Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Бързи въпроси и отговори
Ако ти е така от завода, виж как е кодирана и ще стане ясно с какво сиstocky написа:Някой може ли да помогне как да разбера дали акумулаторът ми е AGM или оригинален? Някъде в TIS бях чел, че ако е черен е AGM и че AGM няма око с цветно топче за статуса на акумулатора. Отварям оня ден багажника и гледам - моят е черен с оченце (което според TIS уж няма как да стане). Става дума за оригиналния акумулатор в Е92 LCI 320dA. Без да разглобя планката не виждам нито сериен номер, нито нищо.

Sent from my iPhone using Tapatalk
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
stocky написа:Някой може ли да помогне как да разбера дали акумулаторът ми е AGM или оригинален? Някъде в TIS бях чел, че ако е черен е AGM и че AGM няма око с цветно топче за статуса на акумулатора. Отварям оня ден багажника и гледам - моят е черен с оченце (което според TIS уж няма как да стане). Става дума за оригиналния акумулатор в Е92 LCI 320dA. Без да разглобя планката не виждам нито сериен номер, нито нищо.
Колата има ли Start/Stop?
Не винаги черния е задължително AGM.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
b00st написа:stocky написа:Някой може ли да помогне как да разбера дали акумулаторът ми е AGM или оригинален? Някъде в TIS бях чел, че ако е черен е AGM и че AGM няма око с цветно топче за статуса на акумулатора. Отварям оня ден багажника и гледам - моят е черен с оченце (което според TIS уж няма как да стане). Става дума за оригиналния акумулатор в Е92 LCI 320dA. Без да разглобя планката не виждам нито сериен номер, нито нищо.
Колата има ли Start/Stop?
Не винаги черния е задължително AGM.
Няма значение има ли няма ли, всички Е90 са с AGM фабрично, поне аз не съм виждал такава излязла от завода с не гелов акумолатор.
Да не говорим, че фейсовите задължително имат регенерация на спирачната енергия, което го изисква като оборудване.
Визирам дизелите, при бензиновите може да е друго.

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
Как го реши пък това, че всичките излизат с AGM фабрично, не знам
Отвори ЕТК-то и разгледай там пише ясно с какво оборудване трябва да е колата за да ѝ се полага AGM акумулатор.
https://bimmercat.com/bmw/EN/search/sel ... CE/61_1986
На 92ката лично ѝ смених фабричния акумулатор, който си беше съвсем нормален.

Отвори ЕТК-то и разгледай там пише ясно с какво оборудване трябва да е колата за да ѝ се полага AGM акумулатор.
https://bimmercat.com/bmw/EN/search/sel ... CE/61_1986
На 92ката лично ѝ смених фабричния акумулатор, който си беше съвсем нормален.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12844
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Бързи въпроси и отговори
Чел съм го, но нали ти казвам до момента не съм виждал кола с различен от АГМ.
Имаме една 320д от 2005 дето няма старт стоп, няма и регенерация на спирачната енергия, на 11-тата година и сменихме АГМ-а пак с такъв.
Колата е купена от камор.
Имаме една 320д от 2005 дето няма старт стоп, няма и регенерация на спирачната енергия, на 11-тата година и сменихме АГМ-а пак с такъв.
Колата е купена от камор.

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Не са всички - моят оригинален също не беше АГМ, 10.2007г. е колата. Със сигурност всички с рекуперация на спирачната енергия са с АГМ, бях чел, че от тогава ги вграждат серийно. Преди това може и да има, в зависимост от оборудването и пазара.
Never mistake motion for action...
- stocky
- ентусиаст
-
- Мнения: 906
- Регистриран на: 14.05.2010
- Местоположение: Пловдив, България
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E82, E83, E92, F02
- Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
- Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.
Re: Бързи въпроси и отговори
Колата е автомат => няма start/stop. Има регенерация на спирачното усилие. Някой от вас спомня ли си дали AGM акумулаторът му има прозорче за топчето? Вероятно вариантът на dextuar е най-безболезнен, тъй като колата съм я зазимил в дъното на гаража и достъпът до самият акумулатор е малко неудобен. Идеята ми е да знам коя програма да си пусна на СТЕК-а. Досега седеше на обикновената програма за обикновени акумулатори.
- Bexim
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1850
- Регистриран на: 25.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G20, F82
Re: Бързи въпроси и отговори
stocky написа:Колата е автомат => няма start/stop. Има регенерация на спирачното усилие. Някой от вас спомня ли си дали AGM акумулаторът му има прозорче за топчето? Вероятно вариантът на dextuar е най-безболезнен, тъй като колата съм я зазимил в дъното на гаража и достъпът до самият акумулатор е малко неудобен. Идеята ми е да знам коя програма да си пусна на СТЕК-а. Досега седеше на обикновената програма за обикновени акумулатори.
Няма прозорче със сигурност.
Ба, може и аз да съм си го скапал със зарядното от Практикер.. Ама все тая. Ба си акумулаторите направиха, едва изкарат 10 години и за смяна



FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги,
от скоро съм във форума и до сега само четях, но се налага да се обърна за помощ.
Колата е Е90 дизел, автоматик. Вчера, няколко часа след като паркирах, забелязах че нещо капе отдолу. Оказа се от казанчето за охлаждащата течност. Ето клипче:
[youtube]https://youtu.be/CzOlsqjwQpk[/youtube]
До колкото разбрах, някой модели имали слабост с тази пробка (или както се води). Въпросът ми, дали има нещо специфично при свалянето и, мога ли по някакъв начин да разбера със сигурност дали тя е проблема или е добре да закарам колата все пак да я види майстор? Притеснява ме, да не стане проблем докато стигна до майстора
Мерси предварително на отзовалите се!
от скоро съм във форума и до сега само четях, но се налага да се обърна за помощ.
Колата е Е90 дизел, автоматик. Вчера, няколко часа след като паркирах, забелязах че нещо капе отдолу. Оказа се от казанчето за охлаждащата течност. Ето клипче:
[youtube]https://youtu.be/CzOlsqjwQpk[/youtube]
До колкото разбрах, някой модели имали слабост с тази пробка (или както се води). Въпросът ми, дали има нещо специфично при свалянето и, мога ли по някакъв начин да разбера със сигурност дали тя е проблема или е добре да закарам колата все пак да я види майстор? Притеснява ме, да не стане проблем докато стигна до майстора

Мерси предварително на отзовалите се!
Последна промяна mrowcpbg на 07 Фев 2019, 11:07, променена общо 1 път
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: Бързи въпроси и отговори
vld написа:Чел съм го, но нали ти казвам до момента не съм виждал кола с различен от АГМ.
Имаме една 320д от 2005 дето няма старт стоп, няма и регенерация на спирачната енергия, на 11-тата година и сменихме АГМ-а пак с такъв.
Колата е купена от камор.
Може да е сменян акумулатора гаранционно или по акция с AGM още в самото начало.
stocky написа:Колата е автомат => няма start/stop. Има регенерация на спирачното усилие. Някой от вас спомня ли си дали AGM акумулаторът му има прозорче за топчето? Вероятно вариантът на dextuar е най-безболезнен, тъй като колата съм я зазимил в дъното на гаража и достъпът до самият акумулатор е малко неудобен. Идеята ми е да знам коя програма да си пусна на СТЕК-а. Досега седеше на обикновената програма за обикновени акумулатори.
X5-цата ми е с AGM, ама пише 2011 на него, т.е. сменян е в BMW, оригинално не знам какъв е бил, но се полага заради печката (Auxilary Heating).
Зареждал съм го със CTEK-а и не бях цъкнал даже AGM режим и си се зареди нормално. Прозорче на него няма и е черен, никъде на етикета не пише AGM, но по парт номер излиза, че е AGM.
Снимай парт номера отгоре или отстрани откъдето се вижда и го напиши тук.
- redbul
-
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 28.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d, E91, 2006
Счупени решетки за въздуховодите
Не намерих подобна тема но можеби има и други със същия проблем на E90 LCI - счупени са палците за насочване на въздуха на 3 от духалките на таблото, нямам идея точно как. Чудя се дали да поръчвам нови духалки/решетки или ако може да се смени само палеца който насочва въздуха?
София
Re: Бързи въпроси и отговори
Възможно ли е е90 320д от 2005 да няма DPF филтър заводско? Защото от няколко човека/сервиза разбрах, че такова нещо е невъзможно и ако колата няма филтър - то той е премахнат в последствие.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Бързи въпроси и отговори
Да, първите коли от модела са без ДПФ. Има го само за някои страни или по поръчка.
Never mistake motion for action...
- drago9205
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Бързи въпроси и отговори
trayanov написа:Възможно ли е е90 320д от 2005 да няма DPF филтър заводско? Защото от няколко човека/сервиза разбрах, че такова нещо е невъзможно и ако колата няма филтър - то той е премахнат в последствие.
Най-лесно се познава по ауспуха:
Ако е прав - има ДПФ
Ако е изкривен надолу към земята - няма ДПФ
Re: Бързи въпроси и отговори
Leon написа:Да, първите коли от модела са без ДПФ. Има го само за някои страни или по поръчка.
Така е, но има и изключения. На сестра ми старото Е90 320D беше 03/2007 производство заводско без ДПФ. Беше купувана от България и явно са я поръчали без ДПФ.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани