Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от UBAH5 » 31 Мар 2019, 21:52

Petar91 написа:За маховик. Ако ми кажат че на една кола е сменян маховик, не знам дали правилно оставам с впечатлението че е амортизирана като за над 200000км. Дали става като груб ориентир, ако може да се познае че с със стоков маховик, шайба, турбо и дпф, че съответно има добър оставащ ресурс?

Аз смених махових на 134хил км, можеше и още да кара, но се наложи смяна на аксиалния лагер, което е свързано със сваляне на кутията и реших да не отлагам. Демферната шайба е оригиналната. Колата е с първа регистрация 12 месец 2005г. Не виждам, какъв извод можеш да си направиш от това.
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 31 Мар 2019, 22:30

Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 01 Апр 2019, 9:36

drago9205 написа:Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.

Да само къде кортеко-то от Евро 07 за 250 лв дали ще изкара и 10 000 км не се знае :mhihi: Същото се отнася и за маховици съединители и т.н.
Да, действително толкова карат оригиналните части, колкото си написал, афтермаркета няма нищо общо като качество на материала и ресурс.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1707
Регистриран на: 28.09.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
Мечтае да кара: без да се ядосва

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от drago9205 » 01 Апр 2019, 10:08

Колега това, че 1-2 шайби/маховици не са изкарали не означава, че всичките са леш. Има и оригинални, които пак дефектират!
Съединител (Sachs) и маховик (Luk) вече 50 хил. км търкалям. На демпферните шайби Кортеко масово хората са им навъртяли по над 50 хил. км.

П.П. Тези хиляди км пробег ги цитирам за оригиналните части разбира се - преди да се пристъпи към смяна (обикновено с афтърмаркет). И все пак има афтърмаркет части, които карат доста.
П.П.2. Сравнявал съм няколко компонента (тампони) оригинални и такива на Lemfoerder, да речем - разлика в качеството, теглото, визията нямаше.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 998
Регистриран на: 1.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2015 F31 LCI 320dA

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Satanism » 01 Апр 2019, 11:43

Моето Кортеко (за М57) вече е на над 100.000 и новият собственик си го кара без никакви признаци, да заминава.....Тук някои ми обясняваха, как след 20,000 съм щял да го сменям, вече...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 29.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Е90 330d Mpack
Мечтае да кара: ///M
Детайли за колата: E90 330dA 12.2007 Titan Silber / M SPORT package / Style 193 / Navigation / Recaro / Shadow Line / Xenon / Light package
VD86338

E91 330dA 12.2006 Black sapphire metallic / Navigation / Recaro / PDC / Light package
SOLD

328iА sedan Technoviolett 12.1996 Mpack,LSD 3.15
AU60415
SOLD

318is coupe 10.1998 SOLD

E39 530d 1999 Mpack SOLD

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Powerslide » 01 Апр 2019, 13:02

Колеги смятам да си продавам колата скоро време
Е91 330д автомат 231 кс Black sapphire metallic
2006 декември , 260 хиляди км , не съм сменял вериги
Работещ дпф , леко са по-черни накрайниците от нормалното . Следя я с Бтоол експерт
Колата е със рекаро салон, голямата навигация ,парктроник , спорт пакет ,лайт пакет , ксенон и др.
Регистрирана , обслужена 6 свещи и подгревно реле ,махане на пеперуди , масло на мотора и филтри , тампони на носачи , накладки отпред и отзад , оем филтър картерни газове , ремонт на вакуум помпата имаше теч , водна помпа и термостат , чистачки Бош отпред и отзад :mhihi: , винетка до февруари 2020 , затъмнена назад с качествено фолио, други неща има със сигурност ,но забравям
Има пълно каско в Армеец , платено за 3 месеца напред , и гражданска за 3 месеца напред
В момента има 2 детайла за боя (ожулена предна броня , драскотини по преден капак) мога да ги боядисам и да я изпера отвътре и така да я дам.
Има нужда от нови летни гуми.
Цена като я направя 13 000 лв.
Или така както е в момента някой да носи 12 бона , плащам данъка и я прехвърлям на същия ден.

Правил съм я за себе си , няма скрито покрито , просто не е подходящия момент да я имам
Колата е във Варна , кара се всеки ден
0895 39 59 80

03FD1B3B-5AA6-41E2-A9EC-816E03671AEB.png


03FD1B3B-5AA6-41E2-A9EC-816E03671AEB.png
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 28.03.2019

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Petar91 » 04 Апр 2019, 23:54

Какво ви е мнението за тази: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=adsmbw някои да я е гледал?

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.06.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от energizer » 05 Апр 2019, 18:22

От известно време се оглеждам за Е90 330д седан, фейс, само на задно и тази доста ме грабна, както и това че продавача е описал всичко подробно и грамотно най-вече, а не само баналното "перфектно състояние" - https://www.mobile.bg/11553633032720855

Какво ви е мнението? Има доста екстри и е 2011г., проблема е, че разполагам с макс 18000лв. и не ми се вярва да се навие. Другите или не ми вдъхват доверие или са комбита, или са 4х4, или са още по-скъпи сигурно заради м-пакетите..... вече се чудя дали да не се преориентирам в избора.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 05 Апр 2019, 18:53

Лично на мен на снимки ми харесва колата, но също се съмнявам да ти я даде за толкова. Може би си заслужава да я видиш и все пак да пробваш, сигурно за 19 ще ти я даде...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 10745
Регистриран на: 16.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 328i

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Leon » 06 Апр 2019, 10:04

Човека има макс 18 за кола, вие го набутвате на 335д... И тази му е над възможностите, според мен като знам как се поддържа. Прекратявам я тая дискусия докато е в зародиш, че ще ми отворите работа пак.
Never mistake motion for action...

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 14.06.2015
Пол: Мъж

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от energizer » 06 Апр 2019, 15:00

Днес все пак се обадих за колата, момчето беше доста отзивчиво и разбрано, но както предполагах ми отказа категорично да свали 1500лв. По принцип имам толкова пари, но са ми предвидени за допълнителните разходи, няма да е разумно да ги дам всички, ще трябва да помисля вариант.

П.С.
На колегата, който ми предлага 335д за тези пари, без изобщо да влизам в спор, само ще кажа, че от няколко месеца не мога да намеря 30-ка да ме грабне за тези пари, какво остава 35-ца. Не мога да разбера как някой си хвърля разни думи ей така във въздуха, при положение, че всичко е на два клика разстояние - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... g4zn8&f1=1 - само една за 18500 и какво пише отдолу - село Труд - мерси :mhihi: Всичко останало що-горе прилично изглеждащо е от 23-24-26-28к, просто е абсурдно да говорим за цени от 18к, за всички е ясно, че за да струва толкова, ще има причина, нека не се залъгваме.

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 9.08.2012
Пол: Мъж
Кара: Не притежава

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Mantzel » 08 Апр 2019, 16:44

https://www.cars.bg/offer/c3063148 Здравейте,някой гледал ли е въпросният автомобил?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vld » 08 Апр 2019, 19:39

b00st написа:
drago9205 написа:Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.

Да само къде кортеко-то от Евро 07 за 250 лв дали ще изкара и 10 000 км не се знае :mhihi: Същото се отнася и за маховици съединители и т.н.
Да, действително толкова карат оригиналните части, колкото си написал, афтермаркета няма нищо общо като качество на материала и ресурс.

Дани да ти покажа една 320ка с кортеко на 190 000км ? :)
Не че нещо ама не са чак толкова зле колкото ги изкарвате, за протокола оригиналната шайба на тая кола изкара 270 000км. в момента колата е на 460 000км и кортекото е бетон :shock:
Изображение

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 08 Апр 2019, 20:34

vld написа:
b00st написа:
drago9205 написа:Демпферната шайба може да изкара и 300 хил. км без смяна. А и дори да е за смяна е доста къси пари Кореко-то ~250 лева. Маховикът и той кара по 200-300 хил. като комплект маховик и съединител е към 850 левва и още 100-150 за труд, абе няма 1000 лева този ремонт, а пък е един от по-големите възможни като цена.

Да само къде кортеко-то от Евро 07 за 250 лв дали ще изкара и 10 000 км не се знае :mhihi: Същото се отнася и за маховици съединители и т.н.
Да, действително толкова карат оригиналните части, колкото си написал, афтермаркета няма нищо общо като качество на материала и ресурс.

Дани да ти покажа една 320ка с кортеко на 190 000км ? :)
Не че нещо ама не са чак толкова зле колкото ги изкарвате, за протокола оригиналната шайба на тая кола изкара 270 000км. в момента колата е на 460 000км и кортекото е бетон :shock:

Ела и аз да ти покажа една на 5 000, докат не са изхвърлили кофите обаче, че е там.
Общо взето при тия афтърмаркет шайби теглиш чоп, като при дисковете АТЕ, носачи и тампони Лемфьордер, биалетки TRW, чистачки BOSCH и т.н. Някой целят читави бройки, другите минават на ОЕМ щото не им се занимава да сменят едно и също по 5 пъти и така :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от vicho » 09 Апр 2019, 11:44

b00st написа:Ела и аз да ти покажа една на 5 000, докат не са изхвърлили кофите обаче, че е там.
Общо взето при тия афтърмаркет шайби теглиш чоп, като при дисковете АТЕ, носачи и тампони Лемфьордер, биалетки TRW, чистачки BOSCH и т.н. Някой целят читави бройки, другите минават на ОЕМ щото не им се занимава да сменят едно и също по 5 пъти и така :)


много вярно...

турих биалетки на е92-ката Мейле Ейч-Ди (Хай дефинишън к*** ми в нощта) и изкараха 1,500км и се разлопаха на смРът

после сложих оем... 20,000км по дупките са бетон

п.с. на е46цата за 60,000км с Мейле ХД нямах оплаквания, но... късмет!
You said: "Time will change!" What if it changes you?

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook