E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
Здравейте, имам странен проблем от миналата седмица с едно придръпване, най изразено между 1500 и 1600 оборота на 2ра и 3та предавка (съпроводено пресветване на тракшъна,но не всеки път) с нормално подадена газ и то само на загрял мотор или на некарана цял ден кола и напечена яко в горешите дни , сутрин студена няма проблем.На диагностика я закачам и Inpa и Ista - няма следа от грам записана - нито една грешка, поне 3 пъти проверявам от как го има проблема.
Вчера започнах борбата с проблема, и до тук съм направил следното :
1. Купих нова бобина Bosh , прекарах я през всички цилиндри,подменяйки моите стари през нея една по една , с каране и тест - ефект Нулев
- В името на теста си имам нова резервна бобина за 60лв. 
2. Свещите са NGK на нямат и 5000км. , подмених ги с моите оригинални Bosh,които съм сменил миналата година превантивно и са идеално работещи -Ефект Нулев - върнах си пак NGK-то
3. Разкачих дебитомера за тест - Ефект-Нулев
Тази нощ беше хладно, тази сутрин дойдох до работа 5км. , никъв проблем до спирането, и това е всяка сутрин - горещ ли е деня, в 17:00 като си тръгна до 2 минути и лашкането и придръпването почва на втора-трета 1500-1600 оборота, под 1400 няма такова нещо, а над 1800 вече по-слабо е изразено , с подаване на много газ и над 2000 оборота поне аз не усещам прекъсване.
Иначе колата на празен ход на място не мени грам обороти, наема се и ускорява одлично, като махнем въпросните моментни пропадания и предръпвания.
Сега си мисля дали това не е възможно да е и от боклучив бензин,който зареждам на кварталната бензиностанция винаги, но го забелязвам от последните 2 зареждания, но едва ли има връзка между лош бензин и прекъсване само на загрял мотор - ако беше това си мисля че и обороти щеше да мени на място и на студен мотор щеше да придръпва.
Правило ми е впечатление в горещ ден на слънце, цял ден не карана пак от сега от скоро но рядко като река да запаля, паленето е леко колебливо и издължено, а не от раз - съмнения за датчици разпределителен вал? колянов вал-едва ли?
Не съм поглеждал дросела и TPS-са в какво състояние са,което ще е следващото нещо за ревизиране,може би...
И на последно място поставям - дюзи,регулатор налягане на бензина,филтър,помпа.
Моля ви помагайте, ако някой се е сблъсквал с този страшно-досаден и дразнещ проблем или има някаква идея от къде може да иде.
Благодаря и успешен ден на всички.
Вчера започнах борбата с проблема, и до тук съм направил следното :
1. Купих нова бобина Bosh , прекарах я през всички цилиндри,подменяйки моите стари през нея една по една , с каране и тест - ефект Нулев


2. Свещите са NGK на нямат и 5000км. , подмених ги с моите оригинални Bosh,които съм сменил миналата година превантивно и са идеално работещи -Ефект Нулев - върнах си пак NGK-то

3. Разкачих дебитомера за тест - Ефект-Нулев

Тази нощ беше хладно, тази сутрин дойдох до работа 5км. , никъв проблем до спирането, и това е всяка сутрин - горещ ли е деня, в 17:00 като си тръгна до 2 минути и лашкането и придръпването почва на втора-трета 1500-1600 оборота, под 1400 няма такова нещо, а над 1800 вече по-слабо е изразено , с подаване на много газ и над 2000 оборота поне аз не усещам прекъсване.
Иначе колата на празен ход на място не мени грам обороти, наема се и ускорява одлично, като махнем въпросните моментни пропадания и предръпвания.
Сега си мисля дали това не е възможно да е и от боклучив бензин,който зареждам на кварталната бензиностанция винаги, но го забелязвам от последните 2 зареждания, но едва ли има връзка между лош бензин и прекъсване само на загрял мотор - ако беше това си мисля че и обороти щеше да мени на място и на студен мотор щеше да придръпва.
Правило ми е впечатление в горещ ден на слънце, цял ден не карана пак от сега от скоро но рядко като река да запаля, паленето е леко колебливо и издължено, а не от раз - съмнения за датчици разпределителен вал? колянов вал-едва ли?
Не съм поглеждал дросела и TPS-са в какво състояние са,което ще е следващото нещо за ревизиране,може би...
И на последно място поставям - дюзи,регулатор налягане на бензина,филтър,помпа.
Моля ви помагайте, ако някой се е сблъсквал с този страшно-досаден и дразнещ проблем или има някаква идея от къде може да иде.
Благодаря и успешен ден на всички.
Последна промяна Guberkov на 13 Юли 2019, 10:04, променена общо 1 път
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
А дали не е датчик на тракшън-контрола, защото предръпването е в кобинация от падане на оборотите, и на моменти със светещ индикатор на таблото DTC, и от там да понижава мощноста на мотора вследствие на което и да предръпва.
Интересно,обаче и каква е температурната зависимост в тази цялата работа...
Интересно,обаче и каква е температурната зависимост в тази цялата работа...
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
Първо пробвай на изключен тракшън дали ще го имаш този проблем.Според мене 100 процента гривни на ABS.Имах го същия проблем.Виж на диагностика дали не дава грешка някой датчик.
- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
WaCkY написа:Първо пробвай на изключен тракшън дали ще го имаш този проблем.Според мене 100 процента гривни на ABS.Имах го същия проблем.Виж на диагностика дали не дава грешка някой датчик.
Диагностиката сам си я правя с ISTA и Inpa , не записва грам-грешка 3 пъти за една седмица я закачах

Иначе да това е проблема, снощи го установих окончателно на 100% е от тракшъна, но ти си ме преварил иначе таман щях да пиша

Предстои ми днес пътуване извън града - 100км отиване и 100км връщане, някакви препоръки при каране с изключен тракшън да не стане някой сакатлък, че съм чувал че ставаш "Пълен Парашутист така", имайки впредвид моето динамично каране извън-градско 130-180км/ч, като досега колата беше на 1000% изправна , разбира се - никога не съм спирал тракшъна принудително до сега, а и съм чувал че въобще не здравословно и желателно това.
И последно,ако може да споделиш някакви подробности около ремонта на тракшъна,който си минал - само гривни,само датчици или и двете на двете колела отзад.
Поздрави,благодаря за отговора и Хубав Ден.
- WaCkY
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 15.12.2008
- Местоположение: Bourgas
- Пол: Мъж
- Кара: 120i
- Мечтае да кара: M POWER
Re: E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
Здравей колега
Имай в предвид че няма да имаш и ABS от там става малко по опасно.Иначе да караш без тракшън не е чак толкова болка за умиране.Просто си имай на впредвид ,че нямаш ABS и спиранет ще е по кофти.Карай по спокойно.Иначе за ремонта, смених двата задни датчика и двете задни гривни който са на полуоските.Проблема идва от там ,че с времето на полуоската почва да озбива ръжда и надига самата гравна която почва да се удря в датчика.От там идват грешни данни и тракшъна полудява и почва да ти бие спирачки и да ти отнема от газта. Прилагам ти и снимка да видиш мойте гривни в какво састояние бяха преди да ги сменя.https://ibb.co/hYkP79s
Имай в предвид че няма да имаш и ABS от там става малко по опасно.Иначе да караш без тракшън не е чак толкова болка за умиране.Просто си имай на впредвид ,че нямаш ABS и спиранет ще е по кофти.Карай по спокойно.Иначе за ремонта, смених двата задни датчика и двете задни гривни който са на полуоските.Проблема идва от там ,че с времето на полуоската почва да озбива ръжда и надига самата гравна която почва да се удря в датчика.От там идват грешни данни и тракшъна полудява и почва да ти бие спирачки и да ти отнема от газта. Прилагам ти и снимка да видиш мойте гривни в какво састояние бяха преди да ги сменя.https://ibb.co/hYkP79s
Re: E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
Това за парашутиста са глупости или аз да съм проспал лятото и сега да е тежка ледена зима
. А без ABS ще спираш по-добре , факт. Не се филмирай , колата ти и без тези системи е достатъчно сигурна .

- Guberkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 8.07.2016
- Местоположение: Велико търново
- Пол: Мъж
- Кара: N46b20
- Мечтае да кара: BMW F10 M550i V8 TT
Re: E90 320i N46B20 само загряла прекъсва
vladobate написа:Това за парашутиста са глупости или аз да съм проспал лятото и сега да е тежка ледена зима. А без ABS ще спираш по-добре , факт. Не се филмирай , колата ти и без тези системи е достатъчно сигурна .
Да вече се уверих в това - да така е , благодаря за съветите.Наистина бих могъл да кажа след 250км. пробег през уикенда без системи за сигурност ABS,DTC ESP даже ми се стори че шофирането дори и със скорости 150-180км/ч някак си е по-първично с по близко усещане за пътя под колелата, спирането наистина е доста по-гладко,екстремно и с по-голямо вцепление стига преценката за натискане на педала на спирачката да е с усет и добре-балансирано, иначе вероятно наистина би било проблем.
Иначе забелязах при образдяване и неравности по асвалта, се налага постоянно компенсиране с волана, защото имах усещането че някак си задницата се опитва да бяга от време на време леко в ляво и дясно(което не си въобразявам,и с работещи системи за сигурност не е така, този маршрут съм го минавал десетки пъти), въпреки че съм с нови летни гуми 225/18/40 с хубави джанти.
Въпреки отсъствието на системите за сигурност, наистина колата си остана доста стабилна дори и при по-високи скорости, но това на сух път и хубаво време - на мокра настилка предполагам нещата без системите за сигурност биха били по-лоши по-осезаемо .
Поздрави.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани