Премахване на DPF и катализатор
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Премахване на DPF и катализатор
На каква стойност на обратното налягане тръгна регенерацията? Аз също мисля, че проблема ти е в сензора.
Иначе, аз смених и другия сензор(правоъгълния - ххх152), стойностите на backpressure станаха нормални. Явно той е бил проблемния. Ще следя да видя как е положението.
Иначе, аз смених и другия сензор(правоъгълния - ххх152), стойностите на backpressure станаха нормални. Явно той е бил проблемния. Ще следя да видя как е положението.
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ангел ангелов написа:Днес пуснах принудителна регенерация карах я с 3500оборота и свали soot на 0 но след 6км стана soot45 и регенерацията пак тръгна
Колега търси скапания датчик, че ще ти прецака на цяло дпф-а с тези регенерации през 10 км.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Здравейте колеги.Колата е БМВ е92 330d 231к.с., на място прекъдява малко, и доста когато и дам пълната газ.Въпросът ми е нормално ли е това, колата е без ДПФ и отзад гърнето е черно доста ? Предстой смяна на масло какво да сложа ?
- astrapower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 16.06.2011
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: F31 28i xDrive Estoril Blue, R259
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: ex. X3 E83 LCI 3.0d
Re: Премахване на DPF и катализатор
Маслото май, ще е най-малкия проблем, иначе 5w30 или по-добре 5w40 предвид жегите които предстоят. Проверете дюзите в какво състояние са. как е премахнат дпф-а. Има ли ремап? Турбо пътища, проверка за пропуски и т.н. Щом е премахнат дпф-а, е нормално да е черен ауспуха.
- jivakula
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 132
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е61 525d, F11 525d xDrive
- Мечтае да кара: само BMW-та
Re: Премахване на DPF и катализатор
Някой може ли да напише къде в София може да се премахне DPF и катализатор с модификация на DDE правилно?
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk

- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Премахване на DPF и катализатор
jivakula написа:Някой може ли да напише къде в София може да се премахне DPF и катализатор с модификация на DDE правилно?
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Не си махайте ДПФ'ите няма никаква полза от това, много ще съжаляваш и наистина е отвратително с тези отворени аспуси, адова смрад е. Не е редно

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Чистенето е до време, не виждам логика да върши осезаема работа при положение, че колата само си го почиства (регенерира). Това си е някакъв вид по-дълготраен консуматив и в един момент просто си губи свойствата и вече не върши работа. Може би ще има ефект в редки случаи когато ДПФ-ът все още има останал ресурс и е запушен в следствие на проблеми по колата, които биват отстранени.
Самото сваляне/качване и чистене изглеждат финансово неизгодни на фона на съмнителните крайни резултати.
За сметка на това при наличието на вече доста алтернативи и аз не бих препоръчал премахване.
Самото сваляне/качване и чистене изглеждат финансово неизгодни на фона на съмнителните крайни резултати.
За сметка на това при наличието на вече доста алтернативи и аз не бих препоръчал премахване.
Последна промяна drago9205 на 19 Юни 2019, 10:23, променена общо 1 път
- chris_barnes
- ентусиаст
-
- Мнения: 1076
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11
- Мечтае да кара: на безплатна нафта
- Детайли за колата: 530xd
Re: Премахване на DPF и катализатор
Освен ако целта не е даване на газ
тогава си е наложително.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

Sent from my BLA-L09 using Tapatalk

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Ако говорим за умерен стейдж1 ремап - спокойно може да не се маха докато не умре. Вече при по-сериозно засилване и модификации съм съгласен, че е наложително.
Re: Премахване на DPF и катализатор
Аз също не бих го махал, ако не се търси сериозен тунинг(а аз не търся).
Откак смених правилния датчик, ДПФ-а регенерира през грубо 800-900 км извънградско, като последните му стойности бяха 20мбар обратно налягане и 35 грама soot при регенерация преди 700 км.
Колата е на 262к. Вероятността да е сменен в Швейцария, или чистен според мен е нищожна, въпреки, че е ресетван.
Тоест, тия филтри държат много при липса на проблеми с регенерирането им.
Откак смених правилния датчик, ДПФ-а регенерира през грубо 800-900 км извънградско, като последните му стойности бяха 20мбар обратно налягане и 35 грама soot при регенерация преди 700 км.
Колата е на 262к. Вероятността да е сменен в Швейцария, или чистен според мен е нищожна, въпреки, че е ресетван.
Тоест, тия филтри държат много при липса на проблеми с регенерирането им.
Последна промяна exc на 19 Юни 2019, 11:44, променена общо 1 път
- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Премахване на DPF и катализатор
chris_barnes написа:Освен ако целта не е даване на газтогава си е наложително.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
0 мощност не получаващ от махане на ДПФ'а ! Само смрад и сажди не е редно ! Алпините са по 400 коня с дпф и всичко

- asent1977
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 27.05.2016
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E91 LCI 330d; F30 328i, F37 328xi
- Мечтае да кара: G32 640d
Re: Премахване на DPF и катализатор
drago9205 написа:Ако говорим за умерен стейдж1 ремап - спокойно може да не се маха докато не умре. Вече при по-сериозно засилване и модификации съм съгласен, че е наложително.
При почистване в пещ се изистват събраните сажди в ДПФ'а който не падат от регенрация ДПФ'а става практически нов на 90-95%
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Премахване на DPF и катализатор
asent1977 написа:jivakula написа:Някой може ли да напише къде в София може да се премахне DPF и катализатор с модификация на DDE правилно?
Sent from my ANE-LX1 using Tapatalk
Не си махайте ДПФ'ите няма никаква полза от това, много ще съжаляваш и наистина е отвратително с тези отворени аспуси, адова смрад е. Не е редноЗанеси го да ти го почистят професионално в пещ
Казвах ти същото преди да разкараш твоя, но кой да слуша

Това е, човек докато не се убеди сам не вярва.

- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Премахване на DPF и катализатор
asent1977 написа:chris_barnes написа:Освен ако целта не е даване на газтогава си е наложително.
Sent from my BLA-L09 using Tapatalk
0 мощност не получаващ от махане на ДПФ'а ! Само смрад и сажди не е редно ! Алпините са по 400 коня с дпф и всичко
Не е вярно това. Но махането е страшна тъпня, съгласен съм.Особено на катализаторната част.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Премахване на DPF и катализатор
Много ми е интересно дали наистина въпросното почистване върши толкова добра работа дори при ДПФ-и на 250-300 хил. км. Ако е така и ще кара още едни 100-150 хил. си заслужава свалянето и качването само, за да се почисти.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани