Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колеги здравейте.Имам нужда от вашата помощ!
Проблема е следния-Видях че около вакум помпата е омазнено доста,явно има теч.Питането ми е лесно ли се разглабя и само о-пръстена ли трябва да се смени или има нещо и друго.Някой ако знае нека пише!Прилагам и снимка.Колата е бмв е90 320д 163к.с.
Проблема е следния-Видях че около вакум помпата е омазнено доста,явно има теч.Питането ми е лесно ли се разглабя и само о-пръстена ли трябва да се смени или има нещо и друго.Някой ако знае нека пише!Прилагам и снимка.Колата е бмв е90 320д 163к.с.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колега, може проблема да е в О-пръстена, но може да е и в едно друго уплътнение- също О- пръстен, но с квадратно сечение и зелен цвят, който не се предлага като резервна част. За да разбереш къде точно е проблема е необходимо да измиеш омасленото с обезмаслител и след няколко дни със сигурност ще разбереш къде е теча. Дали е лесно- с необходимите знания и инструменти е лесно. Важното е да работиш внимателно, за да не счупиш нещо.
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колега на мене ми предстои същата процедура само че на бензинов двигател, купил съм ремонтен комплект оригинален 3 уплътнения и другата седмица ще я карам на майстора
Няма начин да няма начин
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колега можеш ли да ми ги покажеш на снимка тези о-пръстени или поне да ми кажеш къде се намира точно този който не се предлага.Мисълта ми е ако може някакъв друг да сложа.Говоря за този с квадратното сечение.Като я откача вакум помпата от 4-те болчета кой о-пръстен къде е от двата?
Благодаря предварително
Благодаря предварително
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колеги свалих я!Утре ще поръчам големия о-пръстен и този малкия на тръбичката,дано ги има и двата.Но сега се чудя дали да я отворя вакум помпата?Притеснявам се да не стане някоя беля.И ако отворя откъде да търся този о-пръстен след като не се предлага.Някой незнае ли какъв му е оригиналния размер или пък да намажа със силикон стария?Моля ви спешно за мнение!!!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
ozon-t написа:Колеги свалих я!Утре ще поръчам големия о-пръстен и този малкия на тръбичката,дано ги има и двата.Но сега се чудя дали да я отворя вакум помпата?Притеснявам се да не стане някоя беля.И ако отворя откъде да търся този о-пръстен след като не се предлага.Някой незнае ли какъв му е оригиналния размер или пък да намажа със силикон стария?Моля ви спешно за мнение!!!
Добре си се насочил- не може да го намериш като резервна част, разглобява се помпата и се прави със силикон. Въпроса е дали е необходимо- за това ти бях писал, че най-напред се проверява от къде е теча. При обратното сглобяване внимавай да не създадеш напрежение в гофрираната част на тръбата за изгорели газове към EGR клапана, защото до няколко дни или седмици ще се скъса. Там където е малкият пръстен има и една гумена тръба- ако се върти или е напукана сега е момента да я смениш.
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Предполагам за тази тръба говориш коята е на снимката.Как е най-добре да я сложа,защото в момента съм я отвил само там на снимката където е.И е доста под напрежение.Да я отвия ли и от другите две болчета няма ли да е по добре при слагането за да не се получава това напрежение на тръбата и да не се скъса.А ми направи впечатление че няма гарнитура там където съм я отвил.Не трябва ли да има?
А относно вакум помпата освен да я отворя и да я намажа със силикон щом няма гарнитура за там.Не изчаках да видя от къде е теча защото преди около година смених двата о-пръстена.А пък си личи че е текло от вакум помпата а не от о-пръстена между блока и вакум помпата.
Благодаря за помоща колега и извинявай че те занимавам ама пуст мерак.
А относно вакум помпата освен да я отворя и да я намажа със силикон щом няма гарнитура за там.Не изчаках да видя от къде е теча защото преди около година смених двата о-пръстена.А пък си личи че е текло от вакум помпата а не от о-пръстена между блока и вакум помпата.
Благодаря за помоща колега и извинявай че те занимавам ама пуст мерак.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колега, не трябва да има гарнитура. За да няма напрежение- търси положението на всички винтове при, които ще е минимално. Двата винта задължително ги намажи с високотемпературна медна грес. За лепенето със силикон- трябва да е перфектно обезмаслено.
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Сутринта ходих до ауто плюс и поръчах о-пръстена който е между блока и вакум помпата.Обаче този на тръбичката малкия о-пръстен неможах ме да го намерим.Някой знае ли какъв е оригиналния размер или поне някакъв номер.
Re: Моля за помощ относно вакум помпа на Бме е90
Колеги да споделя с вас какво стана с помпата.Намазах я със силикон на виктор рейнц(черен) говора за капака на помпата.Изчаках една нощ да може да залепи хубаво и на сутринта го сглобих ,сложих нов семеринг този който е отзад и я покарах малко,но уви пак тече.И явно трябва да търся нова помпа.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани