М10 Л-джетроник

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

М10 Л-джетроник

Мнение от sonny » 12 Яну 2007, 21:55

Я да дискутираме тука тая така наречена хранителна уребда на маторя. Питането е следното, приемаме, че слагаме турбинка, слагаме по-богати дюзи)на оченце, ше ги мериме), Ама как може да се регулира времето на впръскване и дали въобще може. Аванаса е ясен, върти делкото налево-надесно. ПРросто искам да вида докъде може да се стигне с това нещо. Че за други жици нема пари.

ПС Яворе не се обаждай, ти такова нещо не си виждал, а е и по-дърто от тбе (все пак се намери нещо по-дърто от тебе :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi: )

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Яну 2007, 22:01

piggy back или някой много навътре в нещата да ти разпоява и запоява резистори по платката на джетроника ;)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Яну 2007, 22:03

Ако не дириш големи налягания и малък разход става иначе забрави... При мен не правеше разлика дали карам на пълна газ или бавно все 20-30 си гореше на 0.5, като си сложиш големите дюзи ще си натегнеш дебитомера и всичко ще си дойде на мястото доколкото е възможно, но така или иначе ще ти се наложи, защото с тях в атмосферните режими ще работи много богато и няма да върви. Цялата работа е една голяма удорма ама става ;)


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Яну 2007, 22:08

значи колата няма да е за стриит, предимно за простотии, така, че атмосферната работа не ме грее прекалено. Ама се чудя кво ще стане ако се опитам над 0.5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Яну 2007, 22:10

и за тва си има цака... до колкото си спомням се слага се дебитомер от М30 :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 12 Яну 2007, 22:17

Това с дебитомера не го знам,ако може повече инфо ще съм благодарен
Също така ме интересува и СТОК М10 колко би понесал като налягане
1 Бар ще издържи ли :roll:
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Яну 2007, 22:31

sonny написа:значи колата няма да е за стриит, предимно за простотии, така, че атмосферната работа не ме грее прекалено. Ама се чудя кво ще стане ако се опитам над 0.5

Бърка те щото преходите ще ги прави много гадно примерно като и дадеш рязко газ и ще изгасва затва ще трябва да го натегнеш дебитомера, апък ако надуеш повече от 0.5 зависи на каква степен е, ама имам 1 бутало мога да ти го снимам ефекта би бил подобрен ;) но има само 1 начин да разбереш де, като счупиш ще ни кажеш и на нас да не чупим така :mhihi:
А за дебитомера, аз имам от М30 ;) ама няма да го ползвам така, че ми е излишен


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Яну 2007, 22:45

от М30 и аз имам един-два-три, така, че затова нема грижи. Добре, айде да обобщим, как най-разумно ще стане на първо време без електроника да надуем максимално и да няма прекалено голямо лагване. Другото е колко кубика са дюзите на М10ката и колко е оптимално да се турат. Засега са приготвени Помпа от К-джетроник, дюзи от М20Б23 и турбина К26ца с кулир от Крома 2.5тди.
Мотори съм приготвил поне два за чупене, няма страшно, разхода също не ме грее. Единственото е, че искам да я подкарам, ако системата е читава и има смисъл да се наливат пари, тогава ще се мисли за електроника, която да подобри режима на работа. Искам да видя на първо време дали изобщо ще ми хареса цялата глупост де сме я замислили. Степента на сгъстяване е 9.5:1, което мисля е приятно, иначе, ако е по-ниска ще има много голяма дупка

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 12 Яну 2007, 23:03

Еми то ма М20Б23 едва ли са му големи дюзите, на б20-то са 133 кубика аз карах с 214 кубика т.е. със 100 кубика по големи, ама мойте цилидърчета са малки по 333 кубика, а твоите са по 450 кубика, така, че ще ти трябват далеч по сериозни дюзи си мисля ;) прогресивен регулатор е хубаво да имаш и то само ще стане ;)

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 12 Яну 2007, 23:07

Turbo-Lag написа:Еми то ма М20Б23 едва ли са му големи дюзите, на б20-то са 133 кубика аз карах с 214 кубика т.е. със 100 кубика по големи, ама мойте цилидърчета са малки по 333 кубика, а твоите са по 450 кубика, така, че ще ти трябват далеч по сериозни дюзи си мисля ;)
;)
е21 345 0-402м 12.18
Изображение


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 12 Яну 2007, 23:09

аз за туй първо питам. От кво да диря, ама да са лесно намерими :mhihi:

Томи, я кажи, ти го прай тоз проект. а и знам, че обичаш да ровиш из компютрите на колиците с компа може ли и има ли смисъл да се прави нещо

CS-маниак
Аватар
Мнения: 1773
Регистриран на: 28.05.2002
Местоположение: Столицата
Пол: Мъж

Мнение от lowdriver » 13 Яну 2007, 12:36

sonny написа:Другото е колко кубика са дюзите на М10ката

Ако съдиме по документите на Bosch :
до 08.84 - 0 280 150 906 - 244.9 cc
след 09.84 - 0 280 150 704 - 170.3 cc
Изображение
Driver's Racing Team

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 13 Яну 2007, 19:50

sonny написа:Томи, я кажи, ти го прай тоз проект. а и знам, че обичаш да ровиш из компютрите на колиците с компа може ли и има ли смисъл да се прави нещо
Сони, моя М10 бях го направил с Kugelfischer и на газ :mhihi: С л-джетроник не съм правил М10, ама ми е голям мерак да направя точно М10 с мегаскуирт и Едис 4 и ако някой прави ще помагам до колкото мога :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 13 Яну 2007, 20:10

Па мойта с Л-джета не се лагваше много-много :mhihi: И харчеше между 10 и 20 на сто . И работеше на 1.3 бара , или 20 Пси , което е повече
Иначе за М10 дюзи от 350 цц нагоре , иначе за скрап. :lol:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 35
Регистриран на: 8.03.2006
Местоположение: pernik
Пол: Мъж
Кара: мотор

Мнение от bma » 14 Яну 2007, 11:42

:help: ТОМ да помага! :arrow: М10 2300сс Мегаскуирт +ЕДИС 4. Дюзите са ми 380 :?: дали не са малки!? Бях с малко турбо което е вече ХХХХ.Проблема е че слет 3500+- забива ???

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook