Поддръжка на e60 530d/535d.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- AlexPetkov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.07.2019
- Пол: Мъж
Поддръжка на e60 530d/535d.
Здрайте, мисля да закупя е60, но се чудя между 530д и 535д. За какво трябва да гледа при оглеждане на колата и когато се вземе евентуално колата какво трябва да се смени задължително и ако може като пари да ме ориентирате кое колко горе долу струва като поддръжка, благодаря предварително. За първи път пускам такава тема и не знам дали сте ме разбрали правилно и се извинявам ако съм се изразил неправилно.
- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Здрасти ,
Ако си под 2.000лв ~2.500лв нетна заплата по-добре се откажи и шанса да попаднеш на читава бройка в БГ е сигурно 5% ....
Аз все още съм по мъките .. и не спират ш**аните ремонти .. 500~700лв рециклаж на рейка ( слабо място ) , 500~600лв смяна масло с машина на кутията
400-600-800лв. демферна шайба ( слабо място ) , ремонт кутия 1500~2500лв , рециклаж на дюза 300лв бр. , рециклаж на Турбо 800~900лв .. Дискове АТЕ прилични 500лв 2бр. накадки АТЕ прилични ~150~200лв .. Обслужване масла и филтри 250~350лв според зависи марки и т.н , Каско 1100~1300лв , Данък 250~380лв , Гражданска 380лв .. помисли си Лесно се купува .. после ще имаш паметник пред блока .. защото станаха много модерни тези Е60-ки
Сам си направи сметката
цените са фрапиращи за лимузина 2004~2007г. преди фейслифт ..
Ако си под 2.000лв ~2.500лв нетна заплата по-добре се откажи и шанса да попаднеш на читава бройка в БГ е сигурно 5% ....
Аз все още съм по мъките .. и не спират ш**аните ремонти .. 500~700лв рециклаж на рейка ( слабо място ) , 500~600лв смяна масло с машина на кутията
400-600-800лв. демферна шайба ( слабо място ) , ремонт кутия 1500~2500лв , рециклаж на дюза 300лв бр. , рециклаж на Турбо 800~900лв .. Дискове АТЕ прилични 500лв 2бр. накадки АТЕ прилични ~150~200лв .. Обслужване масла и филтри 250~350лв според зависи марки и т.н , Каско 1100~1300лв , Данък 250~380лв , Гражданска 380лв .. помисли си Лесно се купува .. после ще имаш паметник пред блока .. защото станаха много модерни тези Е60-ки
Сам си направи сметката

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Разликите при 530д и 535д са едно турбо повече и по големи спирачки. Другите неща са еднакви. При такива стари коли трябва да вземеш по-запазената, така можеш да си спестиш някой от изброените от колегата неща.
Tool - Fear Inoculum
- AlexPetkov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.07.2019
- Пол: Мъж
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Nikkie написа:Здрасти ,
Ако си под 2.000лв ~2.500лв нетна заплата по-добре се откажи и шанса да попаднеш на читава бройка в БГ е сигурно 5% ....
Аз все още съм по мъките .. и не спират ш**аните ремонти .. 500~700лв рециклаж на рейка ( слабо място ) , 500~600лв смяна масло с машина на кутията
400-600-800лв. демферна шайба ( слабо място ) , ремонт кутия 1500~2500лв , рециклаж на дюза 300лв бр. , рециклаж на Турбо 800~900лв .. Дискове АТЕ прилични 500лв 2бр. накадки АТЕ прилични ~150~200лв .. Обслужване масла и филтри 250~350лв според зависи марки и т.н , Каско 1100~1300лв , Данък 250~380лв , Гражданска 380лв .. помисли си Лесно се купува .. после ще имаш паметник пред блока .. защото станаха много модерни тези Е60-ки
Сам си направи сметкатацените са фрапиращи за лимузина 2004~2007г. преди фейслифт ..
Ясно, благодаря.Но да кажем , че оправя всичко това което изброихте след това ще има ли някакви проблеми и на колко км е добре да се сменят тези консумативи, ако колата на която съм попаднал е в добро състояние.
- AlonsoBest
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 360
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 540i G30, 120d F20
- Мечтае да кара: M5
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Nikkie написа:Здрасти ,
Ако си под 2.000лв ~2.500лв нетна заплата по-добре се откажи и шанса да попаднеш на читава бройка в БГ е сигурно 5% ....
Аз все още съм по мъките .. и не спират ш**аните ремонти .. 500~700лв рециклаж на рейка ( слабо място ) , 500~600лв смяна масло с машина на кутията
400-600-800лв. демферна шайба ( слабо място ) , ремонт кутия 1500~2500лв , рециклаж на дюза 300лв бр. , рециклаж на Турбо 800~900лв .. Дискове АТЕ прилични 500лв 2бр. накадки АТЕ прилични ~150~200лв .. Обслужване масла и филтри 250~350лв според зависи марки и т.н , Каско 1100~1300лв , Данък 250~380лв , Гражданска 380лв .. помисли си Лесно се купува .. после ще имаш паметник пред блока .. защото станаха много модерни тези Е60-ки
Сам си направи сметкатацените са фрапиращи за лимузина 2004~2007г. преди фейслифт ..
Добави и проблемите на някой от пре фейсовите модули като CCC, Mulf и AHL (200-300-400лв за ремонт, според зависи). Крушките на късите, които не са по 5 лв, ако е със ксенон. Рециклиране на фарове, които на повечето пре фейсови са изгорели, не светят, с нацепена инсталация, която преви проблеми. Аз бих обобщил че са хубави коли, харесвам си моята, но годинките им в повече вече.

- nickem
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Emooo написа:Разликите при 530д и 535д са едно турбо повече и по големи спирачки. Другите неща са еднакви. При такива стари коли трябва да вземеш по-запазената, така можеш да си спестиш някой от изброените от колегата неща.
Не е точно едно турбо повече, а цялата турбо система е различна, от интеркулера, през пътищата до турбините. И като говорим за пътища по 300-400кинта нещата са сериозни.

AlexPetkov написа:Nikkie написа:Здрасти ,
Ако си под 2.000лв ~2.500лв нетна заплата по-добре се откажи и шанса да попаднеш на читава бройка в БГ е сигурно 5% ....
Аз все още съм по мъките .. и не спират ш**аните ремонти .. 500~700лв рециклаж на рейка ( слабо място ) , 500~600лв смяна масло с машина на кутията
400-600-800лв. демферна шайба ( слабо място ) , ремонт кутия 1500~2500лв , рециклаж на дюза 300лв бр. , рециклаж на Турбо 800~900лв .. Дискове АТЕ прилични 500лв 2бр. накадки АТЕ прилични ~150~200лв .. Обслужване масла и филтри 250~350лв според зависи марки и т.н , Каско 1100~1300лв , Данък 250~380лв , Гражданска 380лв .. помисли си Лесно се купува .. после ще имаш паметник пред блока .. защото станаха много модерни тези Е60-ки
Сам си направи сметкатацените са фрапиращи за лимузина 2004~2007г. преди фейслифт ..
Ясно, благодаря.Но да кажем , че оправя всичко това което изброихте след това ще има ли някакви проблеми и на колко км е добре да се сменят тези консумативи, ако колата на която съм попаднал е в добро състояние.
Колега, ако земеш Е60 и тръгнеш "да я оправяш" няма да излезеш от сервизите. Харесваш си фейсова кола и я караш в сервиза да ти кажат че всичко е ОК по нея.
Ако си вземеш читава кола повечето от тея ремонти няма да стигнеш до тях.
А ако си вземеш разбита кола има и много по-скандални ремонти, Динамик драйв, Активна рейка, хидравлична помпа, MPM, Active cruise(

Като си вземеш читава количка и знаеш, че имаш заделени едни 2 бона за спешни случаи, после сядаш и си караш с кеф.
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
+1 за последното мнение. Гореизброените неща са валидни, но само ако изтеглиш късата клечка с избора. Дори и тогава едва ли ще се наложи да ремонтираш всичките от тях, освен ако клечката не е била дяволски къса
С рационален(а не емоционален) подбор ще си я караш с кеф 


- Комбина
- Потребител
-
- Мнения: 39
- Регистриран на: 16.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: W164/453
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Като бивш (за щастие) собственик на 535 мога да кажа, че е точно така. Това е един дърт телевизор с гуми и цените за нормална поддръжка не са никак нормални.
Няма начин по тая кола винаги всичко да е наред или да се задържи повече от 6 месеца да не ти изпищи някоя грешка за някоя тъпотия. Моята беше на сравнително малко километри и пак смених какво ли не, а не ми се мисли ако вземеш някой гроб на 700 000км какъв роб ставаш на тая купчина желязо. То не са вериги, торкове, рейки, IBS, датчици и всичките още 100 000 чупливи неща събрани в темите на този форум.
Разбира се доста от колегите тук няма да са съгласни с мен, но това си е въпрос на гледна точка.
Няма начин по тая кола винаги всичко да е наред или да се задържи повече от 6 месеца да не ти изпищи някоя грешка за някоя тъпотия. Моята беше на сравнително малко километри и пак смених какво ли не, а не ми се мисли ако вземеш някой гроб на 700 000км какъв роб ставаш на тая купчина желязо. То не са вериги, торкове, рейки, IBS, датчици и всичките още 100 000 чупливи неща събрани в темите на този форум.
Разбира се доста от колегите тук няма да са съгласни с мен, но това си е въпрос на гледна точка.

Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Проблемът е в качеството, аз имам Е60 и Е36 което е на 23 години само за сравнени фаривете не са мръднали нито една напукана жица няма. При Е60 не мога да кажа това просто качеството отива много надолу явно бизнес стратегия щото трябва да затварят заводите ако правят вечни коли, както е мерцедес 124.
Моят съвет е да не си купуваш от БГ такава кола задължително си вземи нещо от някоя друга страна дори да е малко по скъпа всяко евро си заслужава. Тука 99% за коптори дето не си знаят километрите. Успех
Моят съвет е да не си купуваш от БГ такава кола задължително си вземи нещо от някоя друга страна дори да е малко по скъпа всяко евро си заслужава. Тука 99% за коптори дето не си знаят километрите. Успех
Няма начин да няма начин
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Колкото по-нов модел е колата толкова повече километри и се въртят едно време 200хил беше предела на живота на една кола. Сега на 2-3 години е на 200хил и въпреки това е в добро състояние, а вие карате 15 годишни е60-ки незнам на колко милиона км и после качеството било лошо. Незнам какво очаквате ама аз си бях много доволен от е60ката я тя беше под 200хил. Просто няма кола на малко км вече и нормално да се разпадат. Ще ми се да видя една е36 на 600хил км и да видим дали ще е в по-добро състояние от масата е60 които са на пазара, които са на тези км.
Tool - Fear Inoculum
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Emooo написа:... едно време 200хил беше предела на живота на една кола.
Вярваш ли си



дето не си знаеше километрите като я купих и най-скъпото нещо по нея беше нов ABS модул за 700 лева,
щото не ми се занимаваше с втора употреба и ремонти



P.S. След мен за 5 години смени още 2 собственика и още я карат




Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- Nikkie
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 235
- Регистриран на: 3.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: като тъпанар ... Е61 530D
- Детайли за колата: Параход
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
AlexPetkov написа:Nikkie написа:Здрасти ,
Ако си под 2.000лв ~2.500лв нетна заплата по-добре се откажи и шанса да попаднеш на читава бройка в БГ е сигурно 5% ....
Аз все още съм по мъките .. и не спират ш**аните ремонти .. 500~700лв рециклаж на рейка ( слабо място ) , 500~600лв смяна масло с машина на кутията
400-600-800лв. демферна шайба ( слабо място ) , ремонт кутия 1500~2500лв , рециклаж на дюза 300лв бр. , рециклаж на Турбо 800~900лв .. Дискове АТЕ прилични 500лв 2бр. накадки АТЕ прилични ~150~200лв .. Обслужване масла и филтри 250~350лв според зависи марки и т.н , Каско 1100~1300лв , Данък 250~380лв , Гражданска 380лв .. помисли си Лесно се купува .. после ще имаш паметник пред блока .. защото станаха много модерни тези Е60-ки
Сам си направи сметкатацените са фрапиращи за лимузина 2004~2007г. преди фейслифт ..
Ясно, благодаря.Но да кажем , че оправя всичко това което изброихте след това ще има ли някакви проблеми и на колко км е добре да се сменят тези консумативи, ако колата на която съм попаднал е в добро състояние.
По-добре се ориентирай към кола която ти е по джоба ..и аз имах 3.000лв като я купих за ремонти и ме очакват още 3.000лв излезна ми златна .. иначе обслужване на 10-12хил. км масла филтри , вериги задължително като я купиш там вече към 2.000лв може и да ти стигнат .. кутията обслужване при закупуване ако е читава .. после на 70~80к пак масла и филтри .. и тук таме грешчици през няколко месеца това е притенциозна кола .. мене за крив въздушен филтър 2 седмици се психясах с Engine Check-ове ..
И ето ти ТОРК конвертор ..
https://photos.app.goo.gl/rrMw9HZj9SM3NQne9
- A9A
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 217
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: София
- Кара: G20
- Мечтае да кара: V12
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.


п.с. Едно време имало истински коли... Да, да карай сега боклука на европа и се оплаквай от качеството на автомобилите... Купувайте по една е34 и до живот...
Немски форум: питаш нещо и ти отговарят.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
Сръбски форум: питаш нещо и теб те питат.
Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.
- AlexPetkov
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 28.07.2019
- Пол: Мъж
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
Благодаря на всички за мненията наистина помогнаха.
Re: Поддръжка на e60 530d/535d.
A9A написа:направо на смърт гледа![]()
И ти да си купил такъв гроб и ти ще гледаш на смърт от вътре

Tool - Fear Inoculum
44 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани