Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
DigitalExile написа:В последните години BMW правят много по добри дизелови двигатели от бензинови и това е факт, но и те не са надеждни както трябва да бъде надежда една кола или както са били преди 99г.
Специално м57 е такова куче неземно, че просто не знам какво повече искате?!
DigitalExile написа:Може да чекнеш на 335i И турбинките колко карат, ще ти подскажа, много по малко е отколкото си мислиш.
бяха около 3,000лв (двете) с отстъпката в Дару, сега са 7,000лв двете пък не знам дали е малко

май, май на късмет е всичко

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, третия стоп спря да свети bmw e90 след измерване с мултицет показва 10V, дали някъде има бушони или някакво управление.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте! Искам мнение за тези 2 коли:
https://m.mobile.bg/details/11560767975909893 Момчето също спомена, че е слаган чип на колата ама малък процент и е между 180-190 коня.
https://m.mobile.bg/details/11536869040511744
https://m.mobile.bg/details/11560767975909893 Момчето също спомена, че е слаган чип на колата ама малък процент и е между 180-190 коня.
https://m.mobile.bg/details/11536869040511744
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Колега аз като съм ги дал за пример че стават имам в предвид, че стават да си направиш кефа с тях, да са "уикенд Кар" така да се каже, да си тунинговаш да си наливаш мангизи и само да им се радваш. Чат чат да я покарваш.Ясно е че не са надеждни и не стават да си ходиш на работя с тях, поне не за обикновения БМВ фен дето кара коли в ценовия диапазон до 20 000лв.DigitalExile написа:vld написа:просто са здрави затова ги купуват хората на по високата им цена за да ги карат не да висят по сервизите.
Здрави бяха до 99 година, а и тогава имаше дооста изключения! Сега всичко е леща, не само на BMW, a на всички марки, моторите станаха сложни и се трошат за добро утро !
Мога да ти кажа, че има адски много BMW-та със сменени мотори и дизели и бензинови на под 100к км.vld написа:В е90 единствено М3 или 335i си струват всичко друго е мармалад, може би N53 e по надежден ама пък не става на газ![]()
За това М3 не знам,а и не ме интересува, малко са читавите М-ки едно от най добрите е Е34 с S38B38, това като надеждност/разход/вървеж за мен лично няма алтернатива, но 335i и всички ДП двигатели може да не харчат толко масло ама там надеждност има ли според тебе в тези двигалтели с ДП ?
Веднъж сипваш кофти гориво и звъниш на репатрака, после ако си за една дюзка си късметлия, а ако изядеш дървото си за 6 и HPFP.
А дори да сипваш перфектно гориво дюзите сам провери колко карат, HPFP също.
И си помисли дали М3 и 335i не са и те с ел. водна помпа, която всъщност за N52 е към 600 кинта и се сменя на 100к км.
Може да чекнеш на 335i И турбинките колко карат, ще ти подскажа, много по малко е отколкото си мислиш.
В последните години BMW правят много по добри дизелови двигатели от бензинови и това е факт, но и те не са надеждни както трябва да бъде надежда една кола или както са били преди 99г.
С годините Planned obsolescence-a все повече си казва думата и това също е факт.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
DigitalExile написа:За това М3 не знам,а и не ме интересува, малко са читавите М-ки едно от най добрите е Е34 с S38B38, това като надеждност/разход/вървеж за мен лично няма алтернатива, но 335i и всички ДП двигатели може да не харчат толко масло ама там надеждност има ли според тебе в тези двигалтели с ДП ?
Веднъж сипваш кофти гориво и звъниш на репатрака, после ако си за една дюзка си късметлия, а ако изядеш дървото си за 6 и HPFP.
А дори да сипваш перфектно гориво дюзите сам провери колко карат, HPFP също.
И си помисли дали М3 и 335i не са и те с ел. водна помпа, която всъщност за N52 е към 600 кинта и се сменя на 100к км.
Може да чекнеш на 335i И турбинките колко карат, ще ти подскажа, много по малко е отколкото си мислиш.
колега, извинявай, но говориш пълни тъпотии за 335и. Чел си там нещо, недочел ама се изказваш много гръмко и подлъгваш хората така


- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Е провери де не е особено трудно, но и сам си го знаеш.
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
DigitalExile написа:Е провери де не е особено трудно, но и сам си го знаеш.
аз много добре знам кое колко време "живее", затова и написах, че не си прав

- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Radev. написа:Здравейте! Искам мнение за тези 2 коли:
https://m.mobile.bg/details/11560767975909893 Момчето също спомена, че е слаган чип на колата ама малък процент и е между 180-190 коня.
https://m.mobile.bg/details/11536869040511744
Втората ми харесва повече. 1вата не само, че е пълна жига, ами и бая оциганена.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, някой гледал ли е това купе?
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bjy73t
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=bjy73t
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Обмислям закупуването на бмв e90 искам и се чудя между 330i и 335i за сега съм се спрял на това https://m.mobile.bg/details/11553956701321261 ако може някакви съвети като цяло съм фен на това колата да може да се надува и да е здрава не харесвам дизела ако може също и мнение по обявата ще съм благодарен 

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Хем да се надува, хем да е здрава, хем да е турбо-бензин с директно впръскване, хем да е най-ниската цена за 335i фейс. Леко несъвместими са всички тези критерии.
Колата от обявата изглежда е американка, което води до съответните въпроси, та взимаш ВИН и проверяваш в гоогле, често излизат снимки в какво състояние са били преди да ги вкарат.
Да се колебаеш между 330i и 335i не знам дали може да се нарече колебание или липса на дефиниция какво точно се търси. В зависимост от годината говорим за 4 различни двигателя.
Колата от обявата изглежда е американка, което води до съответните въпроси, та взимаш ВИН и проверяваш в гоогле, често излизат снимки в какво състояние са били преди да ги вкарат.
Да се колебаеш между 330i и 335i не знам дали може да се нарече колебание или липса на дефиниция какво точно се търси. В зависимост от годината говорим за 4 различни двигателя.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Драго и аз се колебаех точно между 325/330/335.
Тогава даже поддръжката беше сходна и на трите. Както каза Вичо само двете турбини отгоре имаш, които бяха 3 бона, на фона на кола за 20+, нали. Няма драма. Само че исках ръчка. Единствената ръчка тогава беше канадка с шибедах по ВИН и без на живо плюс други `жокери`, което ме отказа тотално. 30-ки нямаше никакви, 25-цата ми дойде с перформънс части и пълна сервизна история и направих компромис...
За тази бялата - провери ВИН, задължително. Друго няма да казвам.
Тогава даже поддръжката беше сходна и на трите. Както каза Вичо само двете турбини отгоре имаш, които бяха 3 бона, на фона на кола за 20+, нали. Няма драма. Само че исках ръчка. Единствената ръчка тогава беше канадка с шибедах по ВИН и без на живо плюс други `жокери`, което ме отказа тотално. 30-ки нямаше никакви, 25-цата ми дойде с перформънс части и пълна сервизна история и направих компромис...
За тази бялата - провери ВИН, задължително. Друго няма да казвам.

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Струва ми се, че 30-ките и сега сякаш са доста ограничени бройки, много от 35-ците пък са от щатско или обръщани. В крайна сметка колебанието явно се разрешава на база наличните автомобили на пазара към момента на търсене 
В този ред на мисли - имаш право, че колебанието между повече разновидности дава и право на повече избор.

В този ред на мисли - имаш право, че колебанието между повече разновидности дава и право на повече избор.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И какво като са от щатско, че толкова го повтаряте и повтаряте, че чак и ми го сравнявате с обръщаните от Бай Стамат в Лисичери англичанки?
Това за "щатското" някакъв негатив ли продължавате да го водите? Аз вече около година карам F30 от "щатско" и съм изключително доволен, абсолютно никакъв проблем досега, а вече я карам над 30 хиляди километра. Да, 100% има и големи таратайки, които влизат от там, но нали човек затова има очи, а и затова има сервизи за проверка.
Мерси за безценните съвети, но каква е разликата, когато си купуваш италианка или германка, освен че там не се води архив на удари, проблеми, търгове и продажби?
Предпочитам да знам как е била ударена или какъв е бил проблемът, вместо да разчитам, че чичо ти Стефчо от Горубляне е избирал внимателно какъв кош да внесе в България, не се е водел по това да купи най-евтиното подобие на кола в Италия и да я стегне отзад, зад автосалона с части от други бараки, останали му с времето.
А как да се решава, колега?
Това за "щатското" някакъв негатив ли продължавате да го водите? Аз вече около година карам F30 от "щатско" и съм изключително доволен, абсолютно никакъв проблем досега, а вече я карам над 30 хиляди километра. Да, 100% има и големи таратайки, които влизат от там, но нали човек затова има очи, а и затова има сервизи за проверка.
Мерси за безценните съвети, но каква е разликата, когато си купуваш италианка или германка, освен че там не се води архив на удари, проблеми, търгове и продажби?
Предпочитам да знам как е била ударена или какъв е бил проблемът, вместо да разчитам, че чичо ти Стефчо от Горубляне е избирал внимателно какъв кош да внесе в България, не се е водел по това да купи най-евтиното подобие на кола в Италия и да я стегне отзад, зад автосалона с части от други бараки, останали му с времето.
колебанието явно се разрешава на база наличните автомобили на пазара към момента на търсене
А как да се решава, колега?
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Никой няма нищо против щатските, просто с тях трябва да се има едно наум и да се прави съответната проверка, а не да се подлъгваме по цената. Фактите сочат, че повечето американски коли са вкарани с някакви проблеми или удари с цел да се ремонтират евтино и да се продадат. Да - има изключения, като леко чукнати коли на приемлива цена, които някои хора си ги вкарват, за да ги карат, но тези частни случаи само потвърждават тенденцията.
Затова и сме казали на колегата - взима ВИН и проверява, при щатските поне бързо и лесно може да се види каква е картинката
Другият вариант е да си кажеш например "Искам конкретно 330" и да търсиш 330 или пък колебанието се разрешава от някаква примамлива цена на дадена кола. Според мен е най-добре да избереш по-запазеният екземпляр било то и с някакъв компромис откъм екстра, а дори двигател. Това е в контекста, че винаги има някакви бюджетни рестрикции.
П.П. Ти ли си избира и вкара Ф30-ката от щатско или си обикалял по автокъщите и "частни лица", от които си взел американка?
Затова и сме казали на колегата - взима ВИН и проверява, при щатските поне бързо и лесно може да се види каква е картинката

PeReZ написа:А как да се решава, колега?
Другият вариант е да си кажеш например "Искам конкретно 330" и да търсиш 330 или пък колебанието се разрешава от някаква примамлива цена на дадена кола. Според мен е най-добре да избереш по-запазеният екземпляр било то и с някакъв компромис откъм екстра, а дори двигател. Това е в контекста, че винаги има някакви бюджетни рестрикции.
П.П. Ти ли си избира и вкара Ф30-ката от щатско или си обикалял по автокъщите и "частни лица", от които си взел американка?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани