покупка на G20 M340i
Модератор: Технически модератори
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: покупка на G20 M340i
vodkarulez написа:Да, наистина.
В САЩ предлагат два варианта - с и без ексдрайв. За Европа обаче вариант задно няма.
Което си е още по-голяма гавра от тая с цвета. Него все пак може да го причислим към вкусовете с в крайна сметка повече от няколко избора, а тук нямаш избор. Да поръчваш наводнен Американски кенеф не си е работа. А за доста хора при мотор без брутална мощност, екса би бил излишен. И с 335/435д направиха така за целия свят, в новата пак ще е същото. Хубаво, че според тях повече хора искат екс или те ни убеждават, че е по-добре за да го продават, но все пак можеха да оставят избор.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: покупка на G20 M340i
Е ние точно в БГ с тия зимни условия, не знам кво се опакваме. Аз бих си взел Х-драйва, дори да имах избор. А дори да оставим снега на страна, пак прави колата доста по-стабилна.
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: покупка на G20 M340i
... и скучна. Въпреки че ако някой си я купува нова, едва ли иска да я върти по улиците и да взима някои завои с вратите...Jorixa написа:Е ние точно в БГ с тия зимни условия, не знам кво се опакваме. Аз бих си взел Х-драйва, дори да имах избор. А дори да оставим снега на страна, пак прави колата доста по-стабилна.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
- Jorixa
- младши ентусиаст
- Мнения: 641
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: F48 xDrive 20d/E87 120d
- Мечтае да кара: 911
Re: покупка на G20 M340i
Dextuar написа:... и скучна. Въпреки че ако някой си я купува нова, едва ли иска да я върти по улиците и да взима някои завои с вратите...Jorixa написа:Е ние точно в БГ с тия зимни условия, не знам кво се опакваме. Аз бих си взел Х-драйва, дори да имах избор. А дори да оставим снега на страна, пак прави колата доста по-стабилна.
Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
https://youtu.be/jq98-pc2dDw?t=138
Е чак скучна не е. Както каза, ако искаш да праиш некви зверски дрифтове по шампионатите, обикновено си зимаш правена 46/36-ца, а не чисто нова 3ка.
- ivo098
- младши ентусиаст
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
Re: покупка на G20 M340i
Какви зимни условия в БГ да не сме скандинавия
Ние сме доста южна държава.
Аз имам 330д RWD, брат ми има 320д RWD и 320д Xdrive, и определено се кара много тъпо Х-а. Видимо по-малко маневрен е, по-тромав е, харчи колкото мойта 330ка и се оказа че колата е със сменяна раздатка на 180к км, което показва че и надеждността е зле.
BMW xdrive никога няма да си купя...
Ние сме доста южна държава.
Аз имам 330д RWD, брат ми има 320д RWD и 320д Xdrive, и определено се кара много тъпо Х-а. Видимо по-малко маневрен е, по-тромав е, харчи колкото мойта 330ка и се оказа че колата е със сменяна раздатка на 180к км, което показва че и надеждността е зле.
BMW xdrive никога няма да си купя...
Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: покупка на G20 M340i
Имаме зимни условия, но далеч не са дълги и тежки. Въпреки това, семеен човек съм и предпочитам сигурност, когато возя семейството. Също така разчитам на колата си като такава, която ще бъде единствена и незаменима и с нея ще ходя навсякъде. През годините карах много баварци, всичките бяха със задно. Ако кажа, че не съм имал проблеми през зимата, много ще излъжа. Дори съм бил в много комични ситуации, за които вероятно ще си спомням цял живот. Всеки си знае постелята, възможностите и пътешествията, ако мога да се изразя така. За едни задно, за други ексдрайв е по-добър вариант. В САЩ кола се избира според това колко тежка е зимата и гледам, че във форума всеки аргументира избора си с това. Първата ми ексдрайв кола беше 435д, която знаете всички тук. В годината, в която е купих имах сериозна ситуация на сняг, където колата просто минаваше като комбайна на сред полето. Бях впечатлен. Няколко ситуации за цялата година, но някак си те карат да си мислиш, че имаш по-универсална и сигурна кола за всички пътища и сезони. После взех 550д ексдрайв, сега м340, която отново ще е ексдрайв. До някъде избора ми е предопределен от БМВ, но вероятно резонно и логично. Смятам, че свиквам с този стандарт. По-чуплива, по-тежка, по-бавна и т.н. не са сериозни аргументи, когато имаш парите да си я купиш нова и когато имаш 300-400 кс. под капака. Разбира се, това е мое лично мнение.
Специалист-Икономист
- Bexim
- старши ентусиаст
- Мнения: 1841
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20
Re: покупка на G20 M340i
При тези коне Х-ът е напълно оправдан, да не кажа задължителен.
Сори, ама в прашната София и скромните ми 4 цилиндъра постоянно въртят гуми. Няма смисъл.
Или зимата - 320д Хдрайв те прави смешен.. Кел файда от звук и прекъсвачи и кривене на задница.
Още повече новата Х система е светлинни години пред старите.
За цвят само да споделя - Минерал Уайт, колкото и да е красив е мега труден за правене, а все пак няма как една кола да не страда от одрасквания и да няма нужда от боя. Дори и от представителствата, все пак и там работят хора и си е техника.
Аз също съм фен на синьото и пастелните, но това си е само личен избор.
Каквото и да е, все ще е много яко.
Този Хавтомобил за мен е ТОП и щом можеш да му се радваш, не чакай много, поне да си от първите! Сподели после някое фото!
Сори, ама в прашната София и скромните ми 4 цилиндъра постоянно въртят гуми. Няма смисъл.
Или зимата - 320д Хдрайв те прави смешен.. Кел файда от звук и прекъсвачи и кривене на задница.
Още повече новата Х система е светлинни години пред старите.
За цвят само да споделя - Минерал Уайт, колкото и да е красив е мега труден за правене, а все пак няма как една кола да не страда от одрасквания и да няма нужда от боя. Дори и от представителствата, все пак и там работят хора и си е техника.
Аз също съм фен на синьото и пастелните, но това си е само личен избор.
Каквото и да е, все ще е много яко.
Този Хавтомобил за мен е ТОП и щом можеш да му се радваш, не чакай много, поне да си от първите! Сподели после някое фото!
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- expl0de
- младши ентусиаст
- Мнения: 783
- Регистриран на: 11.10.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e92, f30
- Мечтае да кара: M4
Re: покупка на G20 M340i
На тази кола, с тези екстри и цвят, едно цялостно облепяне с фолио за 3-4к си е добра инвестиция.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: покупка на G20 M340i
Да развалиш цвета на колата с фолио...мисля и тая негърска мода отмина за щастие както и лъскавите джанти. Скоро бях звънял на един от Варна с едно сиво Х6 М и ми каза, че го взел през бартер от някакъв мангал, било цялото облепено със...златно фолио. Каза ми, че първо така го оставил нарочно за да го хареса пак някой мангал и наистина само мангали идвали да го гледат. Накрая се ядосал и го махнал като оставил оригиналния сив цвят.
Да имаш минерално бяло и да му нахакаш някакво фолио...преди 5-6 години може би, ама вече всеки се убеди в "предимствата" на тая хартия. 10000000 пъти по-добре да инвестираш в някакво керамично покритие на боята или просто да си оставиш пари за боядисване. Даже бих предпочел смяна на цвета пред облепяне с фолио.
Да имаш минерално бяло и да му нахакаш някакво фолио...преди 5-6 години може би, ама вече всеки се убеди в "предимствата" на тая хартия. 10000000 пъти по-добре да инвестираш в някакво керамично покритие на боята или просто да си оставиш пари за боядисване. Даже бих предпочел смяна на цвета пред облепяне с фолио.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: покупка на G20 M340i
Top Gun Maverick написа:Да развалиш цвета на колата с фолио...мисля и тая негърска мода отмина за щастие както и лъскавите джанти. Скоро бях звънял на един от Варна с едно сиво Х6 М и ми каза, че го взел през бартер от някакъв мангал, било цялото облепено със...златно фолио. Каза ми, че първо така го оставил нарочно за да го хареса пак някой мангал и наистина само мангали идвали да го гледат. Накрая се ядосал и го махнал като оставил оригиналния сив цвят.
Да имаш минерално бяло и да му нахакаш някакво фолио...преди 5-6 години може би, ама вече всеки се убеди в "предимствата" на тая хартия. 10000000 пъти по-добре да инвестираш в някакво керамично покритие на боята или просто да си оставиш пари за боядисване. Даже бих предпочел смяна на цвета пред облепяне с фолио.
Той колегата май имаше предвид да облепи колата с прозрачно фолио, което да предпазва от камъчета и такива дребни, драскано от клони и тн. Иначе за златното фолио - няма такава цигания наистина
В Русия беше модерно преди години, ама...
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: покупка на G20 M340i
За тия пари каква керамика ще сложи на боята и ще му останат дори доста...
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- datchko
- ентусиаст
- Мнения: 951
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: покупка на G20 M340i
Top Gun Maverick написа:За тия пари каква керамика ще сложи на боята и ще му останат дори доста...
Лошото на керамиката е, че не предпазва от камъчета. Най-много от някакви леки драскотини.
- ionov
- младши ентусиаст
- Мнения: 450
- Регистриран на: 17.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M340i X Drive
- Мечтае да кара: M ки
Re: покупка на G20 M340i
vodkarulez написа:Имаме зимни условия, но далеч не са дълги и тежки. Въпреки това, семеен човек съм и предпочитам сигурност, когато возя семейството. Също така разчитам на колата си като такава, която ще бъде единствена и незаменима и с нея ще ходя навсякъде. През годините карах много баварци, всичките бяха със задно. Ако кажа, че не съм имал проблеми през зимата, много ще излъжа. Дори съм бил в много комични ситуации, за които вероятно ще си спомням цял живот. Всеки си знае постелята, възможностите и пътешествията, ако мога да се изразя така. За едни задно, за други ексдрайв е по-добър вариант. В САЩ кола се избира според това колко тежка е зимата и гледам, че във форума всеки аргументира избора си с това. Първата ми ексдрайв кола беше 435д, която знаете всички тук. В годината, в която е купих имах сериозна ситуация на сняг, където колата просто минаваше като комбайна на сред полето. Бях впечатлен. Няколко ситуации за цялата година, но някак си те карат да си мислиш, че имаш по-универсална и сигурна кола за всички пътища и сезони. После взех 550д ексдрайв, сега м340, която отново ще е ексдрайв. До някъде избора ми е предопределен от БМВ, но вероятно резонно и логично. Смятам, че свиквам с този стандарт. По-чуплива, по-тежка, по-бавна и т.н. не са сериозни аргументи, когато имаш парите да си я купиш нова и когато имаш 300-400 кс. под капака. Разбира се, това е мое лично мнение.
Димо, то в Бургас сняг няма
Иначе Х драйва си дава не малко предимства. Всички със задно без значение дали е БМВ или друга марка са изпадали в тъпи ситуации зимата и са псували. Аз лично в доста, но пак бих си взел задно. Въпрос на личен избор и нужди. Така или иначе БМВ те ограничава, както си казал и избора е направен от тях та всяко зло за добро.
Да ми дадеш едно кръгче, като дойде колата
Re: покупка на G20 M340i
Спора xDrive или задно е също толкова безсмислен, колкото и ръчка или автомат. Всеки преценява какво иска от колата и избира съответната комбинация. Проблема идва от това че БМВ решават вместо клиентите. За 5-та серия и нагоре бих го разбрал, но това е тройка, уж динамиката и поведението на колата са с приоритет. В САЩ предлагат конфигурация само на задно, колко би им струвало да го направят и в Европа... Още по-малко че това е и единствения не М модел с 6-цилиндров мотор. Тъпа работа, но така става като една компания се управлява от броячи на стотинки.
Както и да е, поздравления за колегата, чакаме снимки като дойде колата
Както и да е, поздравления за колегата, чакаме снимки като дойде колата
- vodkarulez
- младши ентусиаст
- Мнения: 454
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G80 M3 Competition xDrive
Re: покупка на G20 M340i
Много различия има между щатския и европейския модел на м340
Като за начало избора АWD и RWD, който имат само в САЩ. После щатските коли са без OPF, който в Европа добавя тегло, консуматив е, редуцира мощността и отнема якия звук от ауспуховата система. После стигаме до опционалното оборудване, където в Европа списъка е по-дълъг. В крайна сметка не съм сигурен каква кола предпочитам, щатска или европейска. А след като БМВ направиха така, че европеец да залита по американския аналог на европейската кола, значи нещо не е както трябва.
Като за начало избора АWD и RWD, който имат само в САЩ. После щатските коли са без OPF, който в Европа добавя тегло, консуматив е, редуцира мощността и отнема якия звук от ауспуховата система. После стигаме до опционалното оборудване, където в Европа списъка е по-дълъг. В крайна сметка не съм сигурен каква кола предпочитам, щатска или европейска. А след като БМВ направиха така, че европеец да залита по американския аналог на европейската кола, значи нещо не е както трябва.
Специалист-Икономист
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани