Избор между 335И и 335Д
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Е па до 140 км/ч се карат колите в България. И то само по магистралата. 

Re: Избор между 335И и 335Д
Аз от тази тема имам чувството, че SpeedyMan си търси кола, иска да е бърза, ама да гори малко и да я кара до 120 км/ч
И в момента за себе си е стигнал до извода (и се опитва да убеди и нас) колко добре е 320д комби, а не като скапаните, трошливи 335i купета

И в момента за себе си е стигнал до извода (и се опитва да убеди и нас) колко добре е 320д комби, а не като скапаните, трошливи 335i купета


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Не си търся кола колега. Просто ми е интересна темата. След като съм имал 10-тина лични автомобила, няколко служебни и то от най-различни марки, зная много добре какво искам и какво ми върши работа.
Естествено ако взема 35i ще трябва да го правя на LPG. Ако е разумно.
Естествено ако взема 35i ще трябва да го правя на LPG. Ако е разумно.
- wishy35
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: Избор между 335И и 335Д
Относно разхода за 35д, веднъж имаше ремонт на една магистрала (в Англия живея) и имаше ограничение 40 мили/ч, което е .. 60? 60 и нещо км/ч? И така беше за едни дълги десетина мили на равен път. От интерес занулих компютъра и даде разход 4.7/100. Разбира се в момента, който се разчисти тотално унищожих така красивия разход. Иначе средно бих казал при 85% каране извънградско със скорости между 80 и 120 км/ч (ограниченията тук) смесения разход ми е около 6,3-6,5/100 ако карам закован на ограничения, което се случва ... рядко. Реално, с моя стил на каране, който включва настъпване от време на време, разхода ми е 7,5/100 или около 540-550 мили на резервоар (малко под 1000 километра).
Бензина ако е LCI блазни с новия автоматик, ама както казах в предишно мнение, поне тук бензинките се трошат много. Има щастливци, които само сменят масло, ама като гледам мнозинството теми са все проблеми с бензин (UK e9x members). Звука на бензина е як, ама аз толкова често карам с надънена музика, че няма да го чуя... така че ...
Бензина ако е LCI блазни с новия автоматик, ама както казах в предишно мнение, поне тук бензинките се трошат много. Има щастливци, които само сменят масло, ама като гледам мнозинството теми са все проблеми с бензин (UK e9x members). Звука на бензина е як, ама аз толкова често карам с надънена музика, че няма да го чуя... така че ...

- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Избор между 335И и 335Д
SpeedyMan написа:Не си търся кола колега. Просто ми е интересна темата. След като съм имал 10-тина лични автомобила, няколко служебни и то от най-различни марки, зная много добре какво искам и какво ми върши работа.
Естествено ако взема 35i ще трябва да го правя на LPG. Ако е разумно.
Колега не че нещо ама май не си запознат въобще с бензина 335и н54/55 това е двигател с директно впръскване и поставянето на газова е меко казано налудничево...явно си си прав да си вземеш дизел

Re: Избор между 335И и 335Д
Нали и VW са с директно впръскване и им слагат газ, при БМВ-то не е ли същото ?
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Избор между 335И и 335Д
Основният проблемът при директното впръскване е, че ако инжекторите са пиезоелектрични не се понасят с газта. На N5x не знам какви са (подозирам, че са точно пиезо)Kurtov написа:Нали и VW са с директно впръскване и им слагат газ, при БМВ-то не е ли същото ?

Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
BRC имат вариант, предполагам и Ловато, а и останалите по-големи в бизнеса.
Основно се пуска 10-15-20% бензин в специален режим, за да охлажда и маже дюзите, останалото необходимо количество енергия идва от газта.
Естествено газовата е малко по-скъп клас.
Основно се пуска 10-15-20% бензин в специален режим, за да охлажда и маже дюзите, останалото необходимо количество енергия идва от газта.
Естествено газовата е малко по-скъп клас.
Последна промяна SpeedyMan на 18 Сеп 2019, 21:18, променена общо 1 път
- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
wishy35 написа:Относно разхода за 35д, веднъж имаше ремонт на една магистрала (в Англия живея) и имаше ограничение 40 мили/ч, което е .. 60? 60 и нещо км/ч? И така беше за едни дълги десетина мили на равен път. От интерес занулих компютъра и даде разход 4.7/100. Разбира се в момента, който се разчисти тотално унищожих така красивия разход. Иначе средно бих казал при 85% каране извънградско със скорости между 80 и 120 км/ч (ограниченията тук) смесения разход ми е около 6,3-6,5/100 ако карам закован на ограничения, което се случва ... рядко. Реално, с моя стил на каране, който включва настъпване от време на време, разхода ми е 7,5/100 или около 540-550 мили на резервоар (малко под 1000 километра).
Бензина ако е LCI блазни с новия автоматик, ама както казах в предишно мнение, поне тук бензинките се трошат много. Има щастливци, които само сменят масло, ама като гледам мнозинството теми са все проблеми с бензин (UK e9x members). Звука на бензина е як, ама аз толкова често карам с надънена музика, че няма да го чуя... така че ...
Колега, E91 320д ми дава 6.3 л/100 средно и реално засечан многократно пълно/пълно. Кара се основно по магистралата със скорости 150-160 по километраж и 20% градско. По борд комп. е 5.8
Ако 35Д прави реално 6.5 (което е 1500 оборота при 120 км/ч предполагам) и този разход не е по борд компютър а е с реални засичания пълно/пълно си е добро постижение
А бензинките какво им се чупи толкова? Като излезе 35и беше майлстоун и много се прехласваха всичко по него с поведението и техническите турбо-решения, които бяха считани за невъзможни до преди това
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Избор между 335И и 335Д
SpeedyMan написа:BRC имат вариант, предполагам и Ловато, а и останалите по-големи в бизнеса.
Основно се пуска 10-15-20% бензин в специален режим, за да охлажда и маже дюзите, останалото необходимо количество енергия идва от газта.
Естествено газовата е малко по-скъп клас.
Малко работата е виждал съм, но няма, ми се струва

Има ли го реализирано някъде на местна почва да го видим/прочетем, че нещо ме съмнява да има такава система в дългосрочна експлоатация с пиезо инжектори?
Пп: Сега видях, че N55 е с електромагнитни инжектори, а N54 с пиезо.
Sent from my ONEPLUS A5000 using Tapatalk
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Избор между 335И и 335Д
SpeedyMan сега:
SpeedyMan преди:
Ама колега ти сам каза, че ограничението е 140, как така го караш основно със 150-160, това не е легално
(ей това тия 335i/d развалят хората дори само като се говори за тях
) И газта се намеси, аз изчезвам от тази тема 
SpeedyMan написа:Колега, E91 320д ми дава 6.3 л/100 средно и реално засечан многократно пълно/пълно. Кара се основно по магистралата със скорости 150-160 по километраж и 20% градско. По борд комп. е 5.8
Ако 35Д прави реално 6.5 (което е 1500 оборота при 120 км/ч предполагам) и този разход не е по борд компютър а е с реални засичания пълно/пълно си е добро постижение
А бензинките какво им се чупи толкова? Като излезе 35и беше майлстоун и много се прехласваха всичко по него с поведението и техническите турбо-решения, които бяха считани за невъзможни до преди това
SpeedyMan преди:
SpeedyMan написа:Е па до 140 км/ч се карат колите в България. И то само по магистралата.
Ама колега ти сам каза, че ограничението е 140, как така го караш основно със 150-160, това не е легално




Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Избор между 335И и 335Д
SpeedyMan написа:А бензинките какво им се чупи толкова? Като излезе 35и беше майлстоун и много се прехласваха всичко по него с поведението и техническите турбо-решения, които бяха считани за невъзможни до преди това
Много е писано какво им се чупи. Но реално не са толкова трошливи колкото ги изкарват, просто са по-скъпи за поддръжка и това плаши хората


- wishy35
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 72
- Регистриран на: 22.09.2018
- Кара: e92 335d
- Мечтае да кара: F32 435d
Re: Избор между 335И и 335Д
SpeedyMan написа:wishy35 написа:Относно разхода за 35д, веднъж имаше ремонт на една магистрала (в Англия живея) и имаше ограничение 40 мили/ч, което е .. 60? 60 и нещо км/ч? И така беше за едни дълги десетина мили на равен път. От интерес занулих компютъра и даде разход 4.7/100. Разбира се в момента, който се разчисти тотално унищожих така красивия разход. Иначе средно бих казал при 85% каране извънградско със скорости между 80 и 120 км/ч (ограниченията тук) смесения разход ми е около 6,3-6,5/100 ако карам закован на ограничения, което се случва ... рядко. Реално, с моя стил на каране, който включва настъпване от време на време, разхода ми е 7,5/100 или около 540-550 мили на резервоар (малко под 1000 километра).
Бензина ако е LCI блазни с новия автоматик, ама както казах в предишно мнение, поне тук бензинките се трошат много. Има щастливци, които само сменят масло, ама като гледам мнозинството теми са все проблеми с бензин (UK e9x members). Звука на бензина е як, ама аз толкова често карам с надънена музика, че няма да го чуя... така че ...
Колега, E91 320д ми дава 6.3 л/100 средно и реално засечан многократно пълно/пълно. Кара се основно по магистралата със скорости 150-160 по километраж и 20% градско. По борд комп. е 5.8
Ако 35Д прави реално 6.5 (което е 1500 оборота при 120 км/ч предполагам) и този разход не е по борд компютър а е с реални засичания пълно/пълно си е добро постижение
А бензинките какво им се чупи толкова? Като излезе 35и беше майлстоун и много се прехласваха всичко по него с поведението и техническите турбо-решения, които бяха считани за невъзможни до преди това
Това което изчетох за детски болести и съвпада с честите проблеми на колегите в английската фейсбук група:
- Turbo waste gate
- HPFP
- водна помпа
- соленоидите
- инжектори
на хартия мотора е брутален, не съм го карал честно казано, мен много ме привличаше заради новия 8 скоростен автомат, който го има само в 335и. А за 335д, основното което споменават са бууст пайповете, маркучи и от време на време малкото турбо. И толкоз. А то нали е М57, който го хвалят от край време за надеждност и така. Колата я взех на 65к мили, вече чуква 94. Колегите с бензинки в този диапазон на пробег често имат горе-посочените проблеми. И имай предвид че много от тези автомобили са с пълна сервизна от БМВ. Не знам дали тук не ги гледат като хората или има друга причина, но на хартия поне бензинките се трошат повече и затова си взех дизел. Пуснах тема в Ф30 подфрума да питам за Б58, по новия двигател, понеже следващата кола ще е 4 серия кабрио и там се чудя дали да е 435д или 440и, макар че като гледам 435д почват от 20к паунда, а 440и от 26-7 понеже двигателя е по нов, та най вероятно ще е дизел. Ама има време до тогава



- Щурми
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 2.11.2014
- Местоположение: София-Враца
- Пол: Мъж
- Кара: е92 335i
- Мечтае да кара: е92 335i 500 коня
Re: Избор между 335И и 335Д
Общо взето това са проблемите, и още няколко
Тези неща обаче се развалят грубо веднъж на 150 000 км. Реват основно в американските форуми, защото в САЩ цената на труда е много висока и се получава евтина кола, скъпи ремонти. От там идват митовете за n54, иначе не е толкова страшно. За това което колата дава тия пари на всеки 150к км. не са нещо особено. Виж, сумата за бензин си е сериозна.

- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Избор между 335И и 335Д
Е то за америка 50i, атмосферка и тва се харесва
Хора, имайте предвид, че надеждността на една машина е обратно пропорционална на броя части. Колкото е по-сложна една кола, толкова е по-ненадеждна.
Естествено едно време се правеха коли, които правеха повече км. без проблем, но и техниката в тях беше по-малко, както и по-малко философия да се печели от резервни части и обслужване. Не може да имаш такава машина и да не очакваш да се случват скъпи проблеми, просто защото всичко е скъпо. За това по-масов модел би бил и по-изчистен от към проблеми, с по-евтини части, но пък тогава може да не дава толкова кеф.
От друга страна пък 35i излиза доста по-евтино от това да караш Порше, както писаха колегите.
Колкото до М57 - нямам идея до кога се произвежда, но дано не са развалили нещата по-нататък
Та относно детските болести - Като гледам на къде вървят нещата и как всичко се ориентира на ел.задвижване, може би няма да е добра идея да се инвестира в отстраняване на детски болести в новите ДВГ, така, че трябва да се внимава дори и с новите коли като цяло.

Хора, имайте предвид, че надеждността на една машина е обратно пропорционална на броя части. Колкото е по-сложна една кола, толкова е по-ненадеждна.
Естествено едно време се правеха коли, които правеха повече км. без проблем, но и техниката в тях беше по-малко, както и по-малко философия да се печели от резервни части и обслужване. Не може да имаш такава машина и да не очакваш да се случват скъпи проблеми, просто защото всичко е скъпо. За това по-масов модел би бил и по-изчистен от към проблеми, с по-евтини части, но пък тогава може да не дава толкова кеф.
От друга страна пък 35i излиза доста по-евтино от това да караш Порше, както писаха колегите.
Колкото до М57 - нямам идея до кога се произвежда, но дано не са развалили нещата по-нататък

Та относно детските болести - Като гледам на къде вървят нещата и как всичко се ориентира на ел.задвижване, може би няма да е добра идея да се инвестира в отстраняване на детски болести в новите ДВГ, така, че трябва да се внимава дори и с новите коли като цяло.
70 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани