Поддръжка на e60 530d/535d.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
FaceOff написа:Стига де.. не се заяждам, ама нали го намери вече? Или не?Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ?
За жалост не колега .. всеки те гледа като ходещо портмоне .. ако си бях в Търново откъде съм дошъл в тая джунгла София за жалост .. щях бързо да си реша проблемите
- FaceOff
- ентусиаст
-
- Мнения: 1255
- Регистриран на: 7.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: колело
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
На кормилния прът има две карета, вероятно е от тях, при е39 едното е гумено, но при е60 май и двете са метални. Рейката може да се диагностицира доста добре и преди да се свали от колата, че само сваляне и качване си е цифра. Ресет на адаптациите на кутията можеш да си направиш и сам, и след като видиш дали има промяна в поведението на кутията вече да мислиш за сервиз. МиД авто имат представител в София, където могат поне да я диагностицират и ако преценят, че има нужда от ремонт да я пратят във Варна. Ако смяташ да я караш е хубаво да й смениш маслото с машина, ако не е за ремонт естествено.. Имай предвид, че ако мотора не работи както трябва (турбо или други) се отразява и на работата на кутията. Ако за всичко си сигурен, че имаш точния човек в Тъново, си струва да си отидеш до там.Nikkie написа:FaceOff написа:Стига де.. не се заяждам, ама нали го намери вече? Или не?Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ?
За жалост не колега .. всеки те гледа като ходещо портмоне .. ако си бях в Търново откъде съм дошъл в тая джунгла София за жалост .. щях бързо да си реша проблемите
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
FaceOff написа:На кормилния прът има две карета, вероятно е от тях, при е39 едното е гумено, но при е60 май и двете са метални. Рейката може да се диагностицира доста добре и преди да се свали от колата, че само сваляне и качване си е цифра. Ресет на адаптациите на кутията можеш да си направиш и сам, и след като видиш дали има промяна в поведението на кутията вече да мислиш за сервиз. МиД авто имат представител в София, където могат поне да я диагностицират и ако преценят, че има нужда от ремонт да я пратят във Варна. Ако смяташ да я караш е хубаво да й смениш маслото с машина, ако не е за ремонт естествено.. Имай предвид, че ако мотора не работи както трябва (турбо или други) се отразява и на работата на кутията. Ако за всичко си сигурен, че имаш точния човек в Тъново, си струва да си отидеш до там.Nikkie написа:FaceOff написа:Стига де.. не се заяждам, ама нали го намери вече? Или не?Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ?
За жалост не колега .. всеки те гледа като ходещо портмоне .. ако си бях в Търново откъде съм дошъл в тая джунгла София за жалост .. щях бързо да си реша проблемите
А можеш ли да ме насочиш към човек , който да ми диагностицира дали е рейка или прът .. и ще съм благодарен ако ми кажеш как да си ресетна сам кутията ? това започна да го прави след като един тъпанар , който я пребоядисваше не я е палил 2 седмици .. и ми каза ,че акумолатора и бил паднал ..
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
И аз искам някой който може да диагностицира рейка или прът.Nikkie написа:FaceOff написа:На кормилния прът има две карета, вероятно е от тях, при е39 едното е гумено, но при е60 май и двете са метални. Рейката може да се диагностицира доста добре и преди да се свали от колата, че само сваляне и качване си е цифра. Ресет на адаптациите на кутията можеш да си направиш и сам, и след като видиш дали има промяна в поведението на кутията вече да мислиш за сервиз. МиД авто имат представител в София, където могат поне да я диагностицират и ако преценят, че има нужда от ремонт да я пратят във Варна. Ако смяташ да я караш е хубаво да й смениш маслото с машина, ако не е за ремонт естествено.. Имай предвид, че ако мотора не работи както трябва (турбо или други) се отразява и на работата на кутията. Ако за всичко си сигурен, че имаш точния човек в Тъново, си струва да си отидеш до там.Nikkie написа:FaceOff написа:Стига де.. не се заяждам, ама нали го намери вече? Или не?Nikkie написа:В тоя ред на мисли препоръчайте ми майстор , който работи на разумни цени и няма да се учи на моята кола в София ?
За жалост не колега .. всеки те гледа като ходещо портмоне .. ако си бях в Търново откъде съм дошъл в тая джунгла София за жалост .. щях бързо да си реша проблемите
А можеш ли да ме насочиш към човек , който да ми диагностицира дали е рейка или прът .. и ще съм благодарен ако ми кажеш как да си ресетна сам кутията ? това започна да го прави след като един тъпанар , който я пребоядисваше не я е палил 2 седмици .. и ми каза ,че акумолатора и бил паднал ..
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- sstancho89
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 17.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 525d
- Мечтае да кара: 306 MAXI / Megane KIT CAR / Xsara MAXI
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Колега, внимавай какво купуваш, защото се навъдиха доста скъпи и лъскави гробници. Цената е определяща до някъде. Ако не си много в час с колите я закарай в 2 сервиза за оглед.
- AlexPetkov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.07.2019
- Пол: Мъж
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Благодаря на всички за мненията със сигурност няма да прибързвам със закупуването на е60. Повечето ме съветват да я вкарам от друга държава, Германия, Белгия и така, но като ги гледам и там са в доста лошо състояние.
- flober
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 545
- Регистриран на: 29.01.2006
- Местоположение: ELHOVO
- Пол: Мъж
- Кара: G30
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
AlexPetkov написа:Благодаря на всички за мненията със сигурност няма да прибързвам със закупуването на е60. Повечето ме съветват да я вкарам от друга държава, Германия, Белгия и така, но като ги гледам и там са в доста лошо състояние.
От Германия и Белгия да ,но ако е била на "Hans",ако е от някой "Ahmed",филмът може да много по-голям от колкото от джамбаз от Българя.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Преди повече от година бях в Горубляне за е60/61.Колкото и да ви е странно имаше доста 60ки на приемливи пари от които все пак излизаха читави или с дребни отстраними дефекти.
Тогава купихме 2008а фейс Е61 525d 197к.с. с хед ъп дисплей и прилични екстри за 11300 имаше спукано стъкло предно (с хед ъп) и като цяло е здрава.
Тогава купихме 2008а фейс Е61 525d 197к.с. с хед ъп дисплей и прилични екстри за 11300 имаше спукано стъкло предно (с хед ъп) и като цяло е здрава.
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
И аз не разбирам това хранене по Е60 нов внос. Ако слушаш масовката ще решиш, че на пазара са само боклуци, ама видиш ли - по-добре било да се вземе от човек. Ами бай хой, нали тази кола в 90% от случаите е внесена от западна Европа
Преди почти 4 години броих 13к за Е60 на автокъща в Дупница и дори след като я продадох(на приятел), година-две по-късно, тази кола нямаше никакви сериозни проблеми.

- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Практиката по автокъщите е да се връщат километри и други практики с цел максимална печалба. Обикновено се купуват автомобили на дреп, оправят се, пудрят се и се продават за почти нови. За това и тази препоръка.3186 написа:И аз не разбирам това хранене по Е60 нов внос. Ако слушаш масовката ще решиш, че на пазара са само боклуци, ама видиш ли - по-добре било да се вземе от човек. Ами бай хой, нали тази кола в 90% от случаите е внесена от западна ЕвропаПреди почти 4 години броих 13к за Е60 на автокъща в Дупница и дори след като я продадох(на приятел), година-две по-късно, тази кола нямаше никакви сериозни проблеми.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
3186 написа:И аз не разбирам това хранене по Е60 нов внос. Ако слушаш масовката ще решиш, че на пазара са само боклуци, ама видиш ли - по-добре било да се вземе от човек. Ами бай хой, нали тази кола в 90% от случаите е внесена от западна ЕвропаПреди почти 4 години броих 13к за Е60 на автокъща в Дупница и дори след като я продадох(на приятел), година-две по-късно, тази кола нямаше никакви сериозни проблеми.
Обидно ми е да ида при някакъв продавач на коли и той да ме баламосва и лъже в очите, затова ги избягвам. Колите които съм купувал от собственици в БГ са били винаги на реални километри. Баща ми си купи Е класа на 230 хил по километраж и се оказа на 450хил. Ама така е като търсиш евтино и тънко да минеш, онези те оправят.
Последна промяна Emooo на 09 Авг 2019, 9:33, променена общо 1 път
Tool - Fear Inoculum
- ceco_kd
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 383
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Всичко зависи дали колата е била в ръцете на човек, който не я е възприемал като поредната му кола, която скоро ще смени и за това не я е и обслужвал, но за сметка на това й е раздавал яко газта.
По повод това дето е36 нямало фарове. Незнам какво има предвид точно колегата, но извънградско със 100 км/ч на къси си свети съвсем доволно. 55 вата китайски ксенон, който съм си поставил и регулирал в и пред гаража. Не се случва да ми присветват. Фаровете са Бош с лупа на късите. Няма изгорели пластмаси, няма нищо. 11 години вече колата е в мен и са все така като нови. Имам и х3 от скоро, с рефлекторни пластмасови фарове и определено ако карам със 100 км/ч на къси се вторачвам яко, за да следя пътя. Удоволствието от шофирането на х3-та е повече от това при е36-та ми. А за качеството: е36 е качествено направено вече е на 28 години почти. х3 ще видим как ще се представя...... ако изкара до тази възраст разбира се. Като цяло тръгнахте да сравнявате коли от различни години, поне с 10 години разлика са....
Като заключение мога да препоръчам, когато гледате коли си отваряйте очите и ушите. Карайте ги и ако Ви харесва, вече викайте човек да я прегледа по-обстойно(ако не сте уверени, че ще се справите). И после съответно я поддържайте тази кола ако искате да ви служи! Със здраве!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
По повод това дето е36 нямало фарове. Незнам какво има предвид точно колегата, но извънградско със 100 км/ч на къси си свети съвсем доволно. 55 вата китайски ксенон, който съм си поставил и регулирал в и пред гаража. Не се случва да ми присветват. Фаровете са Бош с лупа на късите. Няма изгорели пластмаси, няма нищо. 11 години вече колата е в мен и са все така като нови. Имам и х3 от скоро, с рефлекторни пластмасови фарове и определено ако карам със 100 км/ч на къси се вторачвам яко, за да следя пътя. Удоволствието от шофирането на х3-та е повече от това при е36-та ми. А за качеството: е36 е качествено направено вече е на 28 години почти. х3 ще видим как ще се представя...... ако изкара до тази възраст разбира се. Като цяло тръгнахте да сравнявате коли от различни години, поне с 10 години разлика са....
Като заключение мога да препоръчам, когато гледате коли си отваряйте очите и ушите. Карайте ги и ако Ви харесва, вече викайте човек да я прегледа по-обстойно(ако не сте уверени, че ще се справите). И после съответно я поддържайте тази кола ако искате да ви служи! Със здраве!
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Ако се поддържа и кара адекватно не мисля че са проблем километрите на такава кола.
Няколко БМВта купуваме за приятели последните години на 200-250000км които никой не знае дали са реални но клоним към това да са истински защото автомобилите са били безупречни.Без нужда от ремонти,само консумативи и каране.
Няколко БМВта купуваме за приятели последните години на 200-250000км които никой не знае дали са реални но клоним към това да са истински защото автомобилите са били безупречни.Без нужда от ремонти,само консумативи и каране.
- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Hip-hopotam написа:Няколко БМВта купуваме за приятели последните години на 200-250000км които никой не знае дали са реални но клоним към това да са истински защото автомобилите са били безупречни.Без нужда от ремонти,само консумативи и каране.
Или просто са поддържани в неофициални сервизи.
2011-та ADAC казваха, че 1 на всеки 3 употребявани коли за продан в Германия е с върнат километраж. Средното ниво в ЕС е около 50%. Ахмед, Иван и Хасан са си тарикати и в Турция и в България и в Германия и там също си взимат колите с цел да ги карат 2-3г без да пипат нищо, а после да върнат километрите, да я стегнат за няколко стотака за да става за продажба и да са на печалба.
Ако искаш сигурна кола, търсиш сервизна история. Няма значение дали е от Германия, България или Украйна ако щеш.
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани