Дифове и типовете им.
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Дифове и типовете им.
Здравейте колеги! Понеже дифа тръгна да си заминава и търся да намеря друг. От тук от там, намерих малко инфо и тое че за моята кола типа диф е typ188L, колата е Е90 325i 2005 година. Гледам, че на другите модели като Е30 e typ188 без L. После има typ188К който го слагат на Е46.
Каква е разликата между тези диференциали и става ли да взема от друг модел като Е30, Е46? На външен вид, не мога да разбера, дали стават, там захващаето и прочие. Бих искал да сложа направо шпер и гледах в Ebey, че има разни варианти. Гледах и този сервиз в Бургас, BSS (шпер студио), само че нещо бавно се случват нещата там, от миналата година съм говорил с тях.
Поздрави!
Каква е разликата между тези диференциали и става ли да взема от друг модел като Е30, Е46? На външен вид, не мога да разбера, дали стават, там захващаето и прочие. Бих искал да сложа направо шпер и гледах в Ebey, че има разни варианти. Гледах и този сервиз в Бургас, BSS (шпер студио), само че нещо бавно се случват нещата там, от миналата година съм говорил с тях.
Поздрави!
BMW 325i M3 look.
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Дифове и типовете им.
Шпера така като гледам, отпада- само касетата струва над 1500 лв и фрикционите още отгоре. Накрая излизало над 2000 лв. Явно ще си карам с нормален, който само ще модифицирам с ролковите лагери.
BMW 325i M3 look.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Re: Дифове и типовете им.
Че са скъпи - скъпи са, но пък получаваш чисто нови части. Явно не си проучил добре цените на тези компоненти като си вземал колата 

BMW only!
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Дифове и типовете им.
Alek_SV написа:шперът е най-важният ъп на не М кола , ако гониш performance .
Честно казано, вече и аз не знам какво точно искам






BMW 325i M3 look.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Дифове и типовете им.
25-цата е с по-нестандартно закачане отзад - 4 на 4 болта. Така май са и четворките при е90 - 318i/320i
Почти всички други БМВ-та са 3 на 3.
25-ци има бол, защо не си вземеш втора ръка направо и да не се занимаваш с преправяния... А също така и най-тънко ще ти излезе.
ПП Какви са ти симптомите, че ми е интересно?
Почти всички други БМВ-та са 3 на 3.
25-ци има бол, защо не си вземеш втора ръка направо и да не се занимаваш с преправяния... А също така и най-тънко ще ти излезе.
ПП Какви са ти симптомите, че ми е интересно?
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
- Infinity_bg
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 186
- Регистриран на: 5.07.2016
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90 325i
- Мечтае да кара: M3 e46
- Детайли за колата: BMW 325i леко пипната.
Re: Дифове и типовете им.
Bexim написа:
ПП Какви са ти симптомите, че ми е интересно?
Ми симптомите са виене, неприятно бучене направо да го кажа, което е най-силно когато колата е на скорост, а когато се изключи не е толкова осезаемо, но се чува пак шум. По колата са сменени, маховика и съединителя, висящ лагер, плюс гуменото каре, задното окачване са сменени амортисьорите с чисто нови. Няма какво да е освен лагерите на дифа.
Не ми се иска да купувам диф втора ръка, защото 99% ще е в същото състояние като моя. Вече говорих с човека от BSS и той каза че слага ролкови лагери които са в пъти по-издръжливи. Дава и 1 година гаранция. Цената на диф втора ръка е от порядъка на 500 лв, като не го знаеш колко е читав. Рециклиран с ролковите лагери е към 800 лв, ако е с нормалните съчмени лагери е към 500 лв. Мисля кантара се накланя към рециклиран със ролковидни лагери.
BMW 325i M3 look.
Re: Дифове и типовете им.
Infinity_bg написа:Alek_SV написа:шперът е най-важният ъп на не М кола , ако гониш performance .
Честно казано, вече и аз не знам какво точно искам![]()
![]()
Но като се замисля, вече мисля че не ми трябва чак толкова тоя шпер... като се има в предвид че в багажника ми седи една 50 литрова бутилка за газ, която като се напълни до горе са си едно 50 кг. в плюс... ако сложим и малко багаж, нещата стават съвсеееем различни. Ако става за въпрос за през зимата дали ще върви и буксува, мисля че нещата няма да са толкова драматични. А и аз не се състезавам с тая кола, само понякога давам газ
Май, май отиват нещата на към без шпер, а и честно казано не знам колко още ще я карам, че като се замисля само едни пари наливам в нея, за да бъде кола, пък то стана така че аз повече на нея робувам, а не тя мен да ме вози.
Мисълта ми е че, да беше някоя наистина машина, примерно с V8 двигател и 350 коня поне, да имаше смисъл да слагам този шпер.
200 коня са достатъчни за дрифт - стига да имаш шпер ( ако това ти е идеята).
Като искаш V8 - продай тройката и се мятай на стара шестица - вече са за по 12-15 хил.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1849
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Дифове и типовете им.
Съжалявам за лошите мисли, но сигурен ли си, че не е кутията... Патил съм, а и друг приятел имам с виеща кутия на 325 и знам, че не им е силната страна.
Пробвай на место и отвори вратата, за да чуваш - ако вие и спира при натискане на съединител, не е добре.
Дано да е дифа, поне работата е доста по-малко. Подкрепям решението за 800 лв с подобрените лагери.
ПП Тия 6-ци не са ли много проблемни осмаците им.. Много започнаха да ме кефят напоследък...
Пробвай на место и отвори вратата, за да чуваш - ако вие и спира при натискане на съединител, не е добре.
Дано да е дифа, поне работата е доста по-малко. Подкрепям решението за 800 лв с подобрените лагери.

ПП Тия 6-ци не са ли много проблемни осмаците им.. Много започнаха да ме кефят напоследък...

FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Дифове и типовете им.
Като 6-стаците са . Ако намериш читав , който е поддържан що годе навреме са си доста добре . Ако нацелиш "топ състояние" ще ходиш с таксита често .
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани