Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте, и аз си търся E90 320d. Моля помагайте, че хич не съм разбирач. Тези двете как ви се виждат на първо четене? Ходил ли е някой да ги гледа?
https://www.cars.bg/company/dibiesauto/offer/c3069167
https://www.cars.bg/offer/c3062591
https://www.cars.bg/company/dibiesauto/offer/c3069167
https://www.cars.bg/offer/c3062591
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dygy написа:Здравейте, и аз си търся E90 320d. Моля помагайте, че хич не съм разбирач. Тези двете как ви се виждат на първо четене? Ходил ли е някой да ги гледа?
https://www.cars.bg/company/dibiesauto/offer/c3069167
https://www.cars.bg/offer/c3062591
И двете са с махнати ДПФ-и, което говори за много по голям пробег от обявения.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:dygy написа:Здравейте, и аз си търся E90 320d. Моля помагайте, че хич не съм разбирач. Тези двете как ви се виждат на първо четене? Ходил ли е някой да ги гледа?
https://www.cars.bg/company/dibiesauto/offer/c3069167
https://www.cars.bg/offer/c3062591
И двете са с махнати ДПФ-и, което говори за много по голям пробег от обявения.
То аз дори не съм си и помислил, че са на обявения пробег. Бог знае на колко километра са. Но въпросът е бърка ли го нещо, че го няма въпросния филтър, тъй като дори да успея да си я намеря с DPF, той сигурно ще е пред смяна, а съм чувал, че е скъп? Впрочем по какво се разбира, че няма ДПФ?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
dygy написа:vld написа:dygy написа:Здравейте, и аз си търся E90 320d. Моля помагайте, че хич не съм разбирач. Тези двете как ви се виждат на първо четене? Ходил ли е някой да ги гледа?
https://www.cars.bg/company/dibiesauto/offer/c3069167
https://www.cars.bg/offer/c3062591
И двете са с махнати ДПФ-и, което говори за много по голям пробег от обявения.
То аз дори не съм си и помислил, че са на обявения пробег. Бог знае на колко километра са. Но въпросът е бърка ли го нещо, че го няма въпросния филтър, тъй като дори да успея да си я намеря с DPF, той сигурно ще е пред смяна, а съм чувал, че е скъп? Впрочем по какво се разбира, че няма ДПФ?
Разбира се по това, че е черен ауспуха.
Колкото до това дали ще е проблемен или не, като се има в предвид, че филтъра издържа в повечето случаи до 300 000++км. аз не бих взел кола с изкормен.
Едно е да се грижиш за кола на 200 000, друго е за такава на 500 000км.
Но за тия пари дето гледаш няма да намериш кола на около 200, просто това е най ниската цена за модела на пазара, нормално е да са най големите морги.

- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Или иначе казано на всяка цена ли търсиш да е Е9х, като за този бюджет може да си вземеш сравнително добре запазено Е46?vld написа:dygy написа:vld написа:dygy написа:Здравейте, и аз си търся E90 320d. Моля помагайте, че хич не съм разбирач. Тези двете как ви се виждат на първо четене? Ходил ли е някой да ги гледа?
https://www.cars.bg/company/dibiesauto/offer/c3069167
https://www.cars.bg/offer/c3062591
И двете са с махнати ДПФ-и, което говори за много по голям пробег от обявения.
То аз дори не съм си и помислил, че са на обявения пробег. Бог знае на колко километра са. Но въпросът е бърка ли го нещо, че го няма въпросния филтър, тъй като дори да успея да си я намеря с DPF, той сигурно ще е пред смяна, а съм чувал, че е скъп? Впрочем по какво се разбира, че няма ДПФ?
Разбира се по това, че е черен ауспуха.
Колкото до това дали ще е проблемен или не, като се има в предвид, че филтъра издържа в повечето случаи до 300 000++км. аз не бих взел кола с изкормен.
Едно е да се грижиш за кола на 200 000, друго е за такава на 500 000км.
Но за тия пари дето гледаш няма да намериш кола на около 200, просто това е най ниската цена за модела на пазара, нормално е да са най големите морги.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Така е, но E46 е малко старичко вече и предпочитам да изчакам подходящото E96 на изгодната за мен цена. В този ред на мисли това как ви се трува като вариант. По-добър избор ли е от дизела? Аз наистина не разбирам, но поне няма дпф -и, демферни съединители и дюзи, които се запушват от лошото качество на дизеловото гориво.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=aii6qf
А може би и тя си има своите не много евтини проблеми? От друга страна, като ги гледам какви цени държат тия бензинови мотори...
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=aii6qf
А може би и тя си има своите не много евтини проблеми? От друга страна, като ги гледам какви цени държат тия бензинови мотори...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами тоя конкретен мотор страда от много повече неща, отколкото аналогичния дизелов - гумички на клапани, всяка една маслена гарнитура, понякога сегменти, датчиците сдават багажа бързо, термостати, радиатори. Всичко това е заради факта, че работи на абсурдно висока работна температура, за да бъде толкова икономичен, колкото е. Единственият варинт да е читав, е да попаднеш на съвестно поддържан такъв мотор. Колата от обявата не изглежда така.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:Ами тоя конкретен мотор страда от много повече неща, отколкото аналогичния дизелов - гумички на клапани, всяка една маслена гарнитура, понякога сегменти, датчиците сдават багажа бързо, термостати, радиатори. Всичко това е заради факта, че работи на абсурдно висока работна температура, за да бъде толкова икономичен, колкото е. Единственият варинт да е читав, е да попаднеш на съвестно поддържан такъв мотор. Колата от обявата не изглежда така.
А как стои въпроса с 320i (150 к.с.), гледам, че много го хвалят търговците по разни обяви, бил доста здрав и читав мотор. А и държи доста добра цена. Аз лично да си призная честно нямам против и за запазено Е46, примерно 330d или xd, ако може да се намери на цена до 7500. Но много ме е страх, че има шанс да ми продадат, както не разбирам нищо от техническата част на колите, същия боклук на цената на запазена E46. Явно вариантът е едни хубави стотина лева за репатрак и диагностика в сервиз и тогава да стрелям окончателно. И още един въпрос от чисто любопитство - xd и xi при по-старите модели като E46 и Е90 -преди фейслифта xDrive ли е или някакво по-обикновено 4х4?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
4х4 при Е46 и Е90 са съвсем различни. xDrive няма при първите, само в Е90. При Е46 е постоянно зацепено с фиксирано съотношение преден-заден мост. При Е90 е с променливо предаване на въртящия момент, като може да стигне до 100% на задния мост. Това е накратко.
Относно 320i 150кс - повече са негативните отзиви, отколкото позитивните. Аз също съм свидетел на едно такова, което за 3 години беше платено още веднъж и се продаде с много текущи проблеми. Има тема за тези мотори в подфорума, може да я прочетеш. А за държането на цена - не съм на това мнение, даже дизелите от това поколение я държат много повече.
Относно 320i 150кс - повече са негативните отзиви, отколкото позитивните. Аз също съм свидетел на едно такова, което за 3 години беше платено още веднъж и се продаде с много текущи проблеми. Има тема за тези мотори в подфорума, може да я прочетеш. А за държането на цена - не съм на това мнение, даже дизелите от това поколение я държат много повече.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
318i и 320i са с практически еднакви мотори. Мнението ми беше базирано точно на поддръжката и стопанисването на 320i, което смея да твърдя, че е в блестящо здраве, въпреки, че чукна вече 200000км.
E46 след фейслифта си е точно с xDrive!
E46 след фейслифта си е точно с xDrive!
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
stocky написа:E46 след фейслифта си е точно с xDrive!
От този линк(ако се счита за достоверно) се посочва, че xdrive се влага в 3-та серия след 2006-та година(въпреки, че като се замисля, има E90 2005-та 330xd).
https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_xDrive
Може и да има Е46 с xdrive, не споря.
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами дори и в този линк, който си посочил пише това, което и аз съм казал. С появата на Х3 Е83, която съвпада с фейслифта на Е46, се появява и xDrive.
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
E46 с Хдрайв няма! Разискванo е много пъти.
Ето референция>
https://www.awdwiki.com/en/bmw/
Иначе относно евтините Е90ки, един приятел си взе такава за около 8к 320д 177, уж със сменени вериги и само за 200км се почнаха ДПФи, модули и тн. Точно започна с перманентната реставрация и се обади и автомата, при което директно я позиционира обратно в мобиле...
За под 10к трябва мнооого сериозно избиране да падне за некоя, дето е подържана изрядно и е станала излишна в някое семейство. Тея нов внос под 10к са за хора с мн свободно време, пари и нерви...
Ето референция>
https://www.awdwiki.com/en/bmw/
Иначе относно евтините Е90ки, един приятел си взе такава за около 8к 320д 177, уж със сменени вериги и само за 200км се почнаха ДПФи, модули и тн. Точно започна с перманентната реставрация и се обади и автомата, при което директно я позиционира обратно в мобиле...
За под 10к трябва мнооого сериозно избиране да падне за некоя, дето е подържана изрядно и е станала излишна в някое семейство. Тея нов внос под 10к са за хора с мн свободно време, пари и нерви...
Последна промяна pampo на 12 Апр 2019, 23:03, променена общо 1 път
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ние като ги пишем тези неща ни обвиняват, че сме богаташи, които не искат нови хора в елитния клуб на Е90




Never mistake motion for action...
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Някой гледал ли е тази за 9400: https://m.mobile.bg/details/11508000888136721
Изглежда добре и няма DPF. Какво ви е мнението за обявата? Пише че е струвала 13800.
Изглежда добре и няма DPF. Какво ви е мнението за обявата? Пише че е струвала 13800.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани