Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Благодаря. Пък и съвета ти за изчакването(което се получи случайно) се оказа ползотворен и ми спести добра сума пари. 

- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Винаги така става...



- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте колеги, някой тая да я е гледал https://www.mobile.bg/11541344889552923 че нещо ми намирисва за тия пари. Тази по правдоподбна https://www.mobile.bg/11545918069333563
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Чете ли за тоя мотор, че гори масло като за световно?asmodeus812 написа:Здравейте колеги, някой тая да я е гледал https://www.mobile.bg/11541344889552923 че нещо ми намирисва за тия пари. Тази по правдоподбна https://www.mobile.bg/11545918069333563
Изпратено от моят SM-A600FN с помощта на Tapatalk
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
интересно ... с мой колега взехме такава кола- 325иХА (218) преди година и половина и врътна 40,000км - 80% извънградско (където се харчи повече масло)
повече от 1-1.5 литра на 10,000км не е доливал
, а при него педала на газта е ON/OFF ... няма междинна газ 
повече от 1-1.5 литра на 10,000км не е доливал


You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vicho написа:интересно ... с мой колега взехме такава кола- 325иХА (218) преди година и половина и врътна 40,000км - 80% извънградско (където се харчи повече масло)
повече от 1-1.5 литра на 10,000км не е доливал, а при него педала на газта е ON/OFF ... няма междинна газ
Една птичка пролет не прави.

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
И мен ме плашеха,че ще вървя с тубата масло,вече 5к км не съм доливал..... 

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:А две-три птички правят ли ?
Не. И аз имам M54B30, който не гори масло, но имам 10-тина приятели и познати, на които им горят бая масло. Може ли да се каже, че M54 не горят масло, само защото моята не гори? За N52 е същата работа. То се проверява лесно като се отиде на място.
- asmodeus812
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 8.07.2018
- Пол: Мъж
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Да с проблема с маслото съм добре запознат, кофти проблем е, но ако е само той поне имаш предварителна подготовка. A относно дизела струва ли си да се взима нещо от рода на 46 или 39 понеже са евро 3 стандарт. С тия забрани става страшно избора значително се ограничава
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
М52 което не харчи масло е малко като: "Виждал съм но няма" 


- host
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1669
- Регистриран на: 29.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 320i
- Детайли за колата: e36 coupe
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Ами има ... и едно м54б30 скоро купихме на приятелче ... да не звуча като по рекламите ама от най-евтините в БГ ... отидохме видяхме го ... еми не гори масло, не тресе и т.н. ... от частно лице беше с доста други забележки ... ама не гори масло, върви ок с 5w40 (почти 1г го кара, да не ми кажете, че ще текне като лейка скоро)
Моето м52 съм го споменавал, над 300хил по километраж (който даже не е от тая кола) и гори мин-до-макс за 10хил
Има коли които не горят, но няма как кола която е "гласена" и т.н. и преди тва е помляна от каране без поддръжка да не гори, да прави проблеми и т.н.
Скоро един колега с е90 беше писал за плашещи цифри за доливане ... литри за няколко стотин км или нещо подобно беше , не забравяйте, че БМВ е сред най-търсените коли и джамбазите правят всякакви врътки
гледайте е90 ама отивайте подготвени (както и за всякаква кола) винаги за най-лошото
_______________________
и още нещо, колите са все по-икономички, все по-комфортни ... хората пътуват все повече, едно време джамбаза връткаше от 300хил на 120хил километража ... а сега все по-често връткат от над 300++++
недейте подценява този фактор, успех на всички
Моето м52 съм го споменавал, над 300хил по километраж (който даже не е от тая кола) и гори мин-до-макс за 10хил
Има коли които не горят, но няма как кола която е "гласена" и т.н. и преди тва е помляна от каране без поддръжка да не гори, да прави проблеми и т.н.
Скоро един колега с е90 беше писал за плашещи цифри за доливане ... литри за няколко стотин км или нещо подобно беше , не забравяйте, че БМВ е сред най-търсените коли и джамбазите правят всякакви врътки
гледайте е90 ама отивайте подготвени (както и за всякаква кола) винаги за най-лошото
_______________________
и още нещо, колите са все по-икономички, все по-комфортни ... хората пътуват все повече, едно време джамбаза връткаше от 300хил на 120хил километража ... а сега все по-често връткат от над 300++++

Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Конкретен въпрос - колко птички правят пролет ? Че тук сме се събрали доста с Н52 дето не доливаме по 5 литра на 10к км.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Конкретен въпрос - колко птички правят пролет ? Че тук сме се събрали доста с Н52 дето не доливаме по 5 литра на 10к км.
И от мен един въпрос ако може?
Как 5-10-20 автомобила които не харчат масло биха преобърнали това, че навсякъде по форумите се пише за този проблем?
Включително и от пишещите в темата има колеги с проблемни Н52 има и такива дето оставиха не малка сума за ремонт надявайки се нещата да се подобрят и нещата пак са трагични.
И винаги в края на този род дискусия някой казва, "да ма то си му дават от завода да харчи по 3л. на 10 000, голяма работа"., просто хората се примиряват и му наливат какви ли не по гъсти масла, добавки и прочие.
Ами ако трябва да го караш 30 000км. и тогава да смениш? Ми то за тия километри вероятно ще се е подменило два пъти от доливане.
Винаги има изключения, но са толкова редки, че просто не могат да се вземат в предвид.
Има и нещо друго 99% от собствениците на такива коли не биха си признали, че харчат масло в големи количества, еле па във форума или във фейса, едно от неудобство, друго от съображения, че това би попречило на евентуална продажба на автомобила.
Иначе поздравления за твоя екземпляр, това наистина си е постижение да уцелиш такава бройка.
С такава поне можеш да се нарадваш на това да караш истинско БМВ с шест цилиндров бензинов мотор


- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Тема 3. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vld написа:Alek_SV написа:Има и нещо друго 99% от собствениците на такива коли не биха си признали, че харчат масло в големи количества, еле па във форума или във фейса, едно от неудобство, друго от съображения, че това би попречило на евентуална продажба на автомобила.
Има нещо вярно в това. С разходът на масло се наблюдава същият феномен както с разхода на гориво - хората споделят частните случаи когато разходът е бил минимален, като избягват да споделят за моментите, когато цифрите са се оказали по-неприятни.
Колегите с минимален разход на масло при n52 с коя ревизия са? Тази с черния капак където би трябвало проблемът да е отстранен или предходната?
Мисля, че е редно в този форум да сме обективни към това дали даден двигател има проблем или не. Същото го има и за N47/N57... някои хора твърдят, че карат коли на по 250-260 хил. км. без проблеми с веригата и без да е сменянa, но това не означава, че проблеми няма.
Също и за N53 е хубаво да сме обективни, че повечето също имат около 2 литра разход в рамките на 10к км.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани