ЕТА М20 на 325и
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
ЕТА М20 на 325и
Интересува ме дали става директно плъг енд плей. И какво трябва да се смени? ЕТА мотора ще е комплект (без скоростна кутия). Освен друг комп, ще трябва ли да сменям депитомери и други такива, или мога да си ползвам, които си имам?
Много е важно да разбера за какво става дума тая конверсия. Мерси много!
			Много е важно да разбера за какво става дума тая конверсия. Мерси много!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Колега ЕТА мотора си е просто една редова М20-ка и си става плъг енд плей! А за смяната на дебитомери и т.н. Слагаш го със всичко като си пазиш твойте чарколяци дребни и така! Ако можеш за всеки случай си запази дебитомери и тея неща! Виж също дали ЕТА мотора е със глава 885 или 731! Ако е със 731 мисли за слагане на по яката барбар със хубавите смукателни колектори че иначе както и турбо ще му сгалаш тая глава ще ти е с тесни портове 
			
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Ей това ми трябваше като инфо  
 
Аз ще изхвърля само блока от 325-цата. Ще си запазя моята глава. Това вече го четох за смукателите и т.н., но мерси все пак, че го спомена
 
Значи работата е ясна
 
П.С. Добре, че има ЕТА мотор с малко коне, че иначе акциза пребива
А Диляне, ти с какъв вал си (от ТД или от ЕТА) ???
			Аз ще изхвърля само блока от 325-цата. Ще си запазя моята глава. Това вече го четох за смукателите и т.н., но мерси все пак, че го спомена
Значи работата е ясна
П.С. Добре, че има ЕТА мотор с малко коне, че иначе акциза пребива
А Диляне, ти с какъв вал си (от ТД или от ЕТА) ???
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
Не знам как ще е по-добре! Има доста видове бутала монтирани в М20Б25 и М20Б27 - най-добре е да избереш оптималните - можеш да четеш за това na http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00080.htm
Ама ти сигурно това си го чел
Турбо ли искаш да и слагаш?!?
			Ама ти сигурно това си го чел
Турбо ли искаш да и слагаш?!?
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Това го четох да  
 
Иначе за първо време ще влезне ЕТА мотор оригинал с неговата си глава и т.н. 122 коня. След като оправя всички регистрации и т.н. и съм с БГ номер ще монтирам главата от 325-цата. Т.е. блока с буталата ще си остане от ЕТА, само ще ми сменят главата. В тоя немския сайт пишат, че при все случай се разрежда двигателя и за атмосферен тунинг трябва да се пили и буталца и т.н. и че по-скоро се подготвя за турбо с ЕТА блок и глава от 325.
Иначе да, ще слагам турбо, но лятото чак, че много неща се насъбраха и тоя акциз къде остана малко ме обърка и сега трябва двг да сменям, а да я регистрирам и тунинговам с немска регистрация си е жива набутка.
			Иначе за първо време ще влезне ЕТА мотор оригинал с неговата си глава и т.н. 122 коня. След като оправя всички регистрации и т.н. и съм с БГ номер ще монтирам главата от 325-цата. Т.е. блока с буталата ще си остане от ЕТА, само ще ми сменят главата. В тоя немския сайт пишат, че при все случай се разрежда двигателя и за атмосферен тунинг трябва да се пили и буталца и т.н. и че по-скоро се подготвя за турбо с ЕТА блок и глава от 325.
Иначе да, ще слагам турбо, но лятото чак, че много неща се насъбраха и тоя акциз къде остана малко ме обърка и сега трябва двг да сменям, а да я регистрирам и тунинговам с немска регистрация си е жива набутка.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- Stanchev
 - старши ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 5014
 - Регистриран на: 18.05.2005
 - Местоположение: PB
 - Пол: Мъж
 - Кара: 7er
 
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Да така е, защото имат голям въртящ в ниските обороти и като цяло не се въртят до много (6000 оборота са разграфени, а до колко ли им е ограничителя ... 5500 ) ... то ЕТА е като дизел, ама караш на бензин 
 ...
абе за времено ще върти и моя си диф
 ... 3.76 без С  
			абе за времено ще върти и моя си диф
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- SlipKnoT
 - devildriver
 - 
				
			 - Мнения: 4054
 - Регистриран на: 21.04.2002
 - Пол: Мъж
 - Кара: E30
 - Мечтае да кара: McLaren F1
 
AlibiTu написа:Да така е, защото имат голям въртящ в ниските обороти и като цяло не се въртят до много (6000 оборота са разграфени, а до колко ли им е ограничителя ... 5500 ) ... то ЕТА е като дизел, ама караш на бензин...
абе за времено ще върти и моя си диф... 3.76 без С
Разграфен е до 5000.. ограничителя е нейде на 4500 об/мин.
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
Още нещо се сетих. 325-цата има маслен радиатор и т.н. ЕТА-та има ли? И ако не, може ли да се преправи по някакъв начин?
			Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		- Turbo-Lag
 - BMW Fanatic!
 - 
				
			 - Мнения: 1313
 - Регистриран на: 26.12.2005
 - Местоположение: Русе
 - Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
 - Мечтае да кара: Cessna 152
 
- Дилян Пенчев
 - 
				E30 Fanatic!
			 - 
				
			 - Мнения: 4057
 - Регистриран на: 14.10.2005
 - Местоположение: Столичанин
 - Пол: Мъж
 - Кара: Е36 328g
 - Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
 
КОлегата ти отговори на въпроса за това дали има маслен радиатор!
А относно слагането - маслен радиатор със маркучи и стойка за филтъра става плъг енд плей и се монтира за нула време на всеки М20!
Като си дойдеш и стигнеш до масления радиатор - само ми свирни и ще ти уредим един
			А относно слагането - маслен радиатор със маркучи и стойка за филтъра става плъг енд плей и се монтира за нула време на всеки М20!
Като си дойдеш и стигнеш до масления радиатор - само ми свирни и ще ти уредим един
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
- AlibiTu
 - ентусиаст
 - 
				
			 - Мнения: 1362
 - Регистриран на: 21.07.2006
 - Местоположение: София
 - Пол: Мъж
 - Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
 - Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
 
А мога ли да си ползвам моя си дебитомер с ЕТА-та?
За масления радиатор няма проблем, ще го имам в предвид
 (оригинален ли е този адаптор или афтермаркет? според мен би трябвало да се ползва този от М20Б25? Ако е така мога да си го взема и него от моя си мотор). А иначе самия радиатор и маркучите аз ще си ги оставя така или иначе.
В момента съм намерил един отличен ЕТА мотор. Чакам да ми кажат само цена за монтаж и ако е приемлива, следващата седмица ще пиша повече как са станали нещата.
			За масления радиатор няма проблем, ще го имам в предвид
В момента съм намерил един отличен ЕТА мотор. Чакам да ми кажат само цена за монтаж и ако е приемлива, следващата седмица ще пиша повече как са станали нещата.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
		
			12 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
	