Хидротрансформатор (торк)
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега дай телефон на момчето от В. Търново.
Да това е кикдаун но примен след като свали скоростите и тръгне да набира се получава това за секунди
Не може даже да усетиш и вепе свалил няколко предавки.
Не влиза в авариен режим.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Да това е кикдаун но примен след като свали скоростите и тръгне да набира се получава това за секунди
Не може даже да усетиш и вепе свалил няколко предавки.
Не влиза в авариен режим.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега, имаш ЛС с номера, че ако го напиша тук може да се приеме като реклама.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Колега мерси получих номера.
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G965F с помощта на Tapatalk
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте, нов съм и за да не отварям нова тема или наруша правилата на форума ще помоля за помщ. Колата е 535d 2004. За смяна на торк съм в начален стадии. Може ли да ме насочите към кое да прибегна. Къде във форума продават маслото за кутията, картера.. Също така най-главното е,че не зная как да постъпя как стои изпращането до Латвия или някоя фирма която се занимава тук. Благодаря на всички предварително!
- ivopicha
- ентусиаст
- Мнения: 1166
- Регистриран на: 19.11.2003
- Местоположение: Павликени
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 530D
- Мечтае да кара: BMW 760Li
- Детайли за колата: сива, 06.2004 г.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Какво сте се захванали с тази Латвия...После върви си търси гаранцията там, пак разходи. И в Бг има достатъчно добри майстори.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да дам мнение и аз,преди близо 50000 км рециклирах торка в МиД София.Не искам да им правя реклама но до сега всичко е наред с скоростите а и предстои отново смяна на маслото на кутията.Самият рециклаж излезна 500 лв.отделно маслото на ZF и капак на картера.По на пред от постовете един колега питаше как се махат стружките от рециклирания торк,при мен моят човек процедира така новият /рециклиран/Торк+Старото масло и старият капак на картерът,каране спокойно 1500-2000 км и след това смяна с новото масло и новият капак,за сега всичко е на 6+
Е-Шеесеее и1,тройка дизел=235 hp
- Zubcho
- старши ентусиаст
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Хидротрансформатор (торк)
За София, мога да препоръчам следната процедура за торкът (аз така я направих)
Купувате си от eBay.co.uk картер с филтъра и гарнитура комплект. От ravenol.de вземате 9л.
https://www.ravenol-shop.de/getriebeoel ... ol-atf-6hp
След като съберете всички части, звъните на Симо от Люлин (телефон на лично, който иска) и се уговаряте за ден и час. Приготвяте си 560лв да му дадете в ръчичката за рециклиране на торка и куриерски разходи.
Той сваля торка, праща го на Софтелектроник, след това го връща и сменя всичкото масло в кутията. Препоръчва се сменя и на разните гарнитури вътре при мехатроника.
След като всичко приключи си прибирате колата, заедно с гаранционната карта за ремонта и се возите. Цени на труд няма да казвам, Симо ще си ги сподели.
Аз направих тази работа при него и съм доволен. Имах начален стадии на прецакващ се торк със смяна на оборотите. Вече нямам.
Препоръчително е да се купят неща за 150 евро от този магазин на ravenol и така доставката да е безплатна до врата с DHL. Аз комбинирах с двигателно масло.
Купувате си от eBay.co.uk картер с филтъра и гарнитура комплект. От ravenol.de вземате 9л.
https://www.ravenol-shop.de/getriebeoel ... ol-atf-6hp
След като съберете всички части, звъните на Симо от Люлин (телефон на лично, който иска) и се уговаряте за ден и час. Приготвяте си 560лв да му дадете в ръчичката за рециклиране на торка и куриерски разходи.
Той сваля торка, праща го на Софтелектроник, след това го връща и сменя всичкото масло в кутията. Препоръчва се сменя и на разните гарнитури вътре при мехатроника.
След като всичко приключи си прибирате колата, заедно с гаранционната карта за ремонта и се возите. Цени на труд няма да казвам, Симо ще си ги сподели.
Аз направих тази работа при него и съм доволен. Имах начален стадии на прецакващ се торк със смяна на оборотите. Вече нямам.
Препоръчително е да се купят неща за 150 евро от този магазин на ravenol и така доставката да е безплатна до врата с DHL. Аз комбинирах с двигателно масло.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Re: Хидротрансформатор (торк)
Здравейте колеги, от известно време при мен кутията работи доста неадекватно, но нямам симптомите на торка с играене на оборотите. Проблемите ми се струва че ги прави когато не е загряла колата и не винаги.
От 2ра на 3та предавка някой път превключва доста рязко.
При спускане понякога не иска да превключи на по горна предавка, на ръчен режим става но на Директна понякога зацикля.
Симптомите не са изразени постоянно.
На диагностика с инста няма открити грешки, единствено за смяна имам големия термостат. Колата е на 270000км. реални 530д 231к.с. Кутията не съм я обслужвал все още.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
От 2ра на 3та предавка някой път превключва доста рязко.
При спускане понякога не иска да превключи на по горна предавка, на ръчен режим става но на Директна понякога зацикля.
Симптомите не са изразени постоянно.
На диагностика с инста няма открити грешки, единствено за смяна имам големия термостат. Колата е на 270000км. реални 530д 231к.с. Кутията не съм я обслужвал все още.
Изпратено от моят VOG-L29 с помощта на Tapatalk
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Дали е възможно кутия 6HP26 и 6HP28 да ползват един и същ торк?
Писах на Рекро и дадох пълна информация за моята кола - VIN, тип на кутия-6HP26, номер на кутия.
Те обаче ми върнаха отговор за кутия 6HP28
Дали са се объркали или просто торковете са еднакви?
Знам, че е най-добре да извадя торка и да му видя номера, но е много сложно с престоя на колата в сервиза.
Писах на Рекро и дадох пълна информация за моята кола - VIN, тип на кутия-6HP26, номер на кутия.
Те обаче ми върнаха отговор за кутия 6HP28
Дали са се объркали или просто торковете са еднакви?
Знам, че е най-добре да извадя торка и да му видя номера, но е много сложно с престоя на колата в сервиза.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Хидротрансформатор (торк)
Дори да не е същия ще става за кутията ти, а и ще държи повече нютони.
и според линка са съвместими, като предлагания от RECRO щом е V102 e Sachs, а не ОЕМ рециклиран
https://fmautoeservizi.com/en/catalog/t ... 16528.html
и според линка са съвместими, като предлагания от RECRO щом е V102 e Sachs, а не ОЕМ рециклиран
https://fmautoeservizi.com/en/catalog/t ... 16528.html
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
Да, сега погледнах в RealOEM, че за кутия 6HP26 дават същия номер торк:
Всъщност аз може би преди време съм видял в RealOEM, че кутията ми е 6HP26 и от тогава си знам, че е такава, а от реалния номер на кутията Recro може би са преценили, че типа на кутията е 6HP28 (реалният номер го имам от официалната сервизна история от Дарукар)
Всъщност аз може би преди време съм видял в RealOEM, че кутията ми е 6HP26 и от тогава си знам, че е такава, а от реалния номер на кутията Recro може би са преценили, че типа на кутията е 6HP28 (реалният номер го имам от официалната сервизна история от Дарукар)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Хидротрансформатор (торк)
И аз така бързах и беше сложно за сервиза. Бяхме сигурни, че поръчваме правилния и ще стане ама не стана После си изпратихме сваления и ни върнаха точния Кривото беше двойното повече чакане заради грешката
- bokouser
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 244
- Регистриран на: 22.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d LCI
Re: Хидротрансформатор (торк)
toncho83 написа:И аз така бързах и беше сложно за сервиза. Бяхме сигурни, че поръчваме правилния и ще стане ама не стана После си изпратихме сваления и ни върнаха точния Кривото беше двойното повече чакане заради грешката
Прав си и респект за темата!
Знам, че е по-умно човек да се учи от грешките на другите, но понякога не се получава така
Ще ми кажеш ли точният модел на твоята кола и ако си спомняш някакви номера на торковете - този, който не стана и този който стана?
- toncho83
- младши ентусиаст
- Мнения: 582
- Регистриран на: 25.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: и БМВ кара
- Мечтае да кара: по А-8
Re: Хидротрансформатор (торк)
Съжалявам колега, не помня, а и кореспонденцията съм изтрил. Беше преди 6-7 години. Ставаше дума за е-61 535 д.
Re: Хидротрансформатор (торк)
bokouser написа:Да, сега погледнах в RealOEM, че за кутия 6HP26 дават същия номер торк:
Всъщност аз може би преди време съм видял в RealOEM, че кутията ми е 6HP26 и от тогава си знам, че е такава, а от реалния номер на кутията Recro може би са преценили, че типа на кутията е 6HP28 (реалният номер го имам от официалната сервизна история от Дарукар)
В РеалОЕМ няма да намериш означение 6HP28. Там всички ги пишат GA6HP26, само буквите след това са различни. V102 се слага само на 6HP28.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани