Новата 8-ца
Модератор: Общи модератори
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
И какво показваш с този клип? Тия клипчета на carwow са за ташак, не са сериозни сравнения. Панамерата струва с 1/3 повече от БМВ-то, мерцедеса е съвсем друг клас кола, а теслата дори няма да коментирам.Don_Diego написа:AMG GT 4door 63S vs Panamera Turbo S vs M5 Competition
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Новата 8-ца
Коментираше се как ще е по-бърза от въпросните коли, пък по-лекото М5 Competition с идентична мощност беше ошамарено. Яде доволно бой и от Е63 AMG S
Аз продължавам да твърдя, че М8 Gran Coupe изобщо няма да е позиционирано в този клас (освен ценово може би).
Аз продължавам да твърдя, че М8 Gran Coupe изобщо няма да е позиционирано в този клас (освен ценово може би).
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
Don_Diego написа:Яде доволно бой и от Е63 AMG S
чак па да яде бой.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Новата 8-ца
Значи става ясно, че тия клипове не са ташак когато ни устройва показаното в тях
Ако сработи launch control-а бие с малко, от летящ - припада и спира една идея по-добре като тук честно казано влияние имат и шофьора и гумите (спирачните резултати навсякъде са съмнителни според мен).
Ако сработи launch control-а бие с малко, от летящ - припада и спира една идея по-добре като тук честно казано влияние имат и шофьора и гумите (спирачните резултати навсякъде са съмнителни според мен).
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
Кое значи да ме устройва, нито карам M5, нито работя за БМВ. Ташак е когато се сравняват коли от различен клас. Когато се сравнява М5 и Е63 АМГ си е напълно ок сравнение. Launch control-a си работи идеално, просто е малко по-тегав за активиране и явно шофьора не е успял да го активира.Don_Diego написа:Значи става ясно, че тия клипове не са ташак когато ни устройва показаното в тях![]()
- Top Gun Maverick
- Старши спамър

-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: Новата 8-ца
http://www.zeperfs.com/en/duel7099-7623.htm
Има и нещо друго. Двигателят на Мерцедеса е 4.0 и тия коне се изтискват с доста повече надуване, от там и нютоните са повече и това оказва влияние в първоначалното ускорение. Но вижте какво става след 200, а след 250 тотално умира Мерцедеса.
Относно тръгването, от вчера ги направиха да тръгват от 0, вие искате да лети днес.
И пак казваме за тия пари...по-добре Е60.
Сериозно, разликата в парите ще бъде доста голяма с 8-ма серия. От там няма как БМВ-то да не печели една определена група клиенти.
Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
Има и нещо друго. Двигателят на Мерцедеса е 4.0 и тия коне се изтискват с доста повече надуване, от там и нютоните са повече и това оказва влияние в първоначалното ускорение. Но вижте какво става след 200, а след 250 тотално умира Мерцедеса.
Относно тръгването, от вчера ги направиха да тръгват от 0, вие искате да лети днес.
И пак казваме за тия пари...по-добре Е60.
Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
Това не е валидно в общия случай
А "нютоните" при AMG моторите са пословични от доста години, и не се определят основно от това, че бил надут повече, ами от отношението на хода на буталото и диаметъра му
Можем да се почудим що, да речем, някое AMG e 700 коня с едни 1000Nm, при еквивалентно БМВ, което е пак 700коня, но 800Nm
Конструктивни особености просто и различна концепция като цяло 
"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
- Top Gun Maverick
- Старши спамър

-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: Новата 8-ца
И ти си прав.
Относно 12.4 на 400 метра за Ф90...айде да не отиваме в сферата на глупостите. Сток Ф10 дава 12.1 при все, че е само на задно, а те още малко и на Е60 времето(12.
ще дадат като върнат нещата 15 години назад. Колегата от Веско от форума има измерено 11.0 с Ф90-ката обаче тия калъфи тука дадоха 12.1 защото видиш ли нещо там лънча...само от това може да си правиш изводи колко са сериозни. Навсякъде дават стокова(не компетишън)М5 с 11.1 и по всевъзможни клипове, ама тия се оляха с една секунда разлика. Това, че те не могат нещо не значи, че колата не може.
Вижте клипа, другите тръгват, а тая стои 1 секунда, нещо мисли и тогава тръгва.
Какво да очакваш от Англичани и натурализирани араби. Клиповете с Е 63 из нета първоначално бяха с 1 десета изоставане и го обясниха с гумите, че не бяха Мишелин. После нещата се оправиха.
Желая на всеки критик да си купи по една от другите 3 коли в клипа и да им се радва. Между другото визуално 8-ма серия и тези коли нямат много общо.
Относно 12.4 на 400 метра за Ф90...айде да не отиваме в сферата на глупостите. Сток Ф10 дава 12.1 при все, че е само на задно, а те още малко и на Е60 времето(12.
Желая на всеки критик да си купи по една от другите 3 коли в клипа и да им се радва. Между другото визуално 8-ма серия и тези коли нямат много общо.
In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Re: Новата 8-ца
Top Gun Maverick написа:http://www.zeperfs.com/en/duel7099-7623.htm
Има и нещо друго. Двигателят на Мерцедеса е 4.0 и тия коне се изтискват с доста повече надуване, от там и нютоните са повече и това оказва влияние в първоначалното ускорение. Но вижте какво става след 200, а след 250 тотално умира Мерцедеса.
Относно тръгването, от вчера ги направиха да тръгват от 0, вие искате да лети днес.![]()
И пак казваме за тия пари...по-добре Е60.Сериозно, разликата в парите ще бъде доста голяма с 8-ма серия. От там няма как БМВ-то да не печели една определена група клиенти.
Относно лек тунинг след това на 4.0 има по-малко за изтискване, отколкото на 4.4.
Е чак пък тотално да умира
- Top Gun Maverick
- Старши спамър

-
- Мнения: 1900
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Калининград
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Волга
- Детайли за колата: Лада 2105
Re: Новата 8-ца
Мда, на компетишънът няма записано време в този сайт, да речем, че ще е малко по-бързо, пак ще е по-бавно със 6-7 секунди поне според мен. Все пак тия пари отгоре няма да са дадени на вятъра я.
In God we trust, all others we track.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
Само ПАТРИАРХ Кирил може да ме съди!
I feel the need, the need for speed.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Новата 8-ца
Изтекоха първи снимки на 8 Gran Coupe...Not impressed

И няколко spy shots...



С тази линия на покрива си е в класа на CLS и А7, като приликата с второто е огромна

И няколко spy shots...



С тази линия на покрива си е в класа на CLS и А7, като приликата с второто е огромна
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Новата 8-ца
Ами, изглежда малко по-високата от колкото трябва и страничната линия е доста консервативна. Отзад погледната е ок. Можеха да се справят и по-добре.
Последна промяна acho.rs на 13 Юни 2019, 16:32, променена общо 1 път
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Новата 8-ца
Щом веднага я сравниха с Kia Stinger....


Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: Новата 8-ца
Е те всичко сравняват с киа. 1-цата била киа сиид, 8цата била киа стингър. Ма после кат го видят на улицата лъскат бастуна... Хеит му се вика.
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 820
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: Новата 8-ца
Тънкия момент е, че преди никой не си е помислял да сравнява дизайна на моделите на BMW с каквата и да е друга марка, а сега от раз се стига до KIA...Специално предшественика на това Gran Coupe си беше събитие в автоиндустрията. Кола с уникален дизайн, характер и излъчване. 8GC е...meh
Лично според мен корейците не са толкова напред с дизайн и техника, че да бъдат еталон и всяко сравнение с тях на някой от големите си е направо подигравка
Целия автомобилен бранш се изроди страшно много - колите се правят за плащачи, не за фенове. Марките бягат от принципите си в преследване на по-високи продажби затова и всеки следващ модел е все по-скъп като има такива дето държат космически цени (не визирам супер/хипер карите и единичните бройки автомобили), а за сметка на това продукцията е все по-некачествена. Откровено казано малките модели на всички марки са пълен боклук, особено базовите модификации. Ако искаш колата ти да е окей, трябва да бръкнеш в джоба при това на дълбоко (за справка: сега си конфигурирах един MB W213, служебен, прилично над базовото ниво, но и с доста място за подобрение...60+ евра без изхвърляния за глезотии
)
Лично според мен корейците не са толкова напред с дизайн и техника, че да бъдат еталон и всяко сравнение с тях на някой от големите си е направо подигравка
Целия автомобилен бранш се изроди страшно много - колите се правят за плащачи, не за фенове. Марките бягат от принципите си в преследване на по-високи продажби затова и всеки следващ модел е все по-скъп като има такива дето държат космически цени (не визирам супер/хипер карите и единичните бройки автомобили), а за сметка на това продукцията е все по-некачествена. Откровено казано малките модели на всички марки са пълен боклук, особено базовите модификации. Ако искаш колата ти да е окей, трябва да бръкнеш в джоба при това на дълбоко (за справка: сега си конфигурирах един MB W213, служебен, прилично над базовото ниво, но и с доста място за подобрение...60+ евра без изхвърляния за глезотии
)Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
