Моля за техническа тунинг консултация
Модератор: bum_bum
10 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за техническа тунинг консултация
Колеги здравейте! Тук напоследък съм се замислил да си внеса Е30 или Е36-ца за 2000лв, мислех си за 2.5 мотора, 170(Е30) и 192(е36). Интересувам се кой от двата мотора е по-добър и коя трансмисия е по-здрава, вероятно ще става въпрос за кола, на която ще се слага механичен компресор + турбо, но ме притеснява да не отиде дифа и скоростите, за това се обръщам към вас с тези въпроси. Другото-на повечето обяви за Е36 пише че има проблем с гарнитурата на главата-това типичен проблем ли е, от прегряване ли е? Интересувам се кое е по-доброто, тъй като ще се прави силна колата и ни най-малко не искам проблеми с чупене на нещо си там. Много благодаря предварително
BURN RUBBER,NOT YOUR SOUL!!!!!!!
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Колега нали знаеш че коли над 163 коня са акцизни и трябва да дадеш една шапка пари на държавата за да я внесеш и регистрираш тук 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ms
-
-
- Мнения: 1825
- Регистриран на: 23.09.2005
- Местоположение: Варна, морето, сините вълни...
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф от Инголщат
REMUS написа:.... но за 2000 посмъртно не можеш да си внесеш такава кола
Е тук малко грешиш- може да се докара за около 2300-2500лв. Е30-ка, но понеже така или иначе е акцизен мотор е безсмислено... Друг въпрос е и в какво състояние ще е колата





- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Ако внесеш е36 сьс 2.5 матор за 2000лв , на лс ще ти оставя телефон и го купувам за 5000 - ето 3 бона си отгоре
П.С Какви сьнища сьнувате за тия цени с тия големи матори незная 


M_Kuzev написа:Бате за проблема с гарнитурата на главата - М50 много често ги прегравят, типичен проблем е че се къса валчето на водната помпа, май в камор казват че на М50 водната помпа трябва да се сменя на 40-50 хил.км.
За този "проблем" решението е едно - първото нещо след като осъществи покупката
е да смени водна помпа (с метални витла), терсмостат и виско. Превантивна мярка,
която спестява четирицифрената сума...


Driver's Racing Team
М50/М52 са здрави мотори и
всичко зависи от поддръжката.
Ако редовно се следи термостата,
водната помпа и изобщо охладителната
система на автомобила, двигателя няма
да имам никакви проблеми.
Както каза Lowdriver, при покупка на
такъв задължително термостат, водна помпа
с метални лопатки и евентуално виско.
Иначе цепва тиквата на 3-ти цилиндър.
Явно топлообмена не е добър точно там
всичко зависи от поддръжката.
Ако редовно се следи термостата,
водната помпа и изобщо охладителната
система на автомобила, двигателя няма
да имам никакви проблеми.
Както каза Lowdriver, при покупка на
такъв задължително термостат, водна помпа
с метални лопатки и евентуално виско.
Иначе цепва тиквата на 3-ти цилиндър.
Явно топлообмена не е добър точно там

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани