KW,Bilstein,Koni
Модератор: bum_bum
13 мнения
• Страница 1 от 1
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
KW,Bilstein,Koni
Тъй като съм пред покупка на регулируемо окачване-вариантите,на които съм се спрял са КВ вариант 2,3,Билщайн Б16 и Кони Силвърлайн.Цените са в следния ред Била,Кв 3,2,Конито.Според запознати Квто било най-добрия вариант заради възможността за настройки на твърдостта двупосочно докато другите са само еднопосочни-въпроса е,че не ми трябва твърде сложно окачване,а по-скоро надеждно и лесно регулируемо.Билщайна е доста скъп,а отзивите за него не са много добри,но името и сигурността.че ще е германско производство дават някакв сигурност.Конито пък беше доста оплювано заради тов,че бързо корозира,но това им е новата серия с 2 покрития.Дочух,че окачването в състезателни условия бързо омеква.Целта е да имам окачване,което да регулирам в кварталния сервиз-вдигам го на лифта,махам гумите и за 10-15мин съм долу или горе.Окачването няма да го слагам ма БМВ
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: KW,Bilstein,Koni
Аз бих взел KWOPASNO LUD написа:Тъй като съм пред покупка на регулируемо окачване-вариантите,на които съм се спрял са КВ вариант 2,3,Билщайн Б16 и Кони Силвърлайн.Цените са в следния ред Била,Кв 3,2,Конито.Според запознати Квто било най-добрия вариант заради възможността за настройки на твърдостта двупосочно докато другите са само еднопосочни-въпроса е,че не ми трябва твърде сложно окачване,а по-скоро надеждно и лесно регулируемо.Билщайна е доста скъп,а отзивите за него не са много добри,но името и сигурността.че ще е германско производство дават някакв сигурност.Конито пък беше доста оплювано заради тов,че бързо корозира,но това им е новата серия с 2 покрития.Дочух,че окачването в състезателни условия бързо омеква.Целта е да имам окачване,което да регулирам в кварталния сервиз-вдигам го на лифта,махам гумите и за 10-15мин съм долу или горе.Окачването няма да го слагам ма БМВ
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Доста хора говорят за азиатските окачвания-лично на мен ми допада адски много ТАЙН,но чакам вече 3 дена един човек да ми даде цена.Някой чувал ли е нещо за продуктите на Д2-има отзиви много добри,седят отгоре на ДТМите,освен че са тайвански.Едно време лудиягсм продаваше спирачни китове от тях
- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
КW са най-добрите от горепосочените...
Ако искаш наистина "custom made" 24-way bump + rebound ( 1 стъпка bump = 3 стъпки rebound) adjustable окачване което може да пипаш с колата на земята - Leda е марката... http://www.leda.com Хубавото е, че по-късно винаги може да ги upgrade-неш за отделни резервоари за fast / slow bump & rebound
Аз имам race twin adjustable Leda coilovers и Eibach race springs + helper springsи и съм минал 20,000км - очарован съм! Скъпи са (4.5К+ лева), но 50% от бързината на една кола е окачване и гуми...
Ако наистина се чувстваш МНОГО богат, тогава се свържи с Олинс http://www.ohlins.se
Ако искаш наистина "custom made" 24-way bump + rebound ( 1 стъпка bump = 3 стъпки rebound) adjustable окачване което може да пипаш с колата на земята - Leda е марката... http://www.leda.com Хубавото е, че по-късно винаги може да ги upgrade-неш за отделни резервоари за fast / slow bump & rebound
Аз имам race twin adjustable Leda coilovers и Eibach race springs + helper springsи и съм минал 20,000км - очарован съм! Скъпи са (4.5К+ лева), но 50% от бързината на една кола е окачване и гуми...
Ако наистина се чувстваш МНОГО богат, тогава се свържи с Олинс http://www.ohlins.se
Power is Nothing Without Insanity
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
http://www.terras.gr -В интерес на истината говорих с тези пичове-може би най-големите вносители на тунинг продукти в Гърция-вкарват Леда,Билщайн и Тайн,както и доста останали тунинг продукти и определено ме наведоха на мисли (от тия дето,много файда няма и после гладен и щастлив ходиш).Колата ще се кара и на дълги маршрути,така че остатъчния комфорт е от значение и е важно да е стабилна при български пътни условия,а олинса и ледата са до настройки-може направо да прелитат дупките и неравностите ама на вълнообразни пътища трябва да карам с 20 

- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
OPASNO LUD написа:http://www.terras.gr -В интерес на истината говорих с тези пичове-може би най-големите вносители на тунинг продукти в Гърция-вкарват Леда,Билщайн и Тайн,както и доста останали тунинг продукти и определено ме наведоха на мисли (от тия дето,много файда няма и после гладен и щастлив ходиш).Колата ще се кара и на дълги маршрути,така че остатъчния комфорт е от значение и е важно да е стабилна при български пътни условия,а олинса и ледата са до настройки-може направо да прелитат дупките и неравностите ама на вълнообразни пътища трябва да карам с 20
Не е баш така - Леда и Олинс се регулират и си имаш настройки за всеки ден, както и такива за писта. Аз например си имам на едно листче написано всичко:
1. За Английски магистрали - ХУZ настройки
2. За Франция - други
3. Нюрбургринг - трети
4. Нюрбургринг мокро - четвърти
5. Касъл Кумб - пети
и тн.т...
Най-важното - отиваш при Леда или Олинс и им казваш - ще карам 60% писта, 20% планинско и 20% всеки ден. Гумите са марка ХУZ и окачването е с такива, и такива градуси на кембър, сходимост, и кастор. Тогава фирмата ти прави наистина окачване за твоята кола...
Power is Nothing Without Insanity
- Cult Society
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 237
- Регистриран на: 27.01.2003
то това е ясно ама кажи кое носи на дупки , кал, пясък, чакъл, легнали полицаи, рязан асфалт, трамвайни релси и отворени канали????
аз съм пред същата дилема - КВ, Кони или Чичо Бил ?
дайте да сравним някакви цени ???

аз съм пред същата дилема - КВ, Кони или Чичо Бил ?
дайте да сравним някакви цени ???
- OPASNO LUD
- младши ентусиаст
- Мнения: 757
- Регистриран на: 4.09.2005
- Местоположение: София
Питай каквото те интересува на ЛС.Дочувам ,че Кв използва Алко спорт тела и Х&Р пружини поне за първите варианти вярно ли е?Иначе фирмата дето прави най-добрите койловъри за БМВ е Moton,но все пак както колегата вметна в БГ винаги има нещо сбъркано и окачването трябва да държи на бой
- Малкия
- М40 Forever
-
- Мнения: 2550
- Регистриран на: 4.11.2003
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: M
Waitec
Адцки съм очарован от това окачване!! Като се има впредвид цената на другите
карам Вече 2ра година с такова и съм супер доволен!!


13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани