Стружки в двигателя
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Стружки в двигателя
Здравейте,проблем голям.след смяна на масло и филтри реших моментно да натисна педала и на 240 км.просто угасна двигателя на 530дизел.Трудно започна да върти на стартер все едно има слаб акумулатор.Махнах масления филтър и в него имаше стружки.Отстраних пред разпределителния вал мисля че е вакуум помпа да погледна веригата и ми направи впечатление,че болта който държи зъбното колело се мести навън навътре.някой патил ли такова нещо и какви може да са пораженията или да си търся друг двигател.Благодаря
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: Стружки в двигателя
Със сигурност нищо не трябва да се движи свободно. Или е скъсала верига, или някой лагер е завлякъл..
- don't be
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 708
- Регистриран на: 3.09.2009
- Кара: 466,5 см3 на цилиндър
- Мечтае да кара: Нормално
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Стружки в двигателя
Какво масло сложи?
https://youtu.be/ic2VQd8o4Nc?t=1801
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3463 - Номер 7 от схемата ли е болтът, който се вади?
https://youtu.be/ic2VQd8o4Nc?t=1801
https://www.realoem.com/bmw/enUS/showpa ... Id=11_3463 - Номер 7 от схемата ли е болтът, който се вади?
- Teogop
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 445
- Регистриран на: 17.12.2007
- Местоположение: София
- Кара: бързо
Re: Стружки в двигателя
Щом се движи болтът напред-назад, сигурно е скъсан, а за да се скъса, е било яко напъване на вала спрямо веригата. Т.е. горе е нямало мазане и са затегнали разпределителните валове (а може би и долу коляновият). Ако веригата все още е здрава, което не става ясно, вероятно смукателния вал оказва съпротивлението. Ако това е сценарият е равносилно на скъсване на верига с поражения предимно по изпускателните елементи в главата.
Но само може да гадаем. Kолегата дано сподели какво масло е налял, какво точно се е случило и какви са пораженията като разглоби двигателя.
Но само може да гадаем. Kолегата дано сподели какво масло е налял, какво точно се е случило и какви са пораженията като разглоби двигателя.
Re: Стружки в двигателя
Това е маслото.веригата се върти,не е скъсана
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Стружки в двигателя
Стружките с какъв цвят са?
Re: Стружки в двигателя
Аз пък да ползвам темата на колегата, при мен днес като сменях горивния филтър в него имаше златисти песъчинки, ситни като пясък.
Помпата в резервоара съм я сменял с нова, ко може да е
Помпата в резервоара съм я сменял с нова, ко може да е

Re: Стружки в двигателя
bmw20009 написа:Аз пък да ползвам темата на колегата, при мен днес като сменях горивния филтър в него имаше златисти песъчинки, ситни като пясък.
Помпата в резервоара съм я сменял с нова, ко може да е
Тези стружки да не са от металната част на филтъра, докато си го режел с ножовката ?
Re: Стружки в двигателя
Проблема със стружките се оказа стопено бутало,скъсан разпределителен вал на три,блокирала турбина
Re: Стружки в двигателя
Да,218к.с. е.софтуерно е пипано по двигателя и кутията.
След смяна на двигателя и турбината колата ме прибра до Англия,но се появиха проблеми. Първо протече от една тапа над водната помпа. Оправиха този проблем,но след това почна да вкарва масло във водната система.Оставя ли я за половин час да работи на място започва да пуши сиво-бял пушек,които изчезва след като я натисна и спря на ммммясто,защото отзад е чудо.
Днес сменихме охладителя на маслото и ще видим какво ще излезе.другото е,че започна да ми светва лампата за маслото и изписва,че няма достатъчно налягане.Това го прави след около час работа на двигателя.На ниски обороти.Не оставям ли колата да работи на място не пуши
След смяна на двигателя и турбината колата ме прибра до Англия,но се появиха проблеми. Първо протече от една тапа над водната помпа. Оправиха този проблем,но след това почна да вкарва масло във водната система.Оставя ли я за половин час да работи на място започва да пуши сиво-бял пушек,които изчезва след като я натисна и спря на ммммясто,защото отзад е чудо.
Днес сменихме охладителя на маслото и ще видим какво ще излезе.другото е,че започна да ми светва лампата за маслото и изписва,че няма достатъчно налягане.Това го прави след около час работа на двигателя.На ниски обороти.Не оставям ли колата да работи на място не пуши
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани