Каква е тази магия?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Каква е тази магия?
и така колеги, проблема е следния :
От няколко дни сутрин като запаля и ми дава слаб акумулатор - ясно,че акумулатора си заминава... Одеве се прибирам от Турция и спирам на Кауфланда и малко повече поотварях багажника, лампички светеха , това-онова и после отидох до тоалетната и се връщам и се качвам - въртя ключа и ... няма никакъв звук нито реакция . Въртиш си ключа, лампичките светкат, радиото тръгва ,фаровете светват обаче няма никакъв звук -все едно като искаш да запалиш,но не си натиснал спирачката на автомата ... Много странно.. Направо ..шах!!!! ЗА Е 60 СТАВА ВЪПРОС !
После няколко пъти излязох навън заключих автомобила и пак го отключих , изчаках малко време няколко пъти връщах ключа и пак пробвах и в един момент ей-така си запали сама колата...
После се прибирам пред нас - загасих я и после пак въртя и пак няма никой .. Не е да кажеш да се опита да завърти както е при слаб акумулатор ,просто няма никакъв звук ,никаква реакция , въртиш си ключа, всичко си светка , ама няма реакция..Някаква идея ?
Бях чел някъде ,че ако напрежението падне под 8 волта , имало някаква система ,която не позволява автомобила да запали , ама нали поне трябва да даде някакви признаци -да кажем да врътне веднъж или два пъти да се помъчи ,а то ..никакъв звук -все едно има някаква защита или блокировка и не позволява да се стартира двигателя ...
А преди това на няколко пъти връщах ключа , заключвах отключвах и в един момент нещо излъгах ли я, какво стана и запали ....
Друга причина - дали не е набелязяна за кражба и докато съм отишъл до тоалетната някой да е влязъл в компютъра да се опитва да я отключи,но да не му е стигнало времето и автомобила да не може да разпознае ключа
Трета възможност: дали не е заминал стартера или четките на генератора ?
Дайте идеи да знам откъде да започвам ..
Някакви магии стават ...
А, само да добавя, че след тоя номер с магическото запалване взеха да светкат някакви лампички да изключва абс, дтс и т.н. .Знам,че това го прави когато е слаб акумулатора и започва да се шашка всичко ,радиото губи настройки ...
Акумулатор ли е ?
Автомобила иначе се кара всеки ден ,знам,че ако я оставя един ден и няма да запали ...
Дали е акумулатор или някаква защита ?
НЯКАКВИ ИДЕИ?
От няколко дни сутрин като запаля и ми дава слаб акумулатор - ясно,че акумулатора си заминава... Одеве се прибирам от Турция и спирам на Кауфланда и малко повече поотварях багажника, лампички светеха , това-онова и после отидох до тоалетната и се връщам и се качвам - въртя ключа и ... няма никакъв звук нито реакция . Въртиш си ключа, лампичките светкат, радиото тръгва ,фаровете светват обаче няма никакъв звук -все едно като искаш да запалиш,но не си натиснал спирачката на автомата ... Много странно.. Направо ..шах!!!! ЗА Е 60 СТАВА ВЪПРОС !
После няколко пъти излязох навън заключих автомобила и пак го отключих , изчаках малко време няколко пъти връщах ключа и пак пробвах и в един момент ей-така си запали сама колата...
После се прибирам пред нас - загасих я и после пак въртя и пак няма никой .. Не е да кажеш да се опита да завърти както е при слаб акумулатор ,просто няма никакъв звук ,никаква реакция , въртиш си ключа, всичко си светка , ама няма реакция..Някаква идея ?
Бях чел някъде ,че ако напрежението падне под 8 волта , имало някаква система ,която не позволява автомобила да запали , ама нали поне трябва да даде някакви признаци -да кажем да врътне веднъж или два пъти да се помъчи ,а то ..никакъв звук -все едно има някаква защита или блокировка и не позволява да се стартира двигателя ...
А преди това на няколко пъти връщах ключа , заключвах отключвах и в един момент нещо излъгах ли я, какво стана и запали ....
Друга причина - дали не е набелязяна за кражба и докато съм отишъл до тоалетната някой да е влязъл в компютъра да се опитва да я отключи,но да не му е стигнало времето и автомобила да не може да разпознае ключа
Трета възможност: дали не е заминал стартера или четките на генератора ?
Дайте идеи да знам откъде да започвам ..
Някакви магии стават ...
А, само да добавя, че след тоя номер с магическото запалване взеха да светкат някакви лампички да изключва абс, дтс и т.н. .Знам,че това го прави когато е слаб акумулатора и започва да се шашка всичко ,радиото губи настройки ...
Акумулатор ли е ?
Автомобила иначе се кара всеки ден ,знам,че ако я оставя един ден и няма да запали ...
Дали е акумулатор или някаква защита ?
НЯКАКВИ ИДЕИ?
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Каква е тази магия?
За един час - 93 прочита и нито едно мнение ,а нещата са спешни !!!
В СЪБОТА ПАК МИ ПРЕДСТОИ ХОДЕНЕ ДО ТУРЦИЯ ,А ИМАМ САМО ДВА РАБОТНИ ДНИ ЗА ДА Я ОПРАВЯТ АКО ПРОБЛЕМА Е В АВТОМОБИЛА ИЛИ АКУМУЛАТОРА .
В СЪБОТА ПАК МИ ПРЕДСТОИ ХОДЕНЕ ДО ТУРЦИЯ ,А ИМАМ САМО ДВА РАБОТНИ ДНИ ЗА ДА Я ОПРАВЯТ АКО ПРОБЛЕМА Е В АВТОМОБИЛА ИЛИ АКУМУЛАТОРА .
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Каква е тази магия?
Vasko написа:За един час - 93 прочита и нито едно мнение ,а нещата са спешни !!!
В СЪБОТА ПАК МИ ПРЕДСТОИ ХОДЕНЕ ДО ТУРЦИЯ ,А ИМАМ САМО ДВА РАБОТНИ ДНИ ЗА ДА Я ОПРАВЯТ АКО ПРОБЛЕМА Е В АВТОМОБИЛА ИЛИ АКУМУЛАТОРА .
Провери синьото реле отпред в кутията на компютъра. Чест проблем е, но не съм сигурен дали не върти стартера при него. Аз имах подобен филм но само като загрееше колата. Оказа се проблем в самия компютър - хванах го по чек енджин лампата. При мен не светкаше изобщо като не искаше да запали, но стартера въртеше. Направи и една диагностика. Сега виждам, че не си посочил с какъв двигател е колата. Това което съм написал е за M57 3.0d.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- ivoaudi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1713
- Регистриран на: 8.02.2012
- Местоположение: FR,Marseille
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i N42B20AB
- Мечтае да кара: хората да мислят
- Детайли за колата: свежа и поддържана!
Re: Каква е тази магия?
Точно за акумулатор си е описанието на проблема. Евентуално първо да се проверят клемите за окиси. И да, точно защита си е тази липса на реакция при слаб акумулатор - целта е да се предпази колектора на стартера от прегаряне.
9K714 OKA SS-23
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Каква е тази магия?
На мен ми се е случвало точно същото изобщо не се опитва да завърти, а като я оставиш да поседи 20-30 минути заключена пипаш копчето и пали от раз.
Два пъти ми го направи този номер Е91-цата и и купих нов АГМ акумулатор, кодирах го и повече не ми се е случвало.
Най лесно е да почнеш от там.
Разбира се преди това можеш да се опиташ да си заредиш стария и тн, но ако е много стар няма да има файда.
Синьото реле е способно да направи точно това също, но при стар и слаб акумулатор и придружени грешки за нисък волтаж е редно да почнеш от батерията
Два пъти ми го направи този номер Е91-цата и и купих нов АГМ акумулатор, кодирах го и повече не ми се е случвало.
Най лесно е да почнеш от там.
Разбира се преди това можеш да се опиташ да си заредиш стария и тн, но ако е много стар няма да има файда.
Синьото реле е способно да направи точно това също, но при стар и слаб акумулатор и придружени грешки за нисък волтаж е редно да почнеш от батерията


- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Каква е тази магия?
Колеги,тази сутрин автомобила си запали със стария акумулатор, естествено пак изписа грешка за слаб акумулатор. Отидох и директно го смених с варта на 110 ампера. Преди да разкачим стария момчето сложи друг акумулатор на плюса и масата на колата автомобила да не остава без ток. Всичко беше оки и сега идвам до София до ВМА и гася и десет минути по късно въртя ключа и пак няма никой . Фарове си светят, всичко,но няма никой въобще никаква реакция все едно се опитваш да запалиш автоматик без да си натиснал спирачка
Някакви идеи?
Имам чувството ,че това го прави.на топла кола .
Въобще не знам какво да правя и как ще се прибера до Пловдив ?
Заключвам я и чакам половин час да видим какво ще се случи
Някакви идеи?
Имам чувството ,че това го прави.на топла кола .
Въобще не знам какво да правя и как ще се прибера до Пловдив ?
Заключвам я и чакам половин час да видим какво ще се случи
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- fitter
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 430
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Каква е тази магия?
Vasko написа:Колеги,тази сутрин автомобила си запали със стария акумулатор, естествено пак изписа грешка за слаб акумулатор. Отидох и директно го смених с варта на 110 ампера. Преди да разкачим стария момчето сложи друг акумулатор на плюса и масата на колата автомобила да не остава без ток. Всичко беше оки и сега идвам до София до ВМА и гася и десет минути по късно въртя ключа и пак няма никой . Фарове си светят, всичко,но няма никой въобще никаква реакция все едно се опитваш да запалиш автоматик без да си натиснал спирачка
Някакви идеи?
Имам чувството ,че това го прави.на топла кола .
Въобще не знам какво да правя и как ще се прибера до Пловдив ?
Колега казах ти че съм минал през този филм. Обясних ти какво да гледаш и да провериш. Релето ново е 20 лв в Дару. Виж изобщо появява ли ти се чек енджин лапмата на таблото. Ако я няма тази лампа при контакт когато не пали си за смяна на компютъра. За колегите които казаха, да смениш акумулатора да обясня че като остане без ток акумулатора при завъртане на стартера тоците изчезват. Колегата е написал, че при него не се наблюдава такова нещо.
Поздрави и успех.
Ако имаш въпроси пиши на лично и ще ти дам тел да се чуем.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- Vasko
- ентусиаст
-
- Мнения: 898
- Регистриран на: 24.10.2007
- Местоположение: София/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 /Е39 дизел, Е46-автомат,Е60-530
- Мечтае да кара: Да се разхожда пеша
Re: Каква е тази магия?
Сега колата запали още като я отключих. Разрових се отзад където е клемореда,червения кабел пипнах ,има някакво реле там ,напъхах хубаво кабелите,после и пипнах с ръка всички бушончета по клемореда. Имаше едно- две ,които направо се държаха на магия ,натиснах ги хубаво ,после врътнах ключа и запали от половинката . Изчаках така, после загасих, пак изчаках пет минути и пак врътнах и пак си запали ...
Ще Ви държа в течение на нещата и като се прибера в Пловдив ще погледна това синьо реле,за което каза колегата .
Благодаря на всички отзовали се ! Важно,е че вече не изписва слаб акумулатор !
Ще Ви държа в течение на нещата и като се прибера в Пловдив ще погледна това синьо реле,за което каза колегата .
Благодаря на всички отзовали се ! Важно,е че вече не изписва слаб акумулатор !
Яжте, пийте и си носете новите дрехи и си карайте количките ,че животът е крaтък ..
- B.Stoimenov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 668
- Регистриран на: 14.12.2015
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60 530dA
- Мечтае да кара: по хубави пътища и сред културни шофьори
Re: Каква е тази магия?
После си провери и имобилайзера 

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Re: Каква е тази магия?
С този акумулатор, който си сложил, проблемите ти тепърва ще започнат...
Re: Каква е тази магия?
ilkata написа:Никакви клеми никакви релета нов акумулатор и да кара

Няма начин да няма начин
Re: Каква е тази магия?
pinko_23 написа:ilkata написа:Никакви клеми никакви релета нов акумулатор и да кара
мъртва клетка, само не си купувай BANER AGM
4г започнах с него - Banner buffalo AGM и съм много доволен за сега
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани