BMW 320D въпроси:една от многото теми.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
BMW 320D въпроси:една от многото теми.
Здравейте,
Мисля да сменям колата в момента съм с А4 B5 1.9TDI 110 hp и мисля да минавам в другия лагер, но до сега BMW не съм карал.Набелязал съм еи този екземпляр Click .
Чета, гледам, питам но все пак реших да пусна тема за дежурните въпроси.
Смяна на ангренажна верига с прилежащите и части: ориентировачна цена, смяна ли се и на колко километра(че тук няколко човека ми твърдят, че е доживотна, а според мен вечно нещо няма).
Скоростна кутия: поддръжка, цена и като качество как са нещата?
Разход на гориво в градски цикъл ме интересува от личен опит, каталога не ме интересува особено.
И като цяло мнения за модела и двигателя?
Мисля да сменям колата в момента съм с А4 B5 1.9TDI 110 hp и мисля да минавам в другия лагер, но до сега BMW не съм карал.Набелязал съм еи този екземпляр Click .
Чета, гледам, питам но все пак реших да пусна тема за дежурните въпроси.
Смяна на ангренажна верига с прилежащите и части: ориентировачна цена, смяна ли се и на колко километра(че тук няколко човека ми твърдят, че е доживотна, а според мен вечно нещо няма).
Скоростна кутия: поддръжка, цена и като качество как са нещата?
Разход на гориво в градски цикъл ме интересува от личен опит, каталога не ме интересува особено.
И като цяло мнения за модела и двигателя?
- datchko
- ентусиаст
-
- Мнения: 959
- Регистриран на: 2.10.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d LCI
- Мечтае да кара: F90
Re: BMW 320D въпроси:една от многото теми.
Двигателя е хубав, иска си първоначално хубаво обслужване, гледй хубаво, преди да купуваш.
Веригата се сменя лесно, предно разположена е, не се вади двигателя.
Харчи градско 8-9, извън - 6-7, но е относително.
Автоматът е хубав, няма проблеми сериозни - сменя се филтър (едно е с картера), масло, хубаво е да се сменят и гумените уплътнения между мехатроника и кутията, буксата и тн - зависи от частите, цената на обслужването варира от 300 до 600 (ориентировъчно).
Гледай да я покараш, в движение с около 100км/ч с равно подаване на газ не трябва да играят оборотите. Ако играят малко - торка му предстои рециклиране (не особено евтино).
Веригата се сменя лесно, предно разположена е, не се вади двигателя.
Харчи градско 8-9, извън - 6-7, но е относително.
Автоматът е хубав, няма проблеми сериозни - сменя се филтър (едно е с картера), масло, хубаво е да се сменят и гумените уплътнения между мехатроника и кутията, буксата и тн - зависи от частите, цената на обслужването варира от 300 до 600 (ориентировъчно).
Гледай да я покараш, в движение с около 100км/ч с равно подаване на газ не трябва да играят оборотите. Ако играят малко - торка му предстои рециклиране (не особено евтино).
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6270
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: BMW 320D въпроси:една от многото теми.
Да се провери софтуерно работата на двигателя, състоянието на DPF, имали нефункционираща периферия на двигателя- всичко може да бъде свързано със сериозни разходи.
Скоростната кутия- не трябва да се усеща, че я има, не трябва да има записани грешки, в начален етап износването се усеща само когато е добре загряло маслото- ремонта може да достигне до 3000лв.
Цялата електроника трябва да работи. При натискането на всеки бутон трябва да се случва съответното нещо, всички светлини да работят- ако е нещо незначително са щели да го оправят. Да се провери за изключени модули, прикрита светлинна сигнализация на арматурното табло. Ако свети датчик за износени накладки- може от неправилно нулиране на сервизния интервал да са бъгнали модула.
Грешки свързани с DSC и най-вече датчик за положение на волана- скъп е.
Дискове и накладки за износване- ако са за смяна не може да сложиш каквото и да е.
Погледни някой филтър- от марката и състоянието му може да съдиш за подръжката на колата до сега.
Ако има сервизна книжка- виж как е извършено обслужването. Днес попаднах на това нещо- смяна на масло на 98000км, на 121000км са пропуснали, следваща на 142000км. Живота на двигателя като цяло и на някои компоненти- да кажем верига е съкратен многократно.

Скоростната кутия- не трябва да се усеща, че я има, не трябва да има записани грешки, в начален етап износването се усеща само когато е добре загряло маслото- ремонта може да достигне до 3000лв.
Цялата електроника трябва да работи. При натискането на всеки бутон трябва да се случва съответното нещо, всички светлини да работят- ако е нещо незначително са щели да го оправят. Да се провери за изключени модули, прикрита светлинна сигнализация на арматурното табло. Ако свети датчик за износени накладки- може от неправилно нулиране на сервизния интервал да са бъгнали модула.
Грешки свързани с DSC и най-вече датчик за положение на волана- скъп е.
Дискове и накладки за износване- ако са за смяна не може да сложиш каквото и да е.
Погледни някой филтър- от марката и състоянието му може да съдиш за подръжката на колата до сега.
Ако има сервизна книжка- виж как е извършено обслужването. Днес попаднах на това нещо- смяна на масло на 98000км, на 121000км са пропуснали, следваща на 142000км. Живота на двигателя като цяло и на някои компоненти- да кажем верига е съкратен многократно.

3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани