Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- BMW.VIPERA
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 28.09.2017
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36
- Мечтае да кара: BMW е90 Супрата на 21ви век бате-бате
- Детайли за колата: 5стин коня - в махалата ги гоня.. D
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Колега объркал си раздела но въпреки това ще ти отговоря. От написаното се подразбира, че колата ти е е36 компакт, компакта е с фарове хела и държачите които се чупят са същите като един държач в комплекта за е39. Разглоби фара свали счупения държач и си вземи от комплектите за е39 и ще си решиш проблема.BMW.VIPERA написа:Колеги има ли някакъв начин да се поправят/заменят държачите за регулиране на рефлектора във фара на е36 ?
Не мога да намеря никъде да се продават.
Излизат само за е39...
Кво да ги права тия 2чифта фарове са да ги хвърлим ли?![]()
![]()
И друго...
Стават ли носачи от е46 на е36 compact?
Ако е да защо доста хора го правят какво трябва да се преправя и заслужава ли си?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Да видях, че единият държач е като моя обаче... трябват ми и двата защото и централният (този в който влиза моторчето за ел регулиране) е счупен и рефлектора играе - пробвах какви ли не "побългарявания", но точно за там си трябва адекватно решение - гледам в нета някой правил по поръчка от метал? Някой да знае нещо ?
И друго моля дайте ми линк към раздел в който се питат такива малки въпроси всякакви... за да не се налага да пускам нови теми и излишни спамове...



- Satanism
- ентусиаст
-
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Просто се върни една стъпка назад и ще видиш е36 цъкаш на него и четеш.BMW.VIPERA написа:vld написа:Колега объркал си раздела но въпреки това ще ти отговоря. От написаното се подразбира, че колата ти е е36 компакт, компакта е с фарове хела и държачите които се чупят са същите като един държач в комплекта за е39. Разглоби фара свали счупения държач и си вземи от комплектите за е39 и ще си решиш проблема.BMW.VIPERA написа:Колеги има ли някакъв начин да се поправят/заменят държачите за регулиране на рефлектора във фара на е36 ?
Не мога да намеря никъде да се продават.
Излизат само за е39...
Кво да ги права тия 2чифта фарове са да ги хвърлим ли?![]()
![]()
И друго...
Стават ли носачи от е46 на е36 compact?
Ако е да защо доста хора го правят какво трябва да се преправя и заслужава ли си?
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk
Да видях, че единият държач е като моя обаче... трябват ми и двата защото и централният (този в който влиза моторчето за ел регулиране) е счупен и рефлектора играе - пробвах какви ли не "побългарявания", но точно за там си трябва адекватно решение - гледам в нета някой правил по поръчка от метал? Някой да знае нещо ?
И друго моля дайте ми линк към раздел в който се питат такива малки въпроси всякакви... за да не се налага да пускам нови теми и излишни спамове...![]()
![]()
Относно фаровете купи си фарове Бош с лупа задължително защото са със стъкла не с пластмаси, разглоби ги прати рефлекторите на лупите в Стрелча да ги рециклират и ще прогледнеш. Трябват ти и букси за инсталацията от е36 седан комби или купе за да ги монтираш. Толкова много е36ци има на части че едва ли това нещо ще ти излезе повече от 200лв. Барабар с ксенон за късите.
Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

Re: Бързи въпроси и отговори
Да споделя опит относно проблема с трудното влизане на първа скорост, какъвто се оказва го имаме доста колеги с E90. От както имам колата или към миналото лятото това вече бяха почти 3 години, проблемът си го имаше и се появяваше от време на време. Август месец реших да сменя маслото на скоростната кутия, защото явно от завода до момента не е било сменяно, а пробега отиваше вече към 170-180к км. За целта избрах Rowe Topgear FE sae 75w-80s(2литра по 7,8е литъра), каквото предписват от BMW, маслото е с по-нисък вискозитет, но пък е напълносинтетично. След смяната първото нещо което направи впечетление беше, че лостът вече се движи доста по-леко, скоростите започнаха да влизат отчетливо, все едно с леко прищракване. Проблемът с влизането на първата си остана, видима промяна нямаше. Обаче от няколко месеца насам - да кажем 2-3 започнах да забелязвам, че вече не помня кога за последен път се е обаждал, тоест към момента мога да кажа, че е почти изчезнал. Не знам какво влияние имаха тук ниските температури, но сега половин година след смяната на маслото положението значително се е подобрило. Разбира се ще следя да видя кога и дали въобще ще се появи отново.
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
При мен този проблем го има основно само зимата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
drago9205 написа:При мен този проблем го има основно само зимата.
Ново масло решава проблема в 99.9% от случаите, това е така от е30 насам


Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:drago9205 написа:При мен този проблем го има основно само зимата.
Ново масло решава проблема в 99.9% от случаите, това е така от е30 насам
Дано да е така колега, че е много неприятно да запънеш на някой светофар, ако си се разсеял и забравил, че може да и не влезе лоста. Ама трябваше досега да ни кажете като е ставало въпрос, и не откриваме сами топлата вода, щото аз от четеното до момента във форума бях убеден, че няма лечение по въпроса

Последна промяна zaharia на 11 Мар 2019, 18:03, променена общо 1 път
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
zaharia написа:щото аз от четното до момента във форума бях убеден, че няма лечение по въпроса
И аз така... мислех, че си е хронична детска болест и при всички е така


Re: Бързи въпроси и отговори
Някой колега да е сменял фаровете на bmw e90lci valeo с тези които са с xenon.? Ако някой го е правил били ми казал какво е нужно за смяната.
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-G950F с помощта на Tapatalk
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги по моя проблем по-горе описан за N43 - оказаха се дюзи съответно 4 нови дюзи и колата заспа.Няма прекъсване,тресене и т.н не се усеща,че работи,подобри се вървежа,изчезнаха грешките в nox-а и ламбдата и падна разхода с близо 1л.
Някой ако има подобни проблеми да има 1 наум,че може да са дюзи.

- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Не съм срещал въпрос на тая тема. Важно е да се вземе точното масло, ако е различно пак включва тегаво не само първа, а всички скорости а на студено няма включване ако не включиш първа преди да запалиш колата. С ръчна кутия това е най важното, ако има теч се сменят двата семеринга един на кардана и един на избирача, при смяна на съединител се сменя и семеринга на опашката. Масло се сменя само по табела на кутията, там е обозначено какво точно е то. Общо взето ръчните кутии винаги са били супер здрави, като изключим тая на адаша знам за още 3-4 счупени, ама ви гарантирам че не можете да си карате така колите. А и има и не един и два случая в които при опит за смяна на масло при отвиване на пробката от кутията не изтича почти нищо и въпреки това кутията не е имала никакви проблемиzaharia написа:vld написа:drago9205 написа:При мен този проблем го има основно само зимата.
Ново масло решава проблема в 99.9% от случаите, това е така от е30 насам
Дано да е така колега, че е много неприятно да запънеш на някой светофар, ако си се разсеял и забравил, че може да и не влезе лоста. Ама трябваше досега да ни кажете като е ставало въпрос, и не откриваме сами топлата вода, щото аз от четеното до момента във форума бях убеден, че няма лечение по въпроса

Изпратено от моят Redmi 4X с помощта на Tapatalk

- ReSp3c7a
- Потребител
-
- Мнения: 28
- Регистриран на: 19.02.2018
- Пол: Мъж
- Кара: е60 535d космУс, f32 428xi
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, имам една питанка. Притежавам е90 320д, мапнато около 200 коня, върви приятно, пъргаво и не харчи, перфектната кола. Обаче взе да ми става слаба и искам да надградя и по-специално с 330д (е92 ... ) . Работата е там, че имам впечатления за този двигател само от е60, където изобщо не ме впечатли в ниските обороти (нещо което аз силно държа, да има един ритник, който да те залепи за седалката. Това при е60то липсваше . ) В по-високите обороти набираше доста по-сериозно от моята 2ка и звука беше приказен на фона на мъчещото се теле, който се чува като дам газ на 2д-то . Та въпроса ми е, в 330ката динамиката ще бъде ли по-добра ? Или евентуално след ремапа да се постигне тоя шарпнес който искам или ''по-голям мотор, по-голяма турбина ала бала'' или '' ако искаш шарпнес 2те турбини и 335'' . Във всичките случаи които обяснявам, говоря за ръчка.
И ако има някой колега от Варна с 330ка (било то е90 или е92) бих се радвал да се видим, да обсъдим темата и да пробвам за какво става дума
Благодаря предварително за отговорите .
И ако има някой колега от Варна с 330ка (било то е90 или е92) бих се радвал да се видим, да обсъдим темата и да пробвам за какво става дума

Благодаря предварително за отговорите .
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори
не мисля, че някой може да ти отговори конкретно.. тъй като въприятието за сила е много различно.. можеби 4 цилиндровите са една идея по-живи в ниски обороти, заради по-малката тежест и инерция в самия мотор.. което е и причината после бързо да увисва.
Ако не искаш да имаш дупки, определено би-турбото е твоят избор. Отделен въпрос е след чипа и тия кикове за които говориш, дали няма да правиш маховици всеки месец...
Ако не искаш да имаш дупки, определено би-турбото е твоят избор. Отделен въпрос е след чипа и тия кикове за които говориш, дали няма да правиш маховици всеки месец...
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Бързи въпроси и отговори
335д ръчка не се предлага 

Re: Бързи въпроси и отговори
Имам няколко въпроса относно мотора N57D30 и колата, като цяло:
Трябва ли да се подготвям за смяна на верига? Колата е на 260к. Нямам характерните симптоми, като притракване на студен старт, и други подобни. Но все пак знам, че колата може да роди и без тях.
Може ли някой запознат да ми даде пълния списък с частите, необходими при смяната и ОЕМ номерата им? Може и схема от Realoem.
Нормално ли е да се чува въртенето на пистовия ремък, когато колата работи на празен ход? Нямам предвид виене, тракане и тем подобни. Просто се чува движението му(ако мога така да се изразя), само на обороти.
Другото, което не знам дали е нормално, тъй като съм карал ръчни кутии: При стоене на място(на светофар примерно) с натисната спирачка, след няколко секунди кутията все едно променя звука на мотора, или почва да се чува нещо различно от нея. Това се случва май на всички предавки(поне на D и P съм го забелязал със сигурност), само при стоене на място. Ако сменя предавката, звука изчезва и след малко пак се появява. Нямам никакви аномалии при каране във всякакви режими.
Трябва ли да се подготвям за смяна на верига? Колата е на 260к. Нямам характерните симптоми, като притракване на студен старт, и други подобни. Но все пак знам, че колата може да роди и без тях.

Може ли някой запознат да ми даде пълния списък с частите, необходими при смяната и ОЕМ номерата им? Може и схема от Realoem.
Нормално ли е да се чува въртенето на пистовия ремък, когато колата работи на празен ход? Нямам предвид виене, тракане и тем подобни. Просто се чува движението му(ако мога така да се изразя), само на обороти.
Другото, което не знам дали е нормално, тъй като съм карал ръчни кутии: При стоене на място(на светофар примерно) с натисната спирачка, след няколко секунди кутията все едно променя звука на мотора, или почва да се чува нещо различно от нея. Това се случва май на всички предавки(поне на D и P съм го забелязал със сигурност), само при стоене на място. Ако сменя предавката, звука изчезва и след малко пак се появява. Нямам никакви аномалии при каране във всякакви режими.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани