Въпросче, за разстоянието ...
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Въпросче, за разстоянието ...
Каква е разликата в амортесйорите ли са или не знам в какво между тази мръсна кола (няма да казвам чия е че ме е срам
)
и примерно тази IS-ка (в смисъл разстоянието от гумата то веждата, на мръсницата е мн. голямо и не ме кефи
)
какво трябва да направя та и мръсната кола да стане като IS-ката
сори за "техническия" ми речник



и примерно тази IS-ка (в смисъл разстоянието от гумата то веждата, на мръсницата е мн. голямо и не ме кефи

какво трябва да направя та и мръсната кола да стане като IS-ката

сори за "техническия" ми речник

- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
По принцип се продават цели комплекти окачване (амортесьори и пружини) и си избираш какво да си купиш според това колко искаш да я свалиш. Другия вариант е някоя готина марка окачване, дето сам регулираш нивото, обикновено чрез гайка на амортесьора. Но и двата варианта ако са на сериозна фирма, са и сериозна сума...

- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
- Maverick_VS
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 11.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '07 E91 335i
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Смени пружините с по-ниски и ще стане по-ниска колата.Хубаво е обаче
да смениш и амортисьорите със спортни,щото обикновените ще издъхнат
бързо с твърдите и по-къси пружини.
да смениш и амортисьорите със спортни,щото обикновените ще издъхнат
бързо с твърдите и по-къси пружини.
- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3
Мерси много на всички голеги за пояснението и за бързите отговори, па ако ми кажете и некоя добра оферта 

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Питал съм за Билщайн в магазин,за по скъпите модели ,както казват с гайка за реглаж,цени нямат щото били само с поръчка.Тоест поръчваш-получаваш-"застрелват те".... 

- bmw325ci
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 421
- Регистриран на: 12.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M50B25,M50B30,S50B30
- Мечтае да кара: M1 Procar
- Детайли за колата: 325i, E36 BTCC Replica, E36 M3

- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
Да де, ама нали ти е ясно че пружините колкото и да са ти в перфектно състояние, с тях колата по-ниска няма да стане...освен ако не ги минеш с флекса 


Абе добре изглежда с ниско окачване, обаче ако знаеш че кори здрави отдолу няма да ти останат и несъбрано бордюрче около вас няма да остане не знам дали ще се радваш. Аз я повдигах мойта, защото колата се запозна отблизо с всички неравности в Пловдив
:):) и бронята потроших и после търсене на кори и пластмаси разни и т.н. добре че поне картера само е начукан, но не успях да го счупя.
Ако ще я сваляш внимавай каде караш.
Инъче на билщаин ако вземеш няма да сгрешиш. И старото и сега новото ми окачване е такова и се държи идеално колата.

Ако ще я сваляш внимавай каде караш.
Инъче на билщаин ако вземеш няма да сгрешиш. И старото и сега новото ми окачване е такова и се държи идеално колата.
- Se7ven
- ентусиаст
-
- Мнения: 887
- Регистриран на: 20.10.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5, Е60, Е30
- Мечтае да кара: с талон
- Детайли за колата: БМВ
Има едни скоби за пружини където ги стягат и слиза по надолу, стях поне няма да си развалиш пружините и ако не ти хареса ще ги махнеш. Разгледай тунинг сайтовете имаше снимка някъде.
...........
Se7ven написа:Има едни скоби за пружини където ги стягат и слиза по надолу, стях поне няма да си развалиш пружините и ако не ти хареса ще ги махнеш. Разгледай тунинг сайтовете имаше снимка някъде.
Дай по конкретно за тия скоби, че и на мен малко ми се вири предницата! То тия скоби не деформират ли пружината! Пример - ако я стегнем да прибере 5 мм и стои така 1 година пружината няма ли да се деформира? Не че след 1 година няма да е за смяна, но все пак

Нека някой по компетентен се изкаже по въпроса! Със сигурност най добрия вариант е по къси пружини и с други амортесьори, но така ще стане преклено твърда а аз не искам да ми блъска всяка една малка дупчица! Ако оригиналните се притегнат с тия скоби ще се запази ли действието на пружината???
Дай линк към такива сайтове за спортни пружини и за тия скоби, че аз намерих един два ама единия няма цени другия няма пружини

мерси предварително

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани