Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Някой колега от Пловдив да помогне с кодирането на новия акумулатор? Ще си заплатя.
Колега аз не мога да ти помогна,но да попитам какво трябва да се кодира ако се смени акумулатора?Не може ли просто да сложа новия и готово?
- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Бързи въпроси и отговори
Plamenv написа:Някой колега от Пловдив да помогне с кодирането на новия акумулатор? Ще си заплатя.
АКо имаш път посока Карлово - обади, ще свършим работа.
ervice написа:Колега аз не мога да ти помогна,но да попитам какво трябва да се кодира ако се смени акумулатора?Не може ли просто да сложа новия и готово?
Може, но ще свърши по-бързо ...
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги колата е дала грешка kühlerjalousie oben,което след превод е щора на радиатора или нещо такова някой има ли идея какво е това?
- Стоян Чанев
- Потребител
-
- Мнения: 33
- Регистриран на: 27.07.2014
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: X5 M, A8 4.2 TDI
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, въжможно ли е в Е90 320д от декември 2007ма да е монтиран N47 мотор, защото доколкото съм запознат в Е90 се слага M47?
Re: Бързи въпроси и отговори
Не само, че е възможно, ами е нормално. След втората половина на 2007-ма(не помня точно кой месец) се монтира само N47.
Re: Бързи въпроси и отговори
Ненко Вранков написа:Plamenv написа:Някой колега от Пловдив да помогне с кодирането на новия акумулатор? Ще си заплатя.
АКо имаш път посока Карлово - обади, ще свършим работа.ervice написа:Колега аз не мога да ти помогна,но да попитам какво трябва да се кодира ако се смени акумулатора?Не може ли просто да сложа новия и готово?
Може, но ще свърши по-бързо ...
Ако не се кодира новия акумулатор ще замини по-бързо така ли?
Ако новия е с еднакъв капацитет Ah като стария трябва ли пак да се кодира?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:Колеги колата е дала грешка kühlerjalousie oben,което след превод е щора на радиатора или нещо такова някой има ли идея какво е това?
Жалузи. Полезна "екстра". Хубаво е да си ги направиш ако имат проблем.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:ervice написа:Колеги колата е дала грешка kühlerjalousie oben,което след превод е щора на радиатора или нещо такова някой има ли идея какво е това?
Жалузи. Полезна "екстра". Хубаво е да си ги направиш ако имат проблем.
Как да разбера дали имат проблем?
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.
Ами тя им записва грешка....ще ги гледам,но да понапиша по стария проблем нещо. N43B20A . Колата си пали веднага дори в студовете, вдига 1100 оборота и ги държи,но като паднат на 700 започва да тресе и чука сякаш единия цилиндър не работи(не бях бутнал добре веднъж кабела на бубуната и по същия начин тресеше) като покарам малко се оправя и цял ден няма проблеми.На празен ход на моменти има 1 притрисане като на диагностика с телефона дава грешка ламда и като я изчистя спира да притриса до следващия път като я запише,а ламбдата е нова.Сменени дюза,свеши,2 бобини,регулатор налягане бензина,верига,обтегач,гарнитура капак клапани,масла,филтри,антифриз вече не знам какво да я правя.....пак щя е карам на 3ти майстор другата седмица.
Записва 5 грешки -
002AF6 - Nitrogen oxide sensor,binary lambda
002AF2 - Nitrogen oxide sensor, lambda linear
002AF4 - Nitrogen Oxide sensor, electrically
002AF9 - Nitrogen oxide sensor, Nox signal: push test
002c87: Exhaust temperature sensor signal
1 Път записа и 002EF7 - Map-controlled termostat,control но това ме съмнява,че е еднократно и няма връзка понеже нямам проблеми с температура,парно и други подобни проблеми свързани с термостат ако затова е грешката,а и след като я изчистих не се е появявала,но горните се появяват някой има ли идея към какво да се насоча...ламбдата е сменяна! Това сега NoX сензора ли е или ламбдата и може ли от него да тресе.Майстора ми беше сменил ламбдата и каза,че после пак излизала и при него.
Програмата е carly bmw
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте, искам да попитам на какво се дължи грешка 4293 control unit internal error 16
Колата е без дпф и е ремапната.
Колата е без дпф и е ремапната.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
exc написа:Не само, че е възможно, ами е нормално. След втората половина на 2007-ма(не помня точно кой месец) се монтира само N47.
От септември 2007г. Реално от последната седмица на август като заработи завода след отпуската

Never mistake motion for action...
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
ervice написа:ivoaudi написа:Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.
Ами тя им записва грешка....ще ги гледам,но да понапиша по стария проблем нещо. N43B20A . Колата си пали веднага дори в студовете, вдига 1100 оборота и ги държи,но като паднат на 700 започва да тресе и чука сякаш единия цилиндър не работи(не бях бутнал добре веднъж кабела на бубуната и по същия начин тресеше) като покарам малко се оправя и цял ден няма проблеми.На празен ход на моменти има 1 притрисане като на диагностика с телефона дава грешка ламда и като я изчистя спира да притриса до следващия път като я запише,а ламбдата е нова.Сменени дюза,свеши,2 бобини,регулатор налягане бензина,верига,обтегач,гарнитура капак клапани,масла,филтри,антифриз вече не знам какво да я правя.....пак щя е карам на 3ти майстор другата седмица.
Записва 5 грешки -
002AF6 - Nitrogen oxide sensor,binary lambda
002AF2 - Nitrogen oxide sensor, lambda linear
002AF4 - Nitrogen Oxide sensor, electrically
002AF9 - Nitrogen oxide sensor, Nox signal: push test
002c87: Exhaust temperature sensor signal
1 Път записа и 002EF7 - Map-controlled termostat,control но това ме съмнява,че е еднократно и няма връзка понеже нямам проблеми с температура,парно и други подобни проблеми свързани с термостат ако затова е грешката,а и след като я изчистих не се е появявала,но горните се появяват някой има ли идея към какво да се насоча...ламбдата е сменяна! Това сега NoX сензора ли е или ламбдата и може ли от него да тресе.Майстора ми беше сменил ламбдата и каза,че после пак излизала и при него.
Програмата е carly bmw
Тези всичките грешки ти ги вади, щото имаш проблеми със смесите и вероятно с адаптации. Според мен навярно сте сменили ламбда напразно. Живи данни, гледани от правилния човек ще ти оправят мотора. Отделен е въпроса къде да идеш при читав диагностик.... По отношение на тресенето - твоя мотор е знаен с чест проблем теч на масло при свеща на 3-ти цилиндър. Не казвам, че непременно това ти е проблема, но погледни.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Re: Бързи въпроси и отговори
ivoaudi написа:ervice написа:ivoaudi написа:Ами следи им поведението. Когато колата има нужда от загряване(сутрин при палене например) трябва да затварят и като стопли хубаво да отворят.
Ами тя им записва грешка....ще ги гледам,но да понапиша по стария проблем нещо. N43B20A . Колата си пали веднага дори в студовете, вдига 1100 оборота и ги държи,но като паднат на 700 започва да тресе и чука сякаш единия цилиндър не работи(не бях бутнал добре веднъж кабела на бубуната и по същия начин тресеше) като покарам малко се оправя и цял ден няма проблеми.На празен ход на моменти има 1 притрисане като на диагностика с телефона дава грешка ламда и като я изчистя спира да притриса до следващия път като я запише,а ламбдата е нова.Сменени дюза,свеши,2 бобини,регулатор налягане бензина,верига,обтегач,гарнитура капак клапани,масла,филтри,антифриз вече не знам какво да я правя.....пак щя е карам на 3ти майстор другата седмица.
Записва 5 грешки -
002AF6 - Nitrogen oxide sensor,binary lambda
002AF2 - Nitrogen oxide sensor, lambda linear
002AF4 - Nitrogen Oxide sensor, electrically
002AF9 - Nitrogen oxide sensor, Nox signal: push test
002c87: Exhaust temperature sensor signal
1 Път записа и 002EF7 - Map-controlled termostat,control но това ме съмнява,че е еднократно и няма връзка понеже нямам проблеми с температура,парно и други подобни проблеми свързани с термостат ако затова е грешката,а и след като я изчистих не се е появявала,но горните се появяват някой има ли идея към какво да се насоча...ламбдата е сменяна! Това сега NoX сензора ли е или ламбдата и може ли от него да тресе.Майстора ми беше сменил ламбдата и каза,че после пак излизала и при него.
Програмата е carly bmw
Тези всичките грешки ти ги вади, щото имаш проблеми със смесите и вероятно с адаптации. Според мен навярно сте сменили ламбда напразно. Живи данни, гледани от правилния човек ще ти оправят мотора. Отделен е въпроса къде да идеш при читав диагностик.... По отношение на тресенето - твоя мотор е знаен с чест проблем теч на масло при свеща на 3-ти цилиндър. Не казвам, че непременно това ти е проблема, но погледни.
Сухи са свещите колега преди 1 ден си сменях 1 бубина и ги огледах няма грам мясло.Всички течове от гарнитури съм ги оправил.2 майстора я гледах,а единия само бмв прави.Аз съм почти сигурен,че е от смесите и сутрин като запаля мирише на бензин именно заради богата смес,а после е ок.Вече се чудя да не дърпа въздух отнякъде или нещо екуто....или кабели свещи. Дюзата след като я смениха не знам дали е адаптирана - може ли ако не са я адаптирали да тресе така,а тя механично да е ок?Другата седмица ще я карам на 3 майстор и ще пиша за резултата ако я оправи от какво е било та други с тоя мотор да не сменят като мен 1 куфар с части без резултат.
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Бързи въпроси и отговори
Ами не мисля, че дюза с някакво отклонение може чак почти да ти изгаси цилиндър. Но аз на твое място конкретно по отношение на диагностика не бих разчитал на форуми. Не са малко чаркалата, които могат да провокират точно този ефект, който описваш и има да си сменяш части на поразия...
Колкото до мириса сутрин, тя като е студена си работи на богати смеси и е почти нормално да намирисва на суров бензин.
Неотчетен въздух може да провокира проблема да, хваща се лесно по адитивните адаптации доколкото знам. Драсни на zvetiko, не го знам интересни ли са му директните впръсквания и почнал ли е да ги човърка.
Колкото до мириса сутрин, тя като е студена си работи на богати смеси и е почти нормално да намирисва на суров бензин.
Неотчетен въздух може да провокира проблема да, хваща се лесно по адитивните адаптации доколкото знам. Драсни на zvetiko, не го знам интересни ли са му директните впръсквания и почнал ли е да ги човърка.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани