ да си ги купите, с отстъпка която куцо, кьораво и сакато може да ползва вече, пак няма да прескочи 1500лв с труд. Edit: тук съм се изхвърлил наистина, от БМВ ако се пазарува всичко което е хубаво да се смени, ще стигне около 2К, да.

zAcK написа:...
Колега няма нужда да си представяш, малко е не на място тоя коментар... Поста ми беше с цел да оспоря изказването за 2500+лв за тази процедура. Изобщо не съм фен на пестенето от качествени консумативи или пропускането на смяната им. Да, в случая комплекта вериги и прилежащите им компоненти не са купувани от БМВ представителство, но става въпрос за качествени афтърмаркет еквиваленти от производителите на фабрично вградените.
- bmw55
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Надали ще я докарам до 400к, ама аз като купувам кола не правя сметка да я карам цял живот. Ще я карам 2-3г. макс и взимам друга. Всичко си има плюсове и минусиadovet написа:bmw55 написа:asmodeus812 написа:vld написа:Колега аз тия неща не си ги измислям, влез и чети в е90 радела там има доста такива коли има и теми свързани с проблемите им, има и доста хора карали такива и след това ги продали за да си купят 3.0дСлучайност? Едва ли
![]()
То не са диса клапи то не са вавтроници, не са нок сензори какво ли не, и най гадното ХАРЧИ зверски масло.
Ако харчи 3л. на 10 000км. направо е нова...., повечето доливат по литър на 2000км максимумОт там ламбда сонди катализатори на трътка, пак проблеми.
Иначе на безниновите автомата не се разваля така ли?
Проблемите по маслото са основно при N52B25. При Б30 тези проблеми са изчистени. Като ДА има горене на масло при някои Б30, но няма нищо общо с горенето на масло при Б25. Водната помпа ти е най-големия консуматив, както и другите неща, които си споменал в коментара си не ги сменяш всеки месец. Може да се случи да не ги смениш изобщо. Другото е че в коментара си обединил проблеми от два различни мотора Н52 и Н53 което не е коректно за незапознатите колеги. Два отделни мотора са, имат си отделни проблеми, както при дизеловите. Абе в крайна сметка по един М113 за всички най-добре![]()
Без да се засягаш колега, но ти си просто пристрастен спрямо дизелите понеже имаш таква кола, което е ок. Перфектни мотори няма, всеки си има проблеми.
Факт е, че при по-голям километраж на колата дизела е доста по-издръжлив, отколкото бензина.
А тук ги купуваме на доста километри
adovet написа:Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Колега твоята е60ка беше на 400к+ км.
Я ми покажи сегашния ти мотор на толкова км и тогава пак ми кажи, че е по-здрав от дизела, а да и да е чипнат тоя бензин, не да работи със стокова мощност.
Според теб за кой мотор до 400к ще са хвърлени повече пари и ще е брал повече ядове, бензина или дизела
Имах предвид не твоят автомобил на толко км., а такъв мотор на толкова.
В цяла Европа масово бензините се продават на по-малко от 300к, явно като почнат да правят номера и бързичко се оттървават от тях.
Бъди честен пък да става квото ще
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
Имах предвид не твоят автомобил на толко км., а такъв мотор на толкова.
В цяла Европа масово бензините се продават на по-малко от 300к, явно като почнат да правят номера и бързичко се оттървават от тях.[/quote]
Не знам къде ги гледаш тези данни, ама процента на бензиновите коли за продажба в сравнение с дизеловите е дооооста по малък. Честно казано можеби дизеловите са по здрави и ще изкарат повече от бензиновите, но пък и бензиновите се и повече ръчкат от дизелите все пак та знам ли
В цяла Европа масово бензините се продават на по-малко от 300к, явно като почнат да правят номера и бързичко се оттървават от тях.[/quote]
Не знам къде ги гледаш тези данни, ама процента на бензиновите коли за продажба в сравнение с дизеловите е дооооста по малък. Честно казано можеби дизеловите са по здрави и ще изкарат повече от бензиновите, но пък и бензиновите се и повече ръчкат от дизелите все пак та знам ли
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
mu6a4 написа:Exclusive89 написа:....
Да, в цената вероятно има НЕмалък процент отстъпка заради комплексното обслужване на колата.
Не, от сервиза нито са ми близки, нито роднини. Смяна само на вериги ако ще от БМВ да си ги купите, с отстъпка която куцо, кьораво и сакато може да ползва вече, пак няма да прескочи 1500лв с труд. Edit: тук съм се изхвърлил наистина, от БМВ ако се пазарува всичко което е хубаво да се смени, ще стигне около 2К, да.
zAcK написа:...
Колега няма нужда да си представяш, малко е не на място тоя коментар... Поста ми беше с цел да оспоря изказването за 2500+лв за тази процедура. Изобщо не съм фен на пестенето от качествени консумативи или пропускането на смяната им. Да, в случая комплекта вериги и прилежащите им компоненти не са купувани от БМВ представителство, но става въпрос за качествени афтърмаркет еквиваленти от производителите на фабрично вградените.
Комплектите на сваг плюс гарнитури, дихтунги семеринг и тн са около 400лв.(в тия пари няма зъбни колела) че и надолу с отстъпки, така, че цената която цитираш е с доста прилична цена за труд, за всичките ремонти, имайки се в предвид че всичко се прави на веднъж си е съвсем нормално. Просто не си попаднал на доброжелатели които да ти вземат по две.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12841
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
adovet написа:Малко преувеличаваш Владо. Аз минах от 3. Дизел на бензин. Мога да кажа че съм много доволен. Харчи малко повече от дизела, но като вървене и кеф не може да се сравнява. До сега съм минал към 25к и няма никакви проблеми. Масло не доливам, от смяна до смяна ми отива на чертичка преди минимума.
Изпратено от моят Mi 9T Pro с помощта на Tapatalk
Адо N55 второ поколение се очаква да е с доста по изчистени детски болести спрямо същия в Е60/Е90, но е60ка с М54 или N52 ня 400-500к км. няма шанс просто да се сравнява с кола на 5-7 години и на 150-200к км.
Това е едонствения смислен мотор в последните години ако изключим S моторите.

- A.Stoyanov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 16.12.2009
- Кара: E36 Class II
- Мечтае да кара: Limited Edition
- Детайли за колата: 209 255 481 704...style 24,sparco,eibach,bilstein,supersprint etc..
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
E60 M54B30 ръчна кутия с хубав и скъп газов инжекцион, спортни изпускатели (не китай), K&N филтър, реален пробег 305 000.
Разход:
Извънградско 9-12л/100 с каране +20/30 над ограниченията и рядко с много над ограниченията, или под 10лв на 100км. Засичано многократно в цяла България (междуселски, междуградски, магистрали, проходи и т.н.)
Градски разход в не много голям град 13-15л/100. Засичане пълно пълно многократно, или 25-26лв – 220-240км. Бензина не мога да сметна колко излиза за 100км, защото някой път ме мързи да зареждам газ и карам на бензин.
Разход на масло: 1.5л на 8-9000км, масло Титан Фукс 5/40 супер синтетика около 20тина лв за литър. Купувам 2 туби по 4 литра и след 8-9к км сменям, спрямо щеката е на средата.
Разход:
Извънградско 9-12л/100 с каране +20/30 над ограниченията и рядко с много над ограниченията, или под 10лв на 100км. Засичано многократно в цяла България (междуселски, междуградски, магистрали, проходи и т.н.)
Градски разход в не много голям град 13-15л/100. Засичане пълно пълно многократно, или 25-26лв – 220-240км. Бензина не мога да сметна колко излиза за 100км, защото някой път ме мързи да зареждам газ и карам на бензин.
Разход на масло: 1.5л на 8-9000км, масло Титан Фукс 5/40 супер синтетика около 20тина лв за литър. Купувам 2 туби по 4 литра и след 8-9к км сменям, спрямо щеката е на средата.
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
vld написа:но е60ка с М54 или N52 ня 400-500к км.
Ако бензиновите Е60 са на такъв пробег представям си дизелите как са

Това го казвам в кръга на шегата, но ако търсиш примерно Е60 2004/5 година бензин и дизел шанса дизела да е над 500к км е мнооого по-голям

Както казаха колегите има доста коли и то основно с 30ката мотор, които си ги карат безпроблемно, не горят масло и се газифицират супер. А сравнението се изкривява защото се взима най-големия маслояд (в случая б25) слагат му се едни имагинерни 500 000км + всички болежки за мотора и после се сравнява с някое 530д на 180 000 реални


- ivanski_2
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 702
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: V8 HEMI
Re: Съвети и въпроси относно избор на Е6х
https://www.auto.bg/obiava-46870998/bmw-530-3-0-d
Може ли мнения за тази количка ? Утре роднина ще хода да я гледа и иска да я взима
Може ли мнения за тази количка ? Утре роднина ще хода да я гледа и иска да я взима

Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours... 

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани