Проблем Valvatronic
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- tuporashko
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 164
- Регистриран на: 14.12.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d
- Мечтае да кара: 330xd
Проблем Valvatronic
Здравейте колеги.
От скоро колата ми даваше грешка на диагностика 2а38 (свързана с валватроник моторчето).След като го разкачих и замерих го върнах,но от тогава набива други грешки а именно 2а31,2а32 и 2а47.Те се свързват с датчика за позиция на вала,но той е сух няма масла по него.Миналата година го сменях и стария си беше доста омаслен.Възможно ли е проблема да идва от другаде?Благодаря предварително
От скоро колата ми даваше грешка на диагностика 2а38 (свързана с валватроник моторчето).След като го разкачих и замерих го върнах,но от тогава набива други грешки а именно 2а31,2а32 и 2а47.Те се свързват с датчика за позиция на вала,но той е сух няма масла по него.Миналата година го сменях и стария си беше доста омаслен.Възможно ли е проблема да идва от другаде?Благодаря предварително
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Проблем Valvatronic
Здравей колега,
Аз имам подобни драми, които се проявяват рядко.
Доколкото съм чел /всичко каквото е налично/ варианта е да си сложил некачествен датчик? Или да има маханичен проблем във вала на валветроника или нещо около него.
На мен ми дава 2а38, p1030 valvetronic tightness control. Смених моторчето с ново и соленоидите на вануса с нови оригинални , но макар и рядко като запаля я записва грешката и влиза в авариен режим. Като я загася и запаля наново се оправя. Въпроса е че никой не желае да каже точно от какво е и да си поеме отговорност за думите и варианта е да сменям наред докато се оправи, но този вариант никак не е евтин . Доколкото бях проверявал шафт сензора е 685лв оригинален. Моя мотор е n52b30 258кс. Ще се радвам да обменяме мнения за този проблем
Аз имам подобни драми, които се проявяват рядко.
Доколкото съм чел /всичко каквото е налично/ варианта е да си сложил некачествен датчик? Или да има маханичен проблем във вала на валветроника или нещо около него.
На мен ми дава 2а38, p1030 valvetronic tightness control. Смених моторчето с ново и соленоидите на вануса с нови оригинални , но макар и рядко като запаля я записва грешката и влиза в авариен режим. Като я загася и запаля наново се оправя. Въпроса е че никой не желае да каже точно от какво е и да си поеме отговорност за думите и варианта е да сменям наред докато се оправи, но този вариант никак не е евтин . Доколкото бях проверявал шафт сензора е 685лв оригинален. Моя мотор е n52b30 258кс. Ще се радвам да обменяме мнения за този проблем
Re: Проблем Valvatronic
Имах този проблем.
Свалих долния соленоид, горния соленоид, помпата за високо налягане.
На соленоидите смених О пръстените и ги промих с шпрей за чистене на двигатели и шпрей за чистене на спирачни механизми. Идеята- свалят нагар.
Помпата я пръсках, докато я раздвиждах. соленоидите ги пръсках, докато им подадохме ток 12волта.
След изсъхване и почистване ги поставих. След малко проработиха и грешката отпадна.
Помпата за високо налягане изтърква оста си и тогава замяната е доброто решение.
Причини:
Производителите на масло ни казват може да карате с Лонг лив 22 000 км. Истината, обаче е съвсем друга. Каквотомасло и да се сипе на Е90, маслото се сменя много по- скоро, филтрите на горивото, на маслото и въздушния са критично важни за внасянето на боклук, който се утаява в соленоида и помпата. Свещите също са в това число и по- честата смяна поддържа по- добро изгаряне. Всъщност нагар се натрупва и по датчиците, които в даден момент се прецакват, защото термоустойчивата пластмаса вече не работи по нужния начин. Може би колкото по- дълго са без нагар, толкова по- дълго работят. Тази кола се държи чиста от към най- горещата и пълна с нагар страна.
Свалих долния соленоид, горния соленоид, помпата за високо налягане.
На соленоидите смених О пръстените и ги промих с шпрей за чистене на двигатели и шпрей за чистене на спирачни механизми. Идеята- свалят нагар.
Помпата я пръсках, докато я раздвиждах. соленоидите ги пръсках, докато им подадохме ток 12волта.
След изсъхване и почистване ги поставих. След малко проработиха и грешката отпадна.
Помпата за високо налягане изтърква оста си и тогава замяната е доброто решение.
Причини:
Производителите на масло ни казват може да карате с Лонг лив 22 000 км. Истината, обаче е съвсем друга. Каквотомасло и да се сипе на Е90, маслото се сменя много по- скоро, филтрите на горивото, на маслото и въздушния са критично важни за внасянето на боклук, който се утаява в соленоида и помпата. Свещите също са в това число и по- честата смяна поддържа по- добро изгаряне. Всъщност нагар се натрупва и по датчиците, които в даден момент се прецакват, защото термоустойчивата пластмаса вече не работи по нужния начин. Може би колкото по- дълго са без нагар, толкова по- дълго работят. Тази кола се държи чиста от към най- горещата и пълна с нагар страна.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани