Питане за картер+снимки
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
Питане за картер+снимки
Здравейте на всички.
Тъй като днес си пукнах картера на колата имам няколко въпроса на които се надявам да намера отговор от хора които имат повече опит.
Ами то се е видяло че ще се купува нов защото дупката е една педя,но въпроса е откаде,някакви препоръки алуминиев,железен?Някакви ориентировъчни цени на нов и втора употреба?
Мотора ми е м40 1600куб.купето е е30,91 година.
От Пловдив съм.
Благодаря на всички които ще ми пишат предварително
Тъй като днес си пукнах картера на колата имам няколко въпроса на които се надявам да намера отговор от хора които имат повече опит.
Ами то се е видяло че ще се купува нов защото дупката е една педя,но въпроса е откаде,някакви препоръки алуминиев,железен?Някакви ориентировъчни цени на нов и втора употреба?
Мотора ми е м40 1600куб.купето е е30,91 година.
От Пловдив съм.
Благодаря на всички които ще ми пишат предварително
Последна промяна marty979 на 20 Яну 2007, 14:51, променена общо 1 път
То 1.6 и 1.8 картерите са еднакви,виж на излизане от Пловдив в посока Пазарджик тия морги от ляво там се мотаха някви коли от наще.Иначе картер можеш да намериш на много различни цени-от 50 до200,зависи дали само малкия или и двата.Ще питам мойте дружки вьв Велинград,мисля че трябва да има един-два.
- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
xenond написа:мисля че нов сруваше около 140лв.Аз моя го смених скоро,ако искаш мога да питам дали имат още
Я ни кажи на всички къде има картери по 140 лв, че цените са бая по солени, а почти всички сме имали и ще имаме подобен проблем

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
ge_a написа:xenond написа:мисля че нов сруваше около 140лв.Аз моя го смених скоро,ако искаш мога да питам дали имат още
Я ни кажи на всички къде има картери по 140 лв, че цените са бая по солени, а почти всички сме имали и ще имаме подобен проблем
сега в Пловдив след звънене от 8 сутринта,намерих 2 втора употреба съответно за 120 и 150лв.Дали това са нормални цени или мога да взема нов.Някви цени ми вкарват от по 400лв което ми се струва доста пресилено.
Хайде някои които си е купил нов да каже каква е цената.....съответно немски.....китайски....
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Доколкото аз знам, картерите са направени така, а и от такъв материал, че да охлаждат маслото. Алуминият е много добър материал за топлообмен и предполагам затова картерите се правят от него. Оребряването също. Ако китайският е от някаква сплав тип "ментаций", по-добре стар оригинален да се сложи.
It's not who You are, it's who You know...
- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Щом можеш да намериш, оригинален за тия пари по добре да е такъв, само погледни като го взимаш колко пъти е зализван отдолу, щот доста често се протъква без да е счупен и пак почва да тече 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- marty979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 58
- Регистриран на: 14.01.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: E30 и A3
- Мечтае да кара: Е90
Искам да благодаря на всички които ми писаха.Явно любовта към марката е събрала доста членове на форума които се отзовават дето се вика,на приятел в беда.
Искам да направя последно питане/надявам се/някаки по особени неща има ли при смяната на новия картер.Освен стандартната нова гарнитура,силикон за изолация.Нещо друго за което да внимавам?
Искам да направя последно питане/надявам се/някаки по особени неща има ли при смяната на новия картер.Освен стандартната нова гарнитура,силикон за изолация.Нещо друго за което да внимавам?
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Като стягаш болтовете да не превърти някой че горния картер и той е алуминиев и малко му трябва
Не че мойте не превъртат половината


Не че мойте не превъртат половината




- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
изчистваш добре мотора и картера, да са сухи където ляга гарнитурата, силикон НЕДЕЙ да слагаш
вземи си гарнитурка елринг и стягай срещуположно
те тва е цялата галимация


те тва е цялата галимация

27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани