ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
- Hristo
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1135
 - Регистриран на: 30.04.2004
 - Местоположение: Габрово
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 320i и E39 535i без ваноси
 - Мечтае да кара: М5
 - Детайли за колата: много синя и много черна
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Toзи тип тампони са слагани на първите шестаци-91и 92г. Доста по-здрави са амовете са с по-дебели стебла и с ушета за дългите биалетки като на м3
Ето ориг. номер
31331139436
Usage
3' Series
−E36
+320i M50
+325i M50
+325is M50
+325td M51
5' Series
−E34
+525ix M50
8' Series
−E31
+840Ci M62
+840i M60
+850Ci M70
+850Ci M73
+850CSi S70
забележи само на каква кола с какъв мотор е ползван този тампон и ще ти стане ясно колко са здрави
аз като сменях амортисьори ги смених и бяха в перфектно здраве
			
		Ето ориг. номер
31331139436
Usage
3' Series
−E36
+320i M50
+325i M50
+325is M50
+325td M51
5' Series
−E34
+525ix M50
8' Series
−E31
+840Ci M62
+840i M60
+850Ci M70
+850Ci M73
+850CSi S70
забележи само на каква кола с какъв мотор е ползван този тампон и ще ти стане ясно колко са здрави
аз като сменях амортисьори ги смених и бяха в перфектно здраве
- r19
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 254
 - Регистриран на: 29.05.2011
 - Местоположение: Плевен/София
 - Пол: Мъж
 - Кара: 412 Turbo/323ti
 - Мечтае да кара: Mig-29
 - Детайли за колата: Old school!
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Въпрос:
От какво може да скача целият заден мост при въртене на гуми? Колата е компакт с шпер и всички тампони изглеждат здрави
 
Най-много скача при мокър асфалт...
			От какво може да скача целият заден мост при въртене на гуми? Колата е компакт с шпер и всички тампони изглеждат здрави
 Най-много скача при мокър асфалт...


- ogata
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 2806
 - Регистриран на: 20.03.2009
 - Местоположение: New Village Customs
 - Кара: 332mxi
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
r19 написа:Въпрос:
От какво може да скача целият заден мост при въртене на гуми? Колата е компакт с шпер и всички тампони изглеждат здрави![]()
Най-много скача при мокър асфалт...
От тъпи амортисьори


http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- shlosera
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 374
 - Регистриран на: 14.10.2010
 - Местоположение: София и околностите
 - Кара: e36 M50B20
 - Мечтае да кара: e36 M3
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Появи се едно чукане отпред и леки, наистина много леки вибрации във волана при движение. Шарнири, накрайници, биалетки, амортисьори, тампони и есичко по предницата е здраво или сменено, обаче на пбратен завой отпред в ляво щрака (все едно кола с предно с каре пред разпад, но не толкова често щрака 2-3 пъти) Натегнат малко рейката , волана се “стегна” но чукането и луфтовете не изчезват. Въпроса е дали е рейката или има шанс от тампоните на макферсонитр да прави тия мизерии или пропускам нещо?
Sent from my iPhone using Tapatalk
			
		Sent from my iPhone using Tapatalk
- Hellrot
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 12.08.2013
 - Местоположение: Белозем
 - Пол: Мъж
 - Кара: bmw e36 coupe
 - Мечтае да кара: m3 e36
 - Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ogata написа:r19 написа:Въпрос:
От какво може да скача целият заден мост при въртене на гуми? Колата е компакт с шпер и всички тампони изглеждат здрави![]()
Най-много скача при мокър асфалт...
От тъпи амортисьори
И не само... Моята също скача при въртене на гуми,особено та мокро. Моите амортисьори са чисто нови. От тампоните на моста също може да подскача.
- pestinkonq
 - Потребител
 - 
				
			 - Мнения: 5
 - Регистриран на: 4.04.2019
 - Пол: Мъж
 
M52B20
Решил съм да заменям 316-ката с 320-ка и съм се спрял на M52B20, какви са най-често срещаните проблеми при този двигател, на какво да обърна повечко внимание при оглед? От към разход предполагам е с до литър над 316, 318, пък в лютеницата е ясно, че колко й сипеш, ваносът проблемен ли е, охладителната система е ясно, че трябва да се прегледа по-обстойно.
			
		- Hellrot
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 373
 - Регистриран на: 12.08.2013
 - Местоположение: Белозем
 - Пол: Мъж
 - Кара: bmw e36 coupe
 - Мечтае да кара: m3 e36
 - Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
 
Re: M52B20
pestinkonq написа:Решил съм да заменям 316-ката с 320-ка и съм се спрял на M52B20, какви са най-често срещаните проблеми при този двигател, на какво да обърна повечко внимание при оглед? От към разход предполагам е с до литър над 316, 318, пък в лютеницата е ясно, че колко й сипеш, ваносът проблемен ли е, охладителната система е ясно, че трябва да се прегледа по-обстойно.
Аз карам м52б20 от 3 години и съм мноого доволен.Аз карам само на бензин и за 3 години не ми се е налагало да сменям нищо освен едни свещи (профилактично) и масло!! Разхода смесено ми дава 9 10литра на 100км на бензин а с даване на газ не съм засичал но 100% може да мине 15 на 100. Като цяло съм адски доволен от този двигател в сравнение с шибания ИС на газ който карах преди това....
- shlosera
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 374
 - Регистриран на: 14.10.2010
 - Местоположение: София и околностите
 - Кара: e36 M50B20
 - Мечтае да кара: e36 M3
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
pestinkonq написа:Решил съм да заменям 316-ката с 320-ка и съм се спрял на M52B20, какви са най-често срещаните проблеми при този двигател, на какво да обърна повечко внимание при оглед? От към разход предполагам е с до литър над 316, 318, пък в лютеницата е ясно, че колко й сипеш, ваносът проблемен ли е, охладителната система е ясно, че трябва да се прегледа по-обстойно.
Двигателите са надеждни, но стари ако е гледан няма да имаш проблем, ако не е Божа работа. Сменяш термостат с водна помпа ,свещи лули, и антифриз като го вземеш + гсрнитура капак на клапани 99% ще тече. Разхода на дълго 9-10 градско, градско 12-50
 Хубаво е при оглед да замериш компресия, често има изненада на 6ти цилиндърSent from my iPhone using Tapatalk
- BMW.VIPERA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 148
 - Регистриран на: 28.09.2017
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E36
 - Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
 - Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Здравеите колеги!
Колата е е36 компакт.
Смених общо 4те шарнира на носачите + двата тампона с полиуретанови.
Двете биаледки и двата тампона на стаб щанга.
4 нови амортисьора
2та задни тампона макферсон на амортисьорите
Взел съм и двата вътрешни и външни накрайника, но не съм ги монтирал... ( защото външните са читави, обаче вътрешните ме съмняват... има лек луфт във волана)
Всичко е ново и културно сложено и стегнато...
Обаче тропа отпред, когато карам по неравност (като примерно черен път) и не знам, дали са накрайниците или
макферсон тампон\лагер на предни амортисьори
Някакви предположения ?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
			Колата е е36 компакт.
Смених общо 4те шарнира на носачите + двата тампона с полиуретанови.
Двете биаледки и двата тампона на стаб щанга.
4 нови амортисьора
2та задни тампона макферсон на амортисьорите
Взел съм и двата вътрешни и външни накрайника, но не съм ги монтирал... ( защото външните са читави, обаче вътрешните ме съмняват... има лек луфт във волана)
Всичко е ново и културно сложено и стегнато...
Обаче тропа отпред, когато карам по неравност (като примерно черен път) и не знам, дали са накрайниците или
макферсон тампон\лагер на предни амортисьори
Някакви предположения ?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
		- ceco_kd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 385
 - Регистриран на: 19.11.2009
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 318i
 - Мечтае да кара: На челна стойка.
 - Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Еми смени и накрайниците така и така ги имаш, че да ги изключиш от уравнението(или пък ако имаш късмет да се окаже, че е от тях точно). И ако не са те то освен лагер-тампоните и рейката да смениш друго май не остана. Успех и със здраве!BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Колата е е36 компакт.
Смених общо 4те шарнира на носачите + двата тампона с полиуретанови.
Двете биаледки и двата тампона на стаб щанга.
4 нови амортисьора
2та задни тампона на амортисьорите
Взел съм и двата вътрешни и външни накрайника, но не съм ги монтирал... ( защото външните са читави, обаче вътрешните ме съмняват... има лек луфт във волана)
Всичко е ново и културно сложено и стегнато...
Обаче тропа отпред, когато карам по неравност (като примерно черен път) и не знам, дали са накрайниците или тампон\лагери на предни амортисьори
Някакви предположения ?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
		- BMW.VIPERA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 148
 - Регистриран на: 28.09.2017
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E36
 - Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
 - Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
ceco_kd написа:Еми смени и накрайниците така и така ги имаш, че да ги изключиш от уравнението(или пък ако имаш късмет да се окаже, че е от тях точно). И ако не са те то освен лагер-тампоните и рейката да смениш друго май не остана. Успех и със здраве!BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Колата е е36 компакт.
Смених общо 4те шарнира на носачите + двата тампона с полиуретанови.
Двете биаледки и двата тампона на стаб щанга.
4 нови амортисьора
2та задни тампона на амортисьорите
Взел съм и двата вътрешни и външни накрайника, но не съм ги монтирал... ( защото външните са читави, обаче вътрешните ме съмняват... има лек луфт във волана)
Всичко е ново и културно сложено и стегнато...
Обаче тропа отпред, когато карам по неравност (като примерно черен път) и не знам, дали са накрайниците или тампон\лагери на предни амортисьори
Някакви предположения ?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Е то така леко по леко се хвърлиха 6 "гущера" пари накрая ще се окажат тампон макферсон на предни амортисьори, защото при смяната на предните амортисьори на пръв поглед ми се видяха читави и не съм ги сменял...
А от Самата кормилна рейка има ли как да го се получи тропане като седно разпокъсани тампони на носачи или скъсана биаледка ????
- shlosera
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 374
 - Регистриран на: 14.10.2010
 - Местоположение: София и околностите
 - Кара: e36 M50B20
 - Мечтае да кара: e36 M3
 
ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
BMW.VIPERA написа:ceco_kd написа:Еми смени и накрайниците така и така ги имаш, че да ги изключиш от уравнението(или пък ако имаш късмет да се окаже, че е от тях точно). И ако не са те то освен лагер-тампоните и рейката да смениш друго май не остана. Успех и със здраве!BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Колата е е36 компакт.
Смених общо 4те шарнира на носачите + двата тампона с полиуретанови.
Двете биаледки и двата тампона на стаб щанга.
4 нови амортисьора
2та задни тампона на амортисьорите
Взел съм и двата вътрешни и външни накрайника, но не съм ги монтирал... ( защото външните са читави, обаче вътрешните ме съмняват... има лек луфт във волана)
Всичко е ново и културно сложено и стегнато...
Обаче тропа отпред, когато карам по неравност (като примерно черен път) и не знам, дали са накрайниците или тампон\лагери на предни амортисьори
Някакви предположения ?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Е то така леко по леко се хвърлиха 6 "гущера" пари накрая ще се окажат тнампон макферсон на предни амортисьори, защото при смяната на предните амортисьори на пръв поглед ми се видяха читави и не съм ги сменял...
А от Самата кормилна рейка има ли как да го се получи тропане като седно разпокъсани нампони на носачи или скъсана биаледка ????
Има, заминала рейка тропа лошо подобно на биалетка и има лифтове във волана. Понеже в момента съм пред подобна дилема като твойта май ще взимам нова рейка. Най-лесно натегни я малко и виж ще има ли промяна, но наистина малко, че ако я натегнеш повече започва да затяга волана и не се връща сам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Последна промяна shlosera на 12 Апр 2019, 21:28, променена общо 1 път
					
				
			
		- ceco_kd
 - младши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 385
 - Регистриран на: 19.11.2009
 - Местоположение: Русе
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 318i
 - Мечтае да кара: На челна стойка.
 - Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
Колегата ме изпревари
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
			
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
		- BMW.VIPERA
 - кандидат ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 148
 - Регистриран на: 28.09.2017
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW E36
 - Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
 - Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
 
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ И НАЧИНАЕЩИ
shlosera написа:BMW.VIPERA написа:ceco_kd написа:Еми смени и накрайниците така и така ги имаш, че да ги изключиш от уравнението(или пък ако имаш късмет да се окаже, че е от тях точно). И ако не са те то освен лагер-тампоните и рейката да смениш друго май не остана. Успех и със здраве!BMW.VIPERA написа:Здравеите колеги!
Колата е е36 компакт.
Смених общо 4те шарнира на носачите + двата тампона с полиуретанови.
Двете биаледки и двата тампона на стаб щанга.
4 нови амортисьора
2та задни тампона на амортисьорите
Взел съм и двата вътрешни и външни накрайника, но не съм ги монтирал... ( защото външните са читави, обаче вътрешните ме съмняват... има лек луфт във волана)
Всичко е ново и културно сложено и стегнато...
Обаче тропа отпред, когато карам по неравност (като примерно черен път) и не знам, дали са накрайниците или тампон\лагери на предни амортисьори
Някакви предположения ?
Изпратено от моят G3121 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
Е то така леко по леко се хвърлиха 6 "гущера" пари накрая ще се окажат тнампон макферсон на предни амортисьори, защото при смяната на предните амортисьори на пръв поглед ми се видяха читави и не съм ги сменял...
А от Самата кормилна рейка има ли как да го се получи тропане като седно разпокъсани нампони на носачи или скъсана биаледка ????
Има заминала рейка тропа лошо подобно на биалетка и има лифтове във волана. Понеже в момента съм пред подобна дилема като твойта май ще взимам нова рейка. Най-лесно натегни я малко и виж ще има ли промяна, но наистина малко, че ако я натегнеш повече започва да затяга волана и не се връща сам.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Точно рейката нямам представа как да я натегна ??? Лошото, е че май е натягана някога защото волана не се изправя бързо сам като го пусна... ( Иначе масло не губи )
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	