Проблем с ниско налягане на маслото
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- slavchev1999
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 25.08.2019
- Пол: Мъж
Проблем с ниско налягане на маслото
Здравейте колеги от скоро имам е60 520 170коня.Та въпроса ми е след смяна на масло и минаване на малко над 1000 км ми излезна ниско налягане на маслото.При проверка на маслото е под минимум.На какво се дължи това гори ли го или го губи някой ако може да даде мнение ще съм благодарен.
- kikko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 474
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 525d
Re: Проблем с ниско налягане на маслото
Този двигател е прочут с разхода си на масло. За теч е лесно,слагай един картон под мотора и за една нощ ако има теч,ще го видиш. Докато го чакаш можеш да разтърсиш по форума има писано много за разхода на масло при този двигател. Нещата са доста и ако имаш късмет може да докараш разхода до някакви приемливи граници.
E60 M57TUD25 Sedan Silbergrau metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
E87 M47D20 Hatch Sparkling Graphite metallic
E65 M67TUD44 Sedan Black Sapphire metallic
E34 M50B20 Sedan Calypsorot metallic
Re: Проблем с ниско налягане на маслото
Двигателят харчи масло ако е неправилно подържан, в случаят е по коректно да се каже, че губи масло. Първо си измий двигателят и го огледай. Аз бих те посъветвал да смениш следните неща но само с ОРИГИНАЛНИ.
1. Гарнитура на картер
2. Маслен маркуч за ваноса.
3. Гарнитура маслена конзола
4. Клапан на картерни газове заедно с маркучите към него.
5. Семеринг на колянов вал но за съжаление тука трябва да се свали маховикът но от там е най малко вероятно да тече ако не ти е омазана скоростната кутия.
Това са основните неща от който се получава загуба на масло. Ако харчи масло тогаво го изгаря и трябва да ти попушва синичко тогава се сменят сегменти и гумички на клапани.
Според мене по вероятен проблем за ниско налягане е проблем с маслена помпа, някой път се отлепя мрежичката и може да не пропуска масло.
Успех
1. Гарнитура на картер
2. Маслен маркуч за ваноса.
3. Гарнитура маслена конзола
4. Клапан на картерни газове заедно с маркучите към него.
5. Семеринг на колянов вал но за съжаление тука трябва да се свали маховикът но от там е най малко вероятно да тече ако не ти е омазана скоростната кутия.
Това са основните неща от който се получава загуба на масло. Ако харчи масло тогаво го изгаря и трябва да ти попушва синичко тогава се сменят сегменти и гумички на клапани.
Според мене по вероятен проблем за ниско налягане е проблем с маслена помпа, някой път се отлепя мрежичката и може да не пропуска масло.
Успех
Няма начин да няма начин
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани